IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : nieuw soort van kater??
FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 11-11-2001 8:57 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

Ik had vanacht/nu een verschrikkelliiijjjke hoooffdppijn, gek hoor, begon all toen nog aan';t drinken ewas , maaarrt voelt wel verdomd veel als ee kater. gek her?


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


elessar
sienimyrkytys
Usericon van elessar
Posted 11-11-2001 10:53 by elessar Wijzig reactieProfiel van elessarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/ouwetaart/

Ik krijg vaak een hypo bij een kater, dubbel lol



linknl
MONEY talks BULLSHIT walks
Usericon van linknl
Posted 11-11-2001 13:38 by linknl Wijzig reactieProfiel van linknlQuote dit bericht

had er en heb er nog last van.

but pain is plesure



Hirogen
Usericon van Hirogen
Posted 11-11-2001 13:39 by Hirogen Wijzig reactieProfiel van HirogenQuote dit bericht

No pain, no gain.


Heads I win, tails you lose


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 11-11-2001 16:13 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Hehe... hoofdpijn tijdens het drinken !?!?!?

Das kut..


Ik, Wil Schuurman


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 11-11-2001 16:15 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

kheb al jaren geen koppijn gehad (van het drinken dan)


Je moeder.


overturnedskewer
Abhorrent christendom, inside burning
Usericon van overturnedskewer
Posted 11-11-2001 17:47 by overturnedskewer Wijzig reactieProfiel van overturnedskewerQuote dit bericht

Over gegaan op appelsap??


Black Metal ist krieg :-)


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 11-11-2001 17:49 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

Dr.Pepper

wordt je wel hyperactief van moetik zeggen, vooral als je de eerste fles op hebt


Je moeder.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 11-11-2001 18:30 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Black Booster
5 blikkies en jenje goes hyperspace *wwwwiiiieeeeeee*


Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 11-11-2001 19:54 by Vampire_girl Wijzig reactieProfiel van Vampire_girlQuote dit berichthttp://www.sfu420.com/

Als ik Heineken drink krijg ik tijdens het drinken ook meteen hoofdpijn. Daarom drink ik het bijna nooit, ik heb liever Grolsch.


the only pleasure is pain


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 11-11-2001 19:56 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

quote:
Op 11 november 2001 19:54 schreef Vampire_girl het volgende:
Als ik Heineken drink krijg ik tijdens het drinken ook meteen hoofdpijn. Daarom drink ik het bijna nooit, ik heb liever Grolsch.


dat heb ik nou juist omgekeerd...


Suck my piss


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 11-11-2001 20:07 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ik ook, Heineken valt bij mij veel beter, komt waarschijnlijk omdat ik toen ik bier 'leerde' drinken ik met Heineken ben begonnen.
Nu drink ik meestal Dommelsch


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 11-11-2001 20:15 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

Heeft McDoom ook al last van!


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 11-11-2001 20:34 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Heineken en Oranjeboom krijg ik ook altijd meteen koppijn van...


madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 11-11-2001 21:44 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Ik heb ook een kater.Hij heet Noddy,is 1 jaar oud en nu zit hij met z'n pluizige kop tegen m'n been te wrijven...(geeft hem een aai over de bol,hij spint...)


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 12-11-2001 9:07 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 11 november 2001 8:57 schreef FireFox het volgende:
Ik had vanacht/nu een verschrikkelliiijjjke hoooffdppijn, gek hoor, begon all toen nog aan';t drinken ewas , maaarrt voelt wel verdomd veel als ee kater. gek her?

ik was gewoon ziek , bleek achteraf, kwam ik zondag met behulp van thermometer pas achter


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 12-11-2001 20:29 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Heineken, amstol en oranjeboom, dat komt hier uit de kraan, teminste, zelfde smaak

Ennuh.. grolsch, dommelsch, hertog en hoegaarden zijn de enige géweldige!!!!


Ik, Wil Schuurman


Ares
Usericon van Ares
Posted 12-11-2001 21:46 by Ares Wijzig reactieProfiel van AresQuote dit bericht

quote:
Op 11 november 2001 16:15 schreef karnivoor het volgende:
kheb al jaren geen koppijn gehad (van het drinken dan)

nee, dat gaat ook moeilijk als je alleen maar cola met een rietje slurpt


HagratH
Usericon van HagratH
Posted 13-11-2001 12:40 by HagratH Wijzig reactieProfiel van HagratHQuote dit berichthttp://hagrath.cu2.nl

quote:
Op 12 november 2001 9:07 schreef FireFox het volgende:
ik was gewoon ziek , bleek achteraf, kwam ik zondag met behulp van thermometer pas achter



Hehehehe zat ie daar zaterdag nacht met z'n dekentje en blind guardian CDtje op te klagen dattie al een kater had... en vervolgens lekker door blowen


Please give blood. Vampires are an endangered species!


Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 13-11-2001 12:40 by Lady Rose Wijzig reactieProfiel van Lady RoseQuote dit bericht

Tja ik had na die fles wijn zaterdag nergens last van


bla...bla...bla...


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 15-11-2001 9:40 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

blowen, waqs een hopeloze actie om de hoofdpijn weg te krijgen, (absoluut niet gelukt, maarja) volgens mij ging k em voor sin halen, maarja , je kan zo'n arm meisje niet zo'n blow helemaal in dr eentje weg laten roken natuurlijk
(maar ff serieus door te blowen ?, volgens mij heb ik 2 haaltjes genomen op de hele avond , ik heb alleen ietsie teveel gedronken *grin*)

[Dit bericht is gewijzigd door FireFox op 15-11-2001 9:41]


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 15-11-2001 12:37 by Lady Rose Wijzig reactieProfiel van Lady RoseQuote dit bericht

Hmm ik heb niet bij gehouden hoeveel je geblowd heb. Maar wat Sin betreft had je gelijk, zo'n klein meisje...zo'n joint...


bla...bla...bla...


Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen