IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29
Auteur:
Topic : Warhammer (games workshop) 2 Vorige pagina | Volgende pagina
goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 23-02-2005 22:30 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

Mijn Bretonnian schiet al aardig op. Ik heb het paard van een knight af en een voetventje bijna. Mijn High born kleur is rood met zwart. Alleen die rood pakt niet goed. Dus misschien wordt het nog zwart met blauw. Mijn voetvolk wordt een verscheidenheid aan verschillende kleuren bruin.


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 23-02-2005 22:31 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

quote:
Op 23 februari 2005 20:05 schreef Greycloak het volgende:
Ik heb voor de liefhebber nog wat Brets en Chaosmodellen te koop, meest 5e editie...


Hey laten wij even mailen dan....


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 23-02-2005 22:50 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 23 februari 2005 22:31 schreef goblinjester het volgende:
Hey laten wij even mailen dan....
Was meer een pun naar Invictis toe...

Sorry.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


invictis
Usericon van invictis
Posted 23-02-2005 23:12 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

quote:
Op 23 februari 2005 22:50 schreef Greycloak het volgende:
Was meer een pun naar Invictis toe...

Sorry.



uhr , khad net visite


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Carnal Flesh
Usericon van Carnal Flesh
Posted 24-02-2005 10:02 by Carnal Flesh Wijzig reactieProfiel van Carnal FleshQuote dit berichthttp://www.geziet.tk

quote:
Op 23 februari 2005 19:54 schreef Greycloak het volgende:
Nogmaals, thanx!

13th Company is de Great Company die door Leman Russ de Eye of Terror is ingestuurd na de Horus Heresy, om op afvallige Marines te jagen. Sindsdien zijn ze niet meer teruggekeerd... Vandaar dat ze nog het oude grijze schema hebben ipv dat lichtblauwe van nu, en omdat ze geen voorraden hebben gekregen van nieuwe pantsers e.d. moeten ze het doen met de stukken pantser en backpacks van Chaos Space Marines.

Ze hebben ook geen voertuigen, behalve een handvol motoren...


Als ik mijn 40k geschiedenis goed ken. dan zijn ze niet door Russ de eye of terror in gestuurd. Ze zijn the thousand sons de warp in gevolgd omdat ze zo proberden te ontsnappen nadat ze in de pan zijn gehakt door Russ zun space wolves en Magus (primach van de thousand sons) een gat in de warp heeft geopend, om te vluchten. Russ kon the 13th company niet tegen houden omdat er van nature veel Wulfen in de 13th company zaten.
Correct me i've I'm wrong


Only in death does duty end


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 24-02-2005 16:19 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Nee klopt aardig.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


invictis
Usericon van invictis
Posted 24-02-2005 16:28 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht



"the name Thousand Sons is taken from the initial series of genetic imprints made from the genetic tissue of their Primarch Magnus the Red. From these imprints a thousand space marines were created - the Thousand Sons of Magnus. An entire legion of many thousands of Space Marines was subsequently raised to take part in the Great Crusade, but the Chapter allways kept the title of the Thousand Sons..."


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 24-02-2005 16:36 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Thousand Sons. Die moeten dood. Hard.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


invictis
Usericon van invictis
Posted 24-02-2005 16:46 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

"...For a vital month the Emperor hesitated, stunned by the extent of Horus's treachery, unable to believe that his friend and general was really gathering forces against him. When the war finally broke out it was savage and bloody. Marine fought Marine as the rival factions battled for supremacy..."



Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 24-02-2005 17:09 by H-K Wijzig reactieProfiel van H-KQuote dit berichthttp://haa-kaa.hyves.net/

quote:
Op 24 februari 2005 16:36 schreef Greycloak het volgende:
Thousand Sons. Die moeten dood. Hard.


Klopt, met hun vervelende twee wounds.


Life doesn't get much better than this!


goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 24-02-2005 19:50 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

quote:
Op 24 februari 2005 17:09 schreef H-K het volgende:
Klopt, met hun vervelende twee wounds.




Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 27-02-2005 15:10 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 31 januari 2005 1:21 schreef H-K het volgende:
Dat spel is helaas niet verder ontwikkeld. Halverwege mee opgehouden.

Waar?
Ik heb net in de PC Gameplay gelezen dat het spel nog wel in ontwikkeling is, maar dat de financiering vanaf Games Workshop is stopgezet. De ontwikkelaars zijn echter nog volop bezig en ze hebben zelfs nog toegang tot alle informatiebronnen van GW. Ergens in 2006 zou het spel af moeten zijn, en dan ook gereleased moeten worden.

Waar!
Ik kan op het moment geen online verificatie vinden, en de officiele site biedt ook geen soelaas. Er zijn wel berichten te vinden dat ze op zoek waren naar andere financiers, maar verder geen info. De engine waar WOL op zou draaien wordt nog wel verder ontwikkeld voor andere spellen van Climax.

[Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 27-02-2005 15:14]


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 27-02-2005 15:24 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

Mijn ventjes worden zwart met blauw. Details worden wit. Dit is namelijk een stuk makkelijker te schilderen en ziet er ook beter uit.


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


PHeMoX
Somewhere up there..
Usericon van PHeMoX
Posted 28-02-2005 0:34 by PHeMoX Wijzig reactieProfiel van PHeMoXQuote dit berichthttp://www.freewebs.com/phemox/index.htm

quote:
Op 30 januari 2005 21:32 schreef aerodis het volgende:
weet iemand iets over een game die in development was?
de website www.warhammeronline.com is 'down'.
dit soort screenshots maken me nieuwsgierig:



--hoewel kopen/plakken/verven/verzamelen etc. natuurlijk het leukste is --


quote:
It is with a great deal of sadness that I have to inform the community that we have decided to discontinue the development of Warhammer Online and will be closing down this website with immediate effect.

This has been a difficult and painful decision but it was taken following a full review of the progress of the game, costs to date and future costs of the project. As a result both Games Workshop and Climax Development Limited, the computer games developer, have agreed to terminate the development project.

I would like to say a personal thanks to all of the people who have followed our development over the last few years, your constant support and enthusiasm has meant a great deal to us.

Robin Dews

Tja, ik weet echter zeer zeker dat dit spel nog wel af wordt gemaakt hoor, het is alleen 'even in de ijskast gezet' (eeuhh okey diepvries dan...), om zo voorrang te geven aan andere projecten... Gezien het grafisch niveau in combinatie met het populaire Warhammer 40k van dit spelletje (wat nog niet eens af was), kan het niet anders dan dat de ontwikkeling later nog hervat zal worden...


Another Day, Another Way ....


goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 01-03-2005 18:56 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

Ik heb bijna 7 ventjes af van mijn nieuwe leger...


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


Pil
Horned is the Hunter
Usericon van Pil
Posted 04-03-2005 14:15 by Pil Wijzig reactieProfiel van PilQuote dit berichthttp://elfwood.lysator.liu.se/loth/p/i/pilon/pilon.html

Gister twee agenten geschilderd (plastic miniaturen van Combat Zone), en ik heb voor het eerst een wet palette gebruikt. Da's een palet met water waardoor de verf veel minder snel uitdroogt. Ik heb de mijne als volgt gemaakt: een stuk blister, met daarin twee laagjes sponsdoekje (op maat geknipt), water erin totdat het goed nat is (maar niet overstroomt), en daarop een stukje bakpapier.

Het palet blijft lekker koel, maar het bakpapier laat geen vocht door. Effect: de verf blijft veel langer bruikbaar, maar wordt niet meer verdund dan je zelf bepaalt. Het beviel me echt bijzonder goed, ik hoefde maar 1 keer verf te poakken van een kleur (tenzij ik te weinig opakte), en ik kon de verf in een later stadium nog steeds gebruiken om foutjes te corrigeren. Ik heb gehoord dat je bij een goed nat palet de verf ook meerdere dagen goed kan houden, dit was mijn eerste poging en omdat ik hem niet goed af kan sluiten denk ik wel dat ie een nacht staan niet overleeft, maar voor elke schildersessie is het al heel wat!

Ik heb overigens geen plaatjes, alleen een plaatje van wat agenten die ik eerder had geschilderd:



Nu nog een keer een politiewagen op geschikt formaat vinden

NP: Savatage - Back To Reason


For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday.


goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 04-03-2005 18:52 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

Wat klinkt zo'n nat palet handig. Ik werk overigens met verf direct uit het potje. Ik ben extreem lui. Mengen doe ik niet vaak. Soms om te highlighten of voor een huidskleurtje.
Ik wil eigenlijk nu ventjes spuiten maar dat kan nu niet door de sneeuw.


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 06-03-2005 10:44 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

Gisteren even twee korte battles gedaan. Ik moest met mijn leger ( een deel geleend van iemand anders ) over een brug heen komen. Deze werd bewaakt door dwergen. Ik had een paar crossbowmen en een kanon verwacht. Het bleek de eerste keer echter een blok Iron Breakers te zijn. Mijn Knights reden ze plat. Mijn hero versloeg zelfs de Thane in handgevecht. De tweede keer waren het Hammerers. Deze waren pittiger omdat zij mijn pantser aan konden. Nu verloren mijn knights. Mijn voetvolk maakte het gelukkig allemaal weer goed.


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


invictis
Usericon van invictis
Posted 10-03-2005 15:45 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

Woei!!!! fuck thinner, aceton is de shit om mini's mee te cleanen (tin ofcourse) met een kwastje ff over de mini's en klaar (verf vlieft er echt zo af!), dagje laten drogen of wat en primen en klaar voor andere laag
wel iets voor je mond doen want je wordt er goed high van anders


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Pil
Horned is the Hunter
Usericon van Pil
Posted 10-03-2005 15:57 by Pil Wijzig reactieProfiel van PilQuote dit berichthttp://elfwood.lysator.liu.se/loth/p/i/pilon/pilon.html

Hehe, ik gebruik meestal Hema verfafbijt, of remvloeistof voor plastic (je schijnt ook wel acetonvrije nagellakremover te kunnen gebruiken voor plastic). Thinner is volgens mij wat onhandig inderdaad. ltijd fijn om een verrot geschilderd model een nieuw leven te kunnen geven :D


For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday.


invictis
Usericon van invictis
Posted 10-03-2005 16:02 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

quote:
Op 10 maart 2005 15:57 schreef Pil het volgende:
Hehe, ik gebruik meestal Hema verfafbijt, of remvloeistof voor plastic (je schijnt ook wel acetonvrije nagellakremover te kunnen gebruiken voor plastic). Thinner is volgens mij wat onhandig inderdaad. ltijd fijn om een verrot geschilderd model een nieuw leven te kunnen geven :D


ik gebruikte altijd thinner, maar moest altijd ff paar dagen gisten en intrekken in een pan in de schuur en dan met een tandenborstel het eraf schrappen met als gevolg superhigh en dizzy en gore pijnlijke handen, maar dat aceton is echt amazing, kwastje erover met aceton en weg verf! voordeel is je kan zo je plastic voetje ontzien ook, geniaal spul


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Rutan
Deine Mutti
Usericon van Rutan
Posted 10-03-2005 16:02 by Rutan Wijzig reactieProfiel van RutanQuote dit berichthttp://www.derat.nl

Zeg, komt er nog een keer een pc spel uit van de oude warhammer? 40k is namelijk fors gay.

Vroegah, toen Rutan nog jong was, had hij een fors leger van Chaos.


What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team]


invictis
Usericon van invictis
Posted 10-03-2005 16:05 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

quote:
Op 10 maart 2005 16:02 schreef Rutan het volgende:
Zeg, komt er nog een keer een pc spel uit van de oude warhammer? 40k is namelijk fors gay.

Vroegah, toen Rutan nog jong was, had hij een fors leger van Chaos.



Realm of Chaos!!!

uhm tja et is soort van stil op GW pc games gebied, world of warhammer ligt enigzins stil, het is te hopen dat ze met die engine van dawn of war een fantasy variant maken, 40k is ook niet helemaal aan mij uitbesteed, geef mij die fantasy meuk maar


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 10-03-2005 17:42 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

Chaos zal altijd wat blijven hebben


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 17-03-2005 22:53 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

Zaterdag weer een 500 punten gevechtje. De regels van 500 punten zijn erg leuk.


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen