IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29
Auteur:
Topic : Warhammer (games workshop) 2 Volgende pagina
H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 19-05-2004 15:38 by H-K Wijzig reactieProfiel van H-KQuote dit berichthttp://haa-kaa.hyves.net/

zeau, hier maar verder


Life doesn't get much better than this!


H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 19-05-2004 15:39 by H-K Wijzig reactieProfiel van H-KQuote dit berichthttp://haa-kaa.hyves.net/

Posted 19-05-2004 14:57 by invictis
quote:
Op 19 mei 2004 14:54 schreef goblinjester het volgende:
Plaatjes???


asap , heb helaas zelf geen fototoestel die gast wel, als ik ze heb post ik ze gelijk

Supreme Dutch Black Metal Elite; www.memorial.nl.nu ;Heirs to the Throne of those sworn to the Black...



goblinjester


Posted 19-05-2004 15:05 by goblinjester
Ok cool, ik ben benieuwd

[Dit bericht is gewijzigd door goblinjester op 19-05-2004 15:05]

Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.



invictis
Vae Victus...


Posted 19-05-2004 15:05 by invictis
quote:
Op 19 mei 2004 15:05 schreef goblinjester het volgende:
Ok cool, ik ben benieuwd


post dan de rest van mijn werk ook wel, komt goed dus

Supreme Dutch Black Metal Elite; www.memorial.nl.nu ;Heirs to the Throne of those sworn to the Black...



H-K
Jawel!


Posted 19-05-2004 15:36 by H-K
haha, probeer maar eens een necron wraith in elkaar te zetten, die idioten van gw dachten dat het wel handig zou zijn om hem op het nauwste punt te laten plakken. Ook nog eens metaal, dus blijft voor geen meter zitten haast.
Mijn tomb spyder heeft laatst uit pure frustratie ook al een aanvaring met de muur gehad (waarna ik ook nog eens onderdeeltjes die eerst een geheel waren kon gaan plakken )


Life doesn't get much better than this!


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 19-05-2004 19:53 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Enne, Pil, wil je je Space Marines niet liever verkopen nu je er toch niets meer mee doet...?



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 20-05-2004 8:43 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

Hoe mooi dat we eindelijk aan de volgende topic kunnen beginnen.


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 21-05-2004 16:17 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

Ik vond die van mij veel mooier.


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 21-05-2004 21:35 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

Ik heb 3 Uruk-hai met x-bow af, ze zijn erg cool!


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


stoomfiets
HELEMAAL WAUS
Usericon van stoomfiets
Posted 22-05-2004 1:40 by stoomfiets Wijzig reactieProfiel van stoomfietsQuote dit bericht

Het lotr gebeure trekt me veel minder dan warhammer 40k. Misschien omdat het een "schonere" oorlogvoering is, of gewoon omdat ik de boeken erg saai vind.


I am the 1%.


H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 22-05-2004 1:46 by H-K Wijzig reactieProfiel van H-KQuote dit berichthttp://haa-kaa.hyves.net/

quote:
Op 22 mei 2004 1:40 schreef stoomfiets het volgende:
Het lotr gebeure trekt me veel minder dan warhammer 40k. Misschien omdat het een "schonere" oorlogvoering is, of gewoon omdat ik de boeken erg saai vind.


Klopt, 40K heerscht vele malen meer.


Life doesn't get much better than this!


goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 22-05-2004 13:19 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

Warhammer 40K heeft ook wel wat. Maar het enige nadeel aan dat spel vind ik dat het twee aspecten heeft die beide niet tot zijn recht komen. De massa vind ik heel geweldig. Ontzettend veel tanks en troepen om op je vijand te kwakken. Helaas dat je alleen nooit genoeg ventjes en tanks hebt. En tevens zijn de regels dan iets te saai. Oftewel voor dat aspect kan je beter Epic spelen. Het andere aspect zijn de éénmanslegers ( zoals Rambo ). Maar hiet zijn de regels weer te beperkt voor. Dus in dat geval kan je beter Inquisitor spelen. LOTR vind ik een heel fijn spel waar je allebei de aspecten op los kan laten. Helaas is alleen dat er niet zoveel keuze aan ventjes is zoals bij Warhammer en 40K.


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


zombie
Usericon van zombie
Posted 22-05-2004 13:31 by zombie Wijzig reactieProfiel van zombieQuote dit bericht

Ben jaren geleden ooit voorzichtig begonnen met een Orc & Goblin leger. Vond het hele willekeurige en chaotische aspect ervan erg interesant. Vooral de Goblin fanatics, Goblin doomdivers en Squick (?, klopt dit?) hoppers spraken me wel aan. Helaas nooit echt ver mee gekomen, geld was een probleem en het spel was voor mij toch echt te veel dobbelstenen gooien en neuken met regels (en dat voor iemand die al 15 jaar AD&D speelt). Niks voor mij, maar ik kan me wel voorstellen dat het mensen aantrekt. Strategisch kan je natuurlijk zoveel kanten op met de samenstelling van je leger en alles.

Geef mij maar Necromunda of Gorkamorka. Duurde tenminste niet zo lang


goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 22-05-2004 13:40 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

Kijk dat sprak mij ook wel aan aan Necromunda. Alleen bij dat spel is het zo irritant dat het spel zo stom is zonder goeie scenery. LOTR heeft dat probleem natuurlijk ook maar het is makkelijker om een grasveld te maken met wat bomen en stenen dan een hele stad. LOTR duurt dus ook minder lang en je hoeft ook niet extreem veel modellen te hebben.


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


stoomfiets
HELEMAAL WAUS
Usericon van stoomfiets
Posted 22-05-2004 13:50 by stoomfiets Wijzig reactieProfiel van stoomfietsQuote dit bericht

Is het ook niet zo dat 40k vele malen goedkoper is dan normaal warhammer?


I am the 1%.


goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 22-05-2004 13:52 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

Nee dat blijft een illusie, indien je handig bent kan je het allebei goedkoop ( ahum hoor mij ) houden.


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


stoomfiets
HELEMAAL WAUS
Usericon van stoomfiets
Posted 22-05-2004 13:59 by stoomfiets Wijzig reactieProfiel van stoomfietsQuote dit bericht

Waarop is die illusie gebaseerd dan?

Ik ga trouwens imperial guard spelen binnenkort, Flink wat tanks enzo


I am the 1%.


goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 22-05-2004 18:47 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

Mensen denken vaak dat je bij Warhammer immense blokken moet hebben. En dat je bij 40K wel genoeg heb aan een handvol aan ventjes. Echter valt dat allebei wel mee. Bij Warhammer kan je erg leuke potjes spelen met weinig ventjes. En bij 40K ga je je toch helemaal suf kopen. Wie wil er nou geen tank regiment op de vijand kwakken.


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


stoomfiets
HELEMAAL WAUS
Usericon van stoomfiets
Posted 22-05-2004 19:39 by stoomfiets Wijzig reactieProfiel van stoomfietsQuote dit bericht

Tanks, mijn levenlang al een grote passie. Tja, er zit natuurlijk wel wat in. En aangezien jou ervaring denkik dat je ook wel gelijk hebt.

Toch laat ik mij niet van mijn plannen brengen


I am the 1%.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 22-05-2004 19:40 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Predator aangeschaft. Twijfel nog tussen het aanbrengen van een Autocannon of de twin Lascannons... De sponsons bevatten iig al Bolters.



Tips, iemand?


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


stoomfiets
HELEMAAL WAUS
Usericon van stoomfiets
Posted 22-05-2004 19:42 by stoomfiets Wijzig reactieProfiel van stoomfietsQuote dit bericht

Ligt er natuurlijk aan wat je al in je leger hebt, ofniet?


I am the 1%.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 22-05-2004 19:50 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 22 mei 2004 19:42 schreef stoomfiets het volgende:
Ligt er natuurlijk aan wat je al in je leger hebt, ofniet?
Louter footsloggers. Nog niets anders, behalve wat tac Squads, een Assault squad en 2 squads Termies. Verder niets, maar is al wel goed voor een kleine 1600 punten.



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


stoomfiets
HELEMAAL WAUS
Usericon van stoomfiets
Posted 22-05-2004 20:07 by stoomfiets Wijzig reactieProfiel van stoomfietsQuote dit bericht

Al je kanonnen vleesch hebben natuurlijk al lasguns, dus om wat afwisseling zou ik er autocannons op douwen. Maar kies zelf natuurlijk.

Gaaf legertje trouwens.


I am the 1%.


goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 22-05-2004 21:06 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

Ik zou gaan voor de Autocannon alleen omdat dat veel mooier staat. Dat andere vind ik zo nep en doet geen eer aan de tank. Maar in gevecht zou ik hem gewoon een lascannon geven. Echter de loop van een autocannon is wel indrukwekkend genoeg om door te gaan als lascannon.

Warhammer 40K blijft een heel leuk spel, vergeet me niet. Ik behoud mijn chapter ook zeker. En het meest dol ben ik op de tank. Ik zou zelfs er nog een paar Rhino's bij willen. Maar eigenlijk speel ik het toch te weinig.


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 22-05-2004 21:19 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 22 mei 2004 20:07 schreef stoomfiets het volgende:
Al je kanonnen vleesch hebben natuurlijk al lasguns, dus om wat afwisseling zou ik er autocannons op douwen. Maar kies zelf natuurlijk.

Gaaf legertje trouwens.
Het zijn Space Marines, dus hebben ze bolters.
quote:
Op 22 mei 2004 21:06 schreef goblinjester het volgende:
Ik zou gaan voor de Autocannon alleen omdat dat veel mooier staat. Dat andere vind ik zo nep en doet geen eer aan de tank. Maar in gevecht zou ik hem gewoon een lascannon geven. Echter de loop van een autocannon is wel indrukwekkend genoeg om door te gaan als lascannon.

Okee, maar welke is nu de betere als je een tank wilt opblazen?


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


stoomfiets
HELEMAAL WAUS
Usericon van stoomfiets
Posted 22-05-2004 21:49 by stoomfiets Wijzig reactieProfiel van stoomfietsQuote dit bericht

quote:
Op 22 mei 2004 21:19 schreef Greycloak het volgende:
Het zijn Space Marines, dus hebben ze bolters.



Dan convert je ze toch! Lasguns zijn zo veel cooler


I am the 1%.


nekro
Usericon van nekro
Posted 22-05-2004 21:51 by nekro Wijzig reactieProfiel van nekroQuote dit bericht

Ik speel af en toe nog wel weer eens met Barbie & Ken..


stoomfiets
HELEMAAL WAUS
Usericon van stoomfiets
Posted 22-05-2004 21:55 by stoomfiets Wijzig reactieProfiel van stoomfietsQuote dit bericht

Stil jij infidel!


I am the 1%.


nekro
Usericon van nekro
Posted 22-05-2004 21:56 by nekro Wijzig reactieProfiel van nekroQuote dit bericht

Ik doe ook wel eens vieze spelletjes met ze. Dan neuk ik Ken en mag Barbie toekijken


Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen