IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29
Auteur:
Topic : Warhammer (games workshop) 2 Vorige pagina | Volgende pagina
goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 01-06-2004 19:05 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

Vandaag ben ik begonnen aan Saruman. Wat is dat een moeilijk model, pfff.


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 01-06-2004 20:48 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

Een en al witte cloak zeker?


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 01-06-2004 20:51 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 1 juni 2004 20:48 schreef Claw het volgende:
Een en al witte cloak zeker?
Wit en zwart zuigen. Snap mensen niet die aan Black Templars beginnen en denken het makkelijk te krijgen.

Dom.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 01-06-2004 20:52 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

Wit zuigt helemaal niet ... harstikke mooi zelfs. Kijk, dat jij nou niet kunt schilderen


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 01-06-2004 20:54 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 1 juni 2004 20:52 schreef Claw het volgende:
Wit zuigt helemaal niet ... harstikke mooi zelfs. Kijk, dat jij nou niet kunt schilderen
Nee sorry. Ik zuig daarin. Binnenkort zal ik eens ergens wat foto's plaatsen van mijn eerste squad Salamanders; dan mogen jullie me allemaal uitlachen.



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 01-06-2004 21:21 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

Zwart vind ik echt niet moeilijk. Maar dat is ook niet gek na 60 Nightgoblins en 1000 punten aan Black legion en 1000 punten Fantasy Chaos in Black Legion kleuren. Ow en een hoop Undead. En... Maar wit. Het is een beetje bruinig wit. Met hier en daar echt mooi wit. Het is behoorlijk veel werk en het moet heel heel netjes. Pfff. Gelukkig mag het haar weer grijzig.


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 01-06-2004 21:23 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

Ps. ik ga binnenkort samen met een paar maten van me Minas Tirith bouwen voor één van die maten van me. Als we het met zijn alleen bouwen is het zo klaar. Ik heb daar echt zin in.


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 01-06-2004 21:27 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 1 juni 2004 21:21 schreef goblinjester het volgende:
Zwart vind ik echt niet moeilijk. Maar dat is ook niet gek na 60 Nightgoblins en 1000 punten aan Black legion en 1000 punten Fantasy Chaos in Black Legion kleuren. Ow en een hoop Undead. En... Maar wit. Het is een beetje bruinig wit. Met hier en daar echt mooi wit. Het is behoorlijk veel werk en het moet heel heel netjes. Pfff. Gelukkig mag het haar weer grijzig.
Zwart en wit highlighten en shaden zuigt.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Curunír
Usericon van Curunír
Posted 01-06-2004 21:58 by Curunír Wijzig reactieProfiel van CurunírQuote dit bericht

quote:
Op 1 juni 2004 19:05 schreef goblinjester het volgende:
Vandaag ben ik begonnen aan Saruman. Wat is dat een moeilijk model, pfff.

Did you say something, young Hobbit?


"I find your lack of faith disturbing."


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 01-06-2004 22:00 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

Zwart drybrush ik altijd nog gewoon met Shadow Grey waarnaar ik het bijwerk met gewone highlights in diezelfde kleur.

Dat geeft een beetje een 'cartoonish' zwart. Je kan ook drybrushen met grijs voor een meer faal-zwart. Allemaal niet zo moeilijk.

Wit is duidelijk moeilijker omdat je daarmee absoluut niet kunt gaan drybrushen maar je heel netjes moet highlighten.

Wat ik doe is het oppervlak Ghostly Grey (of Elf Grey als je die nog hebt uit de oude range, ik helaas niet ) schilderen en dan highlighten met wit.

Maar als je dat bruinig-witte effect van Saruman wil hebben zul je als basis bleached bone ofzo moeten nemen.

De geleidelijke overgang van wit naar de onderliggende kleur is het lastigst, maar dat is een kwestie van een beetje proberen. Verf op je kwast, afvegen aan wc-papier en dan voorzichtig 'duwen' bijvoorbeeld.


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 01-06-2004 22:31 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

quote:
Op 1 juni 2004 21:23 schreef goblinjester het volgende:
Ps. ik ga binnenkort samen met een paar maten van me Minas Tirith bouwen voor één van die maten van me. Als we het met zijn alleen bouwen is het zo klaar. Ik heb daar echt zin in.

Was een keer bij een vriend en toen zag ik een nagebouwde Helmsdeep, was van z'n broertje, zag er ook gaaf uit. Veel succes ermee


goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 02-06-2004 16:34 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

Hey Hamster heel erg bedankt. Ik heb er wel zin in. Twee dagen heerlijk bouwen en bbqen. En natuurlijk bier drinken. Het bouwen is eigenlijk het minst belangrijk.

Het kl*te van Saruman is dat hij eigenlijk helemaal niet zo wit is. Alle plooien moeten meer bruin. Gandalf The White kan je wel goed schilderen met grijs. Die is veel helderder. Maar het witst van Saruman is Bleached Bone. Ik ben vanaf Bestial Brown gaan werken. Van een afstand is die best mooi aan het worden. Maar eigenlijk had hij iets strakker nog gemoeten. Ik ben best wel tevreden want dit is zo goed als mijn eerste witte model.


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 04-06-2004 21:12 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

Dit is mijn Saruman:


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 04-06-2004 21:13 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

Ziet er zeeeer netjes uit. Wat schilder jij snel man ...


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 04-06-2004 21:15 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

Nou deze niet. Ik denk dat hier ongeveer 5 uur werk in zit. K*t wit.


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 04-06-2004 21:15 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 4 juni 2004 21:12 schreef goblinjester het volgende:
Dit is mijn Saruman:

Zo dan, zwáááááár okee!

Na dit weekend zijn mijn eerste 10 Salamanders af; een Tactical Squad. Ik ga eens zien of ik daar binnen 2 week plaatjes van kan hebben.



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 04-06-2004 21:20 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 4 juni 2004 21:15 schreef goblinjester het volgende:
Nou deze niet. Ik denk dat hier ongeveer 5 uur werk in zit. K*t wit.


5 uur vind jij veel?


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 04-06-2004 21:21 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

Om eerlijk te zijn wel. Over een Uruk-hai doe ik een half uur. Ik heb nu al zoveel modellen geschilderd dat ik het onderhand zat begin te worden. Ik ben alleen te verslaafd.


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 04-06-2004 22:29 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

Holy crap ... ik doe niet minder dan 30 uur aan een standaard trooper...


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 06-06-2004 15:29 by H-K Wijzig reactieProfiel van H-KQuote dit berichthttp://haa-kaa.hyves.net/

Squadje geschilderde Blood Angels gekocht. Erg mooi geschilderd zelfs.


Life doesn't get much better than this!


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 06-06-2004 15:38 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 6 juni 2004 15:29 schreef H-K het volgende:
Squadje geschilderde Blood Angels gekocht. Erg mooi geschilderd zelfs.
Plaatje...?

P.S. binnenkort een plaatje alhier van mijn eerste geschilderde Salamander.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 06-06-2004 15:41 by H-K Wijzig reactieProfiel van H-KQuote dit berichthttp://haa-kaa.hyves.net/

Ik heb al geprobeerd om fatsoenlijke plaatjes van mijn necron te krijgen, maar helaas wordt alles een waas, beetje jammer.
Zal eens met een fatsoenlijk toestel wat gaan fotograferen (hoewel mijn eigengeschilderde necron weinig voorstellen hehe)


Life doesn't get much better than this!


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 06-06-2004 15:43 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 6 juni 2004 15:41 schreef H-K het volgende:
Ik heb al geprobeerd om fatsoenlijke plaatjes van mijn necron te krijgen, maar helaas wordt alles een waas, beetje jammer.
Zal eens met een fatsoenlijk toestel wat gaan fotograferen (hoewel mijn eigengeschilderde necron weinig voorstellen hehe)

Pft, met mijn (nu compleet geschilderde squad van 10; volgende week een squadje Terminators) Salamanders win ik ook geen prijzen, maar van een halve meter afstand ziet het er best fijn uit.



[Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 06-06-2004 15:43]


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 06-06-2004 15:45 by H-K Wijzig reactieProfiel van H-KQuote dit berichthttp://haa-kaa.hyves.net/

quote:
Op 6 juni 2004 15:43 schreef Greycloak het volgende:
Pft, met mijn (nu compleet geschilderde squad van 10; volgende week een squadje Terminators) Salamanders win ik ook geen prijzen, maar van een halve meter afstand ziet het er best fijn uit.




Precies!
Ik zie schilderen ook meer iets als een noodzakelijk kwaad dan als een hobby
Het spelen vind ik belangrijker, laatst ook met gedeeltelijk zwart gecoate nog niet geschilderde necron gespeeld. Kan niet anders helaas.


Life doesn't get much better than this!


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 06-06-2004 15:55 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 6 juni 2004 15:45 schreef H-K het volgende:
Precies!
Ik zie schilderen ook meer iets als een noodzakelijk kwaad dan als een hobby
Het spelen vind ik belangrijker, laatst ook met gedeeltelijk zwart gecoate nog niet geschilderde necron gespeeld. Kan niet anders helaas.
En toch is het zeer belonend om een squad klaar te hebben om mee te nemen naar een toernooi, ze uit te stallen en dan te denken verrek, dat ziet er eigenlijk best mooi uit!


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen