IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29
Auteur:
Topic : Warhammer (games workshop) 2 Vorige pagina | Volgende pagina
goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 28-05-2004 19:49 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

Dat zijn de betere pappa's


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


Malekith
Usericon van Malekith
Posted 28-05-2004 20:01 by Malekith Wijzig reactieProfiel van MalekithQuote dit bericht

quote:
Op 28 mei 2004 19:49 schreef goblinjester het volgende:
Dat zijn de betere pappa's


En dat is nog juister wanneer ik je vertel dat hij degene was die me zijn collectie metalcd's liet beluisteren en ik daarna direct mijn eigen verzameling ben gaan opbouwen.
Dankjewel pappie


"Obras son amores y no buenas razones"


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 28-05-2004 20:10 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 28 mei 2004 18:42 schreef Malekith het volgende:
Warlock of Firetop Mountain


Is dit een Games Workshop spel?!? Gaaf!

Kun je me hier aub wat meer over vertellen? Zoveel mogelijk het liefst?


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


stoomfiets
HELEMAAL WAUS
Usericon van stoomfiets
Posted 28-05-2004 20:17 by stoomfiets Wijzig reactieProfiel van stoomfietsQuote dit bericht

Grmbl godverdetering mijn toegemoetkoming studiegeld. Alsmaar wachten tot ik mijn eerste doos Imperial Guard kopen kan


I am the 1%.


Malekith
Usericon van Malekith
Posted 28-05-2004 20:19 by Malekith Wijzig reactieProfiel van MalekithQuote dit bericht

quote:
Op 28 mei 2004 20:10 schreef Claw het volgende:
Is dit een Games Workshop spel?!? Gaaf!

Kun je me hier aub wat meer over vertellen? Zoveel mogelijk het liefst?


Je kan Engels?

Summary

This game is based on the "Fighting Fantasy" gamebook of the same name. This series of books is similar to the "pick your path" type of adventure books that TSR and many others published around this time (mid 1980's). Fighting Fantasy was somewhat different in that you created a character and rolled for combat and other effects instead of automatically succeeding in whatever path you chose (like a Tunnels and Trolls solo dungeon).

Anyway, the game is very similar to Dungeon from TSR. Characters roam the labyrinth fighting creatures and gaining treasures to increase their power. Characters have three stats: Skill, Stamina, and Luck and these affect both combat and various perils that are held in the dungeon such as traps. The object of the game is to travel to the end of the dungeon and open the Warlock's treasure chest. Along the way players must deduce the correct combination of three keys which will open the chest, and find or steal the appropriate keys. This is done through a mechanic exactly like Parker Brother's Clue game: you ask players if they have any key cards of a particular number and secretly note down what their answers are. The first player to open the Warlock's treasure chest wins the game.


--> van http://www.boardgamegeek.com/game/1144

'k Heb het spel zelf nog nie gespeeld (daarvoor liggen er hier nog teveel 'te spelen spellen'), maar het vernoemde Dungeon van TSR wel.


"Obras son amores y no buenas razones"


Vlkodlak
Usericon van Vlkodlak
Posted 28-05-2004 21:48 by Vlkodlak Wijzig reactieProfiel van VlkodlakQuote dit bericht

Hmm klinkt nog als best een leuk spel om te spelen tijdens het luisteren van Trollmann av Ildtoppberg

Zodra de nieuwe Chaos Warrior regimentdozen ( ) uitkomen moet ik ook maar weer eens flink aan het schilderen. Op zich is dat wel een van de voordelen aan Warhammer je kan het tijden niet hebben gedaan en dan zo weer verder. Ik heb vroeger veel Magic The Gathering gespeeld, maar ja dat moet je allemaal zo bijhouden en tegenwoordig besteed ik meer tijd aan gitaar spelen en andere bordspelen, dus dan is warhammer een stuk handiger. Daarbij is het ook nog eens veel goedkoper ... omdat ik enorm traag schilder


goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 28-05-2004 22:50 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

Nou dan heb je geluk want ik had vandaag zo'n doos in mijn handen.


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 28-05-2004 23:01 by H-K Wijzig reactieProfiel van H-KQuote dit berichthttp://haa-kaa.hyves.net/

quote:
Op 28 mei 2004 20:17 schreef stoomfiets het volgende:
Grmbl godverdetering mijn toegemoetkoming studiegeld. Alsmaar wachten tot ik mijn eerste doos Imperial Guard kopen kan


Op Ebay.nl staat een vrij mooi geprijsde doos cadians.

http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=774&item=5900014548&rd=1

Vrees alleen dat men nog niet klaar is met bieden voorlopig.


Life doesn't get much better than this!


stoomfiets
HELEMAAL WAUS
Usericon van stoomfiets
Posted 29-05-2004 0:11 by stoomfiets Wijzig reactieProfiel van stoomfietsQuote dit bericht



Mensen van de studiegeld tegemoetkoming zijn niet erg aardig.


I am the 1%.


Vlkodlak
Usericon van Vlkodlak
Posted 29-05-2004 0:16 by Vlkodlak Wijzig reactieProfiel van VlkodlakQuote dit bericht

quote:
Op 28 mei 2004 22:50 schreef goblinjester het volgende:
Nou dan heb je geluk want ik had vandaag zo'n doos in mijn handen.


ah zijn ze al uit . Ik dacht dat ze pas medio juni kwamen. Morgen gelijk even naar de winkel


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 29-05-2004 12:20 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 28 mei 2004 20:19 schreef Malekith het volgende:
Je kan Engels?

...


Jep, en thanks voor de info!

En die Vlkodlak moet idd maar eens wat minder bas spelen en meer schilderen; maakt een stuk minder herrie


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


Vlkodlak
Usericon van Vlkodlak
Posted 29-05-2004 12:55 by Vlkodlak Wijzig reactieProfiel van VlkodlakQuote dit bericht

quote:
Op 29 mei 2004 12:20 schreef Claw het volgende:
Jep, en thanks voor de info!

En die Vlkodlak moet idd maar eens wat minder bas spelen en meer schilderen; maakt een stuk minder herrie




Zit je nou al weer ziek thuis of ben je weer stiekem naar Duitsland


goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 29-05-2004 13:50 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

quote:
Op 29 mei 2004 0:16 schreef Vlkodlak het volgende:
ah zijn ze al uit . Ik dacht dat ze pas medio juni kwamen. Morgen gelijk even naar de winkel


Ja ze zijn uit en ook heel erg mooi geworden. Ze verbazen me echt met deze Warriors. Zo vreemd eigenlijk dat de oude zo lelijk zijn in vergelijking met deze. Ik heb de oude nog. Wat wel tof is dat ik mijn eigen Knights heb gemaakt van Warriors en Empire Knights. Ze zijn echt mega bruut geworden.


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 29-05-2004 14:33 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 29 mei 2004 12:55 schreef Vlkodlak het volgende:


Zit je nou al weer ziek thuis of ben je weer stiekem naar Duitsland


Ik pas op de boerderie mien jong. Maar ik ben idd weer naar huis gegaan omdat ik me nog te lam voelde.

En nu zit ik hier fijn te schilderen.


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 30-05-2004 15:55 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

Ik heb net 2 potjes LOTR gedaan. De eerste was niet zo boeiend. In de tweede hebben we Gorthmog ( die leider van de Orcs die Osgiliath aanvalt ) ingezet. Hij is echt ziekelijk goed. In 1 beurt hakte hij 3 citadel guard neer.


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


HeiligStaal
Usericon van HeiligStaal
Posted 30-05-2004 21:29 by HeiligStaal Wijzig reactieProfiel van HeiligStaalQuote dit bericht

Toevallig net gister een doos met 5 Space wolves long fangs binnen gehad!
Warhammer 40k heerscht!


Curunír
Usericon van Curunír
Posted 30-05-2004 21:48 by Curunír Wijzig reactieProfiel van CurunírQuote dit bericht

quote:
Op 28 mei 2004 18:42 schreef Malekith het volgende:
Warlock of Firetop Mountain

Ik heb die recensie van dit spel gelezen, en het ziet er zeer goed uit.
Deze week eens aanschaffen in de nieuwe game-winkel in Antwerpen, The Red Dragon.

[Dit bericht is gewijzigd door Curunír op 30-05-2004 21:48]


"I find your lack of faith disturbing."


HeiligStaal
Usericon van HeiligStaal
Posted 30-05-2004 21:50 by HeiligStaal Wijzig reactieProfiel van HeiligStaalQuote dit bericht

quote:
Op 30 mei 2004 21:48 schreef Curunír het volgende:
Ik heb die recensie van dit spel gelezen, en het ziet er zeer goed uit.
Deze week eens aanschaffen in de nieuwe game-winkel in Antwerpen, The Red Dragon.


Het verhaaltje klinkt idd leuk ja. Jammer alleen dat ik waarschijnlijk toch geen medespelers zal vinden.


Malekith
Usericon van Malekith
Posted 30-05-2004 21:54 by Malekith Wijzig reactieProfiel van MalekithQuote dit bericht

quote:
Op 30 mei 2004 21:48 schreef Curunír het volgende:
Ik heb die recensie van dit spel gelezen, en het ziet er zeer goed uit.
Deze week eens aanschaffen in de nieuwe game-winkel in Antwerpen, The Red Dragon.


Oew, in Antwerpen? Waar ergens?


"Obras son amores y no buenas razones"


Curunír
Usericon van Curunír
Posted 30-05-2004 21:57 by Curunír Wijzig reactieProfiel van CurunírQuote dit bericht

St.-Katelijne-vest, aan de KBC-toren. Tussen de Meir en de Groenplaats dus.
Het is eigenlijk de nieuwe versie van The Lonely Mountain (dé fantasy-winkel van België die eind vorig jaar ter ziele is gegaan).

Heiligstaal: tja, medespelers vinden is bij mij ook altijd een probleem. Gelukkig ben ik aangesloten bij een vereniging waarbij er wel meer mensen van bordspellen houden, dus dat compenseert wel wat.

[Dit bericht is gewijzigd door Curunír op 30-05-2004 21:59]


"I find your lack of faith disturbing."


HeiligStaal
Usericon van HeiligStaal
Posted 30-05-2004 22:05 by HeiligStaal Wijzig reactieProfiel van HeiligStaalQuote dit bericht

quote:
Op 30 mei 2004 21:57 schreef Curunír het volgende:
St.-Katelijne-vest, aan de KBC-toren. Tussen de Meir en de Groenplaats dus.
Het is eigenlijk de nieuwe versie van The Lonely Mountain (dé fantasy-winkel van België die eind vorig jaar ter ziele is gegaan).

Heiligstaal: tja, medespelers vinden is bij mij ook altijd een probleem. Gelukkig ben ik aangesloten bij een vereniging waarbij er wel meer mensen van bordspellen houden, dus dat compenseert wel wat.


Ah, mja, WH40K kan hier bij de GW winkel. Zulk soort spellen zul je toch echt mensen voor moeten zoeken
Laatst ook robo rally gespeeld, erg leuk, maar niemand die het wil spelen.


Malekith
Usericon van Malekith
Posted 31-05-2004 7:29 by Malekith Wijzig reactieProfiel van MalekithQuote dit bericht

quote:
Op 30 mei 2004 21:57 schreef Curunír het volgende:
St.-Katelijne-vest, aan de KBC-toren. Tussen de Meir en de Groenplaats dus.
Het is eigenlijk de nieuwe versie van The Lonely Mountain (dé fantasy-winkel van België die eind vorig jaar ter ziele is gegaan).



Thanks, moet ik eens opzoeken deze vakantie


"Obras son amores y no buenas razones"


goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 31-05-2004 17:42 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

Ik heb nu een behoorlijk leger Uruk-hai. Hier komen nog een aantal ventjes bij en dan vind ik dat wel even genoeg. Ik wil namelijk ook nog een deel ventjes voor de laatste slag.


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


Vlkodlak
Usericon van Vlkodlak
Posted 01-06-2004 1:25 by Vlkodlak Wijzig reactieProfiel van VlkodlakQuote dit bericht

quote:
Op 29 mei 2004 13:50 schreef goblinjester het volgende:
Ja ze zijn uit en ook heel erg mooi geworden. Ze verbazen me echt met deze Warriors. Zo vreemd eigenlijk dat de oude zo lelijk zijn in vergelijking met deze. Ik heb de oude nog. Wat wel tof is dat ik mijn eigen Knights heb gemaakt van Warriors en Empire Knights. Ze zijn echt mega bruut geworden.


zaterdag hadden ze ze hier nog niet . Morgen even bij een andere winkel kijken.
Ik heb ook nog een vrij groot regiment met van die oude warriors, maar die nieuwe zien er inderdaad veel heerschender uit net als de knights van deze editie. Mijn oude units zien er straks denk ik wel een beetje als kneusjes uit naast die nieuwe modellen.


goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 01-06-2004 8:57 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

Aan de andere kant heb je dan wel hele goeie Chosen Warriors en Knights.


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen