IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Infernäl Mäjesty Volgende pagina
spectre
Usericon van spectre
Posted 21-05-2004 9:06 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht



Dat hier nog geen topic over was>>>

Hun "None Shall Defy" stamt alweer uit 1987 en we hebben het aan Displeased Records te danken dat deze klassieker ook daadwerkelijk op cd is uitgekomen een aantal jaren terug. Dit inspireerde de bandleden nogal en ze kwamen met hun 2e plaat "Unholier Than Thou" uit 1998 zelfs sterker terug dan dat iedereen verwachte. Voor mij is die schijf 1 van de betere metal releases ooit en ik kan dan ook niet wachten tot de volgende plaat eraan komt.

Ik heb hem nog niet maar er is een net een nieuwe plaat uit met de titel "One Who Points To Death" Er is ook een liveplaat die ik overigens ook niet heb.

Iemand bekend met werken van deze Canadese Death Metallers?



None Shall Defy



Creation in Chaos (demo)



Unholier Than Thou



Chaos in Copenhagen



One Who Points To Death



http://www.infernalmajesty.com

[Dit bericht is gewijzigd door spectre op 02-09-2004 9:41]


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 21-05-2004 9:10 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

"None shall defy" is idd een essentiele titel. Van die live cd heb ik nog nooit gehoord. Overigens, ze hebben nog een cd uitgebracht na N.S.D., ik kan effe niet op de title komen, maar die was veel minder. Dus ik heb niet al te hoge verwachtingen voor hun nieuwe. Maar we zullen wel zien.


Orion
Usericon van Orion
Posted 21-05-2004 9:11 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

ik ken alleen None Shall Defy en ik vind het persoonlijk een geweldige thrash plaat , wist trouwens niet eens dat ze meer werken hadden.
zou eens kijken of ik er iets van kan vinden


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


spectre
Usericon van spectre
Posted 21-05-2004 9:15 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 21 mei 2004 9:10 schreef attila_de_hun het volgende:
"None shall defy" is idd een essentiele titel. Van die live cd heb ik nog nooit gehoord. Overigens, ze hebben nog een cd uitgebracht na N.S.D., ik kan effe niet op de title komen, maar die was veel minder. Dus ik heb niet al te hoge verwachtingen voor hun nieuwe. Maar we zullen wel zien.
dat schrijf ik dus, Unholier than Thou... en ik vind hem beter


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 21-05-2004 9:23 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

Ik geloof dat er geen enkel origineel lid meer inzit..

None Shall defy is iig een klassieker!



spectre
Usericon van spectre
Posted 21-05-2004 9:26 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Kenny Hallman, Steve Terror en Chris Bailey zijn 3 leden die vanaf het begin zijn... alleen de drummert en de bassert zijn neu


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


RrroooaaarrR
as "The Chief"
Usericon van RrroooaaarrR
Posted 21-05-2004 9:27 by RrroooaaarrR Wijzig reactieProfiel van RrroooaaarrRQuote dit bericht

None Shall Defy blijft nog steeds een leuk album.

[edit]een vraag was al door de topicstarter BETER beantwoord [/edit]

[Dit bericht is gewijzigd door RrroooaaarrR op 21-05-2004 9:30]


spectre
Usericon van spectre
Posted 21-05-2004 9:28 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

dat zeg ik dus... er zitten nog steeds 3 orginele leden in


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 21-05-2004 13:40 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

None Shall Defy staat in mijn top 10 allertijden........vette plaat!


testement
FRIET!!
Usericon van testement
Posted 21-05-2004 13:42 by testement Wijzig reactieProfiel van testementQuote dit bericht

Hmm ik ken ook alleen None Shall Defy, geweldige plaat is dat,!


zzz


Zodiac
ja
Usericon van Zodiac
Posted 21-05-2004 13:42 by Zodiac Wijzig reactieProfiel van ZodiacQuote dit bericht

None Shall Defy is een klassieker, de rest lichtelijk overbodig...


This is Zodiac speaking...


spectre
Usericon van spectre
Posted 22-05-2004 19:33 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 21 mei 2004 13:42 schreef Zodiac het volgende:
None Shall Defy is een klassieker, de rest lichtelijk overbodig...
nee dat is het niet! Unholier Than Thou wel eens gehoort? Die plaat klinkt zelfs jaren 80 en ligt nog steeds in die stijl die ze toen speelden... + dat de nummers daarop veel sterker zijn


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Zodiac
ja
Usericon van Zodiac
Posted 22-05-2004 22:13 by Zodiac Wijzig reactieProfiel van ZodiacQuote dit bericht

quote:
Op 22 mei 2004 19:33 schreef spectre het volgende:
nee dat is het niet! Unholier Than Thou wel eens gehoort? Die plaat klinkt zelfs jaren 80 en ligt nog steeds in die stijl die ze toen speelden... + dat de nummers daarop veel sterker zijn


Ja, die plaat heb ik gehoord. Ben het echter niet met je eens.
Van mij hadden ze het bij die eerste plaat mogen laten.


This is Zodiac speaking...


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 01-09-2004 18:58 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

hoppa, on topic;

ik herhaal; iedere zelfrespecterende metal liefhebber moet 'NONE SHALL DEFY' in huis hebben of op zijn minst mee kunnen bangen!



venom rules
..
Usericon van venom rules
Posted 01-09-2004 19:05 by venom rules Wijzig reactieProfiel van venom rulesQuote dit berichthttp://..

quote:
Op 1 september 2004 18:58 schreef Spirit In Black het volgende:
hoppa, on topic;

ik herhaal; iedere zelfrespecterende metal liefhebber moet 'NONE SHALL DEFY' in huis hebben of op zijn minst mee kunnen bangen!



Shit...Dan moet ik die plaat ook is aanschaffen..


..


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 01-09-2004 19:19 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

None shall defy heerscht enorm!!Toen de band enkele jaren terug tourde hebben alle leden mijn exemplaar gesigneerd.De originele drummer en bassist niet natuurlijk....)
Enorm gezellige gasten ook.Leuk een biertje mee staan drinken en aan de pretsigaret gelurkt.Tijdens die tour was nog niet zeker dat de tweede plaat unholier than thou zou gaan heten.Er werd destijds ook nog getwijfeld om de plaat uglier than thou te noemen. Die tweede is zekers goed aan te horen,maar het vivo van none shall defy werd helaas niet gehaald naar mijn mening.De nieuwe ken ik nog niet,maar ik ben zeer nieuwsgierig.


spelfout weggehaald...


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 01-09-2004 19:25 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

ja kut, mijn scanner is stuk anders zou ik effe de bandmember pics van de eerste plaat gepost hebben.....dat is toch ook een van de meest heerschende gezelschappen!! DAT haar van de gitarist en drummer en die BRIL van Psychopath....


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 01-09-2004 19:26 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 1 september 2004 19:25 schreef Spirit In Black het volgende:
ja kut, mijn scanner is stuk anders zou ik effe de bandmember pics van de eerste plaat gepost hebben.....dat is toch ook een van de meest heerschende gezelschappen!! DAT haar van de gitarist en drummer en die BRIL van Psychopath....


Zagen er destijds idd uit als een stel posers


spelfout weggehaald...


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 01-09-2004 19:27 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Hoppa



spelfout weggehaald...


venom rules
..
Usericon van venom rules
Posted 01-09-2004 19:28 by venom rules Wijzig reactieProfiel van venom rulesQuote dit berichthttp://..

quote:
Op 1 september 2004 19:27 schreef varanus het volgende:
Hoppa





..


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 01-09-2004 19:32 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 1 september 2004 19:27 schreef varanus het volgende:
Hoppa

plaatje[/img]


dat zijn niet degene die ik bedoel, dit valt nog wel mee, alhoewel.....is een beetje klein. Nee, die foto's op de achterkant van de plaat, ik weet niet of die ook op de cd staan, die heb ik nl. niet....dit is volgens mij wel tijdens dezelfde foto sessie..

Die zijn echt lachen...


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 01-09-2004 19:42 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 1 september 2004 19:32 schreef Spirit In Black het volgende:
dat zijn niet degene die ik bedoel, dit valt nog wel mee, alhoewel.....is een beetje klein. Nee, die foto's op de achterkant van de plaat, ik weet niet of die ook op de cd staan, die heb ik nl. niet....dit is volgens mij wel tijdens dezelfde foto sessie..

Die zijn echt lachen...


Ja,zijn idd dezelfde.Zal effe poging tot inscannen doen.


spelfout weggehaald...


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 01-09-2004 19:49 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Hier dan.Ik hoop dat het een beetje te zien is.De achterkant,en de binnenkant van mijn gesigneerde exemplaar.



spelfout weggehaald...


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 01-09-2004 20:19 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

dat zijn ze ook niet, gheghe, ze zijn full colour, ik zal eens kijken of mijn scanner nog wil...morgen...


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 01-09-2004 20:21 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

Night Of The Living Dead

[Dit bericht is gewijzigd door Spirit In Black op 01-09-2004 20:24]


venom rules
..
Usericon van venom rules
Posted 01-09-2004 20:21 by venom rules Wijzig reactieProfiel van venom rulesQuote dit berichthttp://..

quote:
Op 1 september 2004 20:21 schreef Spirit In Black het volgende:
Night Of The Living Dead



[Dit bericht is gewijzigd door venom rules op 01-09-2004 20:23]


..


Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen