IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29
Auteur:
Topic : Warhammer (games workshop) 2 Vorige pagina | Volgende pagina
Jansuh
Roken is gay.
Usericon van Jansuh
Posted 31-08-2005 21:00 by Jansuh Wijzig reactieProfiel van JansuhQuote dit bericht

quote:
Op 31 augustus 2005 20:32 schreef Smoochy het volgende:
Weet iemand een goede combinatie van 2 verschillende kleuren waarmee ik een mooie houtkleur kan krijgen. Was al in de shop geweest in assen maar niks wat er op leek.


Ik denk dat je met desert yellow/commando khaki/bleached bone/bestial brown aan de gang moet.

Iets als: Eerst bestial brown, daarna drybrush khaki, daarna ietwat dikkere drybrush bleached bone (zorgen dat je van die 'houtrandjes' brown door ziet zegmaar)

Zoiets? succes ermee. Ik ben nog steeds bezig met m'n Dark Angels..



Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 31-08-2005 21:02 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

Ok thx. moet alleen nog stok met torso erop gespiest verven en dan is me Vampire Black Coach klaar.


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Jansuh
Roken is gay.
Usericon van Jansuh
Posted 31-08-2005 21:03 by Jansuh Wijzig reactieProfiel van JansuhQuote dit bericht

Ok Moet je wel een fijnere brush gebruiken voor die drybrush, op zo'n klein oppervlak. Anders zie je geen bruin meer.



Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 31-08-2005 21:08 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

quote:
Op 31 augustus 2005 21:03 schreef Jansuh het volgende:
Ok Moet je wel een fijnere brush gebruiken voor die drybrush, op zo'n klein oppervlak. Anders zie je geen bruin meer.


10-4


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Jansuh
Roken is gay.
Usericon van Jansuh
Posted 31-08-2005 21:12 by Jansuh Wijzig reactieProfiel van JansuhQuote dit bericht




Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 06-11-2005 21:23 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Zal morgen eens pogen pics te maken van mijn nieuwe assault squad.



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Jansuh
Roken is gay.
Usericon van Jansuh
Posted 06-11-2005 21:27 by Jansuh Wijzig reactieProfiel van JansuhQuote dit bericht

quote:
Op 6 november 2005 21:23 schreef Greycloak het volgende:
Zal morgen eens pogen pics te maken van mijn nieuwe assault squad.




heersch! Ik ga na mijn 2de tactical squad, die op het moment geschilderd wordt, ook beginnen met mn assaultsquad + chappy, Hopen dat je me ff extra inspiratie geeft



Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 06-11-2005 21:31 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Twin Lightning Claws heerschen. Koop de Veteran Squad doos en doe er wat mee!



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Jansuh
Roken is gay.
Usericon van Jansuh
Posted 06-11-2005 21:49 by Jansuh Wijzig reactieProfiel van JansuhQuote dit bericht

quote:
Op 6 november 2005 21:31 schreef Greycloak het volgende:
Twin Lightning Claws heerschen. Koop de Veteran Squad doos en doe er wat mee!




Mwoah, die vind ik best lelijk Effectief zijn ze echter wel, alleen neem ik liever een powerfist mee



Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 06-11-2005 23:11 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 6 november 2005 21:49 schreef Jansuh het volgende:
Mwoah, die vind ik best lelijk Effectief zijn ze echter wel, alleen neem ik liever een powerfist mee
...en meppen als laatste..?

Alleen leuk tegen tanks!


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Jansuh
Roken is gay.
Usericon van Jansuh
Posted 07-11-2005 8:41 by Jansuh Wijzig reactieProfiel van JansuhQuote dit bericht

quote:
Op 6 november 2005 23:11 schreef Greycloak het volgende:
...en meppen als laatste..?

Alleen leuk tegen tanks!


en tegen wraithlords, dreads, Charachters, necrons.. Daar komt bij dat het twee keer zo goedkoop is

Daarbij komt dat meppen als laatst niet heel erg is in een 8 man assault squad + chaplain.



Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 13-11-2005 8:55 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht


Librarian en Command Squad

Nieuwe Assault Marines inclusief hun Veteran Sergeant

Hun Veteran Sergeant met Twin Lightning Claws

...en hetzelfde Squad vanuit een andere hoek.



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Jansuh
Roken is gay.
Usericon van Jansuh
Posted 13-11-2005 10:19 by Jansuh Wijzig reactieProfiel van JansuhQuote dit bericht

strak! Je mist alleen één assault marine



Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 13-11-2005 18:13 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 13 november 2005 10:19 schreef Jansuh het volgende:
strak! Je mist alleen één assault marine
Heb er 10 in totaal hoor, maar om ze nu allemaal op de foto te zetten was overkill.

Maarem, thanx!


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Jansuh
Roken is gay.
Usericon van Jansuh
Posted 13-11-2005 18:18 by Jansuh Wijzig reactieProfiel van JansuhQuote dit bericht

quote:
Op 13 november 2005 18:13 schreef Greycloak het volgende:
Heb er 10 in totaal hoor, maar om ze nu allemaal op de foto te zetten was overkill.

Maarem, thanx!


hehe, ok

You're welcome!

Ik ben vandaag ook weer ff bezig geweest. Ik had een idee voor mijn ravenwing speeders, ze ipv zwart gewoon DA green te schilderen, en dan de crew zwart, om toch te laten zien dat ze ravenwing zijn.. Ik zal ze miss nog es robes geven ook. (moet ik wel 2 nieuwe speeders aanschaffen...)

Goed idee?



Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 13-11-2005 18:20 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 13 november 2005 18:18 schreef Jansuh het volgende:
hehe, ok

You're welcome!

Ik ben vandaag ook weer ff bezig geweest. Ik had een idee voor mijn ravenwing speeders, ze ipv zwart gewoon DA green te schilderen, en dan de crew zwart, om toch te laten zien dat ze ravenwing zijn.. Ik zal ze miss nog es robes geven ook. (moet ik wel 2 nieuwe speeders aanschaffen...)

Goed idee?
Speeders zijn okee, als je er meer dan eentje van inzet, anders zijn ze gewoon AT-voer. Stukje of 3 waarvan er eentje echt de heavy is. Heb je die andere 2 om weg te halen indien er teveel op je geknald wordt.



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Jansuh
Roken is gay.
Usericon van Jansuh
Posted 13-11-2005 18:22 by Jansuh Wijzig reactieProfiel van JansuhQuote dit bericht

Hehe, ik weet wel speeders te gebruiken Alleen was de vraag voor de kleuren zegmaar.

Naast de 2 speeders ben ik in 1500 punten ook nog van plan 2 dreads en een vindicator te gebruiken, dus genoeg armour.



Schaep
Usericon van Schaep
Posted 13-11-2005 19:58 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Dus daarom verkoop je je Magic kaarten!

Verrader!


Jansuh
Roken is gay.
Usericon van Jansuh
Posted 13-11-2005 21:10 by Jansuh Wijzig reactieProfiel van JansuhQuote dit bericht

quote:
Op 13 november 2005 19:58 schreef Schaep het volgende:
Dus daarom verkoop je je Magic kaarten!

Verrader!

lol

Nee, ik ben al 2 jaar gestopt met Magic en had die doos nog staan. Ik ben momenteel aan het sparen voor 'n drumstel, en die zijn niet zo goedkoop

ik draft nu alleen nog maar met oude kaarten. Is ook wel lachen



Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 15-11-2005 13:30 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

Weet iemand zo een nederlandse site waar tips staan voor het schilderen en meer van dat soort handige tips.?


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 23-11-2005 21:59 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

Wil je die plaatjes van die Space Marines weleens laten. Ze zijn ziekelijk mooi! Daardoor krijg ik weer zin om aan GW te beginnen. Dit komt ook doordat ik het spel Dawn Of War heb. Wat een geweldig spel. Eindelijk kan ik een keer rond rijden met 5 predators ( en nog meer.... )


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 05-12-2005 9:19 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

Ik kon het niet laten om een kanon van Empire te kopen....Van deze hobby kom je nooit meer af....


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


Jansuh
Roken is gay.
Usericon van Jansuh
Posted 05-12-2005 9:56 by Jansuh Wijzig reactieProfiel van JansuhQuote dit bericht

quote:
Op 5 december 2005 9:19 schreef goblinjester het volgende:
Ik kon het niet laten om een kanon van Empire te kopen....Van deze hobby kom je nooit meer af....

Ah joh, wat ik de afgelopen week allemaal in huis heb gehaald:

- Black templar codex
- Index Astartes I
- Black Templars Crusade Squad..

70 euri



Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 05-12-2005 10:00 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 23 november 2005 21:59 schreef goblinjester het volgende:
Wil je die plaatjes van die Space Marines weleens laten. Ze zijn ziekelijk mooi! Daardoor krijg ik weer zin om aan GW te beginnen. Dit komt ook doordat ik het spel Dawn Of War heb. Wat een geweldig spel. Eindelijk kan ik een keer rond rijden met 5 predators ( en nog meer.... )
Hehe, bedankt voor het compliment, maar ik post binnenkort tóch nog even een paar foto's van wat voertuigen, sorry.



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 05-12-2005 11:11 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

quote:
Op 5 december 2005 10:00 schreef Greycloak het volgende:
Hehe, bedankt voor het compliment, maar ik post binnenkort tóch nog even een paar foto's van wat voertuigen, sorry.




Haha, dan kan ik me vast helemaal niet meer houden.


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen