IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Auteur:
Topic : Neo-Folk Vorige pagina | Volgende pagina
Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 16-02-2012 23:06 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 16 februari 2012 19:16 schreef Chelman het volgende:
Anti Commie Neofolk aus Polen




Dit nummer is wel tof. Maar ik weet niet zeker of ik de klanl vd Poolse taal trek.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 17-02-2012 11:44 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

ga eens naar KING DUDE luisteren als je muziek met een goede Death in June vibe wil hebben


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


Northward
Usericon van Northward
Posted 17-02-2012 18:10 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

Ben zelf vooral liefhebber van bands als Forseti, Nebelung, Graumahd, Halgadom, Seelenthron, Kiss the Anus of the Black Cat, Falkenstein, ...

Dat King Dude klinkt wel goed trouwens.


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 20-02-2012 20:10 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

quote:
Op 16 februari 2012 23:06 schreef Kvelgeest het volgende:
Dit nummer is wel tof. Maar ik weet niet zeker of ik de klanl vd Poolse taal trek.


Doet het hier al een paar dagen erg goed, staat meerder keren per dag aan. Was eerst ook niet zeker wat ik van het Pools zou vinden, maar geen probleem.


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 20-02-2012 20:11 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

quote:
Op 16 februari 2012 22:10 schreef Kvelgeest het volgende:
Ik kreeg geen krap broekje van die nieuwe Kreuzweg Ost.


Inderdaad, iets te ambient naar mijn smaak. De twee albums ervoor zijn veel meer op martial/industrial geënt met vooral veel "leuke" samples.


Haeresiarch Sr.
Usericon van Haeresiarch Sr.
Posted 20-02-2012 20:13 by Haeresiarch Sr. Wijzig reactieProfiel van Haeresiarch Sr.Quote dit bericht

quote:
Op 20 februari 2012 20:11 schreef Nimbus het volgende:
Inderdaad, iets te ambient naar mijn smaak. De twee albums ervoor zijn veel meer op martial/industrial geënt met vooral veel "leuke" samples.

Das Vaterland braucht wieder eiserne Menschen.


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 20-02-2012 20:20 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

quote:
Op 20 februari 2012 20:13 schreef Haeresiarch Sr. het volgende:
Das Vaterland braucht wieder eiserne Menschen.


Genau!


HR
Usericon van HR
Posted 21-02-2012 15:51 by HR Wijzig reactieProfiel van HRQuote dit bericht

The Lone Descent van Of the Wand & The Moon vind ik een van de betere neofolk releases van de laatste tijd. Ik verwacht ook veel van de nieuwe Solblot:

http://store.tesco-germany.com/cgi-bin/shopper.cgi?preadd=action&key=VNYSHEIM011Y


Northward
Usericon van Northward
Posted 21-02-2012 18:43 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

Die laatste van Rome - drie albums in een box eigenlijk - is ook echt geweldig trouwens.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 21-02-2012 20:09 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

Kom op mensen, ik hoor nog betere oorlogsdeuntjes als ik een 10 jaar oud computerspel a la Total War opzet.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 21-02-2012 21:40 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 21 februari 2012 20:09 schreef Gemene Lepel het volgende:
Kom op mensen, ik hoor nog betere oorlogsdeuntjes als ik een 10 jaar oud computerspel a la Total War opzet.


Tsja...





KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 21-02-2012 22:49 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

Wat ik wil zeggen is dat het meer het hele circus om deze bands heen is waar het vaak om draait dan dat het echt om bijzondere muziek gaat . Zeker als ik iemand op een trommeltje hoor rammelen en wat in de badkamer opgenomen geneurie hoor.






En Kosovo is natuurlijk allang de facto een tweede Albanië geworden.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 22-02-2012 15:04 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

quote:
Op 21 februari 2012 22:49 schreef Gemene Lepel het volgende:
Wat ik wil zeggen is dat het meer het hele circus om deze bands heen is waar het vaak om draait dan dat het echt om bijzondere muziek gaat . Zeker als ik iemand op een trommeltje hoor rammelen en wat in de badkamer opgenomen geneurie hoor.


Ja en nee, het imago en het circus doen natuurlijk ook wat, vooral omdat het "stiekem een beetje fout is", maar het past er wel helemaal bij, het gaat samen met de muziek. Die gewoon uitermate fijn om te horen is in sommige gevallen.

quote:

En Kosovo is natuurlijk allang de facto een tweede Albanië geworden.


Wat weet jij daar nou van!


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 22-02-2012 15:28 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

quote:
Op 22 februari 2012 15:04 schreef Nimbus het volgende:
Ja en nee, het imago en het circus doen natuurlijk ook wat, vooral omdat het "stiekem een beetje fout is", maar het past er wel helemaal bij, het gaat samen met de muziek. Die gewoon uitermate fijn om te horen is in sommige gevallen.



Forbidden fruit is always best . Nu vind ik dat er ook wel lekkere muziek langskomt in dit topic, maar ik verbaas me toch wel een beetje over het niveau van de meer martial-gerichte nummers van de afgelopen pagina's.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


HR
Usericon van HR
Posted 27-04-2012 16:29 by HR Wijzig reactieProfiel van HRQuote dit bericht



Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 15-05-2012 20:00 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht




deze van Triarii is imo subliem


signature


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 15-05-2012 20:06 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

Lekkere muziek. Wel een beetje jammer van de youtube dingen erom heen (88, jews, etc.).

En Europa en Griekenland? Nog even afwachten zou ik zeggen .


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 15-05-2012 20:17 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

ja, dat politieke gedoe hoeft voor mij ook echt niet. Gewoon die totalitaire sfeer en dat martial, meer als genoeg



signature


barthard47
Usericon van barthard47
Posted 29-05-2012 11:14 by barthard47 Wijzig reactieProfiel van barthard47Quote dit bericht

Iemand bekend met Der Hegel?


HR
Usericon van HR
Posted 19-06-2012 13:11 by HR Wijzig reactieProfiel van HRQuote dit bericht



FIRE + ICE
VURGART
OSEWOUDT

Zondag 28 oktober @ JCC Zappa, Antwerpen

Tickets: http://shadowplayfestival.be/en/get-your-tickets.html

[Dit bericht is gewijzigd door HR op 19-06-2012 13:12]


barthard47
Usericon van barthard47
Posted 21-06-2012 13:33 by barthard47 Wijzig reactieProfiel van barthard47Quote dit bericht

Folkstorm ‎– Sweden http://www.discogs.com/Folkstorm-Sweden/release/1803591


deze heb ik vandaag op staan, een aanrader voorals je van dit soort muziek houdt, de cd is eigenlijk best breed, dus voor ieder die van noise, industrial breakcore en/of industrial ambient houdt is dit mijn tip van de dag


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 09-09-2012 3:38 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

Is er nog een andere neo-folk? Ik hoorde de term een tijd geleden in een TVuitzending. maar het leek compleet niet op wat er in dit topic staat.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 09-09-2012 16:29 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Nee.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


herr
Usericon van herr
Posted 09-11-2012 19:45 by herr Wijzig reactieProfiel van herrQuote dit bericht

Vrijdag 30 november 2012

DEATH IN JUNE
OSEWOUDT

@ Café Bizarre, Dentergem (België)

http://shadowplayfestival.be/en/get-your-tickets.html

https://www.facebook.com/events/451238528248622/


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 17-12-2012 23:00 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

Weer wat rotzooi gevonden.
















Niet allemaal echt neo-folk, maar ook noise, martial en power electronics.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen