IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29
Auteur:
Topic : Warhammer (games workshop) 2 Vorige pagina | Volgende pagina
stoomfiets
HELEMAAL WAUS
Usericon van stoomfiets
Posted 22-11-2004 15:09 by stoomfiets Wijzig reactieProfiel van stoomfietsQuote dit bericht

Vandaag codex en battle force van de ruimte orks gekocht


I am the 1%.


H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 22-11-2004 15:18 by H-K Wijzig reactieProfiel van H-KQuote dit berichthttp://haa-kaa.hyves.net/

Hehe, ik heb ook nog een lading oude orkjes liggen, ooit eens gekocht. Mischien dat ik er ooit nog wat mee ga doen.

Eerst maar eens mijn Necron laten renoveren door een maat van me (hij gaat de uitdaging aan om mijn wraiths in elkaar te krijgen


Life doesn't get much better than this!


H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 13-12-2004 11:50 by H-K Wijzig reactieProfiel van H-KQuote dit berichthttp://haa-kaa.hyves.net/

Vrijdag weer gespeeld en een van de stomste fouten gemaakt. Gekozen met mijn ogen ipv met mijn verstand. In een 500 punten gevecht mijn dreadnought meegenomen. Was wel verrassend, hij had dan ook amper zware wapens bij, maarja, compleet overlopen.


Life doesn't get much better than this!


panzergod
Usericon van panzergod
Posted 13-12-2004 12:30 by panzergod Wijzig reactieProfiel van panzergodQuote dit bericht

Ik heb geen verstand van de "nieuwe" Warhammer games. Speel zelf nog wel eens Hero Quest, maar waarschijnlijk zegt dat jullie niet zoveel.


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 13-12-2004 12:48 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

Nee, inderdaad


Suck my piss


el mariachi
Live to burn, ride the fire
Usericon van el mariachi
Posted 13-12-2004 14:32 by el mariachi Wijzig reactieProfiel van el mariachiQuote dit bericht

Mijn steel legion was massacred door chaos spaces marines dit weekend(1500pntn)


H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 13-12-2004 15:04 by H-K Wijzig reactieProfiel van H-KQuote dit berichthttp://haa-kaa.hyves.net/

quote:
Op 13 december 2004 12:30 schreef panzergod het volgende:
Ik heb geen verstand van de "nieuwe" Warhammer games. Speel zelf nog wel eens Hero Quest, maar waarschijnlijk zegt dat jullie niet zoveel.


Speelde ik jaren geleden nog wel eens. Leuk spel, zou het nog wel eens willen doen. (Spreek die gast waarvan het spel is alleen al 8 jaar niet meer hehe)


Life doesn't get much better than this!


stoomfiets
HELEMAAL WAUS
Usericon van stoomfiets
Posted 17-12-2004 21:45 by stoomfiets Wijzig reactieProfiel van stoomfietsQuote dit bericht

quote:
Op 13 december 2004 12:30 schreef panzergod het volgende:
Ik heb geen verstand van de "nieuwe" Warhammer games. Speel zelf nog wel eens Hero Quest, maar waarschijnlijk zegt dat jullie niet zoveel.


Met die He-Man erin toch?


I am the 1%.


Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 27-12-2004 15:33 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

Zojuist weer begonnen met verven, is me Vermin Brown bijna op/uitgedroogd. Net de kleur die ik het meest nodig heb, morgen maar nieuwe halen.


Malekith
Usericon van Malekith
Posted 27-12-2004 15:35 by Malekith Wijzig reactieProfiel van MalekithQuote dit bericht

quote:
Op 13 december 2004 12:30 schreef panzergod het volgende:
Ik heb geen verstand van de "nieuwe" Warhammer games. Speel zelf nog wel eens Hero Quest, maar waarschijnlijk zegt dat jullie niet zoveel.
Hero Quest is 'n leuke. Heb 'm hierthuis ook, jammer dat ie allang niet meer is bovengehaald; is de moeite nog wel 'ns waard.


"Obras son amores y no buenas razones"


Mordante
Somnium Obmutum
Usericon van Mordante
Posted 29-12-2004 23:37 by Mordante Wijzig reactieProfiel van MordanteQuote dit bericht

Ik heb ongeveer 4000 punten aan darkelves
2000 punten chaoa tzeentch (fantacy)

1500 punten deathwing
1500 punten eldar

en ga met een darkangel achteg leger beginnen.


Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 30-12-2004 12:52 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

Yeah, me Beast of Chaos Chariot is af, binnekort foto's.


Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 03-01-2005 15:38 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht



Hier is hij dan, misschien een niet zo hele duidelijke foto, maar zo zien jullie tenminste niet dat ik niet goed kan schilderen .


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 03-01-2005 15:47 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Jagdpanther.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Mordante
Somnium Obmutum
Usericon van Mordante
Posted 06-01-2005 19:17 by Mordante Wijzig reactieProfiel van MordanteQuote dit bericht

een vriend van mij kan best schilderen




[Dit bericht is gewijzigd door Mordante op 06-01-2005 20:57]


invictis
Usericon van invictis
Posted 06-01-2005 19:48 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

quote:
Op 3 januari 2005 15:47 schreef Greycloak het volgende:
Jagdpanther.



jammer dat die naast die tommycooker staat en 1/72 is ook jammer, maar wel een Jagdpanther idd!


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 09-01-2005 16:36 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

Ik zit erover na te denken om binnenkort weer eens te beginnen. Het mooie van Warhammer is dat je een duidelijke opbouw hebt van infanterie, cavalrie en artillerie.


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 09-01-2005 16:37 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Deze week 11 Space Wolves 13th Company modellen af. Jaja! En foto's volgens nog wel eens.



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 11-01-2005 8:49 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

quote:
Op 9 januari 2005 16:37 schreef Greycloak het volgende:
Deze week 11 Space Wolves 13th Company modellen af. Jaja! En foto's volgens nog wel eens.




Dat heb je goed voor elkaar. Wanneer je Warhammer speelt zou je eigenlijk ook een rij per week moeten schilderen zodat je elke maand een regiment af hebt. Misschien als ik ooit afgestudeerd ben dat ik dat ga doen......


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 11-01-2005 9:35 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 11 januari 2005 8:49 schreef goblinjester het volgende:
Dat heb je goed voor elkaar. Wanneer je Warhammer speelt zou je eigenlijk ook een rij per week moeten schilderen zodat je elke maand een regiment af hebt. Misschien als ik ooit afgestudeerd ben dat ik dat ga doen......
Dat valt wel mee, was er al sinds Oud en Nieuw mee bezig. Het is dus niet zo dat het me normaal gesproken erg veel tijd kost om te doen, maar gezien hoeveel tijd ik met msn, Close Combat IV en tv-kijken doorbreng naast mn werk...

Op zich zou ik naast mn werk in één week tijd makkelijk 11 modellen af kunnen hebben. Marines zijn niet de moeilijkste modellen van GW.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 11-01-2005 19:09 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

quote:
Op 11 januari 2005 9:35 schreef Greycloak het volgende:
Dat valt wel mee, was er al sinds Oud en Nieuw mee bezig. Het is dus niet zo dat het me normaal gesproken erg veel tijd kost om te doen, maar gezien hoeveel tijd ik met msn, Close Combat IV en tv-kijken doorbreng naast mn werk...

Op zich zou ik naast mn werk in één week tijd makkelijk 11 modellen af kunnen hebben. Marines zijn niet de moeilijkste modellen van GW.


Nee dat is waar. Maar Space Wolves hebben wel veel meer details. Zeker die 13th company.


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 11-01-2005 20:18 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 11 januari 2005 19:09 schreef goblinjester het volgende:
Nee dat is waar. Maar Space Wolves hebben wel veel meer details. Zeker die 13th company.
Doe met deze Wolves dan ook zeker een half uur per model langer over een squad. Maar normaal heb ik Salamanders, dat schiet aardig op. Leuke van 13th Company is dat ze met uitzondering van motorfietsen geen voertuigen hebben.

Hoewel, een Dreadnought met Chaos-meuk eraan best een mooie conversie had kunnen opleveren.



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 14-01-2005 7:33 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

quote:
Op 11 januari 2005 20:18 schreef Greycloak het volgende:
Doe met deze Wolves dan ook zeker een half uur per model langer over een squad. Maar normaal heb ik Salamanders, dat schiet aardig op. Leuke van 13th Company is dat ze met uitzondering van motorfietsen geen voertuigen hebben.

Hoewel, een Dreadnought met Chaos-meuk eraan best een mooie conversie had kunnen opleveren.




Waarom ga je dan geen Chaos sparen


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 22-01-2005 15:38 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

Ik heb mijn LOTR weer eens uit de kast gepakt. Best wel cool. Ik moet toch maar eens een mooi stuk diorama voor het maken.


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 24-01-2005 23:13 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

hmm, mijn klauwen beginnen weer te jeuken. Binnenkort met verf naar ratten gooien, voor de verandering.


[Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 24-01-2005 23:27]


Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen