IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Auteur:
Topic : Polen Vorige pagina | Volgende pagina
Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 27-05-2004 21:16 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

aaaaaa het is GEEN PIVO! Het is: PIWO!!!!


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Malekith
Usericon van Malekith
Posted 27-05-2004 21:21 by Malekith Wijzig reactieProfiel van MalekithQuote dit bericht

quote:
Op 27 mei 2004 21:16 schreef Chelman het volgende:
aaaaaa het is GEEN PIVO! Het is: PIWO!!!!



Je komt er alleszins al ver mee, en zeg nou niet dat Polen qua uitspraak/schrijven nooit fouten maken. Hoe vaak ik mijn huisbaas al wel niet heb moeten zeggen dat het "landowner" is ipv "landovner"


"Obras son amores y no buenas razones"


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 27-05-2004 21:25 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 27 mei 2004 21:21 schreef Malekith het volgende:
Je komt er alleszins al ver mee, en zeg nou niet dat Polen qua uitspraak/schrijven nooit fouten maken. Hoe vaak ik mijn huisbaas al wel niet heb moeten zeggen dat het "landowner" is ipv "landovner"


euh.....jij bent daar de allochtoon. Jij moet je aanpassen.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Malekith
Usericon van Malekith
Posted 27-05-2004 21:33 by Malekith Wijzig reactieProfiel van MalekithQuote dit bericht

quote:
Op 27 mei 2004 21:25 schreef Chelman het volgende:
euh.....jij bent daar de allochtoon. Jij moet je aanpassen.


'k Heb al een shirt van Vader gekocht?


"Obras son amores y no buenas razones"


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 27-05-2004 21:33 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 27 mei 2004 21:33 schreef Malekith het volgende:
'k Heb al een shirt van Vader gekocht?


Nu nog Behemoth!


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Malekith
Usericon van Malekith
Posted 27-05-2004 21:37 by Malekith Wijzig reactieProfiel van MalekithQuote dit bericht

quote:
Op 27 mei 2004 21:33 schreef Chelman het volgende:
Nu nog Behemoth!


Dat hadden ze nou net niet in die winkel. Lost Soul heb ik anders al wel

Maar dat wou ik je ook wel eens vragen, of je in Polen misschien ergens goeie metalwinkels weet zijn?


"Obras son amores y no buenas razones"


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 27-05-2004 21:41 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 27 mei 2004 21:37 schreef Malekith het volgende:
Dat hadden ze nou net niet in die winkel. Lost Soul heb ik anders al wel

Maar dat wou ik je ook wel eens vragen, of je in Polen misschien ergens goeie metalwinkels weet zijn?


Dat zeker wel. Probleem is dat ik uit Gdansk kom en ze alleen daar ken. (Polen is IETS groter dan NL of BE ).

Je hebt iig de EMPIK winkelketen. Die hebben een vrij goede selectie aan metal m.u.v. de echt underground werk.

Ook bij de Media Markt, ja, ja, kan je aardig inslaan voor een goede prijs. Ik heb daar al CDs van Dakrthrone, Decapitated, Skyforger, Graveland e.d. gekocht.

Verder ken ik een aantal kleine winkeltjes in het noorden maar daar heb je zoals gezegd weinig aan denk ik.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Malekith
Usericon van Malekith
Posted 27-05-2004 21:47 by Malekith Wijzig reactieProfiel van MalekithQuote dit bericht

quote:
Op 27 mei 2004 21:41 schreef Chelman het volgende:
Dat zeker wel. Probleem is dat ik uit Gdansk kom en ze alleen daar ken. (Polen is IETS groter dan NL of BE ).

Je hebt iig de EMPIK winkelketen. Die hebben een vrij goede selectie aan metal m.u.v. de echt underground werk.

Ook bij de Media Markt, ja, ja, kan je aardig inslaan voor een goede prijs. Ik heb daar al CDs van Dakrthrone, Decapitated, Skyforger, Graveland e.d. gekocht.

Verder ken ik een aantal kleine winkeltjes in het noorden maar daar heb je zoals gezegd weinig aan denk ik.


Empik en Media Markt hebben tot nu toe zeer goed dienst gedaan (damn ja, prijzen liggen veel beter als in Belgie), maar ik doel eigenlijk vooral op shops waar je ook shirts en andere bandmerchandise kan kopen, want meer dan een 2 vierkante meter grote winkel en slechts een basis aanbod heb ik nog niet gevonden.


"Obras son amores y no buenas razones"


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 27-05-2004 21:49 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

In Warschau ben ik echt heel slecht bekend.

Agonia Records heeft volgens mij een mailorder daarzo. Die hebben (hadden?) vroeger goed spul.

http://www.agoniarecords.com/


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Malekith
Usericon van Malekith
Posted 27-05-2004 22:07 by Malekith Wijzig reactieProfiel van MalekithQuote dit bericht

quote:
Op 27 mei 2004 21:49 schreef Chelman het volgende:
In Warschau ben ik echt heel slecht bekend.

Agonia Records heeft volgens mij een mailorder daarzo. Die hebben (hadden?) vroeger goed spul.

http://www.agoniarecords.com/


Warschau leren kennen moet je dan dringend eens doen, dan kan ik, als een me niet meteen op mijn gemak voelende allochtoon, tenminste aan iemand om info vragen.

Goed spul blijkt die mailorder wel te hebben, maar met leveringen via de post heb ik het niet zo, en die fucking prijzen wil ik al helemaal niet van weten.


"Obras son amores y no buenas razones"


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 27-05-2004 22:10 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Ach...rond de 40PLN voor een CDtje is toch niet verkeerd?

Mailorders zijn meestal de beste manier om aan je metaal te komen of het nu in Polen is of in NL.


Warschau wil ik niet leren kennen. DANZIG uber alles!



KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 27-05-2004 22:12 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

Chelman, spreek/kan je Pools?
wat is heel gewoon, "hallo" in het Pools?
en hoe spreek je het uit?
Kan ik dat tegen mijn schoonmoeder zeggen


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 27-05-2004 22:14 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht

Gdanski moet ik dan maar eens bezoeken


F*ck hippies


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 27-05-2004 22:15 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Czesc - tsjest

Witam - witahm

Dzien dobry - Ik weet niet hoe ik het fontetisch moet schrijven


En onthoud: tussen elke woord kan je vrij 'KURWA' invoegen zonder grammaticale consequenties Of je schoonmoeder daar blij van wordt is een tweede.....


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 27-05-2004 22:15 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 27 mei 2004 22:14 schreef Manifest het volgende:
Gdanski moet ik dan maar eens bezoeken
Zekers. Fucking heershc stad!


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 27-05-2004 22:16 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht

quote:
Op 27 mei 2004 22:15 schreef Chelman het volgende:
Czesc - tsjest

Witam - witahm

Dzien dobry - Ik weet niet hoe ik het fontetisch moet schrijven


En onthoud: tussen elke woord kan je vrij 'KURWA' invoegen zonder grammaticale consequenties Of je schoonmoeder daar blij van wordt is een tweede.....

Of Prostytutka witac


F*ck hippies


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 27-05-2004 22:19 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 27 mei 2004 22:16 schreef Manifest het volgende:
Of Prostytutka witac


Of:

Spierdalaj zawszony kurwa chuju bo jak ci w ta twoja spuchnieta kurwa morde przyloze to cie twoja kurwa rodzona matka nie rozpozna. Won, paszol! Spadaj pedale!


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 27-05-2004 22:20 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht



F*ck hippies


Malekith
Usericon van Malekith
Posted 27-05-2004 22:23 by Malekith Wijzig reactieProfiel van MalekithQuote dit bericht

quote:
Op 27 mei 2004 22:10 schreef Chelman het volgende:
Ach...rond de 40PLN voor een CDtje is toch niet verkeerd?

Mailorders zijn meestal de beste manier om aan je metaal te komen of het nu in Polen is of in NL.


Warschau wil ik niet leren kennen. DANZIG uber alles!




Warchau is zo slecht nog niet, Stara Miasto is prachtig bij mooi weer. Ik heb eerder iets tegen Nowe Miasto, veel te kil voor mij.

Mja, voor CD's heb ik voorlopig nog even genoeg aan Empik en Media Markt; die zijn nog niet volledig door mij geplunderd.
't Is vooral de shirts, en daar wil ik echt geen 20 euro plus verzendkosten aan geven...

In die vierkante meter winkel heb'k een Hypocrisy medium shirt, een Vader girlie en een stuk of zes bandpatches voor nog geen 80PLN gevonden, wat ik prima vond en zo wil houden ook.



"Obras son amores y no buenas razones"


Malekith
Usericon van Malekith
Posted 27-05-2004 22:33 by Malekith Wijzig reactieProfiel van MalekithQuote dit bericht

quote:
Op 27 mei 2004 22:19 schreef Chelman het volgende:
Of:

Spierdalaj zawszony kurwa chuju bo jak ci w ta twoja spuchnieta kurwa morde przyloze to cie twoja kurwa rodzona matka nie rozpozna. Won, paszol! Spadaj pedale!


En zo ontstaan er dan burgeroorlogen

@Manifest, jij spreekt per ongeluk ook Pools? Of enkel dat ene intelligente zinnetje?


"Obras son amores y no buenas razones"


Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 27-05-2004 22:34 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht

quote:
Op 27 mei 2004 22:33 schreef Malekith het volgende:
En zo ontstaan er dan burgeroorlogen

@Manifest, jij spreekt per ongeluk ook Pools? Of enkel dat ene intelligente zinnetje?
Ik spreek natuurlijk vloeiend Pools


F*ck hippies


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 27-05-2004 22:37 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 27 mei 2004 22:33 schreef Malekith het volgende:
En zo ontstaan er dan burgeroorlogen



Burgeroorlogen ontstaan om veel triavelere zaken.

Voor een lesje in Poolse psyche raad ik de werken van Henryk Sienkiewicz en Wladyslaw Reymont aan.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Malekith
Usericon van Malekith
Posted 27-05-2004 22:39 by Malekith Wijzig reactieProfiel van MalekithQuote dit bericht

quote:
Op 27 mei 2004 22:37 schreef Chelman het volgende:
Burgeroorlogen ontstaan om veel triavelere zaken.

Voor een lesje in Poolse psyche raad ik de werken van Henryk Sienkiewicz en Wladyslaw Reymont aan.


Laten we beginnen met het begrijpen van de taal, daarna kan ik nog altijd met Poolse psyche verder gaan.


"Obras son amores y no buenas razones"


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 27-05-2004 22:41 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 27 mei 2004 22:39 schreef Malekith het volgende:
Laten we beginnen met het begrijpen van de taal, daarna kan ik nog altijd met Poolse psyche verder gaan.


De taal en psyche zijn nauw verbonden. De werken van deze twee schrijvers zijn echter makkelijk in andere talen aan te komen. Het zijn niet voor niets Nobelprijs winnaars he?


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 27-05-2004 22:51 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 27 mei 2004 22:15 schreef Chelman het volgende:
Czesc - tsjest

Witam - witahm

Dzien dobry - Ik weet niet hoe ik het fontetisch moet schrijven


En onthoud: tussen elke woord kan je vrij 'KURWA' invoegen zonder grammaticale consequenties Of je schoonmoeder daar blij van wordt is een tweede.....


Maar wat is het verschil er tussen?


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen