IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Auteur:
Topic : geweld Vorige pagina | Volgende pagina
Styhn
Usericon van Styhn
Posted 25-10-2002 12:16 by Styhn Wijzig reactieProfiel van StyhnQuote dit berichthttp://n/a

quote:
Op 25 oktober 2002 12:14 schreef Valorian666 het volgende:
blauw


van de politie bedoel je? ik hoop het, maar ik betwijfel het..


11.45: restate my assumptions


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 25-10-2002 12:17 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 25 oktober 2002 12:16 schreef Styhn het volgende:
van de politie bedoel je? ik hoop het, maar ik betwijfel het..


Ik hoop het niet, maar ik verwacht wel dat het blauwer wordt..

VVD schijnt nogal in populairiteit gegroeit te zijn..


Styhn
Usericon van Styhn
Posted 25-10-2002 12:18 by Styhn Wijzig reactieProfiel van StyhnQuote dit berichthttp://n/a

quote:
Op 25 oktober 2002 12:17 schreef Valorian666 het volgende:
Ik hoop het niet, maar ik verwacht wel dat het blauwer wordt..

VVD schijnt nogal in populairiteit gegroeit te zijn..


Geen persoonlijke aanval ofzo maar waarom hoop jij van niet dan?

Ik denk zelf dat het wel nodig is, met het groeiende geweld op straat..


11.45: restate my assumptions


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 25-10-2002 12:18 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

quote:
Op 25 oktober 2002 12:17 schreef Valorian666 het volgende:
Ik hoop het niet, maar ik verwacht wel dat het blauwer wordt..

VVD schijnt nogal in populairiteit gegroeit te zijn..

Hoezo hoop je het niet? Als je de politie nodig hebt dan zijn ze er nooit en als je ze opbelt komen een uur later aankakken als ze al komen.


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 25-10-2002 12:24 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Nou ja.. hopen van niet.. ik weet het niet zo goed.. Misschien komt het omdat ik zelf de politie nog nooit echt nodig heb gehad ofzo..

Maar ik huiver gewoon bij het idee van een agent op elke straathoek om de boel in de gaten te houden.. zo'n controle idee..

Echter als het niet anders kan dan moet het maar,, immers beter een blauwe maatschappij dan een bloedrode..


Styhn
Usericon van Styhn
Posted 25-10-2002 12:28 by Styhn Wijzig reactieProfiel van StyhnQuote dit berichthttp://n/a

quote:
Op 25 oktober 2002 12:24 schreef Valorian666 het volgende:
Nou ja.. hopen van niet.. ik weet het niet zo goed.. Misschien komt het omdat ik zelf de politie nog nooit echt nodig heb gehad ofzo..

Maar ik huiver gewoon bij het idee van een agent op elke straathoek om de boel in de gaten te houden.. zo'n controle idee..

Echter als het niet anders kan dan moet het maar,, immers beter een blauwe maatschappij dan een bloedrode..


Ik zou er absoluut geen probleem van maken als er op elke hoek een politieagent zou staan. Ik bedoel, ik doe op straat geen dingen waarbij ik privacy wil ofzo. En dan is er tenminste ook politie als je het nodig hebt!


11.45: restate my assumptions


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 25-10-2002 12:36 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 25 oktober 2002 11:24 schreef Vomitory het volgende:
Heb op de site limburger.nl gezien dat het hier om een metalhead gaat.
*foto*

Ik wou liever dat ze een foto van de dader plaatsten... dan zou ie eens voelen hoe het is om doodgetrapt te worden


Zenial


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 25-10-2002 12:37 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

Leraar mishandeld door familie nablijvertje

AMSTERDAM - Familieleden van een leerling hebben donderdagmiddag een leraar van een middelbare school in Amsterdam-Noord tot bloedens toe geslagen. Het handgemeen ontstond toen de verwanten van de scholier verhaal kwamen halen over het feit dat het meisje had moeten nablijven.

Dat heeft de politie vrijdag gemeld. De politie heeft twee vrouwen van 21 en 39 jaar en meisje van 12 en twee mannen van 21 en 22 jaar aangehouden op verdenking van betrokkenheid bij de mishandeling. Alle verdachten zitten nog vast.

Het gesprek met de 46-jarige leerkracht liep uit op een woordenwisseling, waarna de man door verschillende familieleden werd geslagen. Tijdens de vechtpartij sneuvelde ook nog een ruit.

(Bron: Nu.nl)



I'm not being rude. You're just insignificant.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 25-10-2002 12:40 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Beetje laat geit


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 25-10-2002 12:40 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

Had ik al gepost


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 25-10-2002 12:41 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 25 oktober 2002 12:40 schreef Iskariot het volgende:
Had ik al gepost
Ow oeps! Mijn nederige excuses, ik heb er overheen gelezen.


I'm not being rude. You're just insignificant.


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 25-10-2002 13:01 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

quote:
Op 25 oktober 2002 12:41 schreef helmet het volgende:
Ow oeps! Mijn nederige excuses, ik heb er overheen gelezen.

Jaja, beetje over mijn post heen lezen he, ik weet weer wat ik van jullie moet verwachten...


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 25-10-2002 14:54 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 25 oktober 2002 13:01 schreef Iskariot het volgende:
Jaja, beetje over mijn post heen lezen he, ik weet weer wat ik van jullie moet verwachten...
Okay day, ik heb teruggebladerd, maar deze staat er nog niet, zelfs niet van jou. En het is wederom erg triest.. gelukkig met een minder ernstige afloop.. maar de tendens is weer duidelijk.

Meisje steekt jongen neer in bus

Donderdagmiddag rond 15.00 uur heeft een ongeveer 18-jarig meisje een 13-jarige jongen neergestoken in bus 34 op de Bannebuikslootlaan in Amsterdam Noord.

De twee zaten vlakbij elkaar in de bus vanaf CS. Om onduidelijke redenen kregen ze ruzie, waarna een handgemeen volgde. Het meisje pakte (vermoedelijk) een schaar en stak op de jongen in. Hij werd geraakt in zijn hoofd en rug. Het slachtoffer kon na behandeling in een ziekenhuis weer naar huis.

De verdachte stapte uit bij de laatste halte op de Bannebuikslootlaan. De dader is nog altijd spoorloos en de politie is nog op zoek naar getuigen.

(Bron: Fok!)


I'm not being rude. You're just insignificant.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 25-10-2002 15:08 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Argh, en niemand die die griet even aanhoud dan ook he!


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 25-10-2002 15:13 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

in het hoofd??????

tering, dat zal wel een snee zijn ofzo
anders moet je wel erg hard rammen


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 25-10-2002 15:26 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

onze maatschappij begint behoorlijk te veramerikaniseren

Straks durf je gewoon niets meer te zeggen als je een vechtpartij ziet en steken ze je zelfs neer als ze zien dat je 112 aan het bellen bent

Een aantal jaren geleden is er in Rotterdam in een portiek bij metrostation Churchillplein op klaarlichte dag een meid verkracht door 2 hufters -- ik begrijp nog steeds niet waarom er niet 1 persoon is geweest die die gasten met een baksteen/ verkeersbord/ fiets/ brommer / welk bruikbaar voorwerp dan ook te lijf is gegaan!

[Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 25-10-2002 15:26]


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 25-10-2002 15:28 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

tja
en dan teruggeschoten worden met een baksteen/pikhouweel/tent/ wcbril.


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 25-10-2002 15:46 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

hhhmmm tijd voor een bekentenisje;

Ik heb zelf ook wel is iemand gewelddadig aangepakt vrees ik, ik zat in de bus van middelburg naar domburg (lijn 53) op weg naar m'n voormalige werk en de bus stond te wachten op het bus terrein voor dat ie weg reed, schuin voor mij vlak voor het middenstuk, zat een nogal aantrekkelijke jonge dame, anyways er komen drie kereltjes in de leeftijd 14-16 binnen gezeil en die gaan op het midden stukkie bij de middelste deur staan, die daar een heel verhaal over "respect" (in de R&B variant dan) liepen op te hangen... terloops worden er wat blikken naar het meisje geworpen, so far no problem, dan maakt een van de heren opeens allerlij opmerkingen over vrouwen en geile "teven" naar z'n maten, het vrouwtje staart de jongens pissig aan en ook ik werp ze 'n vuile blik toe, vervolgens concludeert een van de heren dat, dat van weinig "respect" getuigd vrouwen horen hem niet zo aan te staren ik wacht af maar wordt ook oplettender...

vervolgens plaats de dame 'n opmerking terug in de trend van laat me met rust, maar 1 van de jongens besluit zich uitgedaagd te voelen en gaat naat haar zitten en legt een hand op haar bovenbeen... dat had ie dus beter niet kunnen doen iets in mij (en blijkbaar ik in de kerel achtermij) zei toen dus *knap* en dat eindigde zonder op details in te gaan op drie kereltjes die door de openstaande middelste deur door mij en een vent die achteraf stan bleek te heten naar buiten werden getorpedeerd om fijn op de volgende bus te wachten.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 25-10-2002 15:49 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Go Dargull
Goede actie!


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 25-10-2002 15:55 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

quote:
Op 25 oktober 2002 15:46 schreef Dargull het volgende:
hhhmmm tijd voor een bekentenisje;

Ik heb zelf ook wel is iemand gewelddadig aangepakt vrees ik, ik zat in de bus van middelburg naar domburg (lijn 53) op weg naar m'n voormalige werk en de bus stond te wachten op het bus terrein voor dat ie weg reed, schuin voor mij vlak voor het middenstuk, zat een nogal aantrekkelijke jonge dame, anyways er komen drie kereltjes in de leeftijd 14-16 binnen gezeil en die gaan op het midden stukkie bij de middelste deur staan, die daar een heel verhaal over "respect" (in de R&B variant dan) liepen op te hangen... terloops worden er wat blikken naar het meisje geworpen, so far no problem, dan maakt een van de heren opeens allerlij opmerkingen over vrouwen en geile "teven" naar z'n maten, het vrouwtje staart de jongens pissig aan en ook ik werp ze 'n vuile blik toe, vervolgens concludeert een van de heren dat, dat van weinig "respect" getuigd vrouwen horen hem niet zo aan te staren ik wacht af maar wordt ook oplettender...

vervolgens plaats de dame 'n opmerking terug in de trend van laat me met rust, maar 1 van de jongens besluit zich uitgedaagd te voelen en gaat naat haar zitten en legt een hand op haar bovenbeen... dat had ie dus beter niet kunnen doen iets in mij (en blijkbaar ik in de kerel achtermij) zei toen dus *knap* en dat eindigde zonder op details in te gaan op drie kereltjes die door de openstaande middelste deur door mij en een vent die achteraf stan bleek te heten naar buiten werden getorpedeerd om fijn op de volgende bus te wachten.
Wat is daar geweldadig aan?


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 25-10-2002 15:57 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

Ik weet niet of het onder zinloos geweld valt.Maar gister in de trein moest een ouwe vent me zonodig slaan omdat hij me een asociaale kut vond ( zijn woorden) omdat ik vergeten was mijn peuk uit te maken in het halletje voor de deuren.Ik zei er iets op terug waarop die vent begon te meppen ( leuk detail ik had m'n zoontje hand vast)

AAngifte gedaan,maar ja..die vent beweerde dat ik hem aanviel..geen poot om op te staan dus.

En let wel: normaal maak ik altijd m'n peuk uit,maar dooor al die vertragingen was ik dolblij dat we na 3 uur zitten op een station kwamen.Ik hou altijd netjes rekening met niet rokers


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Rectum Lobotomy
Usericon van Rectum Lobotomy
Posted 25-10-2002 16:05 by Rectum Lobotomy Wijzig reactieProfiel van Rectum LobotomyQuote dit bericht

Ik heb nooit zoveel last van geweld.
Heb een paar dagen geleden wel een gast uit een kroeg geslagen omdat hij nogal 'lastig' deed tegen m'n vriendin.
3x waarschuwen hielp niet dus toen hielp ik hem even naar buiten.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 25-10-2002 16:16 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ik heb er ook erg weinig last van. Heb tijden bij een concertpodium gewerkt, ook als portier, maar dankzij aanwijzingen/tips van de portiers met opleiding is het daar nog nooit tot geweld uitgelopen.

Wel valt me op dat mensen steeds asocialer worden en dan snel wegrennen. Laatst liep ik met mijn vriendin naar huis vanaf de supermarkt (op het trottoir!), wij merkten al dat er een fietser achter ons reed, maar aangezien de stoep op dat punt erg smal is, kon de muts er niet langs. Op een gegeven moment gaat die muts de stoep af en scheld ons verrot omdat wij haar er niet langslieten, en daarna fietst ze hard weg.
Gevolg was een scheldkannonade mijner zijds die zijn weerga niet kende. dit soort laffe acties ..

Oh Vampie .. Je had die gats gewoon in zijn kroonjuwelen moeten schoppen .. zelfs jij kunt daarbij


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 25-10-2002 16:22 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

Ik heb hem idd een opsodemieter terug verkocht ja


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 25-10-2002 16:23 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Goedzo, de focking aso


Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen