IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29
Auteur:
Topic : Warhammer (games workshop) 2 Vorige pagina | Volgende pagina
Pil
Horned is the Hunter
Usericon van Pil
Posted 08-09-2004 12:49 by Pil Wijzig reactieProfiel van PilQuote dit berichthttp://elfwood.lysator.liu.se/loth/p/i/pilon/pilon.html

Snavelhelmen heerschen



Ok ok, loze post dit


For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday.


stoomfiets
HELEMAAL WAUS
Usericon van stoomfiets
Posted 08-09-2004 17:00 by stoomfiets Wijzig reactieProfiel van stoomfietsQuote dit bericht

Dat kleine gele smileytje op die poot


I am the 1%.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 08-09-2004 19:01 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Flame Falcons?

[offtopic]Nog gemaft zaterdagnacht, Pil? [/offtopic]


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


CurseOfDeath
Precious Maybe
Usericon van CurseOfDeath
Posted 08-09-2004 19:03 by CurseOfDeath Wijzig reactieProfiel van CurseOfDeathQuote dit berichthttp://photobucket.com/albums/v737/CurseOfDeath/

Whahahahaha!


Bloodied by the thorns beside the leaves


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 08-09-2004 19:20 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

By the way, vandaag het nieywe 40K rulebook gescoord voor 40 Euri (hihihi) en nog geen Ordo Xenos gevonden. Dus óf ze zijn nog niet begonnen óf ze willen me verrassen.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


stoomfiets
HELEMAAL WAUS
Usericon van stoomfiets
Posted 08-09-2004 19:32 by stoomfiets Wijzig reactieProfiel van stoomfietsQuote dit bericht

40 euro! Dat is weer 10 euro goedkoper, waar heb je 'm vandaan?


I am the 1%.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 08-09-2004 19:43 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 8 september 2004 19:32 schreef stoomfiets het volgende:
40 euro! Dat is weer 10 euro goedkoper, waar heb je 'm vandaan?
Door een maat laten halen op Ducosim, staat altijd een gast die rechtstreeks bij de dealer zijn ding doet.



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 08-09-2004 20:33 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

Die punthelmen zijn zeker erg geinig. Leukste Space Marines.


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 08-09-2004 21:40 by H-K Wijzig reactieProfiel van H-KQuote dit berichthttp://haa-kaa.hyves.net/

quote:
Op 8 september 2004 19:20 schreef Greycloak het volgende:
By the way, vandaag het nieywe 40K rulebook gescoord voor 40 Euri (hihihi) en nog geen Ordo Xenos gevonden. Dus óf ze zijn nog niet begonnen óf ze willen me verrassen.


Schoft! hehe
Maaruh, ordo xenos zal er idd wel niet instaan, denk dat het nog wel paar maandjes duurt. micro.. uhh.. games workshop kennende gok ik op een release rond de kerst.

Ben wel benieuwd wat ze er bij gaan verzinnen. Von die pentinent engines en die lopende inquisitor throne erg gave units.

Iemand het killteam gedeelte van het rulesbook al doorgelezen? (hehe, herhaling)


Life doesn't get much better than this!


Pil
Horned is the Hunter
Usericon van Pil
Posted 09-09-2004 16:06 by Pil Wijzig reactieProfiel van PilQuote dit berichthttp://elfwood.lysator.liu.se/loth/p/i/pilon/pilon.html

quote:
Op 8 september 2004 19:01 schreef Greycloak het volgende:
Flame Falcons?

[offtopic]Nog gemaft zaterdagnacht, Pil? [/offtopic]


Best geslapen , en't zijn geen Flame Falcons, maar een eigen chapter. Die gast met die vlammen draagt een Flamer, vandaar


For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday.


goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 09-09-2004 18:55 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

Zelf chapters verzinnen is altijd leuk. Ik ga binnenkort een heel spel systeem ontwikkelen waarbij je maar een aantal ventjes nodig hebt. Allemaal simpeler maar ook echter.


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 10-09-2004 12:03 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

Ik ga straks eens kijken welke IG er nog te koop is. Ik vond vroeger die Valhala gasten erg cool.


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 10-09-2004 14:57 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

Van 40k vind ik de Cadian er wel vet uitzien, maar voor de rest vind ik 40k minder dan fantasy.

Moet ook me chariot maar eens afmaken, maar eens tijd voor vinden.


H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 10-09-2004 19:42 by H-K Wijzig reactieProfiel van H-KQuote dit berichthttp://haa-kaa.hyves.net/

Net een ork bike in elkaar gezet, lag hier al een paar maand (heb er nog twee.
Stiekem hebben ze wel wat, mischien er maar eens wat van maken.


Life doesn't get much better than this!


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 10-09-2004 19:50 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Momenteel bezig de laatste details van mijn Dreadnought in te vullen (met een stuk of 8 armen, meer onderdelen verft leuker) en hoop hem helemaal af te hebben op donderdag!



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 10-09-2004 21:59 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

Ze hadden toch 2 blisters Valhala. Maar konden ze niet meer bestellen. Verder hadden ze een heavy bolter team Steel legion. Die heb ik gekocht. En ik heb er 6 troopers en een luitenant bij besteld.


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 11-09-2004 14:59 by H-K Wijzig reactieProfiel van H-KQuote dit berichthttp://haa-kaa.hyves.net/

Ik heb eindelijk een dreadnought gekocht, zo lekker schilderen.

Binnenkort weer bierhammeren, altijd geweldig, na 4 turns totale chaos wat meestal eindigt in exterminatus als we het zat zijn (of zat zijn hehe)


Life doesn't get much better than this!


H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 11-09-2004 16:53 by H-K Wijzig reactieProfiel van H-KQuote dit berichthttp://haa-kaa.hyves.net/



Vond nog een plaatje van mijn SM's (gekocht via ebay)


Life doesn't get much better than this!


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 11-09-2004 18:21 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 11 september 2004 16:53 schreef H-K het volgende:


Vond nog een plaatje van mijn SM's (gekocht via ebay)
Welk Chapter? Heb je ook close-ups, of pics van enkele mini's?


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Malekith
Usericon van Malekith
Posted 11-09-2004 19:46 by Malekith Wijzig reactieProfiel van MalekithQuote dit bericht

Close-ups daarvan, goed idee!


"Obras son amores y no buenas razones"


goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 11-09-2004 20:53 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

Je hebt behoorlijk wat devastators.


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


stoomfiets
HELEMAAL WAUS
Usericon van stoomfiets
Posted 12-09-2004 18:44 by stoomfiets Wijzig reactieProfiel van stoomfietsQuote dit bericht

Vandaag een paar potjes gedaan.


Eerste potje schoot m'n leman russ de eerste beurt halve HQ van chaos space marines dood

De rest van de veldslag totaal niks geraakt met m'n battle cannon.


Het laatste potje de eerste beurt meteen space marine dreadnought verrot geschoten met m'n tank

Ik ben erg content over de eerste prestaties van m'n leman russ.

Gister ook een commisar gekocht en half geschilderd.


I am the 1%.


H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 12-09-2004 19:20 by H-K Wijzig reactieProfiel van H-KQuote dit berichthttp://haa-kaa.hyves.net/

quote:
Op 11 september 2004 18:21 schreef Greycloak het volgende:
Welk Chapter? Heb je ook close-ups, of pics van enkele mini's?


Crimson fists, maar ben ze aan het converten tot mijn eigen chapter (sacred steelers hehe)
Plaatje is niet door mij gemaakt, maar door degene wara ik ze van gekocht heb, mijn camera is te brak voor fatsoenlijke foto's


Life doesn't get much better than this!


H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 12-09-2004 19:22 by H-K Wijzig reactieProfiel van H-KQuote dit berichthttp://haa-kaa.hyves.net/

quote:
Op 11 september 2004 20:53 schreef goblinjester het volgende:
Je hebt behoorlijk wat devastators.


Klopt, ook 7 multimelta's (meer dan twee kan ik er nooit opstellen hehe)

Nu druk bezig om mijn dreadnought te schilderen, krijg elke keer als ik hem zie zin om hem op te pakken en 'pow pow' te roepen hehe


Life doesn't get much better than this!


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 13-09-2004 8:45 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 11 september 2004 20:53 schreef goblinjester het volgende:
Je hebt behoorlijk wat devastators.
Devastators heerschen. Neem een groep van 5 en nog zo eentje;

Groep 1. 2 missile launchers, 1 lascannon, 1 plasmacannon

Groep 2. 2 missile launchers, 1 heavy bolter, 1 plasmacannon.

Groep 1 is je anti-tank eenheid, groep 2 je anti personeeleenheid. Maar als de nood aan de man komt kan je eventueel een taak overnemen, wegens de overeenkomsten in wapens.



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen