IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34
Auteur:
Topic : Rammstein Vorige pagina | Volgende pagina
Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 04-09-2006 20:05 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 4 september 2006 19:37 schreef watery black het volgende:
ouwe lul




Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


surrealm
guitar tech
Usericon van surrealm
Posted 06-09-2006 17:20 by surrealm Wijzig reactieProfiel van surrealmQuote dit berichthttp://surrealm.net

quote:
Op 4 september 2006 19:40 schreef blonde rockgod het volgende:
Ja, ofzo......Ministry kwam veel eerder met het geluid waar Rammstein later groot mee is geworden.

en rammstein heeft ook goed geluisterd naar een band als samael.
ik vond het erg tof om beide bands eindelijk op hetzelfde podium te zien. maar was dan mijn domme pech dat ik zelfs bij die show rammstein nog niet kon zien. ik had net tijd genoeg om samael's apparatuur af te breken en toen moest ik meteen door naar de nachttrein om terug op m'n tour te komen


i said: "drink more honey", not: "drink more, honey"


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 11-10-2006 8:58 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

goed nieuws voor rammsteiner (en ook voor de wat meer gematigede rammsteinfans zoals ik)

RAMMSTEIN To Release 'Völkerball' DVD In November

German industrial metallers RAMMSTEIN will release a new DVD, entitled "Völkerball" on November 17. According to RAMMSTEIN's manager Emanuel Fialik, the disc will be packed with footage, including "almost three hours of live recordings filmed in France, Japan, England and Russia. Also there is an audio CD featuring 75 minutes of concert footage. In a special edition the band will release a second DVD with two documentaries [with a running time of] 90 minutes. That makes three discs in a special edition: two DVDs and one audio CD."

"Völkerball" will be released in the following formats:

* Standard Edition: two-disc set (1 DVD, 140 minutes live video + 1 CD, 75 minutes live audio).

* Special Edition: three-disc set (1 DVD, 140 minutes live video + 1 DVD, 90-minute documentary, including "Anaconda in the Net" + "Reise, Reise: The Making of the Album" + 1 CD, 75 minutes live audio).

* Limited Edition: 190-page tour photo book, including all three discs from the special edition + the entire live audio recordings of the concerts (140 minutes) on an additional fourth disc!

RAMMSTEIN's latest album, "Rosenrot", received its long-overdue U.S. release on March 28 via Universal Music. The CD, which was certified platinum in Germany for sales in excess of 200,000 copies within two weeks of release last October, topped the official album chart in Germany, Austria and Finland, and landed at No. 2 in Sweden and Denmark, No. 4 in the Netherlands and the Czech Republic, No. 5 in France, No. 6 in Mexico, No. 11 in Italy and No. 29 in the U.K. In addition, "Rosenrot" achieved gold status in Austria, the Czech Republic and Switzerland.

RAMMSTEIN's track "Mein Teil" was nominated in the "Best Metal Performance" category at the 48th annual Grammy Awards, which were held in Los Angeles in early February.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 11-10-2006 11:58 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 4 september 2006 16:10 schreef Legatius het volgende:
Kan iemand mij gelijkaardige bands aanbevelen?

Het Duitse, het kille, die vette riffs, dat sarcasme... tja, 't bevalt me uiteindelijk wel!


Oomph! : de échte voorganger van Rammstein.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Rammsteiner
Burnt..
Usericon van Rammsteiner
Posted 11-10-2006 17:02 by Rammsteiner Wijzig reactieProfiel van RammsteinerQuote dit berichthttp://crazyrikky.hyves.nl/

niks geen voorganger van Rammstein!!!

Oomph is niks,
Maar een andere band die ik ook wel heel goed vind is Terminal Choice En dan wel met de cd khaosgott

Luister maar


"Sehnsucht"


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 11-10-2006 17:03 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 11 oktober 2006 17:02 schreef Rammsteiner het volgende:
niks geen voorganger van Rammstein!!!

Oomph is niks,


Waarom?


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


metalforce
Usericon van metalforce
Posted 11-10-2006 17:10 by metalforce Wijzig reactieProfiel van metalforceQuote dit bericht

rammstein is gewoon een top band


spectre
Usericon van spectre
Posted 11-10-2006 17:11 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 11 oktober 2006 17:02 schreef Rammsteiner het volgende:
Oomph is niks,



Unrein is anders een beestig plaatje, maar idd het lijkt niet op Rammstein.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Kramy
Usericon van Kramy
Posted 11-10-2006 17:14 by Kramy Wijzig reactieProfiel van KramyQuote dit berichthttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

Rammstein heeft volgens mij veel afgekeken van DAF en Laibach. Dat is in ieder geval op hun eerste cd 'Herzeleid' erg duidelijk hoorbaar. Daarna is Rammstein alleen nog maar meer richting de pop gegaan en daardoor steeds minder boeiend geworden voor me.

Edit: Eerst lezen, dan posten.. Laibach was dus al in drievoud genoemd. Maar in Laibach hoor ik dus weer erg veel DAF invloeden.

[Dit bericht is gewijzigd door Kramy op 11-10-2006 17:19]



Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 11-10-2006 17:15 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 11 oktober 2006 17:10 schreef metalforce het volgende:
rammstein is gewoon een top band


Wat een verfrissend nuttige toevoeging aan de thread


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Rammsteiner
Burnt..
Usericon van Rammsteiner
Posted 11-10-2006 17:20 by Rammsteiner Wijzig reactieProfiel van RammsteinerQuote dit berichthttp://crazyrikky.hyves.nl/

ik heb een paar cd,s van Oomph en ik vind het helemaal niet op Rammstein lijken, Het is maar slapjes.

Rammstein heeft goede teksten goed geluid en een mega uitstraling, Die 3 punten heeft oomph niet


"Sehnsucht"


spectre
Usericon van spectre
Posted 11-10-2006 17:21 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Als het niet op elkaar vind lijken, ga het dan ook niet vergelijken. Buiten dat vind ik Oomph! vele malen beter (tenminste, die 2 platen die ik heb).


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 11-10-2006 17:24 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 11 oktober 2006 17:21 schreef spectre het volgende:
Buiten dat vind ik Oomph! vele malen beter (tenminste, die 2 platen die ik heb).


OEH. Nu heb je ruzie. Je praat tegen iemand die dit soort dingen post:

quote:
Op 16 juni 2005 18:05 schreef Rammsteiner het volgende:

En er zijn nu ook Rammstein handoeken en sokken te koop!!!
Heb ik allemaal al natuurlijk maar toch!


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Kramy
Usericon van Kramy
Posted 11-10-2006 17:28 by Kramy Wijzig reactieProfiel van KramyQuote dit berichthttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

quote:
Op 11 oktober 2006 17:24 schreef Chelman het volgende:
OEH. Nu heb je ruzie. Je praat tegen iemand die dit soort dingen post:




Wat is daar zo raar aan dan? Net alsof jij die geile dimmu borgir string niet hebt!



Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 11-10-2006 17:28 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 11 oktober 2006 17:02 schreef Rammsteiner het volgende:
niks geen voorganger van Rammstein!!!

Oomph is niks


Dus dat ze daar vroeger het voorprogramma van waren en er covers van doen, dat is maar toeval?






Unrein is overigens inderdaad een extreem heerschende beukplaat


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 11-10-2006 17:29 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 11 oktober 2006 17:28 schreef Kramy het volgende:
Wat is daar zo raar aan dan? Net alsof jij die geile dimmu borgir string niet hebt!


PSSST.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 11-10-2006 17:29 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 11 oktober 2006 17:28 schreef Kramy het volgende:
Wat is daar zo raar aan dan? Net alsof jij die geile dimmu borgir string niet hebt!


Mental picture !!!!!!!!!!!


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Skyggesang
Avant-garde
Usericon van Skyggesang
Posted 11-10-2006 17:32 by Skyggesang Wijzig reactieProfiel van SkyggesangQuote dit berichthttp://www.baldrsdraumar.com

quote:
Op 11 oktober 2006 17:28 schreef Kramy het volgende:
Wat is daar zo raar aan dan? Net alsof jij die geile dimmu borgir string niet hebt!

Bikini. Ahum.
Nog geiler



spectre
Usericon van spectre
Posted 11-10-2006 17:35 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 11 oktober 2006 17:28 schreef Argus het volgende:
Unrein is overigens inderdaad een extreem heerschende beukplaat


*snif* eindelijk een connectie met die ouwe


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 11-10-2006 17:38 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 11 oktober 2006 17:35 schreef spectre het volgende:
*snif* eindelijk een connectie met die ouwe


Scheize !

Ik heb daar nog eens in de pit gestaan met een maat als humanshield aan 1 kant ivm een kapotte rib die ik op dat moment had

[Dit bericht is gewijzigd door Argus op 11-10-2006 17:38]


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Rammsteiner
Burnt..
Usericon van Rammsteiner
Posted 11-10-2006 18:17 by Rammsteiner Wijzig reactieProfiel van RammsteinerQuote dit berichthttp://crazyrikky.hyves.nl/

[quote]Op 11 oktober 2006 17:28 schreef Argus het volgende:
Dus dat ze daar vroeger het voorprogramma van waren en er covers van doen, dat is maar toeval?

Dat ze het voorprogramma waren is mij niet bekend,
Ik weet wel zeker dat ze geen covers hebben van Oomph, Ook niet illegaal.


"Sehnsucht"


spectre
Usericon van spectre
Posted 11-10-2006 18:18 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Lol, en dat is de grootste fanboy.. Dat weet ik zelfs nog
(covers zullen wel live zijn gebeurd.)


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Skyggesang
Avant-garde
Usericon van Skyggesang
Posted 11-10-2006 19:06 by Skyggesang Wijzig reactieProfiel van SkyggesangQuote dit berichthttp://www.baldrsdraumar.com

@Rammsteiner: Wat luister je nog meer zoal?



Rammsteiner
Burnt..
Usericon van Rammsteiner
Posted 11-10-2006 19:41 by Rammsteiner Wijzig reactieProfiel van RammsteinerQuote dit berichthttp://crazyrikky.hyves.nl/

quote:
Op 11 oktober 2006 19:06 schreef Skyggesang het volgende:
@Rammsteiner: Wat luister je nog meer zoal?



Ik ben metal-Dj dus ik luister vrij veel, Maar wat ik zelf met plezier luister (behalve Rammstein) zijn Clawfinger, Ministry, Strapping young lad, Terminal choice en niet te vergeten Lords of acid

Verder zijn er nog wel bands waar ik 1 cd helemaal super van vind

Tristania-World of glass
fear factory-Demanufacture
Slayer-Seasons in the abys
Megaherz-....
Static X-.....
Marilyn Manson-.....
Slipknot-....

En nog veel meer wat ik nu ff niet kan bedenken


"Sehnsucht"


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 11-10-2006 22:54 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 11 oktober 2006 18:17 schreef Rammsteiner het
Dat ze het voorprogramma waren is mij niet bekend,
Ik weet wel zeker dat ze geen covers hebben van Oomph, Ook niet illegaal.



Er is je wel meer niet bekend zo te zien.

Metal-DJ


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen