IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34
Auteur:
Topic : Rammstein Vorige pagina | Volgende pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 15-01-2006 23:06 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 15 januari 2006 21:31 schreef Chelman het volgende:
Wat zijn de meningen over Rosenrot? Ik heb het eigenlijk nog niet gehoord. Is het de moeite waard?


...enne, Rammsteiner, jij hoeft niet te posten, jouw mening (voor zover je het een mening noemen kan) ken ik al.


Heb em niet gehoord, maar hoor en lees er weinig over ...


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 16-01-2006 8:43 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 15 januari 2006 21:31 schreef Chelman het volgende:
Wat zijn de meningen over Rosenrot? Ik heb het eigenlijk nog niet gehoord. Is het de moeite waard?


...enne, Rammsteiner, jij hoeft niet te posten, jouw mening (voor zover je het een mening noemen kan) ken ik al.




Ik vind het een goede cd (met een paar fantastische nummers) maar de klasse zoals die aanwezig was op "mutter" en "reise, reise" ontbreekt. het is echt een "left-over" cd naar mijn mening. (maar de leftovers van rammstein zijn toch nog interessanter dan de meeste nummers van het gros van de huidige bands).

dus zeker geen miskoop maar net iets minder als de gebruikelijke rammsteinstandaard.


surrealm
guitar tech
Usericon van surrealm
Posted 16-01-2006 17:22 by surrealm Wijzig reactieProfiel van surrealmQuote dit berichthttp://surrealm.net

ik vind rosenrot wel lekker klinken; de cd is inderdaad wat minder aanstekelijk (had wel een paar draaibeurten nodig; maar hij groeit sterker per keer) dan mutter en reise,reise maar er staan toch genoeg goede nummers op; mijn favoriete nummers zijn: spring, te quiero puta, hilf mir, wo bist du, stirb nicht von mir...
al met al een cd die misschien meer afwisselend is dan voorheen; zelfs met vrouwenzang (en de mexicaanse tinten op te queiro puta)


i said: "drink more honey", not: "drink more, honey"


Rammsteiner
Burnt..
Usericon van Rammsteiner
Posted 16-01-2006 19:20 by Rammsteiner Wijzig reactieProfiel van RammsteinerQuote dit berichthttp://crazyrikky.hyves.nl/

Hey Chelman, Ik vind Rosenrot de beste cd Nette reaktie toch?

Rammstein heeft Rosenrot uitgebracht om de paar goeie nummers die ze nog hadden niet weg te gooien, Ze hebben een aantal nummers na Reise Reise gemaakt om de cd te vullen, Waaronder Benzin die gewoon als een Grap bedoelt was
Ze hebben Rosenrot uitgegeven om de fans een kadootje te doen (1 jaar na Reise,Reise)
En omdat ze 10 jaar bezig zijn hebben ze een pauze ingelast, Ook omdat zeggen ze zelf...ze nu de luxe hebben van vrouwen,auto,s en een hele hoop geld, Ze pakken de rust om ff van een andere kant te bekijken waar ze nu wel niet mee bezig zijn!
Voor Rosenrot hebben ze amper reclame gemaakt omdat ze daar geen zin in hadden

Ik draai hem elke dag nog in mn auto,thuis en in de Bastille


"Sehnsucht"


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 16-01-2006 20:30 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 16 januari 2006 19:20 schreef Rammsteiner het volgende:
Hey Chelman, Ik vind Rosenrot de beste cd Nette reaktie toch?

Rammstein heeft Rosenrot uitgebracht om de paar goeie nummers die ze nog hadden niet weg te gooien, Ze hebben een aantal nummers na Reise Reise gemaakt om de cd te vullen, Waaronder Benzin die gewoon als een Grap bedoelt was
Ze hebben Rosenrot uitgegeven om de fans een kadootje te doen (1 jaar na Reise,Reise)
En omdat ze 10 jaar bezig zijn hebben ze een pauze ingelast, Ook omdat zeggen ze zelf...ze nu de luxe hebben van vrouwen,auto,s en een hele hoop geld, Ze pakken de rust om ff van een andere kant te bekijken waar ze nu wel niet mee bezig zijn!
Voor Rosenrot hebben ze amper reclame gemaakt omdat ze daar geen zin in hadden

Ik draai hem elke dag nog in mn auto,thuis en in de Bastille


hoeveel exemplaren heb je al??


Rammsteiner
Burnt..
Usericon van Rammsteiner
Posted 16-01-2006 21:50 by Rammsteiner Wijzig reactieProfiel van RammsteinerQuote dit berichthttp://crazyrikky.hyves.nl/

quote:
Op 16 januari 2006 20:30 schreef attila_de_hun het volgende:
hoeveel exemplaren heb je al??


4 Ik wacht nog op de amerikaanse versies
En de single Mann gegen mann gaat denk ik heel Gaaf worden Daar wacht ik ook met smart op, En de live dvd van de tour 2005 natuurlijk


"Sehnsucht"


madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 17-01-2006 8:59 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Benzin vind ik het beste nummer uit Rosenrot

En Te Quiero Puta is om je te bescheuren


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 17-01-2006 20:21 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

Ahhhhhh te quiero puta is echt geweldig. Voor derest vind ik dat Rammstein na Herzeleid niet echt een geweldig album meer hebben gemaakt. Live is het nog steeds erg bijzonder


Rammsteiner
Burnt..
Usericon van Rammsteiner
Posted 03-02-2006 22:07 by Rammsteiner Wijzig reactieProfiel van RammsteinerQuote dit berichthttp://crazyrikky.hyves.nl/

Tering!
De videoclip van Mann gegen Mann is echt Gaaffffff

Rammstein naakt En Till met lang haar en laklaarsen aan Woehooeewww!!!

Downloaden die Clip! Echt een aanrader!


"Sehnsucht"


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 03-02-2006 22:08 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Dude, als iedereen weet dat je gay bent is een coming-out echt niet meer nodig hoor.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Rammsteiner
Burnt..
Usericon van Rammsteiner
Posted 03-02-2006 22:10 by Rammsteiner Wijzig reactieProfiel van RammsteinerQuote dit berichthttp://crazyrikky.hyves.nl/

quote:
Op 3 februari 2006 22:08 schreef M. het volgende:
Dude, als iedereen weet dat je gay bent is een coming-out echt niet meer nodig hoor.


Ok ikgeef het toe ik ben GAY!!!!


"Sehnsucht"


Nameless shadow
Usericon van Nameless shadow
Posted 04-02-2006 5:06 by Nameless shadow Wijzig reactieProfiel van Nameless shadowQuote dit berichthttp://jeroendekker.com

Ja verdomme JIJ wel



attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 04-02-2006 12:17 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 3 februari 2006 22:08 schreef M. het volgende:
Dude, als iedereen weet dat je gay bent is een coming-out echt niet meer nodig hoor.


voor een taalpurist is het gebruik van het leenwoord "coming-out" not-done natuurlijk!


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 04-02-2006 15:13 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 4 februari 2006 12:17 schreef attila_de_hun het volgende:
voor een taalpurist is het gebruik van het leenwoord "coming-out" not-done natuurlijk!


gay wel dan?


spelfout weggehaald...


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 04-02-2006 15:41 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Ik heb zelden zo´n bekrompen mongool als Rammsteiner gezien.

Verder heb ik de Live aus Berlin DVD. Wel ok, maar als iemand hem wil komen mag het ook.


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 04-02-2006 15:57 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Heb die laatste cd ook. Vind het een goede plaat hoewel "Mutter" mee beter beviel. Maar zoals hierboven al eens gezegd, ook al lijken veel nummers als zijnde 'leftovers', toch zijn deze beter dan een hoop andere bands klaarspelen.


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


jesterhead
Usericon van jesterhead
Posted 04-02-2006 19:06 by jesterhead Wijzig reactieProfiel van jesterheadQuote dit berichthttp://www.skaldgrim.com

heb hem net ook gehoord hij is best wel redelijk ok.



Rammsteiner
Burnt..
Usericon van Rammsteiner
Posted 04-02-2006 19:24 by Rammsteiner Wijzig reactieProfiel van RammsteinerQuote dit berichthttp://crazyrikky.hyves.nl/

quote:
Op 4 februari 2006 15:41 schreef WhiteRider het volgende:
Ik heb zelden zo´n bekrompen mongool als Rammsteiner gezien.

Verder heb ik de Live aus Berlin DVD. Wel ok, maar als iemand hem wil komen mag het ook.


O Ik wist niet dat je me persoonlijk kent


"Sehnsucht"


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 05-02-2006 2:13 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

hoeft ook niet

wss het feit dat jij alleen hier, en dan nog altijd dat enthousiast afgoddelijk gedoe, post zegt genoeg


Faustian Spirit of the Earth


Rammsteiner
Burnt..
Usericon van Rammsteiner
Posted 05-02-2006 13:23 by Rammsteiner Wijzig reactieProfiel van RammsteinerQuote dit berichthttp://crazyrikky.hyves.nl/

Ja, Er moet toch iemend helemaal hyperdepiep van Rammstein zijn


"Sehnsucht"


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 05-02-2006 13:30 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 5 februari 2006 13:23 schreef Rammsteiner het volgende:
Ja, Er moet toch iemend helemaal hyperdepiep van Rammstein zijn


Uhuh...jij overdrijft misschien wel es een heel klein ietsiepietsie..


spelfout weggehaald...


Rammsteiner
Burnt..
Usericon van Rammsteiner
Posted 07-02-2006 19:18 by Rammsteiner Wijzig reactieProfiel van RammsteinerQuote dit berichthttp://crazyrikky.hyves.nl/

Nee hoor, Rammstein is gewoon focking GOED!!

alleen Jammer dat alleen ik dat doorheb


"Sehnsucht"


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 07-02-2006 19:22 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 7 februari 2006 19:18 schreef Rammsteiner het volgende:
Nee hoor, Rammstein is gewoon focking GOED!!

alleen Jammer dat alleen ik dat doorheb


Heb jij dan die miljoenen CD's in je ééntje gekocht allemaal??


spelfout weggehaald...


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 07-02-2006 19:54 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 7 februari 2006 19:18 schreef Rammsteiner het volgende:
Nee hoor, Rammstein is gewoon focking GOED!!

alleen Jammer dat alleen ik dat doorheb


maar het is natuurlijk wel een beetje mede jouw schuld he dat rammstein pauze gata houden. kijk, las jij alles in tienvoud koopt van Rammstein dan krijgen ze tien keer zoveel inkomsten. ze worden dus rijk door fans als jij. Als dat niet het geval was geweest waren ze nog arm geweest en hadden ze weer een cd moeten uitbrengen om wat inkomsten te genereren (plus touren natuurlijk). eigen schuld dus dat je een rammsteinloze tijd door moet gaan brengen .


Rammsteiner
Burnt..
Usericon van Rammsteiner
Posted 08-02-2006 17:02 by Rammsteiner Wijzig reactieProfiel van RammsteinerQuote dit berichthttp://crazyrikky.hyves.nl/

quote:
Op 7 februari 2006 19:54 schreef attila_de_hun het volgende:
maar het is natuurlijk wel een beetje mede jouw schuld he dat rammstein pauze gata houden. kijk, las jij alles in tienvoud koopt van Rammstein dan krijgen ze tien keer zoveel inkomsten. ze worden dus rijk door fans als jij. Als dat niet het geval was geweest waren ze nog arm geweest en hadden ze weer een cd moeten uitbrengen om wat inkomsten te genereren (plus touren natuurlijk). eigen schuld dus dat je een rammsteinloze tijd door moet gaan brengen .



hehehe
Ja okay...
Maar ik heb genoeg cd,s om die pauze door te komen ;-)
en ik heb de vetste concerten meegemaakt en ik heb ze de hand geschud!
Dus ja kan het nog beter?
Zoals mn vriend schwarzenegger zegt:
Je moet altijd blijven streven naar meer!!
Maar als je de top hebt bereikt kan het alleen maar minder worden!
Die top heb ik bereikt

Maar het word er niet minder op


"Sehnsucht"


Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen