IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Auteur:
Topic : geweld Vorige pagina | Volgende pagina
Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 08-04-2002 12:35 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 8 april 2002 12:30 schreef man de rijn het volgende:


Denk je nou echt dat er alleen trajecten worden uitgezet voor marokaanse jongeren
antwoord: een dikke


Denk het dus wel. paar maanden geleden heeft her regelmatig in de krant gestaan. En ik heb dagelijks met onderwijs trajecten te maken speciaal opgezet voor marokkaanse jongens.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


man de rijn
Usericon van man de rijn
Posted 08-04-2002 12:44 by man de rijn Wijzig reactieProfiel van man de rijnQuote dit bericht

quote:
Op 8 april 2002 12:35 schreef Cadaveria het volgende:
Denk het dus wel. paar maanden geleden heeft her regelmatig in de krant gestaan. En ik heb dagelijks met onderwijs trajecten te maken speciaal opgezet voor marokkaanse jongens.


Sorry dat ik het zo zeg, maar: 'kan je nou echt niet lezen'???

Ik zei: "Denk je nou echt dat er ALLEEN MAAR trajecten worden uitgezet voor marokaanse jongeren?

INDERDAAD OOOOOOK marokaanse jongeren bedoel ik daar mee, maar ook andere groepen jongeren

jesus!!!!


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 08-04-2002 12:51 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 8 april 2002 12:44 schreef man de rijn het volgende:
Sorry dat ik het zo zeg, maar: 'kan je nou echt niet lezen'???


ach wie weet ik kan ook al niet schrijven


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


man de rijn
Usericon van man de rijn
Posted 08-04-2002 12:54 by man de rijn Wijzig reactieProfiel van man de rijnQuote dit bericht

quote:
Op 8 april 2002 12:51 schreef Cadaveria het volgende:
ach wie weet ik kan ook al niet schrijven


als je dat van jezelf weet, lees en schrijf dan niet


Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 08-04-2002 12:56 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

die opmerking slaat dus weer nergens op kerel...


Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 08-04-2002 12:57 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

quote:
Op 8 april 2002 11:14 schreef Cadaveria het volgende:
De politie gaat echt niet tussen bv. een groepje kampers of urkers springen. Veiligheid gaat voor.

Ik met een bataljon zwaar bewapende militairen (en een leuk pantser divisie-tje) dat kamp in, kijken of ze nog zo stoer zijn


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 08-04-2002 13:01 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 8 april 2002 12:57 schreef Iskariot het volgende:
Ik met een bataljon zwaar bewapende militairen (en een leuk pantser divisie-tje) dat kamp in, kijken of ze nog zo stoer zijn
Dat lijkt me een goed idee!

enne man de rijn.. jammer voor je dat je jezelf zo geweldig vind. Ik durf mijn fouten tenminste toe te geven.
maar goed laten we met dit kinderachtige spelletje ophouden.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


man de rijn
Usericon van man de rijn
Posted 08-04-2002 13:11 by man de rijn Wijzig reactieProfiel van man de rijnQuote dit bericht

Ik weet niet waar je het vandaan haalt dat ik mezelf geweldig vind, maar goed...

Ik kan er alleen niet tegen dat de meeste op deze topic iets hebben van "die allochtonen zijn hier vervelendste van allemaal, laten we ze eens goed terug pakken"

zo begint dus dat stomme oorlogje spelen waar we last van hebben in deze maatschappij.

Ik zeg dus helemaal niet dat ik mezelf geweldig vind en ik heb geen te grote ego. Ik leg dit alleen maar uit, omdat ik er gewoon f*cking veel verstand van heb, PUNT


Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 08-04-2002 13:14 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

quote:
Op 8 april 2002 13:11 schreef man de rijn het volgende:
Ik zeg dus helemaal niet dat ik mezelf geweldig vind en ik heb geen te grote ego. Ik leg dit alleen maar uit, omdat ik er gewoon f*cking veel verstand van heb, PUNT


En dat door het simpele feit dat je uitsmijter ben? Poehee...


Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 08-04-2002 13:16 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

Je bent niet de enig die er verstand van heeft. Je kan ook naar iemand anders luisteren en niet denken dat jij de enige bent die gelijk heeft. Want zo komt het bij mij wel over. Als ik iets vind, dan vind ik dat en daar hoef je het dan niet mee eens te zijn. Je hoeft geen verbaalgeweld aan toe te passen om toch weer on topic te gaan.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


man de rijn
Usericon van man de rijn
Posted 08-04-2002 13:16 by man de rijn Wijzig reactieProfiel van man de rijnQuote dit bericht

quote:
Op 8 april 2002 13:14 schreef Lord Morgoth het volgende:
En dat door het simpele feit dat je uitsmijter ben? Poehee...


Dat maak jij ervan, heb ik nooit gezegd.
Dat bedenk jezelf, als jij kortzichtig wil denken, mij best


man de rijn
Usericon van man de rijn
Posted 08-04-2002 13:18 by man de rijn Wijzig reactieProfiel van man de rijnQuote dit bericht

quote:
Op 8 april 2002 13:16 schreef Cadaveria het volgende:
Je bent niet de enig die er verstand van heeft. Je kan ook naar iemand anders luisteren en niet denken dat jij de enige bent die gelijk heeft. Want zo komt het bij mij wel over. Als ik iets vind, dan vind ik dat en daar hoef je het dan niet mee eens te zijn. Je hoeft geen verbaalgeweld aan toe te passen om toch weer on topic te gaan.


Als je alleen iets wou vertellen wat je vind, was je wel niet ook op jouw beurt zo fel aan het reageren op mijn standpunten, is het niet?


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 08-04-2002 13:19 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

aanzet? maar goed zie topic allochtonen


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 08-04-2002 13:20 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

De toon van jou opmerkingen laat niet blijken dat je open staat om een discussie aan te gaan.

edit: reaktie op manderijn

[Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 08-04-2002 13:23]



Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 08-04-2002 13:22 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

quote:
Op 8 april 2002 13:16 schreef man de rijn het volgende:
Dat maak jij ervan, heb ik nooit gezegd.
Dat bedenk jezelf, als jij kortzichtig wil denken, mij best


Maak d'r van wat je wilt... Ik neem je niet serieus PUNT


Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


man de rijn
Usericon van man de rijn
Posted 08-04-2002 13:31 by man de rijn Wijzig reactieProfiel van man de rijnQuote dit bericht

ik wil best een discussie voeren, maar als mensen mijn woorden gaan verdraaien of iets terug zeggen wat totaal niet met de discussie te maken heeft, trek ik dat niet zo.

Kan best zijn, dat dat mijn fout is...wil ik ook best toegeven

Maar geef nou toch zelf toe dat het de fout is van de overheid dat ze de allochtonen hulp aanbieden door in nederland te komen wonen. Komen ze hier, krijgen ze bar weinig en dan proberen ze maar met kadootjes het goed te maken. Ik heb me gewoon verdiept in het wereldje vanuit de allochtoon gezien. Die mensen komen uit een andere cultuur dat idd veel gewelddadiger is dan in NL. NEDERLAND haalt die mensen hierheen om goede indruk te maken tegenover de EU, dus moet NL er maar iets aan doen, net als tegen andere zinloosgeweld


man de rijn
Usericon van man de rijn
Posted 08-04-2002 13:32 by man de rijn Wijzig reactieProfiel van man de rijnQuote dit bericht

quote:
Op 8 april 2002 13:22 schreef Lord Morgoth het volgende:
Maak d'r van wat je wilt... Ik neem je niet serieus PUNT


dat is dan heel jammer voor je


Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 08-04-2002 13:43 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

quote:
Op 8 april 2002 13:20 schreef Azagthoth het volgende:
De toon van jou opmerkingen laat niet blijken dat je open staat om een discussie aan te gaan.

edit: reaktie op manderijn


Euhm, sorry hoor, maar dat gaat naar mijn mening nog meer op voor Cadaveria hoor..

Krijg ik nu weer geweerschoten naar m'n kop?

[Dit bericht is gewijzigd door Sharteel op 08-04-2002 13:44]


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 08-04-2002 13:44 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

Hoezo?


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 08-04-2002 13:48 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

Ik vind gewoon dat je totaal niet openstaat om naar andere mensen hun mening te luisteren. Terwijl je zelf wel je mening wil doordrukken. En je komt ook niet bepaald met harde bewijzen aan. Ik geloof best dat je wat weet over die beleidsplannen om om te gaan met het migrantenprobleem, maar ik weet evengoed dat Man De Rijn gelijk heeft als hij zegt dat zo'n plannen voor wel meer groepen opgesteld worden.
Voor de rest geen probleem met je hoor...


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 08-04-2002 13:53 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

Misschien komt het zo over, maar dat is niet mijn bedoeling hoor. Ik heb regelmatig disscusies over dit soort onderwerpen en ik schaaf het ook vaak genoeg bij omdat anderen (dat is de bedoeling van een discussie in mijn ogen) laten zien waarom ik ongelijk zou hebben. Ik vind het makkelijker om een mondelinge discussie te voeren omdat je nu de intonatie niet kan horen.
Het is niet mijn bedoeling om mensen aan te vallen op iemand zijn/haar mening dus sorry als het zo overkwam.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 08-04-2002 13:54 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

quote:
Op 8 april 2002 13:53 schreef Cadaveria het volgende:
Misschien komt het zo over, maar dat is niet mijn bedoeling hoor. Ik heb regelmatig disscusies over dit soort onderwerpen en ik schaaf het ook vaak genoeg bij omdat anderen (dat is de bedoeling van een discussie in mijn ogen) laten zien waarom ik ongelijk zou hebben. Ik vind het makkelijker om een mondelinge discussie te voeren omdat je nu de intonatie niet kan horen.
Het is niet mijn bedoeling om mensen aan te vallen op iemand zijn/haar mening dus sorry als het zo overkwam.


Geen probleem hoor.. Het is iig wel zo dat je op schrift dingen al eens anders kan interpreteren omdat de non-verbale taal er niet is...


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 08-04-2002 13:57 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

en het is ook nog eens zo dat ik een lompe boer(in) ben die dingen op verkeerde momenten kan zeggen en ook nog eens op de verkeerde manier.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 08-04-2002 14:03 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

quote:
Op 8 april 2002 13:57 schreef Cadaveria het volgende:
en het is ook nog eens zo dat ik een lompe boer(in) ben die dingen op verkeerde momenten kan zeggen en ook nog eens op de verkeerde manier.


Dat zeg je zelf he

Ach, vanalles er zonder denken uitslaan heeft ook z'n charmes. Weten mensen tenminste dat je geen toneel tegen ze speelt...


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 23-10-2002 17:37 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

Nieuw slachtoffer zinloos geweld in NL:


Mishandelde man Venlo klinisch dood verklaard


De 22-jarige man die dinsdag voor een supermarkt in Venlo ernstig werd mishandeld, is door artsen van het Sint Radboudziekenhuis in Nijmegen klinisch dood verklaard. De man ligt met zwaar hersenletsel op de afdeling intensive care van het ziekenhuis.

Het slachtoffer uit Venlo schoot op de parkeerplaats van de supermarkt een dame te hulp die twee 18-jarige jongens op scooters aansprak op hun rijgedrag. "Een beetje meer respect voor oudere mensen", zou hij volgens de burgemeester van Venlo, J. Schrijen, hebben geroepen. De jongens gingen de man vervolgens met hun brommerhelm te lijf. De man werd met een traumahelikopter naar het ziekenhuis vervoerd. De twee verdachten zijn inmiddels ingesloten. De politie zoekt nog naar getuigen.

Burgemeester Schrijen van Venlo is 'verbijsterd' en voelt 'diepe treurnis en onmacht'. Hij is geschokt dat dit soort incidenten ondanks de vele jeugdprojecten in Venlo blijkbaar niet voorkomen kunnen worden. Hij heeft inmiddels contact gezocht met de Marokkaanse gemeenschap in zijn gemeente. Een van de verdachten is van Marokkaanse afkomst.


Bron: http://www.nieuws.nl



Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen