IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Auteur:
Topic : geweld Vorige pagina | Volgende pagina
Beastial Blasphemer
Usericon van Beastial Blasphemer
Posted 24-10-2002 20:25 by Beastial Blasphemer Wijzig reactieProfiel van Beastial BlasphemerQuote dit bericht

Die opmerking (als ik die gemaakt hebt) heb ik al getracht te herstellen.


Trieste gast


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 24-10-2002 20:25 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

quote:
Op 24 oktober 2002 20:23 schreef Dwaallicht het volgende:
De kwestie is hier niet het allochtonenprobleem, maar het feit dat iemand op straat in elkaar geslagen wordt.

Dan kan je wel 'met de vuist op tafel slaan' en 'die kut allochtonen eruit zetten' maar intussen hebben we nog steeds een dooie vent van 22 erbij. En de volgende keer zijn het nederlandse jochies die zoiets flikken.


Dat probeer ik dus te zeggen


Beastial Blasphemer
Usericon van Beastial Blasphemer
Posted 24-10-2002 20:26 by Beastial Blasphemer Wijzig reactieProfiel van Beastial BlasphemerQuote dit bericht

Het gaat inderdaad om die man van 22 jaars die vermoord is en niet om de daders. Maar ik maak me er heel erg boos om dat zulke dingen gebeuren, die jomgens missen het besef gewoon, dat blijkt wel uit dat ze na die man doodgeschopt te hebben dat ze nog even gingen winkelen voor feestje. En dan gebrek aan besef is deels aan ons te danken maar deels aan hun ouders.


Trieste gast


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 24-10-2002 20:27 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 24 oktober 2002 20:23 schreef Dwaallicht het volgende:
De kwestie is hier niet het allochtonenprobleem, maar het feit dat iemand op straat in elkaar geslagen wordt.

Dan kan je wel 'met de vuist op tafel slaan' en 'die kut allochtonen eruit zetten' maar intussen hebben we nog steeds een dooie vent van 22 erbij. En de volgende keer zijn het nederlandse jochies die zoiets flikken.
Mijn standpunt is: Iedereen moet harder aangepakt worden, of ze nou allochtoon of autochtoon zijn. Maar omdat allochtonen hier vrijwillig zijn komen wonen en van onze gastvrijheid genieten, vind ik dat als ze een zware overtreding begaan ze naar hun eigen land teruggestuurd mogen worden.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 24-10-2002 20:27 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 24 oktober 2002 20:05 schreef Dargull het volgende:
Ik pretendeer niet de wijsheid in pacht te hebben, maar geweld is nooit een oplossing.

Wat er wel moet gebeuren? Das iets heel lastigs, we zullen 30 jaar maatschappelijke verloedering terug moeten zien te draaien, mensen weer zien te betrekken bij hun omgeving, niet criminelen keihard straffen, zorgen dat mensen niet "crimineel" worden, niet (alleen) het probleem aan pakken maar de oorzaak. En die ligt in het feit dat mensen tegenwoordig een stel egowistische zwijnen zijn.

En mijn god, dat zijn ook nederlanders hoor!!! in inkomensgroepen die even laag zijn als die van veel allochtonen komen net zoveel criminele nederlanders voor! alleen zitten veel meer buitenlanders in die inkomens groepen.

Het maakt mij geen ene flikker uit waar de dader vandaan komt, maar ik word er SCHIJTZIEK van dat dat soort gastjes de hand boven het hoofd gehouden word. Ze kosten de belastingebetaler handen vol geld.

FIGHT FIRE WITH FIRE

Het word eens tijd dat dat soort gastjes voelt hoe het is om zinloos in elkaar getremd te worden.


Beastial Blasphemer
Usericon van Beastial Blasphemer
Posted 24-10-2002 20:27 by Beastial Blasphemer Wijzig reactieProfiel van Beastial BlasphemerQuote dit bericht

Lees a.u.b over mijn gebrekkige Nederlands heen.


Trieste gast


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 24-10-2002 20:29 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 24 oktober 2002 20:27 schreef Beastial Blasphemer het volgende:
Lees a.u.b over mijn gebrekkige Nederlands heen.
Ironisch -- je vindt dat buitenlanders teruggestuurd moeten worden, maar kan je niet eens fatsoenlijk in je moedertaal uitdrukken .


Beastial Blasphemer
Usericon van Beastial Blasphemer
Posted 24-10-2002 20:29 by Beastial Blasphemer Wijzig reactieProfiel van Beastial BlasphemerQuote dit bericht

quote:
Op 24 oktober 2002 20:27 schreef Jenje het volgende:

Het word eens tijd dat dat soort gastjes voelt hoe het is om zinloos in elkaar getremd te worden.


Ik ben het met je eens, maar hoe kan je dit aan dat soort mensen aan hun verstand brengen zonder fysiek geweld te gebruiken.


Trieste gast


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 24-10-2002 20:29 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

quote:
Op 24 oktober 2002 20:26 schreef Beastial Blasphemer het volgende:
Het gaat inderdaad om die man van 22 jaars die vermoord is en niet om de daders. Maar ik maak me er heel erg boos om dat zulke dingen gebeuren, die jomgens missen het besef gewoon, dat blijkt wel uit dat ze na die man doodgeschopt te hebben dat ze nog even gingen winkelen voor feestje. En dan gebrek aan besef is deels aan ons te danken maar deels aan hun ouders.


kijk en hier ben ik het dan wel met je eens


Beastial Blasphemer
Usericon van Beastial Blasphemer
Posted 24-10-2002 20:30 by Beastial Blasphemer Wijzig reactieProfiel van Beastial BlasphemerQuote dit bericht

quote:
Op 24 oktober 2002 20:29 schreef Dwaallicht het volgende:
Ironisch -- je vindt dat buitenlanders teruggestuurd moeten worden, maar kan je niet eens fatsoenlijk in je moedertaal uitdrukken .


Dat is het nadeel van snel typen met twee vingers, het word wel eens slordig.


Trieste gast


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 24-10-2002 20:31 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

quote:
Op 24 oktober 2002 20:29 schreef Dwaallicht het volgende:
Ironisch -- je vindt dat buitenlanders teruggestuurd moeten worden, maar kan je niet eens fatsoenlijk in je moedertaal uitdrukken .
Het gaat bij hem om de extra criminaliteit die de buitenlanders veroorzaken, niet om hoe goed ze Nederlands spreken


Beastial Blasphemer
Usericon van Beastial Blasphemer
Posted 24-10-2002 20:31 by Beastial Blasphemer Wijzig reactieProfiel van Beastial BlasphemerQuote dit bericht

Dank u.


Trieste gast


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 24-10-2002 20:33 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Het gaat niet om de afkomst van de daders, maar om hun daden en hun gebrek aan respect voor anderen.


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 24-10-2002 20:33 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 24 oktober 2002 20:29 schreef Beastial Blasphemer het volgende:
Ik ben het met je eens, maar hoe kan je dit aan dat soort mensen aan hun verstand brengen zonder fysiek geweld te gebruiken.


Wie had het over 'zonder fysiek geweld gebruiken', zo'n gastjes moet je ook naar het randje van de dood schoppen, maar net niet genoeg zodat ze lekker de rest van hun leven uit een rietje kunnen eten.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Beastial Blasphemer
Usericon van Beastial Blasphemer
Posted 24-10-2002 20:34 by Beastial Blasphemer Wijzig reactieProfiel van Beastial BlasphemerQuote dit bericht

Dat ligt aan opvoeding/slechte integratie.

Ik heb vroeger geleerd om respect te tonen voor bepaalde mensen, en dat doe ik ook. Dus ik kan het niet verkroppen als ik dit soort dingen hoor.


Trieste gast


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 24-10-2002 20:34 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 24 oktober 2002 20:33 schreef Heiden het volgende:
Wie had het over 'zonder fysiek geweld gebruiken', zo'n gastjes moet je ook naar het randje van de dood schoppen, maar net niet genoeg zodat ze lekker de rest van hun leven uit een rietje kunnen eten.
Waar wij dan weer voor moeten betalen


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 24-10-2002 20:35 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

quote:
Op 24 oktober 2002 20:33 schreef Jenje het volgende:
Het gaat niet om de afkomst van de daders, maar om hun daden en hun gebrek aan respect voor anderen.


mee eens. ik ergerde me alleen even heel erg aan het feit dat er weer zonnodig door een aantal mensen de allochtonen kwestie bij gehaald moest worden.


Beastial Blasphemer
Usericon van Beastial Blasphemer
Posted 24-10-2002 20:35 by Beastial Blasphemer Wijzig reactieProfiel van Beastial BlasphemerQuote dit bericht

quote:
Op 24 oktober 2002 20:33 schreef Heiden het volgende:
Wie had het over 'zonder fysiek geweld gebruiken', zo'n gastjes moet je ook naar het randje van de dood schoppen, maar net niet genoeg zodat ze lekker de rest van hun leven uit een rietje kunnen eten.


Stiekem ben ik het met u eens, maar ik heb geen zin in gezeik, dus ik probeer mijn mening 'netjes' en 'correct' te formuleren.

[Dit bericht is gewijzigd door Beastial Blasphemer op 24-10-2002 20:36]


Trieste gast


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 24-10-2002 20:39 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 24 oktober 2002 20:35 schreef Dargull het volgende:
mee eens. ik ergerde me alleen even heel erg aan het feit dat er weer zonnodig door een aantal mensen de allochtonen kwestie bij gehaald moest worden.

Ik erger me daar ook aan. Maar aan de andere kant doet de turkse en marokaanse 'gemeenschap' ook erg weinig om respect te kweken bij de nederlanders (en ja dat moeten ze, ze mogen hier komen wonen).
Nagenoeg elke keer als er weer zoiets gebeurt zijn de daders van turkse of marokaanse afkomst, het wordt erg moeilijk om er niet meteen vanuit te gaan dat het aan hun afkomst ligt.


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 24-10-2002 20:40 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

quote:
Op 24 oktober 2002 20:34 schreef Beastial Blasphemer het volgende:
Dat ligt aan opvoeding/slechte integratie.

Ik heb vroeger geleerd om respect te tonen voor bepaalde mensen, en dat doe ik ook. Dus ik kan het niet verkroppen als ik dit soort dingen hoor.


Kijk aan de andere kant kun je ook niet verwachten dat iemand die uit een totaal andere cultuur komt ooit 100% nederlander wordt. En dus zullen ze ook andere normen en waarden hebben, en dat kan best en wat mij betreft zijn ze ook welkom MAAR IDD somigge waarden en normen zullen van ons over MOETEN nemen om hier welkom te zijn.

en ja ook ik erger me aan het gebrek aan respect tegenwoordig, maar geweld is ook een gebrek aan respect voor andermans leven, dus hoe kan dat ooit een oplossing voor het probleem zijn? Daarom lijdt het slechts tot verharding, levenslang opsluiten? mij best! maar martellen? dan ben je zelf geen haar beter en heb je ook geen recht van spreken.


Beastial Blasphemer
Usericon van Beastial Blasphemer
Posted 24-10-2002 20:41 by Beastial Blasphemer Wijzig reactieProfiel van Beastial BlasphemerQuote dit bericht

Ik wilde er niet over beginnen, maar het is wel zo dat veel van dit soort delicten doodslag/verkrachting door mensen van turkse/marrokaanse/antilliaanse afkomst worden gepleegt.


Trieste gast


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 24-10-2002 20:41 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

quote:
Op 24 oktober 2002 20:39 schreef Jenje het volgende:
Ik erger me daar ook aan. Maar aan de andere kant doet de turkse en marokaanse 'gemeenschap' ook erg weinig om respect te kweken bij de nederlanders (en ja dat moeten ze, ze mogen hier komen wonen).
Nagenoeg elke keer als er weer zoiets gebeurt zijn de daders van turkse of marokaanse afkomst, het wordt erg moeilijk om er niet meteen vanuit te gaan dat het aan hun afkomst ligt.
Vind ik ook
Marrokanen (en Turken geloof ik ook) zorgen relatief voor meer shit als de andere bevolkingsgroepen, waarom zou daar dan niet op gereageerd mogen worden?

[edit erm... belangrijk woordje vergeten]

[Dit bericht is gewijzigd door Iskariot op 24-10-2002 20:43]


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 24-10-2002 20:42 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Er moet een duidelijker lik-op-stuk beleid komen bij criminele allochtonen.
Kan meneertje zijn handjes niet thuis houden ?
Hoppetee vlucht KLnogwat terug naar turkije/marokko


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 24-10-2002 20:42 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Met gelijke munt terug betalen, is mijn bescheiden mening hierover.
Opsluiten vind ik sowieso geen optie, want imho werkt het hele gevangenissysteem voor geen meter.

En criminele buitenlanders moeten gelijk terug vind ik, ook nog op onze kosten een gevangenis/hotel-verblijf? Nee, zo werkt dat niet.

[Dit bericht is gewijzigd door Heiden op 24-10-2002 20:44]


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 24-10-2002 20:43 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

En nederlandse criminele jongeren moeten gecastreerd worden .. dat soort tuig mag zich niet voortplanten

*edit* .. godver, als je het woordje "criminele" vergeet word het een beetje een rare zaak *edit*

[Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 24-10-2002 20:45]


Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen