IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29
Auteur:
Topic : Warhammer (games workshop) 2 Vorige pagina | Volgende pagina
Pil
Horned is the Hunter
Usericon van Pil
Posted 30-03-2005 11:23 by Pil Wijzig reactieProfiel van PilQuote dit berichthttp://elfwood.lysator.liu.se/loth/p/i/pilon/pilon.html

De laatste tijd in afwachting van Noorderspel wat meer (WF slagen gespeeld, eerst een keer een Vampire Counts leger hard ingemaakt (Massacre), en daarna zelf flink ingemaakt door een Chaos leger (weer een Massacre), waar eigenlijk alles misliep. Daarna mijn lijst heel licht aangepast en een zeer spannende battle gespeelt tegen een high elf leger met heel veel magie (en tegen-magie), omdat hij die Lizardmen wel eens wilde laten zien wie er de ware meesters van magie waren, toch ook wel leuk om zulke spannende magic fases te hebben. Uiteindelijk heb ik gewonnen met een Solid Victory, waarbij zijn leger nagenoeg uitgeroeid was, en die van mij ook heel hard gedecimeerd. Zaterdag en zondag eindelijk Noorderspel, ik heb er wel zin in


For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday.


goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 01-04-2005 19:01 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

quote:
Op 30 maart 2005 11:23 schreef Pil het volgende:
De laatste tijd in afwachting van Noorderspel wat meer (WF slagen gespeeld, eerst een keer een Vampire Counts leger hard ingemaakt (Massacre), en daarna zelf flink ingemaakt door een Chaos leger (weer een Massacre), waar eigenlijk alles misliep. Daarna mijn lijst heel licht aangepast en een zeer spannende battle gespeelt tegen een high elf leger met heel veel magie (en tegen-magie), omdat hij die Lizardmen wel eens wilde laten zien wie er de ware meesters van magie waren, toch ook wel leuk om zulke spannende magic fases te hebben. Uiteindelijk heb ik gewonnen met een Solid Victory, waarbij zijn leger nagenoeg uitgeroeid was, en die van mij ook heel hard gedecimeerd. Zaterdag en zondag eindelijk Noorderspel, ik heb er wel zin in


Dat klinkt echt cool. Een maat van me gaat binnenkort ook meedoen aan tournooien. Ik ga hem trainen


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 02-04-2005 16:22 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Pil, als je dit leest, ik zie je zondag wel even. Ik ga met Amarantha en Vargen ff langs Noorderspel.



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 02-04-2005 21:55 by Jebes Wijzig reactieProfiel van JebesQuote dit berichthttp://jebes.hyves.nl/#

Ik wil wel een uitgebreid verslag hoe het was. Zet hem op. ( goblinjester )

[Dit bericht is gewijzigd door Jebes op 02-04-2005 21:55]


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 03-04-2005 19:19 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht



Vandaag binnen.


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


invictis
Usericon van invictis
Posted 15-04-2005 14:44 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

ben al!!!! mijn minis aan het cleanen met Aceton, ik ga voor een totale remake van het paintgebeuren


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 15-04-2005 15:39 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

quote:
Op 15 april 2005 14:44 schreef invictis het volgende:
ben al!!!! mijn minis aan het cleanen met Aceton, ik ga voor een totale remake van het paintgebeuren


Dat geeft vast een heerlijk gevoel.


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


Jansuh
Roken is gay.
Usericon van Jansuh
Posted 15-04-2005 15:59 by Jansuh Wijzig reactieProfiel van JansuhQuote dit bericht

vet, nooit eerder gezien deze topic

ik ben bezig met een Dark Angel leger

k moet eigelijk de nieuwe armybox hebben, maar jah .. koos geldloos



Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 15-04-2005 18:29 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 15 april 2005 15:59 schreef Jansuh het volgende:
vet, nooit eerder gezien deze topic

ik ben bezig met een Dark Angel leger

k moet eigelijk de nieuwe armybox hebben, maar jah .. koos geldloos
Ah, Battle Brother!

Heb zelf Salamanders; voor plaatjes, blader maar wat terug zou ik zeggen.



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Jansuh
Roken is gay.
Usericon van Jansuh
Posted 15-04-2005 18:37 by Jansuh Wijzig reactieProfiel van JansuhQuote dit bericht

quote:
Op 15 april 2005 18:29 schreef Greycloak het volgende:
Ah, Battle Brother!

Heb zelf Salamanders; voor plaatjes, blader maar wat terug zou ik zeggen.






zien er goed uit, zijn die 13th company ook van jou?

ow, aanrader voor marinespelers; www.bolterandchainsword.com (forum)
zit ik al een jaar, en heb er veel aan gehad

A moment of laxity spawns a lifetime of heresy



goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 15-04-2005 19:33 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

Ik vind de nieuwe marines niet echt mooi. Wat jullie?


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 15-04-2005 19:57 by H-K Wijzig reactieProfiel van H-KQuote dit berichthttp://haa-kaa.hyves.net/

World of warcraft heeft mijn schilder progressie echt tot een nulpunt teruggebracht. Nog steeds 20 SM's een hellhound tank schilkderen en 1000 punten necron die moeten worden bijgewerkt en een dreadnought die half af is.

Het feit dat ik al een leger heb dat geheel speelbaar is en dit allemaal extra is, maakt de motivatie ook niet echt beter.


Life doesn't get much better than this!


invictis
Usericon van invictis
Posted 15-04-2005 20:11 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

quote:
Op 15 april 2005 15:39 schreef goblinjester het volgende:
Dat geeft vast een heerlijk gevoel.



absoluut, zeker aangezien ik al GW en mini's spaar sinds 1987
dus plenty schoon te maken, lang leve Aceton!; damn dat spul maakt zo goed en snel schoon


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 15-04-2005 22:09 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

quote:
Op 15 april 2005 20:11 schreef invictis het volgende:
absoluut, zeker aangezien ik al GW en mini's spaar sinds 1987
dus plenty schoon te maken, lang leve Aceton!; damn dat spul maakt zo goed en snel schoon


Ik zat er even over te denken om mijn Goblins bij te werken...maar daar heb ik dus totaal geen zin in. Dat zou me uren kosten.


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 26-05-2005 23:12 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

Deze zijn van een maat van me. Ik vind ze erg cool geworden.


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


Jansuh
Roken is gay.
Usericon van Jansuh
Posted 27-05-2005 21:37 by Jansuh Wijzig reactieProfiel van JansuhQuote dit bericht

quote:
Op 15 april 2005 19:33 schreef goblinjester het volgende:
Ik vind de nieuwe marines niet echt mooi. Wat jullie?



"Nieuwe marines"

Het zijn gewoon nieuwe gave bits.

vette guardsmen



goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 28-05-2005 14:55 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

quote:
Op 27 mei 2005 21:37 schreef Jansuh het volgende:
"Nieuwe marines"

Het zijn gewoon nieuwe gave bits.

vette guardsmen


Ik zal het aan hem doorgeven. En die space marines zijn wel behoorlijk veranderd. Ze zijn meer hero achtig. Ze hebben allemaal van die wazige zooi op zich. Ik hou meer van een strak legertje marines.
De nieuwe Tyranids zijn overigens wel heel bruut.


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 28-05-2005 16:06 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 15 april 2005 18:37 schreef Jansuh het volgende:


zien er goed uit, zijn die 13th company ook van jou?

Beetje laat maar ok:
Ja, die 13th Company zijn ook van mijn hand. Ben ik wat trager mee dan mijn Salamanders, ik doe ze meer voor de "leuk" zo af en toe omdat converteren zo leuk is.
Tot ik een compleet legertje heb, dan ga ik er eens mee spelen.
quote:
Op 28 mei 2005 14:55 schreef goblinjester het volgende:
En die space marines zijn wel behoorlijk veranderd. Ze zijn meer hero achtig. Ze hebben allemaal van die wazige zooi op zich. Ik hou meer van een strak legertje marines.

Hier kan ik me in vinden; een paar patroontassen of wat granaten zijn leuk, extra Purity Seals plak ik wel aan mn Veterans maar gewone Tactical Squads moeten er imho strak en uniform uitzien. Al die frutsels leiden ook af van de poses.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Pil
Horned is the Hunter
Usericon van Pil
Posted 28-05-2005 16:29 by Pil Wijzig reactieProfiel van PilQuote dit berichthttp://elfwood.lysator.liu.se/loth/p/i/pilon/pilon.html

quote:
Op 26 mei 2005 23:12 schreef goblinjester het volgende:
Deze zijn van een maat van me. Ik vind ze erg cool geworden.



Erg gaaf, en die blauwe helmen geven ze net dat beetje extra Alleen eeh, die bases moeten natuurlijk nog wel wat gevuld worden


For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday.


Jansuh
Roken is gay.
Usericon van Jansuh
Posted 28-05-2005 16:52 by Jansuh Wijzig reactieProfiel van JansuhQuote dit bericht

ja, ik hou ook meer van 'standaard' tactical squads.

Het wil nu alleen niet opschieten met mn dark angels, Ik heb geen geld enzo.

En ik vind WHFB ook steeds aantrekkelijker worden.

Wat vinden jullie vetter, WHFB of WH40K?



Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 28-05-2005 19:52 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 28 mei 2005 16:52 schreef Jansuh het volgende:
ja, ik hou ook meer van 'standaard' tactical squads.

Het wil nu alleen niet opschieten met mn dark angels, Ik heb geen geld enzo.

En ik vind WHFB ook steeds aantrekkelijker worden.

Wat vinden jullie vetter, WHFB of WH40K?
40K, minder aantrekkelijk voor kaasbaardlegers.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Jansuh
Roken is gay.
Usericon van Jansuh
Posted 28-05-2005 20:28 by Jansuh Wijzig reactieProfiel van JansuhQuote dit bericht

quote:
Op 28 mei 2005 19:52 schreef Greycloak het volgende:
40K, minder aantrekkelijk voor kaasbaardlegers.
\

Mwoah, ik ken fantasy verder niet heel erg (regels, units enzo)

maar met 40k valt er ook nog aardig wat baard te kweken (Iron warriors, eldar ... )

maar dat zijn dan ook vaak de mieten die daarover janken



Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 28-05-2005 23:56 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Mja...

Ik vind het sowieso niet tof om tegen zo'n getuned leger te spelen.
Gewoon 2 leuke "all-round" legers neerzetten en anders ga maar fijn monopoly spelen ofzo.
Warhammer speel je voor de lol en niet om te winnen.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Jansuh
Roken is gay.
Usericon van Jansuh
Posted 29-05-2005 10:47 by Jansuh Wijzig reactieProfiel van JansuhQuote dit bericht

hehe


Ja ok.

Ik speel vooral voor de modellen enzo. Maargoed, ik ben nog steeds 'bezig' met dark angels, al heb ik geen geld. Maar ik zit er ook aan te denken om High Elves te beginnen, zodra ik e WHFB regels een beetje ken tips?



goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 29-05-2005 17:07 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

quote:
Op 28 mei 2005 16:29 schreef Pil het volgende:
Erg gaaf, en die blauwe helmen geven ze net dat beetje extra Alleen eeh, die bases moeten natuurlijk nog wel wat gevuld worden


Ja die kerel heeft altijd extreem goede ideeën maar houdt verder niet zo van schilderen. Als het een kleurtje heeft dan is die al blij. Deze blauwhelmen zijn gewoon geniaal. Zo heeft hij ook een geniaal blok goblins die eruit zien als Romeinen. Maar hij schildert het echt alleen voor de lol en heeft geen zin om in details te treden. Soms wil die nog wel wat gras op de base plakken.


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen