IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Auteur:
Topic : geweld Vorige pagina | Volgende pagina
collision-tammi
leuke jongen
Usericon van collision-tammi
Posted 23-10-2002 23:28 by collision-tammi Wijzig reactieProfiel van collision-tammiQuote dit berichthttp://www.collisiongrind.nl

is gewoon belachelijk.. da's alles wat ik te zeggen heb



Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 24-10-2002 1:00 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Ik pleit voor sterilisatie onder dwang van alle criminelen...



Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 24-10-2002 1:04 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 23 oktober 2002 22:20 schreef Infaustus het volgende:
-Infaustus
-Misanthrope


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


ZwaarMetaal
.357
Usericon van ZwaarMetaal
Posted 24-10-2002 1:07 by ZwaarMetaal Wijzig reactieProfiel van ZwaarMetaalQuote dit berichthttp://www.kommando.nl

quote:
Op 24 oktober 2002 1:04 schreef Misanthrope het volgende:



-Infaustus
-Misanthrope
-ZwaarMetaal




Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 24-10-2002 10:45 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

quote:
Op 24 oktober 2002 1:00 schreef Judge M. het volgende:
Ik pleit voor sterilisatie onder dwang van alle criminelen...


Juist!
Gewoon al die mensen wegfokken.

mijn mening over geweld:
Geweld is voor de geestelijk zwakkeren in de samenleving. Mensen met een beetje hersens zullen tenminste nog nadenken voordat ze gaan rossen of gewoon niet zinloos rossen (met een helm oid ) ...


We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 24-10-2002 11:02 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

quote:
Op 24 oktober 2002 1:00 schreef Judge M. het volgende:
Ik pleit voor sterilisatie onder dwang van alle criminelen...


aha, dus alle criminelen hebben criminele ouders ?



WickedKimmie
Gekke Kimmie
Usericon van WickedKimmie
Posted 24-10-2002 11:27 by WickedKimmie Wijzig reactieProfiel van WickedKimmieQuote dit bericht

quote:
Op 24 oktober 2002 10:45 schreef Y Draig Goch het volgende:
mijn mening over geweld:
Geweld is voor de geestelijk zwakkeren in de samenleving. Mensen met een beetje hersens zullen tenminste nog nadenken voordat ze gaan rossen of gewoon niet zinloos rossen (met een helm oid ) ...



mee eens...het is gewoon DOM als je zoiets doet...


I spy with my little and verrry evil eye.....


Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 24-10-2002 15:49 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

Trieste zaak..

Ik kende die jongen van stappen, ging vroeger vaak me het broertje van Triple-Dan om. Ben benieuwd wat er met de daders gebeert..


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 24-10-2002 16:38 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

die krijgen 3 jaar cel en 5 jaar voorwaardelijk.



Beastial Blasphemer
Usericon van Beastial Blasphemer
Posted 24-10-2002 16:41 by Beastial Blasphemer Wijzig reactieProfiel van Beastial BlasphemerQuote dit bericht

-Infaustus
-Misanthrope
-ZwaarMetaal
-Bestial Blasphemer

leuk te combineren met een meeting..


Trieste gast


WickedKimmie
Gekke Kimmie
Usericon van WickedKimmie
Posted 24-10-2002 17:15 by WickedKimmie Wijzig reactieProfiel van WickedKimmieQuote dit bericht

quote:
Op 24 oktober 2002 16:38 schreef Azagthoth het volgende:
die krijgen 3 jaar cel en 5 jaar voorwaardelijk.


WAT! Niet eens TBS of dwangverpleging ofzo??? Deze mensen zijn gewoon een beetje ziek in hun bolletje hoor!



I spy with my little and verrry evil eye.....


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 24-10-2002 17:18 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 24 oktober 2002 16:41 schreef Beastial Blasphemer het volgende:
-Infaustus
-Misanthrope
-ZwaarMetaal
-Bestial Blasphemer

leuk te combineren met een meeting..
ZM gemaskerde meeting


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 24-10-2002 17:20 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

Zes arrestaties na mishandeling EHBO'er

De politie in Lelystad heeft de afgelopen dagen 6 arrestaties verricht, in de zaak van de mishandeling van een EHBO'er, afgelopen donderdag. Het gaat om 6 minderjarige verdachten, in de leeftijd van 14 en 15 jaar. De jonge Lelystedelingen zijn al eerder in aanraking met justitie geweest.

Twee van de zes worden verdacht van het daadwerkelijk mishandelen van de vrijwilliger van het Rode Kruis, vorige week donderdag bij de najaarskermis. De 67-jarige man werd in elkaar geschopt en geslagen omdat hij één van hen aansprak op het feit dat hij de EHBO-bus liet 'wippen'. Ook werden de ruiten van de bus nog ingegooid.

Inmiddels zijn alle zes de jongeren weer op vrije voeten. Twee van hen moeten zeker voor de rechter verschijnen. Justitie onderzoekt nog hoe groot de rol van de vier medeverdachten is geweest.

(Bron: Fok!)

quote:
Op 24 oktober 2002 16:38 schreef Azagthoth het volgende:
die krijgen 3 jaar cel en 5 jaar voorwaardelijk.
Mja.. maximaal kunnen ze geloof ik 15 jaar (mishandeling met dood tot gevol / doodslag) krijgen. Maar inderdaad, wat daar nou uiteindelijk van komt... Verzachtende omstandigheden...blah blah.. moeilijke jeugd.. yadda yadda... cultuurverschillen.. etc...


I'm not being rude. You're just insignificant.


Styhn
Usericon van Styhn
Posted 24-10-2002 18:33 by Styhn Wijzig reactieProfiel van StyhnQuote dit berichthttp://n/a

quote:
Op 24 oktober 2002 17:20 schreef helmet het volgende:
Zes arrestaties na mishandeling EHBO'er

De politie in Lelystad heeft de afgelopen dagen 6 arrestaties verricht, in de zaak van de mishandeling van een EHBO'er, afgelopen donderdag. Het gaat om 6 minderjarige verdachten, in de leeftijd van 14 en 15 jaar. De jonge Lelystedelingen zijn al eerder in aanraking met justitie geweest.

Twee van de zes worden verdacht van het daadwerkelijk mishandelen van de vrijwilliger van het Rode Kruis, vorige week donderdag bij de najaarskermis. De 67-jarige man werd in elkaar geschopt en geslagen omdat hij één van hen aansprak op het feit dat hij de EHBO-bus liet 'wippen'. Ook werden de ruiten van de bus nog ingegooid.

Inmiddels zijn alle zes de jongeren weer op vrije voeten. Twee van hen moeten zeker voor de rechter verschijnen. Justitie onderzoekt nog hoe groot de rol van de vier medeverdachten is geweest.

(Bron: Fok!)

Mja.. maximaal kunnen ze geloof ik 15 jaar (mishandeling met dood tot gevol / doodslag) krijgen. Maar inderdaad, wat daar nou uiteindelijk van komt... Verzachtende omstandigheden...blah blah.. moeilijke jeugd.. yadda yadda... cultuurverschillen.. etc...



Sjongejonge.... Allemaal tegen de muur, dat zeg ik


11.45: restate my assumptions


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 24-10-2002 18:40 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

Single file, chaingun. blazen maar!


"This one is older than shit, heavier than time!"


Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 24-10-2002 18:42 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

Jah als je een vrijwilliger van de EHBO gaat mishandelen omdat-ie een opmerking plaatst om zijn spullen te beschermen ben je wel heel laag gezonken.


Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 24-10-2002 18:53 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

Duitsers hadden hier een zeer effectieve manier van oplossen voor, zucht nostalgie

[Dit bericht is gewijzigd door Iskariot op 24-10-2002 18:55]


Trevoc
An eye for an eye
Usericon van Trevoc
Posted 24-10-2002 19:07 by Trevoc Wijzig reactieProfiel van TrevocQuote dit berichthttp://www.myrkvar.nl

Ik val dan wel in herhaling, maar dat soort lui, maakt niet uit hoe oud ze zijn, al zijn ze 7. Tegen de muur met die zooi!
Ik vind dat we dat zachtaardige gedoe achterwege motte laten, en nu ECHT es hard gaan aanpakken. Maar ik vind dit wel een taak voor de politie, dus als je tuig wel schoppen doe dat niet zonder uniform!



gunship_x
Usericon van gunship_x
Posted 24-10-2002 19:15 by gunship_x Wijzig reactieProfiel van gunship_xQuote dit berichthttp://gunship-x.glow.nl

geweld is een kwaad iets wat wij hard nodig hebben om de mindere snuggere mens naar recht te richten een groep die iemand mishandeld zouden stuk voor stuk terug gepakt moeten worden zo hard dat ze het nooit meer doen ze raken op hun zwake plek maar niet zo dat ze nooit meer mens kunnen zijn een soort heropvoeding
je moet door die plaat voor hun kop heen komenverder zou de politie meer macht moeten krijgen en een betere contole dat ze er goed mee om gaan

groetjes gunny



Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 24-10-2002 19:18 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

quote:
Op 24 oktober 2002 19:07 schreef Trevoc het volgende:
Ik val dan wel in herhaling, maar dat soort lui, maakt niet uit hoe oud ze zijn, al zijn ze 7. Tegen de muur met die zooi!
Ik vind dat we dat zachtaardige gedoe achterwege motte laten, en nu ECHT es hard gaan aanpakken. Maar ik vind dit wel een taak voor de politie, dus als je tuig wel schoppen doe dat niet zonder uniform!

Publieke executies moeten weer ingevoerd worden (zoals in de middeleeuwen), liefst zondag 'smiddags, dan valt er toch niks te doen (sla je meteen 2 vliegen in 1 klap).


madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 24-10-2002 19:19 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

In Charleroi is het leger (afdeling ontmijning,denk ik)een huis van een oude man moeten gaan ontruimen omdat hij zijn ex-vrouw,kinderen en kleinkinderen allemaal wilde vermoorden met een tiental booby-traps(lees : verborgen kanonnen en geweren),die afgingen zodra je een la of iets dergelijks wou nakijken op zijn geld,althans,zo dacht hij.Het heeft hem wel z'n eigen leven gekost-


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 24-10-2002 19:39 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

Mijn god mensen wat een berg domme reacties weer (ja, sorry hoor)!

Denken jullie nu echt dat, dat helpt stand rechtelijke executies en weet ik al wat niet meer? Geweld met geweld vergelden?

Want zo werkt het dus niet... Als wij misdadigers ter plekke laten executeren denken jullie dan serieus dat er minder misdadigers komen? Nee hoor dan zorgt een crimineel dat hij een groter bruter wapen heb dan menneer agent en knalt ie iedereen overhoop die in de weg gaat staan.

Het is niet zo dat je criminelen kan intimideren met geweld, das hun expertise en criminelen kunnen altijd harder valser en bruter terugslaan dan de burger of de wet, tenzij jullie dit land in een politie staat willen veranderen...

Nee geweld met geweld vergelden lijdt alleen tot verharding van de maatschappij niet tot verbetering.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 24-10-2002 19:57 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Wat moet er dan WEL gebeuren Dargull, tegen zijn is makkelijk


Beastial Blasphemer
Usericon van Beastial Blasphemer
Posted 24-10-2002 19:58 by Beastial Blasphemer Wijzig reactieProfiel van Beastial BlasphemerQuote dit bericht

hahahaha, dus we moeten stil zitten en toekijken hoe die turken/marrokanen/andere herrieschoppers ons land verkrachten?

[voorvoegsel verwijdert]

[Dit bericht is gewijzigd door Dargull op 24-10-2002 20:07]


Trieste gast


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 24-10-2002 19:59 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Idd .. kijk nu maar eens wat er gebeurt, we bieden ze vakanties en banen aan, en nog steeds blijven ze geweld opwekken


Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen