IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29
Auteur:
Topic : Warhammer (games workshop) 2 Vorige pagina | Volgende pagina
goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 14-01-2006 19:56 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht


Net binnen. Heeft iemand nog tips voor pinnen?


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 14-01-2006 20:20 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Heb je zo'n handboortje? Kan je een stuk beter mee werken dan een dremel oid.
Zet eerst de te pinnen onderdelen tegen elkaar aan met op het kleinere onderdeel een forse blob rode verf; zorg dat ze diréct op de goede plaats zitten, dus niet schuiven als ze tegen elkaar zitten.
Nu je weet waar ze op elkaar moeten passen, het kleinste boortje gebruiken om vast voor te boren (gewoon op de rode stip een milimeter naar binnen gaan) en vervolgens nogmaals de onderdelen tegen elkaar aanhouden zodat je kan zien onder welke hoek je naar binnen moet boren. Nu verder boren tot je een gewenste diepte hebt; een halve centimeter moet voldoende zijn, mits je goede lijm gaat gebruiken.
Paperclipje verkloten en klaar.

Succes!


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 15-01-2006 15:24 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

Ok, thanks!!! Ik vroeg me ook al af wat voor soort metaal ik moest gebruiken als pinnetje.
Ik ga dat zeker doen. Zijn twee pinnen per verbinding verstandig? Ik heb ook putty gehaald om het later bij te werken.


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 15-01-2006 15:41 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

2 pinnen... Kan op zich best, en je verzwakt het model er ook niet mee als je het meer uitboort. Ik heb het met mijn Space Marines nog nooit hoeven doen maar kan me voorstellen dat een Treeman wat extras kan gebruiken.



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 15-01-2006 15:46 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

quote:
Op 15 januari 2006 15:41 schreef Greycloak het volgende:
2 pinnen... Kan op zich best, en je verzwakt het model er ook niet mee als je het meer uitboort. Ik heb het met mijn Space Marines nog nooit hoeven doen maar kan me voorstellen dat een Treeman wat extras kan gebruiken.




Haha, ja dat vermoed ik ook. Nogal veel te plakken en alles is best zwaar.


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 02-04-2006 9:43 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

Ik ben weer eens begonnen aan een extra project, namelijk IG-catachan. Ik schilder alle gasten met een donkere huidskleur. Dat vind ik beter passen bij de modellen. Ze worden erg cool.


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 02-05-2006 16:47 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

Volgens mij al een keer gepost:

Ik heb hier een oude startpakker van Warhammer 40.000. Is al zeker meer dan 5 jaar oud. De box bevat Space Marines en Orks.
Het bevat qua boeken:
Rulebook
Codex Imperialis
Wargear
Die laatste gaan over de Space Marines.
Verder allemaal regelkaarten en andere dingen.

Ook: poppetjes, erg standaard geloof ik. Er zitten zowel geverfde als ongeverfde poppetjes in.
Verder kartonnen scenery --> kathedraal muren etc.
Ook een doosje vol met kleine kaartjes;
- Wargear Cards
- explosions templates
- mission Cards (? geen flauw idee wat het precies is (ja, missie kaarten ) maar denk dat je met dit pakket gewoon kleine spelletjes kan spelen met missies)
- kleine kaartjes als "Hidden", "Out of Control", "Slow Speed", "Combat Speed" en nog meer.

Ik verkoop deze: als iemand hier intresse in heeft, mail me.
Ook wil ik wel losse dingen verkopen als mensen daar intresse in hebben, bv losse poppetjes, of de boeken.
Over de prijs worden we het wel eens.


goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 03-05-2006 20:01 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

Ik heb de doorzichtige Frodo gehaald


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 04-05-2006 1:19 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

quote:
Op 3 mei 2006 20:01 schreef goblinjester het volgende:
Ik heb de doorzichtige Frodo gehaald

Valt veel aan te verven, of niet?

Heb geloof ik ook nog ergens een ijzeren frodo liggen die ik nog maar eens moet schilderen, heb Gollum al wel gedaan.

Verder laatste tijd eigenlijk niks gedaan aan Warhammer, heb wel een paar units staan, maar die hebben nooit het slagveld mogen aanschouwen.


Jansuh
Roken is gay.
Usericon van Jansuh
Posted 04-05-2006 1:23 by Jansuh Wijzig reactieProfiel van JansuhQuote dit bericht

@ mh;

Da's een erg oude doos, zeker ouder dan 5 jaar. volgens mij 2nd edition.

Probeer marktplaats/ebay eens, zijn altijd wel mensen die dat nog zoeken.

[Dit bericht is gewijzigd door Jansuh op 04-05-2006 1:23]



Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 04-05-2006 1:25 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

quote:
Op 4 mei 2006 1:23 schreef Jansuh het volgende:
@ mh;

Da's een erg oude doos, zeker ouder dan 5 jaar. volgens mij 2nd edition.



Zou best ouder zijn dan 5 jaar inderdaad. Me broer heeft het ooit eens gekocht. Ik kijk wel even of ik er een jaar of zo op kan vinden.

Ik kan nergens een edition of zo vinden. Staat wel 1993 ergens klein op, maar dat kan ook copyright shit zijn. Wel oud in ieder geval.
Hoef er ook niet veel voor te hebben.

Edit: op edit: Ja, probeer het wel op marktplaats! Thanks.

[Dit bericht is gewijzigd door Moordlustige Hamster op 04-05-2006 1:26]


Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 04-05-2006 11:03 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

Zo.. dankje wel Jansuh!
Gisteravond voor dat ik naar bed ging de advertentie geplaatst, wordt ik vanochtend om 9 uur uit me bed gebeld door iemand die hem wou kopen.
Meteen maar geregeld.


goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 07-05-2006 22:58 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

Marktplaats doet het altijd goed voor Warhammer. Ik heb ook al een hoop meuk verkocht. Maar toch blijf ik mini's kopen. Ik gok dat ik toch wel 25% schilder. Daarvan wordt 10% echt mooi. De rest verkoop ik dus.....


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 01-08-2006 14:09 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

Geen warhammer, maar wel een model.


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


Rouwend in de Mist
Usericon van Rouwend in de Mist
Posted 02-08-2006 13:54 by Rouwend in de Mist Wijzig reactieProfiel van Rouwend in de MistQuote dit berichthttp://www.myspace.com/branislavplesa

Ik heb me nog een teringzooi aan warhammer meuk liggen op zolder, zowel oud als nieuw en vooral veel losse onderdelen overblijfsels van het converten en TE veel zooi die ik nooit in elkaar gezet heb.
Space marines.... orcs..... elfs..... tering... Tyranids.... van alles wat



goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 02-08-2006 13:58 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

quote:
Op 2 augustus 2006 13:54 schreef Rouwend in de Mist het volgende:
Ik heb me nog een teringzooi aan warhammer meuk liggen op zolder, zowel oud als nieuw en vooral veel losse onderdelen overblijfsels van het converten en TE veel zooi die ik nooit in elkaar gezet heb.
Space marines.... orcs..... elfs..... tering... Tyranids.... van alles wat


Moet je er wat mee gaan doen


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 11-08-2006 11:41 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

Dit is mijn vriendins eerste mini ooit geschilderd:

Dit is haar tweede mini ooit geschilderd:


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 25-08-2006 13:34 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Die dame heeft aanleg zeg...



Eindelijk toch maar eens backbanners geschilderd voor mn captain en alle veteran sergeants.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 27-09-2006 14:17 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

Is al verkocht.

[Dit bericht is gewijzigd door Moordlustige Hamster op 28-09-2006 13:26]


stoomfiets
HELEMAAL WAUS
Usericon van stoomfiets
Posted 27-09-2006 23:43 by stoomfiets Wijzig reactieProfiel van stoomfietsQuote dit bericht

zeker geen necron c0dex over ofzo?


I am the 1%.


goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 07-01-2007 13:23 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

[quote]Op 25 augustus 2006 13:34 schreef Greycloak het volgende:
Die dame heeft aanleg zeg...

[quote]

Hey,

Ja dat blijkt wel uit de volgende mini's (al zeg ik het zelf):

2de warhammer model:

http://www.coolminiornot.com/142967

Mini waarmee je alleen met een zak mee over je hoofd mag spelen:

http://www.coolminiornot.com/142952


2de sculpt:

http://www.coolminiornot.com/143537

21ste mini:

http://www.coolminiornot.com/144467


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 07-01-2007 13:24 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

quote:
Op 27 september 2006 23:43 schreef stoomfiets het volgende:
zeker geen necron c0dex over ofzo?



Hey,

Ik heb nergens alle codexen in PDF. Ik weet niet hoe groot ze zijn, maar misschien dat ik ze kan mailen. En anders kan ik wel een maat van me vragen waar je ze zelf kan downloaden.


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


stoomfiets
HELEMAAL WAUS
Usericon van stoomfiets
Posted 16-01-2007 17:30 by stoomfiets Wijzig reactieProfiel van stoomfietsQuote dit bericht

quote:
Op 7 januari 2007 13:24 schreef goblinjester het volgende:
Hey,

Ik heb nergens alle codexen in PDF. Ik weet niet hoe groot ze zijn, maar misschien dat ik ze kan mailen. En anders kan ik wel een maat van me vragen waar je ze zelf kan downloaden.


Hehe, ik had 'm idd gedownload Heb 'm nu ook al een tijdje orgineel hoor

Over een paar dagen EINDELIJK beginnen met mijn necron leger


I am the 1%.


Skyggesang
Avant-garde
Usericon van Skyggesang
Posted 16-01-2007 22:41 by Skyggesang Wijzig reactieProfiel van SkyggesangQuote dit berichthttp://www.baldrsdraumar.com

Hé, is hier ook een tipok van?

Ik speel Fantasy; High Elves. Net begonnen daarmee, maar ik had eerder nog een leuk Empire schietleger (Handgunners, Cannon, Helblaster; werkte wel leuk )

Bij de High Elves field ik nu een unit Spearmen met een Commander erin, een unit Archers met een Mage erin en een Tiranoc Chariot voor 750pt. Mijn volgende aankoop wordt een unit Dragon Princes voor de 1000pt.



Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 16-01-2007 22:45 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Als je nog HE moet hebben mail me dan ff, ik heb nog een doos vol en ik doe er niets mee.
Van alles wat.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen