IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29
Auteur:
Topic : Warhammer (games workshop) 2 Vorige pagina | Volgende pagina
H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 31-10-2004 12:27 by H-K Wijzig reactieProfiel van H-KQuote dit berichthttp://haa-kaa.hyves.net/

Ziet er mooi uit

Ooit zal ik mijn SM'ekes ook eens op de foto zetten.

Ik kwam trouwens bijna in de verleiding om een doosje tomb lord skeletten te kopen, maar kon me gelukkig inhouden.
Een bodemloze geldput is wel genoeg.


Life doesn't get much better than this!


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 31-10-2004 12:30 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Zo, duur is het wel, maar ben erg blij dat de meeste Space Marine-modellen van plastic zijn.



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 31-10-2004 12:37 by H-K Wijzig reactieProfiel van H-KQuote dit berichthttp://haa-kaa.hyves.net/

Klopt, ik moet er niet aan denken dat alles van metaal zou zijn. Toevallig net gister een paar oude metalen SM modellen in elkaar gezet, echt een rotwerkje, alles valt eraf aan alle kanten. Heb ze in wazige houdingen en met klemmetjes eindelijk in elkaar gekregen.

Het ergste vind ik trouwens die Necron wraiths, das haast onmogelijk.


Life doesn't get much better than this!


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 31-10-2004 13:16 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Die GW lijm is best ok, als je binnen een half jaar die bende gebruikt. Ná een half jaar wordt het stroperig en duurt het nog weer een half jaar voordat het houdt...
Ik heb zo een Wood Elf draak in elkaar geplakt, zonder te pinnen, met alleen verse GW-lijm.



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 01-11-2004 9:27 by H-K Wijzig reactieProfiel van H-KQuote dit berichthttp://haa-kaa.hyves.net/

Zou het een beetje snuifbaar zijn?

Ik vind de metaallijm maar ellende trouwens, houdt voor geen meter. Plastic lijmen met de plasticlijm gaat wel perfect. Het zal ook aan het gewicht liggen natuurlijk.

Binnenkort even die battle for macraggre set aanschaffen. Moet die codex toch hebben en een paar tactical marines en wat scenery is nooit weg natuurlijk.


Life doesn't get much better than this!


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 01-11-2004 9:57 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Als je nog shoulderpads overhoudt...?


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 01-11-2004 10:28 by H-K Wijzig reactieProfiel van H-KQuote dit berichthttp://haa-kaa.hyves.net/

heb op het moment maar 2 shoulder pads over. Zitten er daar extra bij dan?


Life doesn't get much better than this!


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 01-11-2004 11:02 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 1 november 2004 10:28 schreef H-K het volgende:
heb op het moment maar 2 shoulder pads over. Zitten er daar extra bij dan?
Als je Tactical Marines etc. koopt, zitten er meestal net teveel pads bij. Nu heb ik alleen mijn eerste set Marines 2e hands overgekocht, en er zaten te weinig pads bij. Zoiets heb je nou eenmaal. Ik kom er nog een stuk of 11 tekort...


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 01-11-2004 11:04 by H-K Wijzig reactieProfiel van H-KQuote dit berichthttp://haa-kaa.hyves.net/

Ik zal es zien, het wordt zowieso tijd voor een aparte bak met onderdeeltjes, heb nu overal zwaar geschut, hoofdjes, tankonderdelen en weet ik wat liggen.
Ben een beetje chaotisch (geen chaos grappen nu! )


Life doesn't get much better than this!


Pil
Horned is the Hunter
Usericon van Pil
Posted 01-11-2004 11:14 by Pil Wijzig reactieProfiel van PilQuote dit berichthttp://elfwood.lysator.liu.se/loth/p/i/pilon/pilon.html

Salamanders zien er goed uit! Ik wilde inderdaad nog wat zeggen over dat jouw wapens gaten in de loop misten, maar ja, dat ga je dus nog fixen. Verder vind ik zelf doorgaans de backpacks helemaal in metaalkleur niet zo mooi, dan lijkt het niet echt een onderdeel van het model, maar het ziet er dus verder wel erg goed uit, en erg storend waren die backpacks ook weer niet

Ik heb me de laatste tijd eigenlijk uitsluitend met Gorkamorka beziggehouden, de eerdergenoemde trukk had behoorlijk wat schade opgelopen, is gestolen en teruggevorderd, maar in een daaropvolgend potje gingen bij mij drie man dood (2 spanners en een verse slaver, eh toelichting een stukje verderop), waardoor ik de trukk heb moeten verkopen.

Inmiddels heb ik het model omgebouwd tot trak, met twee dikke sets rupsbanden (van een speelgoed graafmachine), en zitten de eerste paar lagen verf erop (oranje, zoals die Atlas graafmachines). Verder nog een extra mannetje geschilderd, en eindelijk een poppetje teruggevonden die ik al kwijt was, die ligt nu in de remvloeistof zijn oude huidje kwijt te raken.

Ok, even voor de niet ingewijden: Grokamorka is een Necromunda achtig spel met Orks en wagentjes. Er zijn drie soorten voertuigen: Trukks, Traks en bikes. Bikes zijn slap en snel, Trukks en traks zijn stevig, maar een trak kan over heuvels heen en een trukk niet, bovendien is een trak iets langzamer, maar ook goedkoper (15 i.p.v. 20 punten, je begint met 100 punten). Een trak is dus eigenlijk veel handiger dan een truk, en eigenlijk is die waarschijnlijk alleen zo goedkoop omdat het oorspronkelijke model een stuk kleinr is dan een trukk. Dit kan je oplossen door tracks op een trukk te plakken, waardoor het een trak wordt met grote vervoerscapaciteit.

Elke trukk/trak heeft een eigen spanner (soort mekboy) nodig om het ding te onderhouden, zonder spanner mag je hem niet gebruiken. Na dat bewuste potje had ik nog 1 trukk en 1 trak, maar geen spanners en geen geld. Oplossing: trukk verkopen voor de helft van de prijs en van dat geld een spanner kopen, en de rest sparen voor nog een spanner en nog een trak.

Heb helaas geen plaatjes


For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday.


H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 01-11-2004 11:23 by H-K Wijzig reactieProfiel van H-KQuote dit berichthttp://haa-kaa.hyves.net/

Hehe, heb nog 3 2e editie ork bikers liggen, kan ik dan ook dat spelen?


Life doesn't get much better than this!


Pil
Horned is the Hunter
Usericon van Pil
Posted 01-11-2004 13:08 by Pil Wijzig reactieProfiel van PilQuote dit berichthttp://elfwood.lysator.liu.se/loth/p/i/pilon/pilon.html

quote:
Op 1 november 2004 11:23 schreef H-K het volgende:
Hehe, heb nog 3 2e editie ork bikers liggen, kan ik dan ook dat spelen?


Met bikes kom je mijns inziens niet erg ver, en met 3 stuks al helemaal niet, maar op zich heb je qua modellen niet erg veel nodig, een zooi mannetjes en wat voertuigen. Verder heb je de regels nodig, en belangrijkst: medespelers


For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday.


H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 01-11-2004 14:26 by H-K Wijzig reactieProfiel van H-KQuote dit berichthttp://haa-kaa.hyves.net/

Hehe, regels heb ik geloof ik wel ergens in pdf
Ik heb een hele lading oude orks, waar ik niks mee kan. Tijd terug gekocht voor weinig geld o0mdat er ook een leman russ bij zat, die wou ik wel
Heb nu allemaal 2e editie orks, die best gaf zijn, maar waar ik amper wat mee kan


Life doesn't get much better than this!


Malekith
Usericon van Malekith
Posted 01-11-2004 14:54 by Malekith Wijzig reactieProfiel van MalekithQuote dit bericht

quote:
Op 31 oktober 2004 11:58 schreef Greycloak het volgende:


Heerschend!

Jammer dat de naam op de foto niet echt leesbaar meer is...


"Obras son amores y no buenas razones"


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 01-11-2004 15:04 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Ik heb geprobeerd de grote versie online te zetten maar MSN maakt m automatisch kleiner.



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Malekith
Usericon van Malekith
Posted 01-11-2004 15:06 by Malekith Wijzig reactieProfiel van MalekithQuote dit bericht

Waarom zet je 't dan ook op MSN

Photobucket is way better voor die dingen.


"Obras son amores y no buenas razones"


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 01-11-2004 15:32 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 1 november 2004 15:06 schreef Malekith het volgende:
Waarom zet je 't dan ook op MSN

Photobucket is way better voor die dingen.
Kan k je die pic sturen dan? Of had je die al?


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Malekith
Usericon van Malekith
Posted 01-11-2004 15:33 by Malekith Wijzig reactieProfiel van MalekithQuote dit bericht

quote:
Op 1 november 2004 15:32 schreef Greycloak het volgende:
Kan k je die pic sturen dan? Of had je die al?
Heb 'm al, denk ik, als ie er nog staat.

Zal 'm even voor je uploaden dan


"Obras son amores y no buenas razones"


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 01-11-2004 15:37 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht


Armiger. Zo dan.



[Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 01-11-2004 15:37]


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Malekith
Usericon van Malekith
Posted 01-11-2004 15:37 by Malekith Wijzig reactieProfiel van MalekithQuote dit bericht



"Obras son amores y no buenas razones"


stoomfiets
HELEMAAL WAUS
Usericon van stoomfiets
Posted 07-11-2004 0:34 by stoomfiets Wijzig reactieProfiel van stoomfietsQuote dit bericht

Zozo, die zien er gaaf uit


Vandaag een 900 punten battle gedaan, mijn Imperial Guard tegen een Space Marine leger.

Na zo'n 4 beurten had hij nog 2 halve tactical squads en een dreadnaught over terwijl ik nog een Leman Russ, mijn HQ en zo'n 6 sqauds (3 missile launchers en 3 autocannons) overhad.

Overwinning voor de keizerlijke garde


I am the 1%.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 08-11-2004 12:58 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 1 november 2004 11:14 schreef Pil het volgende:
Salamanders zien er goed uit! Ik wilde inderdaad nog wat zeggen over dat jouw wapens gaten in de loop misten, maar ja, dat ga je dus nog fixen. Verder vind ik zelf doorgaans de backpacks helemaal in metaalkleur niet zo mooi, dan lijkt het niet echt een onderdeel van het model, maar het ziet er dus verder wel erg goed uit, en erg storend waren die backpacks ook weer niet

Thanx!

Die backpacks, tsja, de Salamanders zijn één van de weinige chapters die de backpacks niet op kleur hebben met de suits, ik heb me in elk geval gehouden aan de schema's in de bladen. Lekker makkelijk ook, ff kort drybrushen en hoppa, backpack klaar.

ADVERTENTIE:

Gezocht: Space Marine shoulderpads en bannerpoles. Kom die dingen echt zwaar tekort, dus wie helpt me?


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


el mariachi
Live to burn, ride the fire
Usericon van el mariachi
Posted 08-11-2004 22:57 by el mariachi Wijzig reactieProfiel van el mariachiQuote dit bericht

Die salamanders zien er strak uit man, hoeveel punten ook al weer? Hoe vind je dat ze spelen in de battles? Voldoen ze een beetje? Ik heb er ook over gedacht om salamanders te gaan spelen maar voel nu meer om een eigen chapter te gaan maken. Zelf heb ik nog Imperial guard(steel legion) 2000 punten space marines dus 1500 punten, siters of battle 800 punten, en fantasy empire 2300 punten en enkele units regiments of the renown


stoomfiets
HELEMAAL WAUS
Usericon van stoomfiets
Posted 11-11-2004 21:59 by stoomfiets Wijzig reactieProfiel van stoomfietsQuote dit bericht

Steel legion, erg gave modellen!

Ik wou daar ook mee beginnen, maar ik hoorde dat GW nieuwe "greatcoat guard" gaat uitbrengen in de (misschien wel niet zo nabije) toekomst...


I am the 1%.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 11-11-2004 22:24 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 8 november 2004 22:57 schreef el mariachi het volgende:
Die salamanders zien er strak uit man, hoeveel punten ook al weer? Hoe vind je dat ze spelen in de battles? Voldoen ze een beetje? Ik heb er ook over gedacht om salamanders te gaan spelen maar voel nu meer om een eigen chapter te gaan maken. Zelf heb ik nog Imperial guard(steel legion) 2000 punten space marines dus 1500 punten, siters of battle 800 punten, en fantasy empire 2300 punten en enkele units regiments of the renown
Hoe ze spelen? Tsja, het grootste nadeel dat je met ze hebt is dat ze een Initiative van slechts 3 hebben , hetgeen betekent dat je niet met ze in Close Combat wilt staan met andere rassen met een hogere I dan 3. Verder hebben ze spotgoedkope Terminators, maar ook die hebben dus een I van 3. Ze spelen het lekkerst zoals ze gemaakt zijn; elk squad een flamer en gebruiken dat ding voordat je in de aanval gaat! Ook erg goed zijn Meltaguns.
Hoeveel punten... tsja, slechts een kleine 400 in de verf, maar als ik alle gecoate modellen laat meedoen haal ik met gemak 2250. Kwestie van even doorzetten, ik verf per maand een puntje of 200. (10 modellen of een voertuig.)


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen