IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Auteur:
Topic : geweld Vorige pagina | Volgende pagina
karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 12-11-2001 12:09 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 12 november 2001 11:20 schreef SheRa het volgende:
Zo is een goede vriend van me kort geleden om niets vreselijk ik elkaar geslagen. En dan krijg ik toch wel de neiging diegene erg veel pijn toe te wensen.


mijn vriendin ook net op het moment dat ik ik (noodgedwongen zonder haar) op vakantie was, kwou echt zo snel mogelijk naar huis om die hassan zijn strot om te draaien (ben em helaas nooit tegengekomen...)


Je moeder.


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 12-11-2001 12:42 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

Ik zie er gelukkig zo vriendelijk uit, dat bij niemand het idee opkomt om geweld tegen mij te gebruiken. Zo is mijn naam "Harm" ook afgeleid van de aura van harmonie die ik uitstraalde toen ik werd geboren


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


Creepieboy
"Vrienden" betekenen NIETS!!!!!
Usericon van Creepieboy
Posted 12-11-2001 15:01 by Creepieboy Wijzig reactieProfiel van CreepieboyQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/creepieboy

meestal zijn 't de meest vriendelijke mensen die in elkaar gebeukt worden!
----------------
En ja, ik vind geweld zinvol! Zolang je er maar iets goeds mee kan bereiken, wat denk hier over na: Geweld heeft in de geschiedenis van de mensheid, meer opgelost dan dat vrede ooit heeft gedaan!

Zo zie je maar weer, zinvol geweld bestaat dus echt..
dat zinloze geweld is wel FOUT!


MOES MOES MOES MOES MOES MOES!!!!!


rajackar
Rape the houses! Burn the women!
Usericon van rajackar
Posted 12-11-2001 15:02 by rajackar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van rajackarQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/rajackar

zinloos geweld bestaat niet want de mensen die het doen hebbem er toch zin in?
(c) Valorian


De nacht heeft vleugels maar nimmer teugels. * Grindpad * Facebook * http://twitter.com/rajackar


Satan
Usericon van Satan
Posted 12-11-2001 15:08 by Satan Wijzig reactieProfiel van SatanQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vinaysananda

Misschien moet we het veranderen in substantieel doelloos of zielloos of harteloos geweld onconstructief geweld etc



linknl
MONEY talks BULLSHIT walks
Usericon van linknl
Posted 12-11-2001 16:44 by linknl Wijzig reactieProfiel van linknlQuote dit bericht

ja geef het beeste een andere naam.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 12-11-2001 16:46 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

eenzeidig-plezier-geweld


Je moeder.


linknl
MONEY talks BULLSHIT walks
Usericon van linknl
Posted 12-11-2001 16:55 by linknl Wijzig reactieProfiel van linknlQuote dit bericht

ja is wel ok

eenzijdig plezierig geweld.



Creepieboy
"Vrienden" betekenen NIETS!!!!!
Usericon van Creepieboy
Posted 12-11-2001 17:14 by Creepieboy Wijzig reactieProfiel van CreepieboyQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/creepieboy

tenzij die andere die z'n kont getrapt krijgt, van SM houd of iets dergelijks...
dan heb je 2zijdig plezierig geweld..

maar dat vind je niet snel op straat


MOES MOES MOES MOES MOES MOES!!!!!


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 12-11-2001 20:42 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Geweld is altijd een oplossing voor een probleem, maar meestal de laatste die gebruikt hoort te worden.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 06-04-2002 16:06 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

Gister hoorde ik van een maat dat hij laatst samen met iemand anders op het station in Rhenen in elkaar is geslagen. Niet lang daarna is een andere gozer door 2 gasten op het zelfde station in elkaar geslagen.

Gister in Veenendaal moest de escape vroeg tijdig sluiten omdat een groepje marrokaanse jongeren bakstenen aan het gooien waren naar de escape.. Er was geloof ik ook een uitsmijter "gewond"..

Belachelijk niet.. Ik dacht dat ik een behoorlijk veilig wereldje leefde want ik maak dit soort dingen "gelukkig" nooit mee. Maar als je dit soort dingen hoort en dit alles in een korte tijd vraag ik me toch echt af waar dit alles toe zal lijden.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 07-04-2002 8:12 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

geweld is alleen te verantwoorden in uiterste geval van zelfverdediging. Ik walg van die patsertjes die hun frustraties op hun medemens uitoefenen en ruzie zoeken. En diegene die denkt dat hij stoer is omdat hij een sukkeltje in elkaar kan slaan is gewoon een trieste zielepoot.


Paulien.broeren
Deth for Life
Usericon van Paulien.broeren
Posted 07-04-2002 12:06 by Paulien.broeren Wijzig reactieProfiel van Paulien.broerenQuote dit bericht

Zouden jullie ertussen springen als je zag dat er één klein ventje door drie man wordt afgerousd? 't Is niet echt veilig... Maar ik ben besodemieterd als ik doorloop. Als we dat allemaal doen is het hek van de dam.
En dat lijkt me dus zinvol geweld: die sukkelaers in elkaar rammen die met z'n drieën één mannetje te grazen nemen.


Cower you weaklings, tremble in fear, I am the ruler of land, sea and air


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 07-04-2002 14:24 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

Ik heb het wel eens getracht om er tussen te springen toen mijn ex totaal in elkaar gerost werd door een stel urkers.
Maar goed als iemand aan vrienden van mij komt heb je het gedaan. Dus ik ben flink te keer gegaan tegen die spierbonk van ruim 150 kg. Maar goed ik denk dat het hem alleen kriebelde. Later hield hij mij vast en tilde hij mij als een veertje op en zij dat als ik nu niet zou ophouden zouden ze mijn broertje pakken en dat wilde ze zo'n lieve meid als mij toch niet graag aan doen. Dus ik moest gewoon toekijken hoe mijn ex in elkaar is gerost. Achteraf ben ik blij dat die gast zo sterk was dat ik niets kon doen, want degene die mijn ex inelkaar sloeg had een geweer bij zich en was bereid om te schieten.



Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 07-04-2002 14:32 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Turken of marokanen in elkaar beuken is uiterst zinvol geweld!

Gewoon belachelijk hoe zij 'ons' land hier verstieren. Wat mij betreft donderen ze allemaal dood!


Ik, Wil Schuurman


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 07-04-2002 14:40 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 7 april 2002 14:32 schreef Snagger het volgende:
Turken of marokanen in elkaar beuken is uiterst zinvol geweld!

Gewoon belachelijk hoe zij 'ons' land hier verstieren. Wat mij betreft donderen ze allemaal dood!
hmm dan moet het wel selectief gebeuren. Ik weet wel bla bla jekedie dat ze niet allemaal zo zijn bla bla.. maar ik kom ook nooit de goede tegen!

laatst werd er zelf tegen mijn huisgenoot door een stel marokkaanen gezecht :"rot op naar je eigen land" Misschien waren ze vergeten dat hij de Nederlander is. stelletje patriottten

maar wat ik mij afvraag waarom zijn het alleen de turken en de marokkaanen? De gevangenissen zitten bomvol met joegoslaven.. Veel jeugddetenties zitten vol met kleine joegoslavische seriemoordenaars..
Die mensen die daar vandaan komen die hebben alles al meegemaakt in de oorlog.. gezin voor hun ogen uitgemoord. En daar kunnen ze in Nederland door te moorden weer geld mee verdienen. Sommige kinderen hebben op hun 13e al 20 moorden gepleegd en die zitten hier in Nederland in detentie. Waar zit het verschil??

[Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 07-04-2002 14:46]


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 07-04-2002 14:59 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Ik vind het gewoon idioot hoe het gaat tegenwoordig. Even voorbeeldje:

Ik loop in Gorinchem (klein stadje in zuid-holland). Onder andere bekend van de twee marokkanen die met wapen zomaar 2 meisjes dood schieten en 1 zwaar verwonden (zonder rede!). Maargoed, ik loop dus overdag langs de febo, waar een stelletje marokkanen/turken staan. Ze staan breed voor de ingang zodat niemand er langs kan, een ouder vrouwtje, een jaar of 70, vraagt of ze er langs mag en die gasten geven dat vrouwtje er flink van langs en trekken een grote bek. Op dat moment was ik dus compleet vervuld met haat! Dat is toch idioot!? Ik kan me niet voorstellen dat iemand uit Nederland zoiets ooit doet!

En is er ooit iets tegen die figuren die dat doen gedaan? Nee hoor, dat durf de politie niet.....

En oweeeee als een groepje Nederlandse jongeren zoiets doet, dan hoor je het alarm al vanaf 10 km!


Ik, Wil Schuurman


Vampire Ricardo
Usericon van Vampire Ricardo
Posted 07-04-2002 15:21 by Vampire Ricardo Wijzig reactieProfiel van Vampire RicardoQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vampiremagazine

aha, zullen we voorbeelden gaan noemen van vervelende allochtonen?? Dan kunnen we een apart forum gaan openen!!!

Effe mijn duit in het zakje doen:
1. Dichtbij Rotterdam CS. Er fietst een Marokaan op het fietspad, vrij hard, zit de hele tijd om zich heen te kijken (natuurlijk met een agressief gezicht) en fiest vol op een fiets dat vastgeketend is aan een lataarnpaal. Die gozer pleurt me toch op z'n smoel, hij vloog echt de lucht in. Voorwiel verbogen enz. Hij staat op en pakt de eerste de beste tegenligger vast en gaat met zijn armen zwaaien en loopt te roepen "wat doe je nou...he...moet ik je op je bek slaan!!...wat doe je!". Die tegenligger weet niet wat hem overkomt en weet van het hele voorval niks af....Maarja, een Marokaan die op z'n bek gaat..dat kan natuurlijk niet! Iemand moet de schuld krijgen, iedereen is fout behalve hij.

Voorbeeld 2: Het geval "Agent mishandeld Marokaan". Grote foto in de krant, wat is het geval...18-jarige Marokaanse jongen zit in een auto en haalt het frontje uit een auto van een vriend van hem. Agent in burger (niet in diensttijd) sprak er hem op aan want het leek verdacht veel op diefstal aangezien de jonge Marokaan er uit zag dat die auto niet van hem was. Volgens de Marokaan kneep de agent in burger toen zijn keel dicht en sloeg hem in z'n gezicht enz. enz. Naar eigen zeggen deed ie helemaal niks, hij zat daar maar in die auto. De gehele Marokaanse bevolking spreekt over schande vooral omdat de politie een voorbeeldfunctie moet hebben in de maatschappij. Citaat; "Sinds kort hebben wij geen problemen meer met de politie uit Etten-Leur, en dat heeft lang geduurd en nu gebeurt er dit!! Schande!" Let vooral op SINDS KORT (!) dus laten ze alsjeblieft hun bek houden over een voorbeeldfunctie en maatschappij. En natuurlijk zei die jongen weer niks, en deed ie weer niks. Agent verklaarde dat hij door de hangjongeren werd belaagd. De agent wordt bijvoorbeeld ook niet geschorst + sprak de politie zelfs over "toch wel positief dat een agent buiten zijn diensttijd zo actief bezig is en oplettend is!"

M.a.w. politie weet vast wel wat voor Marokaanse figuren het waren en waarschijnlijk wordt die agent binnenkort ook wel in gelijk gesteld.

Erg vreemd detail: Marokanen schoppen Nederlanders aan gort en krijg je maar amper een berichtje in de krant. Agent pakt Marokaan aan en hoppa....2/3 dagen lang gezeik in de krant plus een vrij grote foto van de mishandelde "slachtoffer".

Ik blijf het maar zeggen; waarom kunnen allochtonen zich niet zo aanpassen zoals Chinezen!?!?!?



Vinay
Usericon van Vinay
Posted 07-04-2002 19:57 by Vinay Wijzig reactieProfiel van VinayQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vinaysananda

ik denk dat als een allochtoon wat doet dat je in bepaalde kranten juist meer ophef erover hebt . ook bepaalde programma's op tv laten nadrukkelijker allochtonen als 'bad guy' zien .
Maar ik ben er desalniettemin mee eens dat beepalde groepen in bevolkinsgroepen een probleem zijn . deze moet opgelost worden .
als mensen(criminelen ) hun gevoel van eigenwaarde halen uit het feit dat anderen bang voor hun zijn dan is er iets mis met hun ,maar ook degenen die bang voor hun zijn(burgers ) , moeten niet bang zijn . anders blijft het probleem .
Vaak kunnen deze mensen niks anders dan mensen terroriseren . als je hun erop wijst dat je geen respect hebt en niet bang bent voor mensen die niks kunnen , behalve mensen terroriseren dan is het probleem dichter bij een oplossing .



Jade
Usericon van Jade
Posted 07-04-2002 20:27 by Jade Wijzig reactieProfiel van JadeQuote dit bericht

Geweld is alleen aanvaardbaar om jezelf of mensen van wie je houdt te verdedigen.

In het uitgaansleven heb ik helaas wel eens klap moeten verkopen omdat ze aan mijn vriendinnen of aan mij zaten te plukken en eerdere waarschuwingen niet werkten. In zo'n situatie is het gebruik van geweld ook gerechtigd.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 07-04-2002 21:00 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

geweld = ge-weld-ig


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 07-04-2002 21:20 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 7 april 2002 12:06 schreef Paulien.broeren het volgende:
Zouden jullie ertussen springen als je zag dat er één klein ventje door drie man wordt afgerousd? 't Is niet echt veilig... Maar ik ben besodemieterd als ik doorloop. Als we dat allemaal doen is het hek van de dam.
En dat lijkt me dus zinvol geweld: die sukkelaers in elkaar rammen die met z'n drieën één mannetje te grazen nemen.

ik denk het wel, je kunt toch niet doorlopen... ik weet hoe moeilijk het in realiteit is... maar ik kan iig ook niet doorlopen nee dan maar een paar klappen vangen eigenlijk zou iedereen even over die drempel heen moeten stappen op zo'n moment, hmmm weer lekker verder dromen firefox


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 08-04-2002 10:53 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

quote:
Op 7 april 2002 14:59 schreef Snagger het volgende:
Ik vind het gewoon idioot hoe het gaat tegenwoordig. Even voorbeeldje:

Ik loop in Gorinchem (klein stadje in zuid-holland). Onder andere bekend van de twee marokkanen die met wapen zomaar 2 meisjes dood schieten en 1 zwaar verwonden (zonder rede!). Maargoed, ik loop dus overdag langs de febo, waar een stelletje marokkanen/turken staan. Ze staan breed voor de ingang zodat niemand er langs kan, een ouder vrouwtje, een jaar of 70, vraagt of ze er langs mag en die gasten geven dat vrouwtje er flink van langs en trekken een grote bek. Op dat moment was ik dus compleet vervuld met haat! Dat is toch idioot!? Ik kan me niet voorstellen dat iemand uit Nederland zoiets ooit doet!

En is er ooit iets tegen die figuren die dat doen gedaan? Nee hoor, dat durf de politie niet.....




En heb jij iets gedaan?


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 08-04-2002 10:56 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

quote:
Op 8 april 2002 10:53 schreef Sharteel het volgende:
En heb jij iets gedaan?


Pardon? Ik dacht dat de politie 'uitgevonden
' is om zulke zaken op te lossen! Niet wij GVD!

Zou jij ertussen springen dan? Veel succes...


Ik, Wil Schuurman


Shadowlands
Usericon van Shadowlands
Posted 08-04-2002 11:13 by Shadowlands Wijzig reactieProfiel van ShadowlandsQuote dit bericht

quote:
Op 8 april 2002 10:56 schreef Snagger het volgende:
Pardon? Ik dacht dat de politie 'uitgevonden
' is om zulke zaken op te lossen! Niet wij GVD!

Zou jij ertussen springen dan? Veel succes...


ZEKER WEL dat ik er wat van zou zeggen!! Wat denken ze wel niet !! En politie? Asjeblieft hoor, stelletje zakken doen geen fuck!! M'n neef is voorig jaar dood geschoten, en het onderzoek ik pas 4 dagen later begonnen. En dan nog het lef hebben om te zeggen dat ze geen verdachte hebben kunnen vinden, JA DUUHHH!! die is allang om een vliegtuig gestapt!!! En zo kan ik je nog wel een paar brilliante acties van de politie opnoemen. Sorry hoor ik wil niemand beledigen maar ik heb een pokke hekel aan die kereltjes


SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!!


Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen