IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29
Auteur:
Topic : Warhammer (games workshop) 2 Vorige pagina | Volgende pagina
stoomfiets
HELEMAAL WAUS
Usericon van stoomfiets
Posted 24-06-2004 13:56 by stoomfiets Wijzig reactieProfiel van stoomfietsQuote dit bericht

Mooier dan wat ik gewend ben te schilderen


Al die speciale vijltjes voor bramen zal ik nu wel minder nodig hebben.


I am the 1%.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 24-06-2004 14:21 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 18 juni 2004 13:03 schreef Pil het volgende:
Inderdaad, camouflage is de kleur van lafheid!

Maarre, zeer mooi geschilderd Greycloak, verder niks op aan te merken!
Dank, van een kunstenaar als jij bent vat ik dit op als een groot compliment.



Binnen nu en 2 weken hoop ik een Dreadnought en 5 Terminators af te hebben. Tegen die tijd zoek ik wel weer een cam en een server, hehehe.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 24-06-2004 14:23 by H-K Wijzig reactieProfiel van H-KQuote dit berichthttp://haa-kaa.hyves.net/

Hehe, ik had gister weer 4 warriors en een tomb spyder geschilderd. Hierna verviel ik weer in totale frustratie toen ik mijn lord in elkaar wou zetten. Dat gepriegel is echt niet aan mij besteed (ofwel, na een tomb spyder heeft dit keer de lord contact met de muur gemaakt. All hail frustrations


Life doesn't get much better than this!


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 29-06-2004 21:51 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Gozer, dat is slecht voor je muur. Dat metaal is fokking HARD.

Ik heb een pic van mijn bijgewerkte marines, zelfde squad, andere kleur bases. Mag ik je weer mailen? Kunnen die andere er weer vanaf.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 29-06-2004 21:56 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

Ik heb samen met twee vrienden gister gewerkt aan een soort MinasTirith voor LOTR. Ik had verwacht lekker ontspannen in de tuin te kunnen werken. En in de avond te kunnen chillen met een biertje. Maar die ene gast was echt gefreakt. Hij wilde tot 2 uur 's avonds doorwerken en de volgende dag wilde hij geen ontbijt voordat hij alles in de grondverf had. Bah wat een kutweekend dankzij hem.
Daarnet heb ik een Mordor Orc geschilderd en ik vond er echt geen zak aan om te doen. Bah wat een stomme modellen. Gelukkig heb ik er maar 12. En van plastiek. Oftewel 7,5e euro naar de knoppe. Valt wel mee. Ik denk dat ik ze maar aan een andere vriend van me geef. De Ringwraith hou ik natuurlijk wel zelf. Leuk op een diorama samen met Gollum, Frodo en Sam.


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 29-06-2004 22:42 by H-K Wijzig reactieProfiel van H-KQuote dit berichthttp://haa-kaa.hyves.net/

quote:
Op 29 juni 2004 21:51 schreef Greycloak het volgende:
Gozer, dat is slecht voor je muur. Dat metaal is fokking HARD.

Ik heb een pic van mijn bijgewerkte marines, zelfde squad, andere kleur bases. Mag ik je weer mailen? Kunnen die andere er weer vanaf.


U mailt maar (je hoeft het niet te vragen hoor, geen moeite verder en zoveel bandbreedte genereerd het niet)
Helaas is mijn muur trouwens een stuk harder dan het plastic, kwam mijn lord ook achter. Achja, wou toch al een lord met destroyer body maken


Life doesn't get much better than this!


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 29-06-2004 22:44 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Dank je, je hebt mail!


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 29-06-2004 22:47 by H-K Wijzig reactieProfiel van H-KQuote dit berichthttp://haa-kaa.hyves.net/



Ik ben zo snel, ik lijk de overtoom wel

Wederom mooi geschilderd trouwens!


Life doesn't get much better than this!


goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 29-06-2004 22:51 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

Heel erg mooi.


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


stoomfiets
HELEMAAL WAUS
Usericon van stoomfiets
Posted 29-06-2004 23:03 by stoomfiets Wijzig reactieProfiel van stoomfietsQuote dit bericht

Dat is mooi gedaan


Ik ging op een saaie middag ook maar weer eens wat schilderen,
de dof rood was te droog om nog enigzins mee te kunnen verven, hetzelfde met het houtbruin en het gun metal.

Misschien toch eens tijd om nieuwe verf te kopen


Ik heb nu dus blauwe romeinen


I am the 1%.


goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 30-06-2004 4:51 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

Je kan je verf meestal ( ik weet niet hoe droog die is ) verdunnen met water. Wil je het echt goed doen dan moet het wel gedestileerd water zijn.


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


Anoniem
Usericon van Anoniem
Posted 30-06-2004 14:10 by Anoniem Wijzig reactieProfiel van AnoniemQuote dit bericht

in je verf kwijlen wil meestal ook wel erg goed helpen dan heeft het wat meer supstantie


Gues What?........... YOU SUCK!!!!!!!!!!!


H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 30-06-2004 14:12 by H-K Wijzig reactieProfiel van H-KQuote dit berichthttp://haa-kaa.hyves.net/

quote:
Op 30 juni 2004 14:10 schreef Anoniem het volgende:
in je verf kwijlen wil meestal ook wel erg goed helpen dan heeft het wat meer supstantie


Mischien dat kwijl leuk staat bij je tyranids, maar als ik dat op mijn Necron gooi dan krijgen ze bij voorbaat een phase out


Life doesn't get much better than this!


goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 30-06-2004 15:30 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

Werkt dat: kwijl???? Toch maar eens proberen.



Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


Pil
Horned is the Hunter
Usericon van Pil
Posted 30-06-2004 17:16 by Pil Wijzig reactieProfiel van PilQuote dit berichthttp://elfwood.lysator.liu.se/loth/p/i/pilon/pilon.html

Nieuwe bases zien er ook goed uit Greycloak.

Nou, aangezien ik door een klein ongeval tijdelijk geveld ben (knieschijf ontwricht) en ik bij mijn ouders zit, leek het mij een goed moment om wat van de achtergebleven miniatuurtjes hier te scannen en te showen, meeste minis zijn al een aantal jaar geleden geschilderd, maar goed


Plastic Chaos Warrior, of zich niet zo bijzonder geschilderd, maar wel binnen 20 minuten vanaf een magere witte undercoat, leverde me een gedeelde eerste plek op een speed painting wedstrijd (m'n eerste ) op.


Een Witch Elf. Voordat ik mijn hart offerde aan de Lustriaanse legers speelde ik met Dark Elves, en bij de overstap naar Lizardmen heb ik mijn Dark Elf spul behouden. Deze Witch Elf is echter na de overstap geschilderd, zoals bijna al mijn DE. Destijds in een (nog niet voltooide) poging een tafelwaardig legertje te scheppen.


Witch Elf musician, geconvert vanuit een gewoon (wat ouder) model, met als toevoegingen wat ijzerdraad en putty voor de hoorn, evenals een plastic versiersel voor 40k Chaos tanks. Oh ja, mijn Witch Elves hebben natuurlijk nog wel Black Venom (zo heette het toch?) op hun wapens


Geconverte Witch Elf Standard Bearer. Toevoegingen zijn wat ijzerdraad, twee plastic schedels en een plastic versiersel van de chaos tank sprue, en het zwaard dat ze oorspronkelijk vast had er boven op. De banner is zelfgemaakt (papier).


Gecobnverte Scout Champion/Sergeant. Was bedoeld om als Special Character te fungeren in mijn eigen chapter (The Nightshift), vandaar de illegale combinatie van Shotgun (gemaakt van een plastic Bolter) en power sword. Verder met een head swap, wat extra acessoires, en een cape van folie.

Leef je uit

NP: Iron Maiden - Aces High


For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday.


stoomfiets
HELEMAAL WAUS
Usericon van stoomfiets
Posted 30-06-2004 17:39 by stoomfiets Wijzig reactieProfiel van stoomfietsQuote dit bericht

Deze verf is niet meer te redden, totaal hard geworden en de liters terpentine die ik erbij gooi helpen NIET.

Water/kwijl is voor waterverf mietjes!


En hier nog iets voor de geintreseerden:

http://www.dawnofwargame.com/homepage.php



I am the 1%.


goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 01-07-2004 20:54 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht




Op zich was dat model al extreem mooi. Heerlijk bruut. Alleen jammer dat ze allemaal zo stonden.


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


Pil
Horned is the Hunter
Usericon van Pil
Posted 02-07-2004 10:19 by Pil Wijzig reactieProfiel van PilQuote dit berichthttp://elfwood.lysator.liu.se/loth/p/i/pilon/pilon.html

Inderdaad ja, en met de compacte houding zijn watr ingrijpendere conversions er ook niet echt bij, helaas

Maar ja, ik speel toch geen chaos

NP: Sabbat - A Cautionary Tale


For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday.


Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 02-07-2004 11:23 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

Mooi geschilderd.

Binnekort maar weer eens een unit kopen.. waarschijnlijk een Tuskor Chariot (Beast of Choas.. Yeah).


goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 04-07-2004 10:33 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

Zometeen weer even een battle LOTR. Ik heb er wel zin in al heb ik enigszins last van een katertje. Ik vermoed dat ik mijn Uruk-hai in de kast kan laten omdat die maat helemaal dol nu is op Mordor. Oftewel het wordt denk ik Men Of Gondor tegen Mordor. En hij heeft nu ook een Mordor Troll


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 04-07-2004 20:24 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

Vandaag tegen een Mordog Troll moeten knokken. Hmmm wat een taaie gozer is dat...


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


Pil
Horned is the Hunter
Usericon van Pil
Posted 09-07-2004 18:46 by Pil Wijzig reactieProfiel van PilQuote dit berichthttp://elfwood.lysator.liu.se/loth/p/i/pilon/pilon.html

Nou, ik heb thuis ook maar weer even zitten scannen, dus heb weer wat plaatjes van modellen:


Par bikers, van links naar rechts:
EM4 Miniatures scavenger, zelf lang haar erop gesculpt, doet ook dienst als Ratskin in mijn Goliath gang
Jack Led, Fearless model (Excalibur Miniaturen), hier een closeupje van zijn achterkant
http://members.lycos.nl/Pil3/Miniatures/jackled.jpg
En een biker van EM4 Miniatures, let op Slayer shirt (heeft ook nog ManOwaR achterop zijn jack staan )


Een kleurenplaatje van mijn Goliath Heavy, Inferno (had voorheen een flamer, vandaar de naam). Wie zei dat je met die plastic Goliaths niks kan?


Mobiele Eenheid, lichtelijk geconvert plastic Combat Zone modellen, ik kon het niet laten ze in deze kleuren te schilderen, persoonlijk vind ik ze dat grote meerwaarde geven


Gevild persoon in een lenzenpotje met water, moet ooit nog ondrdeel van een stuk scenery worden (plastic skeleton met zandkorrels als ogen)


Mijn Chameleon skinks, 7 skinks geconvert van de oude plastic skinks (onderaan), en 1 stalker ('oude' Oxayotl model, rechtsboven). Zelf ben ik zeer tevreden over deze conversions, ze lijken goed (iets kaler dan de metalen, wat ik persoonlijk wel mooi vind), en kosten geen drol


Een bus (voor zijaanzicht, klink hier, vrij groot plaatje: http://members.lycos.nl/Pil3/Miniatures/BUS1.JPG ). Een tijdje geleden heb ik diverse outlet en dumpzaken afgestruind op zoek naar goedkope speelgoed voertuigen om als terreinstukken te gebruiken. Ht gros is niet de goede schaal maar soms zit er wel wat leuks tussen. En met wat werk ziet het er leuk uit op de tafel. En het kost weinig, deze bus was 1,50, onderstaande truck 2 euro:



En, als klap op de vuurpijl, mijn Carnosaurus. Het model is een Grenadier model van een Tyrannosaurus, en hij is een stuk heftiger van formaat dan de GW versie. De saurus erop is gemaakt van de oude Orc Shaman (op de Wyvern), met wat aanpassingen en een staart van green stuff. Plaatje is wat donker uitgevallen (omdat het een groot model is), in het echt is ie wat lichter van kleur (beetje donker oranje):





NP: Manowar - Today Is A Good Day To Die


For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday.


Malekith
Usericon van Malekith
Posted 09-07-2004 20:02 by Malekith Wijzig reactieProfiel van MalekithQuote dit bericht

Je Carnotaurus Heerscht


"Obras son amores y no buenas razones"


Pil
Horned is the Hunter
Usericon van Pil
Posted 09-07-2004 23:13 by Pil Wijzig reactieProfiel van PilQuote dit berichthttp://elfwood.lysator.liu.se/loth/p/i/pilon/pilon.html

Dank, ben er zelf ook best trots op. Ik heb hem geschilderd in drie (vrij lange) avonden, vlak voor Noorderspel dit jaar (spellenbeurs in Groningen). Hij is echt een flink stuk groter dan, tsja, bijna al het andere op de tafel. Valt dus lekker op, alleen valt mijn stegadon erbij in het niet :D

NP: Moonsorrow - Raunioilla


For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday.


goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 11-07-2004 9:22 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

Ik vind vooral je Necromunda heel erg tof! Slayor!!!

Ik heb gisteren met twee andere een siege gedaan met LOTR. Ik moest met een maat van me MinasTirith binnenvallen. Beregond deedt het erg goed. En mijn Ringwraith heeft het ook wel ok gedaan. Maar we hadden vooral heel veel lol. Omdat ik met die ene maat vanuit Houten naar Den Bosch moest zijn we maar met de auto gegaan. En wanneer je moet letten op afslagen moet je het niet gaan hebben over de waarde's van modellen. Oftewel we hebben uiteindelijk heel Den Bosch gezien.


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen