IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Auteur:
Topic : geweld Vorige pagina | Volgende pagina
Beastial Blasphemer
Usericon van Beastial Blasphemer
Posted 24-10-2002 20:01 by Beastial Blasphemer Wijzig reactieProfiel van Beastial BlasphemerQuote dit bericht

We gooien godverdomme geld bij ze op schoot..


Trieste gast


Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 24-10-2002 20:02 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

ik vind dat we ze er allemaal uit moeten schoppen, ook degenen die niks crimineels doen, dan zijn ze maar de dupe...


No meat is sweater


Beastial Blasphemer
Usericon van Beastial Blasphemer
Posted 24-10-2002 20:03 by Beastial Blasphemer Wijzig reactieProfiel van Beastial BlasphemerQuote dit bericht

ja precies, ze hangen me mijlen ver de strot uit!


Trieste gast


JaneDoe
Scan your mind
Usericon van JaneDoe
Posted 24-10-2002 20:04 by JaneDoe Wijzig reactieProfiel van JaneDoeQuote dit berichthttp://www.scanyourmind.com

HE! Misschien hebben ze wel een slechte jeugd gehad, arme jongens!


Don't blush when I rip you open


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 24-10-2002 20:05 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

quote:
Op 24 oktober 2002 19:57 schreef Jenje het volgende:
Wat moet er dan WEL gebeuren Dargull, tegen zijn is makkelijk


Ik pretendeer niet de wijsheid in pacht te hebben, maar geweld is nooit een oplossing.

Wat er wel moet gebeuren? Das iets heel lastigs, we zullen 30 jaar maatschappelijke verloedering terug moeten zien te draaien, mensen weer zien te betrekken bij hun omgeving, niet criminelen keihard straffen, zorgen dat mensen niet "crimineel" worden, niet (alleen) het probleem aan pakken maar de oorzaak. En die ligt in het feit dat mensen tegenwoordig een stel egowistische zwijnen zijn.

En mijn god, dat zijn ook nederlanders hoor!!! in inkomensgroepen die even laag zijn als die van veel allochtonen komen net zoveel criminele nederlanders voor! alleen zitten veel meer buitenlanders in die inkomens groepen.

[Dit bericht is gewijzigd door Dargull op 24-10-2002 20:08]


Beastial Blasphemer
Usericon van Beastial Blasphemer
Posted 24-10-2002 20:08 by Beastial Blasphemer Wijzig reactieProfiel van Beastial BlasphemerQuote dit bericht

ja! laten we medelijden hebben, die lui hebben gewoon helemaal geen besef van realiteit meer, ze denken net als in films dat ze iemand tig keer op zijn/haar kop kunnen slaan en dat diegene dan weer opstaat, even aan zijn hooft krabt en weer verder loopt.

GATVERDAMME

die lui hebben gewoon strenge maatregelen nodig..


Trieste gast


Styhn
Usericon van Styhn
Posted 24-10-2002 20:09 by Styhn Wijzig reactieProfiel van StyhnQuote dit berichthttp://n/a

quote:
Op 24 oktober 2002 20:05 schreef Dargull het volgende:
Ik pretendeer niet de wijsheid in pacht te hebben, maar geweld is nooit een oplossing.

Wat er wel moet gebeuren? Das iets heel lastigs, we zullen 30 jaar maatschappelijke verloedering terug moeten zien te draaien, mensen weer zien te betrekken bij hun omgeving, niet criminelen keihard straffen, zorgen dat mensen niet "crimineel" worden, niet (alleen) het probleem aan pakken maar de oorzaak. En die ligt in het feit dat mensen tegenwoordig een stel egowistische zwijnen zijn.

En mijn god, dat zijn ook nederlanders hoor!!! in inkomensgroepen die even laag zijn als die van veel allochtonen komen net zoveel criminele nederlanders voor! alleen zitten veel meer buitenlanders in die inkomens groepen.


Hoe wou je dat terugdraaien dan?


11.45: restate my assumptions


Beastial Blasphemer
Usericon van Beastial Blasphemer
Posted 24-10-2002 20:10 by Beastial Blasphemer Wijzig reactieProfiel van Beastial BlasphemerQuote dit bericht

wat een linkse crap, sorry hoor..


Trieste gast


Styhn
Usericon van Styhn
Posted 24-10-2002 20:11 by Styhn Wijzig reactieProfiel van StyhnQuote dit berichthttp://n/a

Oog om oog, tand om tand...

De gedachte dat je het anders op kan lossen heb ik al lang laten varen...


11.45: restate my assumptions


Beastial Blasphemer
Usericon van Beastial Blasphemer
Posted 24-10-2002 20:12 by Beastial Blasphemer Wijzig reactieProfiel van Beastial BlasphemerQuote dit bericht

Die gedachte is al heel lang niet meer uit te voeren, er moet dus iets anders gebeuren. Van dat linkse gezever word het heus niet beter..


Trieste gast


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 24-10-2002 20:13 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 24 oktober 2002 19:39 schreef Dargull het volgende:
Mijn god mensen wat een berg domme reacties weer (ja, sorry hoor)!

Denken jullie nu echt dat, dat helpt stand rechtelijke executies en weet ik al wat niet meer? Geweld met geweld vergelden?

Want zo werkt het dus niet... Als wij misdadigers ter plekke laten executeren denken jullie dan serieus dat er minder misdadigers komen? Nee hoor dan zorgt een crimineel dat hij een groter bruter wapen heb dan menneer agent en knalt ie iedereen overhoop die in de weg gaat staan.

Het is niet zo dat je criminelen kan intimideren met geweld, das hun expertise en criminelen kunnen altijd harder valser en bruter terugslaan dan de burger of de wet, tenzij jullie dit land in een politie staat willen veranderen...

Nee geweld met geweld vergelden lijdt alleen tot verharding van de maatschappij niet tot verbetering.
Zegt meneer met een Vegeta icon


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 24-10-2002 20:15 by Lady Rose Wijzig reactieProfiel van Lady RoseQuote dit bericht

Damn... ik weet meteen weer waarom ik hier bijna nooit meer kom.


bla...bla...bla...


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 24-10-2002 20:15 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

quote:
Op 24 oktober 2002 20:09 schreef Styhn het volgende:
Hoe wou je dat terugdraaien dan?


Zoals ik al zei ik zeg ook niet dat ik de antwoorden heb, maar geweld is de oplossing niet en alle buitenlanders eruit is ook onzin.

Ik ken zelf zo ie zo al een paar allochtone nederlanders die vermoedelijk hoger zijn opgeleid dan een aantal mensen hier, zo aan de reacties te zien...


Styhn
Usericon van Styhn
Posted 24-10-2002 20:15 by Styhn Wijzig reactieProfiel van StyhnQuote dit berichthttp://n/a

quote:
Op 24 oktober 2002 20:15 schreef Dargull het volgende:
Zoals ik al zei ik zeg ook niet dat ik de antwoorden heb, maar geweld is de oplossing niet en alle buitenlanders eruit is ook onzin.

Ik ken zelf zo ie zo al een paar allochtone nederlanders die vermoedelijk hoger zijn opgeleid dan een aantal mensen hier, zo aan de reacties te zien...


Maar hoe weet je dan zeker dat harder optredne niet de oplossing is?


11.45: restate my assumptions


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 24-10-2002 20:17 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 24 oktober 2002 20:12 schreef Beastial Blasphemer het volgende:
Die gedachte is al heel lang niet meer uit te voeren, er moet dus iets anders gebeuren. Van dat linkse gezever word het heus niet beter..
Hou ff je domme harses; het kan wellicht gezever zijn, maar het is absoluut niet typerend links!!


Beastial Blasphemer
Usericon van Beastial Blasphemer
Posted 24-10-2002 20:18 by Beastial Blasphemer Wijzig reactieProfiel van Beastial BlasphemerQuote dit bericht

lamahange

ik heb niemand willen beledigen, maar ik word hier gewoon kwaad van

[Dit bericht is gewijzigd door Beastial Blasphemer op 24-10-2002 20:20]


Trieste gast


Styhn
Usericon van Styhn
Posted 24-10-2002 20:18 by Styhn Wijzig reactieProfiel van StyhnQuote dit berichthttp://n/a

Dargull, ik ben nu weg, morgen zal ik verder reageren. Ik vind dit een interessante discussie.


11.45: restate my assumptions


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 24-10-2002 20:19 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 24 oktober 2002 20:18 schreef Beastial Blasphemer het volgende:
goddomme, geven jullie niets om jullie 'vaderland'?

Dat heeft er helemaal niets mee te maken!


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 24-10-2002 20:20 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

quote:
Op 24 oktober 2002 20:12 schreef Beastial Blasphemer het volgende:
Die gedachte is al heel lang niet meer uit te voeren, er moet dus iets anders gebeuren. Van dat linkse gezever word het heus niet beter..


Nee en alle buitenlanders eruit is ook de oplossing niet...

zo van; "alle buitenlanders eruit en alle problemen verdwijnen als sneeuw voor de zon"

Verdomme het zijn ook heel vaak nederlanders die over de schreef gaan.. (ik noem de hooligans, maar ff)

maar de hand in eigen boezem steken is moeilijk, dus scuif de schuld maar op een ander af , ik zeg niet dat het niet waar is dat er veel criminele buitenlanders zijn, maar ook een hoop goeie.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 24-10-2002 20:20 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

Goede oplossing-->criminelen van nu hard aanpakken en criminelen van de toekomst beter laten integreren en aanpassen.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Beastial Blasphemer
Usericon van Beastial Blasphemer
Posted 24-10-2002 20:22 by Beastial Blasphemer Wijzig reactieProfiel van Beastial BlasphemerQuote dit bericht

Waarom niet?!

Vanuit mijn perspectief gezien draagt de meerderheid hier niets goeds toe aan onze maatschappij. (uitzonderingen zijn er, daar ben ik me van bewust)

Ik vind gewoon dat er niets meer zoveel gepraat moet worden, en dat er meer gedaan word! Natuurlijk is dat simpel om te zeggen, maar dat lijkt mij de enige oplossing.


Trieste gast


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 24-10-2002 20:22 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 24 oktober 2002 20:20 schreef Dargull het volgende:
Nee en alle buitenlanders eruit is ook de oplossing niet...

zo van; "alle buitenlanders eruit en alle problemen verdwijnen als sneeuw voor de zon"

Verdomme het zijn ook heel vaak nederlanders die over de schreef gaan.. (ik noem de hooligans, maar ff)

maar de hand in eigen boezem steken is moeilijk, dus scuif de schuld maar op een ander af , ik zeg niet dat het niet waar is dat er veel criminele buitenlanders zijn, maar ook een hoop goeie.
Daarom ook strengere verblijfsregels. Daardoor worden de goede van de slechte gescheiden en worden de slechte het land uitgegooid.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Beastial Blasphemer
Usericon van Beastial Blasphemer
Posted 24-10-2002 20:23 by Beastial Blasphemer Wijzig reactieProfiel van Beastial BlasphemerQuote dit bericht

quote:
Op 24 oktober 2002 20:20 schreef Misanthrope het volgende:
Goede oplossing-->criminelen van nu hard aanpakken en criminelen van de toekomst beter laten integreren en aanpassen.


Dat is idd een oplossing, maar er gaat wel veel tijd over...


Trieste gast


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 24-10-2002 20:23 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

De kwestie is hier niet het allochtonenprobleem, maar het feit dat iemand op straat in elkaar geslagen wordt.

Dan kan je wel 'met de vuist op tafel slaan' en 'die kut allochtonen eruit zetten' maar intussen hebben we nog steeds een dooie vent van 22 erbij. En de volgende keer zijn het nederlandse jochies die zoiets flikken.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 24-10-2002 20:24 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 24 oktober 2002 20:23 schreef Beastial Blasphemer het volgende:
Dat is idd een oplossing, maar er gaat wel veel tijd over...
Minder tijd dan wanneer je de gehele allochtone bevolking eruit wil flikkeren.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen