IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : The day after tomorrow (klimaatveranderingen) Vorige pagina | Volgende pagina
Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 04-05-2007 15:19 by Murdering Monk Profiel van Murdering Monkhttp://www.myspace.com/murdering_monk

Wederom, daar heb je gelijk in, maar daar komt weer het punt waar Heiden gelijk in heeft, het draait allemaal weer om geld en macht, en dat zal toch wel nooit veranderen..

edit: Over de VS: daar heb je helemaal gelijk in, maar dat land moet zowiezo (continent mag ook wat mij betreft..) afgevoerd worden, in 1492 ontdekt, en in iets meer dan 600 jaar dezelfde ontwikkeling doormaken als wij hier in europa enzo een aantal duizenden jaren over gedaan hebben, dat werkt niet, kijk maar naar het nieuws elke dag..

[Dit bericht is gewijzigd door Murdering Monk op 04-05-2007 15:20]


True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 04-05-2007 15:23 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Maar de winst en macht kun je gebruiken om producten te ontwikkelen die de winst en macht van de aardoliemaatschappijen aantast. Een stel jankende hippies bij het shellstation in Lutjebroek zal de bazen in de dure villa's geen reet roesten.


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 04-05-2007 15:30 by Heiden Profiel van Heiden

quote:
Op 4 mei 2007 15:04 schreef Murdering Monk het volgende:
Mwoah, jenje heeft wel een punt, Heiden.

Persoonlijk ben ik het voor de verandering eens 100% met je eens, mijns insziens gaan we op het einde af, en kan het niet snel genoeg gebeuren wat mij betreft.

Maar wat Jenje zegt heeft ie wel een punt, iedereen doet er aan mee. Persoonlijk probeer ik er op te letten door idd bv spaarlampen te gebruiken enzo, en altijd de lampebn uitdoen, je kent het praatje wel.

Hoewel het in mijn ogen niet zoveel uitmaakt, maar volgens mij is die discussie ooit in een ander topic al opgestart, weet alleeen niet meer welke. De mensheid bestaat ontwikkeld en wel pak m beet 7000 jaar? (gokje, echt geen idee van) en hoelang bestaat de aarde al, en waarom worden er in Tihuanaco resten gevonden waar we geen reet van snappen die 26.000 jaar oud zijn? (of 12.000, het kan zijn dat ik 2 gegevens door de war haal, maar nog steeds, vrij oud).

Mijns insziens zitten we in een cyclus die eindeloos herhaald wordt, en stevene we, gelukkig, weer af op het einde.


Wij doen er aan mee? Laat je niks wijsmaken, man. Ik produceer geen plastic, asbest en ik dump mijn nucleaire afval ook niet in onze zeeën. Ik heb geen gigantische krijgsmacht nodig om zionistische en kapitalistische belangen te verdedigen die zelfs in vredestijd meer diesel, kerosine en olie verbruikt dan een gemiddeld Europees land.
Met spaarlampjes komen we er niet. Met ons afval scheiden komen we er ook niet. Met onze papiertjes netjes in de afvalbak gooien komen we er ook niet.
We leven in een systeem geregeerd door goud waar de oliemaatschappijen al decennia lang stelselmatig ieder alternatief voor de verbrandingsmotor tegenwerken en landen worden binnengevallen als hun bedrijfsresultaten in het geding komen. Een systeem zonder moraal dat ijskoud rommel en troep produceert omdat dat simpelweg het goedkoopst is zodat de bedrijfsresultaten tot absurde hoogten kunnen worden opgedreven. Een systeem dat zonder blikken of blozen valse behoeften kweekt zodat zij het aan ons kunnen verpatsen teneinde hun bergen van goud nog groter te laten groeien.
En ik mag me een spaarlampje in mijn bureaulamp draaien en dan komt het allemaal wel goed?
Sorry, jullie naïviteit is bij het kinderlijke af.

Het jodenrijk van leugens en hebzucht moet tot de grond toe gesloopt worden als we onze aarde en onszelf willen redden.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 04-05-2007 15:34 by Heiden Profiel van Heiden

quote:
Op 4 mei 2007 15:05 schreef Jenje het volgende:
Winstbejag kun je ook voor je laten werken, door proberen zelf de voordelen eruit te halen.

Systeem zonder winstbejag werkt ook niet, zie de CCCP maar ....


Dat had niets met het economische aspect te maken, het communisme is gevallen omdat het de mens van zijn eigenwaarde en trots ontdoet en dingen als religie en cultuur wil verbannen. Het wil de mens ontmensen en dat word niet lang geaccepteerd, dus de slachtoffers van het communisme sloegen het helemaal terecht weer aan stukken.

[Dit bericht is gewijzigd door Heiden op 04-05-2007 15:38]


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 04-05-2007 15:37 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Maar bij een systeem zonder winstbejag past geen systeem als democratie, aangezien het om immense staatsinmenging vraagt.


Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 04-05-2007 15:41 by Murdering Monk Profiel van Murdering Monkhttp://www.myspace.com/murdering_monk

quote:
Op 4 mei 2007 15:30 schreef Heiden het volgende:
Wij doen er aan mee? Laat je niks wijsmaken, man. Ik produceer geen plastic, asbest en ik dump mijn nucleaire afval ook niet in onze zeeën. Ik heb geen gigantische krijgsmacht nodig om zionistische en kapitalistische belangen te verdedigen die zelfs in vredestijd meer diesel, kerosine en olie verbruikt dan een gemiddeld Europees land.
Met spaarlampjes komen we er niet. Met ons afval scheiden komen we er ook niet. Met onze papiertjes netjes in de afvalbak gooien komen we er ook niet.
We leven in een systeem geregeerd door goud waar de oliemaatschappijen al decennia lang stelselmatig ieder alternatief voor de verbrandingsmotor tegenwerken en landen worden binnengevallen als hun bedrijfsresultaten in het geding komen. Een systeem zonder moraal dat ijskoud rommel en troep produceert omdat dat simpelweg het goedkoopst is zodat de bedrijfsresultaten tot absurde hoogten kunnen worden opgedreven. Een systeem dat zonder blikken of blozen valse behoeften kweekt zodat zij het aan ons kunnen verpatsen teneinde hun bergen van goud nog groter te laten groeien.
En ik mag me een spaarlampje in mijn bureaulamp draaien en dan komt het allemaal wel goed?
Sorry, jullie naïviteit is bij het kinderlijke af.

Het jodenrijk van leugens en hebzucht moet tot de grond toe gesloopt worden als we onze aarde en onszelf willen redden.

Ik ben bang dat je mijn punt mist, Heiden.

Ik typ daar dus iedereen doet er aan mee, omdat er inderdaad niet echt een alternatief voor is. Of ik nu wel of geen plastic, of wat voor iets dan ook wil gebruiken, het zal toch gemaakt worden, dus dat bedoel ik met iedereen doet er aan mee. Er is, helaas, niet echt een keuze...

Vandaar ook het stukje over die spaarlampen ed. Ik draag mijn steentje wel bij, maar het heeft toch geen zin meer.

Je hele stuk vanaf "we leven in..t/m ..het kinderljike af" ben ik het helemaal mee eens.


True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 04-05-2007 15:48 by Heiden Profiel van Heiden

quote:
Op 4 mei 2007 15:23 schreef Jenje het volgende:
Maar de winst en macht kun je gebruiken om producten te ontwikkelen die de winst en macht van de aardoliemaatschappijen aantast.


Humor.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 04-05-2007 15:49 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 4 mei 2007 15:48 schreef Heiden het volgende:
Humor.
Hoe wil jij joden vergassen zonder gas


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 04-05-2007 15:51 by Heiden Profiel van Heiden

Met mijn legendarische bierscheten.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 04-05-2007 15:52 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Hoe wil je aan bier komen?

Een genotsmiddel als alcohol zal in een totalitaire staat hedentendage echt niet meer toegestaan zijn ...


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 04-05-2007 15:53 by Heiden Profiel van Heiden

Welke totalitaire staat?


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 04-05-2007 16:07 by skullfuck Profiel van skullfuckhttp://

quote:
Op 4 mei 2007 15:30 schreef Heiden het volgende:
En ik mag me een spaarlampje in mijn bureaulamp draaien en dan komt het allemaal wel goed?


I LOL'ed.


Suck my piss


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 04-05-2007 16:18 by skullfuck Profiel van skullfuckhttp://

quote:
Op 4 mei 2007 14:26 schreef ElitE het volgende:
tis eigenlijk best arrogant om te denken dat wij mensen zoveel invoed op deze aardkloot hebben.


Zou wel mooi zijn als de mens de aarde gemaakt zou hebben. Dan staken we hier gewoon een stokje voor.


Suck my piss


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 04-05-2007 16:20 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Is vervuiling niet gigantisch uit zn verband getrokken, de wereld veranderd constant om ons heen en is dat wel zo erg als we het doen. wat maakt een vulkaan beter dat hij voor grote lappen grond het leven onmogelijk maakt, mensen hebben nog niets bereikt wat hier op lijkt. Zure regen is ietjes door mensen veroorzaakt, maar het was er altijd al en het meeste komt door vulkanen.


het is duidelijk dat we natuurlijke evenwichten een iets andere kant opsturen maar dat doet elk diersoort met zijn aanwezigheid. echt vernietigende middelen zoals DDT zijn verboden, maar voor de rest is heel erg veel overdreven, en daarnaast erg hypocriet want vrijwel niemand kiest voor primitief leven met een vuistbijltje.

Edit: zwerfvuil bijvoorbeeld word als groot milieu probleem gezien, omdat het wel 50 als niet 100 jaar onafbreekbaar is. steen is ook niet echt afbreekbaar en doet geen ene klote. het enige wat dan erg is is dat het niet zo leuk staat in een bos en dat er soms beestjes in piepschuim stikken en sixpackhouders vast blijven zitten.

[Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 04-05-2007 16:34]


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 04-05-2007 16:31 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 4 mei 2007 15:30 schreef Heiden het volgende:
Wij doen er aan mee? Laat je niks wijsmaken, man. Ik produceer geen plastic, asbest en ik dump mijn nucleaire afval ook niet in onze zeeën. Ik heb geen gigantische krijgsmacht nodig om zionistische en kapitalistische belangen te verdedigen die zelfs in vredestijd meer diesel, kerosine en olie verbruikt dan een gemiddeld Europees land.
Met spaarlampjes komen we er niet. Met ons afval scheiden komen we er ook niet. Met onze papiertjes netjes in de afvalbak gooien komen we er ook niet.
We leven in een systeem geregeerd door goud waar de oliemaatschappijen al decennia lang stelselmatig ieder alternatief voor de verbrandingsmotor tegenwerken en landen worden binnengevallen als hun bedrijfsresultaten in het geding komen. Een systeem zonder moraal dat ijskoud rommel en troep produceert omdat dat simpelweg het goedkoopst is zodat de bedrijfsresultaten tot absurde hoogten kunnen worden opgedreven. Een systeem dat zonder blikken of blozen valse behoeften kweekt zodat zij het aan ons kunnen verpatsen teneinde hun bergen van goud nog groter te laten groeien.
En ik mag me een spaarlampje in mijn bureaulamp draaien en dan komt het allemaal wel goed?
Sorry, jullie naïviteit is bij het kinderlijke af.

Het jodenrijk van leugens en hebzucht moet tot de grond toe gesloopt worden als we onze aarde en onszelf willen redden.

je produceert het niet maar door te consumeren hou je het in stand, en je bent niet gedwongen het in stand te houden, je kan gewoon de natuur in en voor jezelf zorgen. doe je dat niet dan werk je er net zo hard aan mee.

Olie blijft aan de macht omdat dat economisch gezien de beste oplossing is. niets gaat vrijwillig, mensen die werken hebben geld waarmee ze zichzelf mee kunnen onderhouden. iedereen vind dat hij of zij wel wat meer kan gebruiken en daar streeft iedereen naar. Winst maken is heel natuurlijk, bij vrijwel elk beestje, en plantje werkt dit ook zo. sommigen worden er alleen erg goed in en worden gek gemaakt door geld, tja jammer maar die mensen zetten wel weer een bedrijf op waarin veel mensen kunnen werken.

daarnaast vergeet je dat consumenten eigenlijk de kracht hebben. behoeftes kunnen maar voor een klein deel gecreeerd worden, het meeste willen consumenten zelf, de bazen spelen erop in. maar waarom boos zijn op die lui als je je eigenleven zonder veel geld ook goed kan maken.

als je hebzucht en leugens tot joden rekend dan zou je de natuur ook joods kunnen noemen.



♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 04-05-2007 16:46 by Heiden Profiel van Heiden

Overlevingsdrang is iets heel anders als hebzucht. Dus de natuur met joden vergelijken is totale nonsens. De natuur neemt wat ze nodig heeft en niet meer.
En ik wil niet in een hutje in het bos gaan wonen, dat is puur egoïsme terwijl de rest van de wereld nog steeds de verdoemenis indraait. Daar kan ik me niet van afsluiten.
Ga jij bijvoorbeeld ook lekker in de tuin een biertje zitten drinken terwijl je moeder in de woonkamer helemaal in elkaar word geslagen door je vader? Ik dacht het niet, hé?

[Dit bericht is gewijzigd door Heiden op 04-05-2007 16:52]


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


spectre
Usericon van spectre
Posted 04-05-2007 16:49 by spectre Profiel van spectre

quote:
Op 4 mei 2007 15:04 schreef Murdering Monk het volgende:

Mijns insziens zitten we in een cyclus die eindeloos herhaald wordt, en stevene we, gelukkig, weer af op het einde.


Heeft er ook 1 een bepaald album gekocht! Plagiaat!


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 04-05-2007 16:53 by Murdering Monk Profiel van Murdering Monkhttp://www.myspace.com/murdering_monk

Pleur op gek Ik heb ook wel eens een lijstje met boeken gekregen als tip, van jou nota bene, om te lezen, dus lul niet over plagiaat, hehe

Zowiezo roep ik het al langer dan dat die plaat uit is

[Dit bericht is gewijzigd door Murdering Monk op 04-05-2007 16:54]


True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband


spectre
Usericon van spectre
Posted 04-05-2007 16:54 by spectre Profiel van spectre

Het is maar een grapken keerl


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 04-05-2007 16:55 by Murdering Monk Profiel van Murdering Monkhttp://www.myspace.com/murdering_monk

haphaphap

Ik ga wel even in dat topic verder


True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 05-05-2007 13:51 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 4 mei 2007 16:46 schreef Heiden het volgende:
Overlevingsdrang is iets heel anders als hebzucht. Dus de natuur met joden vergelijken is totale nonsens. De natuur neemt wat ze nodig heeft en niet meer.
En ik wil niet in een hutje in het bos gaan wonen, dat is puur egoïsme terwijl de rest van de wereld nog steeds de verdoemenis indraait. Daar kan ik me niet van afsluiten.
Ga jij bijvoorbeeld ook lekker in de tuin een biertje zitten drinken terwijl je moeder in de woonkamer helemaal in elkaar word geslagen door je vader? Ik dacht het niet, hé?


de grens tussen overlevingsdrang en hebzucht is niet echt duidelijk. De natuur is niet zo efficient hoor, genoeg beesten die een prooi blijven verdedigen ook al kunnen ze niets meer op. vooral bij chimpansees is er enorm veel hebzucht. egoisme is gewoon wat doorgeschoten overlevingsdrang, en de extremen daarvan komen overal voor en hoort niet alleen bij mensen.

Maar ik zie niet echt hoe de wereld daaraan kapot gaat, het gedrag wat er nu is was vroeger niet anders, en we zijn toch best ver gekomen.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 05-05-2007 14:09 by XXL Profiel van XXL

Rare vraag misschien hoor?

Ik kan het altijd verkeerd hebben begrepen natuurlijk en scheikunde is voor mij al de nodige jaren geleden.

Was het niet CO wat slecht was voor het milieu ipv CO2?

Ik kan me zo voorstellen dat CO een reactie aan kan gaan met Ozon (O3) en overgaat in CO2 en O2 (Zuurstof)
Dat daardoor de UV filterende werking van / de hoeveelheid Ozon minder wordt en het hier op de aardkloot warmer kan worden.

Correct me if i'm wrong.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 05-05-2007 14:33 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

Het gaat om de balans waarin de stoffen voorkomen. Bij een bepaalde balans van verschillende stoffen is het leven zoals wij het kennen mogelijk. Wordt die balans verstoord, dan niet meer.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Cees
Usericon van Cees
Posted 05-05-2007 14:35 by Cees Profiel van Cees

Woow, verbaasd me dat hier veel Intelligente mensen zijn!


The trend is dead.


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 05-05-2007 14:37 by skullfuck Profiel van skullfuckhttp://

waarom?


Suck my piss


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen