IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29
Auteur:
Topic : Warhammer (games workshop) 2 Vorige pagina | Volgende pagina
Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 06-02-2005 11:31 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

Nu me Chariot af is zit ik ook weer stil. Volgende maand maar weer iets nieuws kopen, weet nog niet wat.

Ow, moet eigenlijk ook maar eens met me kleine legertje spelen, haha.


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 06-02-2005 12:17 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

Skaven legion:

1 Warlord
2 ClanRat Regiments (40)
3 Poison Wind Globaldiers
3 Plague Sencer Bearers
1 Jezzail Team
1 Assassin

ik ben dus weer net begonnen


Pil
Horned is the Hunter
Usericon van Pil
Posted 06-02-2005 12:31 by Pil Wijzig reactieProfiel van PilQuote dit berichthttp://elfwood.lysator.liu.se/loth/p/i/pilon/pilon.html

Ach ja, je hebt in ieder geval al een basis van clanrats.

Ikzelf ben bijna negen jaar geleden begonnen met Dark Elves, maar bij de overstap naar 5e editie ben ik toch maar overgegaan op Lizardmen. Daarnaast heb ik ook nog wat Dwarves en undead, Space Marines (maar eigenlijk vind ik 40k niet heel boeiend), wat SPace Orks (maar die zijn eigenlijk alleen van en voor Gorkamorka). Verder voor Warzone een Bauhaus leger, die ik combineer met mijn Junker leger voor VOID (Warzone speel ik eigenlijk nooit, VOID wel). Maar mijn hoofdleger (voor fantasy iig.) zijn wel de Lizardmen, dat is ook het enige leger waarvan ik een fatsoenlijk leger helemaal geschilderd op tafel kan zetten. Wat ik geschilderd heb is ongeveer:

100 Saurus Warriors (waarvan 20 met speren)
80 skinks (met shortbows, tsja)
2 Slann Mage Priests
3 Terradon
2 Salamanders
1 Stegadon
7 Chameleon skinks
5 Kroxigor en 2 oude Troglodytes (gebruik ik ook als Kroxigor)
een ritsje characters en command groups

Het zijn eigenlijk allemaal 5e editie modellen, ik heb ook weinig zin om over te stappen op de nieuwe (heb toch nog genoeg van dat oude spul liggen ).


For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday.


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 06-02-2005 12:33 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

Zin om over 5 jaar een potje te doen?


Pil
Horned is the Hunter
Usericon van Pil
Posted 07-02-2005 10:02 by Pil Wijzig reactieProfiel van PilQuote dit berichthttp://elfwood.lysator.liu.se/loth/p/i/pilon/pilon.html

Nah, ik ben niet zo op de 7e editie regels


For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday.


goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 07-02-2005 10:20 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

Ik ben weer van plan om wat scenery te maken. Ik begin met de Tomb van Balin. Ik maak hem niet exact na. Maar hij zal er wel erg op gaan lijken. Het wordt een combi tussen LOTR en Warhammer.
Ik wil een soort kamer van 60cm bij 60cm met daarin tenminste 4 pilaren en een tombe. Aan één kant moet in ieder geval een deur komen.
Het ding moet geschikt zijn voor zowel Warhammer Skirmisch gevechten als voor LOTR.
Op de vernieuwde gamesworkshop staan heel veel leuke scenario ideeën bij de verschillende legers. De kamer moet geschikt zijn om een aantal van dit soort gevechten te doen.
Daarnaast ben ik van plan ( omdat dit eigenlijk een bak wordt ) een deksel te maken met een soort bosachtige scenery. Deze moet geschikt zijn voor de andere scenario's.
De grote battles doe ik wel bij een maat van me. Die heeft een veld van 120 bij 120. En een andere maat heeft een kasteel met 2 ringen.


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 07-02-2005 10:44 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

gaaf post foto's als je onderweg bent met het bouwen, altijd geinig om te zien hoe zoiets vordert.

Ik ga vandaag naar de GW in A'dam, is daar nog wat bijzonders aan?


goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 07-02-2005 11:19 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

quote:
Op 7 februari 2005 10:44 schreef aerodis het volgende:
gaaf post foto's als je onderweg bent met het bouwen, altijd geinig om te zien hoe zoiets vordert.

Ik ga vandaag naar de GW in A'dam, is daar nog wat bijzonders aan?


Zeker wel. Ik weet niet of ze het nog hebben maar eerst hadden ze een giga diorama van een Undead aanval op een stad. Die stond ooit in de White Dwarf.
Maar is die op maandag wel open?

Ik zal wel wat pics maken.


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 07-02-2005 11:24 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

ach, dat merk ik zo wel, moet toch in A'dam zijn.


goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 07-02-2005 14:24 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

quote:
Op 7 februari 2005 11:24 schreef aerodis het volgende:
ach, dat merk ik zo wel, moet toch in A'dam zijn.


Ok, das altijd de mooiste manier. Veel plezier.


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 08-02-2005 23:56 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

Grey Seer op de kop getikt


H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 09-02-2005 18:47 by H-K Wijzig reactieProfiel van H-KQuote dit berichthttp://haa-kaa.hyves.net/

Ik probeer de GW shop echt te ontlopen. Ga je naar binnen met de stellige overtuiging om alleen even een WD te kopen, eindig je weer met voor weet ik hoeveel euro aan spul.


Life doesn't get much better than this!


goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 11-02-2005 22:57 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

quote:
Op 9 februari 2005 18:47 schreef H-K het volgende:
Ik probeer de GW shop echt te ontlopen. Ga je naar binnen met de stellige overtuiging om alleen even een WD te kopen, eindig je weer met voor weet ik hoeveel euro aan spul.


Ahum, nou ik ging gisteren de stad in om een WD te kopen. En eigenlijk wilde ik alleen iets lezen over Bretonnia. Dus dacht ik dat ik net zo goed wel het boek van Bretonnia kon kopen. Maar aan alleen een boek heb je niks. Dus ik heb direct maar een lord gekocht. ( Standard bearer is onder 500 punten niet verplicht ) Toen besloot mijn vriendin ook nog om een blister met 2 damsels voor me te kopen. En ben ik dus weer begonnen aan Warhammer.


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 11-02-2005 23:28 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Volgende week foto's van mijn 10 Space Wolves 13th Company online...



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 13-02-2005 21:24 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

gaaf
Ik begin mijn paintingskills wel enigzins te waarderen.
Heeft men hier nog z'n eerste beschilderde miniatuurtje nog? zo ja, post een foto


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 13-02-2005 21:31 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht



Salamander Librarian.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 13-02-2005 21:33 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

gaaf
Ben helemaal gestopt met 40K... misschien in de toekomst (let op de woordspeling ) weer eens.

[Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 13-02-2005 21:33]


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 13-02-2005 21:47 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht








What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 13-02-2005 21:50 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Oh ja, met dank aan Malekith voor het hosten en Vargen666 voor het schieten.

(en niet alleen "schieten" van de pics...)


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Malekith
Usericon van Malekith
Posted 13-02-2005 21:57 by Malekith Wijzig reactieProfiel van MalekithQuote dit bericht

quote:
Op 13 februari 2005 21:50 schreef Greycloak het volgende:
Oh ja, met dank aan Malekith voor het hosten en Vargen666 voor het schieten.

(en niet alleen "schieten" van de pics...)


Doe 't enkel voor heerschlegers!


"Obras son amores y no buenas razones"


Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 13-02-2005 22:12 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

Wow, ziet er goed uit Greycloak

edit: hehe sorry

[Dit bericht is gewijzigd door Moordlustige Hamster op 13-02-2005 22:23]


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 13-02-2005 22:16 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 13 februari 2005 22:12 schreef Moordlustige Hamster het volgende:
Wow, ziet er goed uit Greycloack
Dank, en neem ajb de correcte spelling van mn nick over van hoe het er staat, en niet van Jentje, ok?



Binnen nu en een jaar hoop ik van de Salamanders (die groene) 50+ modellen af te hebben, en een stuk of 30 13th Company Space Wolves (die grijze). Die zijn knap lastig te maken...


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 16-02-2005 20:30 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

Ik ben begonnen aan mijn Lord. Wat irritant is dat metaal. Niks plakt goed. Die lans is nogal vervelend. Het paard lukt al beter. Die is al zwart...


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 19-02-2005 11:14 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

Ik ga straks mijn leger uitbreiden met één van de volgende troepen:




Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 19-02-2005 11:21 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 16 februari 2005 20:30 schreef goblinjester het volgende:
Ik ben begonnen aan mijn Lord. Wat irritant is dat metaal. Niks plakt goed. Die lans is nogal vervelend. Het paard lukt al beter. Die is al zwart...
Pinnen die hap!

Ennem, waar speel je vaak tegen, wat voor leger wil je van Brets, wat heb je al?


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen