IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Auteur:
Topic : geweld Vorige pagina | Volgende pagina
Beastial Blasphemer
Usericon van Beastial Blasphemer
Posted 24-10-2002 20:44 by Beastial Blasphemer Wijzig reactieProfiel van Beastial BlasphemerQuote dit bericht



Trieste gast


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 24-10-2002 20:45 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

quote:
Op 24 oktober 2002 20:42 schreef Jenje het volgende:
Er moet een duidelijker lik-op-stuk beleid komen bij criminele allochtonen.
Kan meneertje zijn handjes niet thuis houden ?
Hoppetee vlucht KLnogwat terug naar turkije/marokko


ja en dan ben ik het met je eens. maar hoe doe je dat dan met een 2e of 3e generatie allochtoon die 100% nederlander is en hier geboren? Want dat is de grootste probleem groep namenlijk, de 1ste generatie gedraagt zich meestal vrij netjes.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 24-10-2002 20:46 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Berechten als een nederlander (knip knip)


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 24-10-2002 20:57 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

De enige vorm van geweld die ik 'regelmatig' zie, is verkeersagressie, steeds gepleegd door witte Vlamingen met een lomp dialect, rijdend in discomobielen.


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


Beastial Blasphemer
Usericon van Beastial Blasphemer
Posted 24-10-2002 20:59 by Beastial Blasphemer Wijzig reactieProfiel van Beastial BlasphemerQuote dit bericht



Trieste gast


Styhn
Usericon van Styhn
Posted 24-10-2002 20:59 by Styhn Wijzig reactieProfiel van StyhnQuote dit berichthttp://n/a

Het meeste wat ik hier wou zeggen is helaas al gezegd (hehe, nadeel als je weggaat midden in een discussie).

Ik wil echter wel toevoegen dat het niet alleen jongeren van een andere afkomst gaat, maar ook wel degelijk om Nederlandse jongeren. Ik sta soms versteld om het feit dat van sommige misdaden wordt gezegd dat "een Nederlander dit nooit zou doen!"

Zo was een jongen die ik ken er heilig van overtuigd dat een Nederlander nooit zou meedoen aan een groepsverkrachting (dit was naar aanleiding van de (achteraf gezien) verzonnen groepsverkrachting). Hoe kom je erbij? Nederlanders kunnen net zo goed klootzakken zijn. Toch laat ik mij wel eens leiden door emoties en vooroordelen. Dit komt vooral door persoonlijke ervaringen. Toch let ik er de laatste tijd op dergelijke dingen de weren. Ik heb er immers ook een hekel aan als mensen met vooroordelen komen aanzetten.

Ik ben van mening dat de politie over het algemeen strenger moet optreden. Niet alleen tegen "allochtonen" (van een eerste, tweede of derde generatie), maar ook tegen criminelen die uit ons eigen land komen. Wij maken er ons net zo goed schuldig aan en dat dient net zo hard berecht te worden. Toch vind ik wel dat het bij allochtonen iets anders ligt maar hier kom ik een andere keer op terug.

ciao!


11.45: restate my assumptions


Vomitory
ridders stinken
Usericon van Vomitory
Posted 25-10-2002 11:24 by Vomitory Wijzig reactieProfiel van VomitoryQuote dit bericht

Heb op de site limburger.nl gezien dat het hier om een metalhead gaat.
Op zich doet dat er niet toe, maar ik vraag me af of het misschien bekenden van de heren van Triple 7 zijn (tripledan en shredhead). De metalscene van venlo is namelijk niet bijster groot.
Van mij mag ie levenslang krijgen, maar dan ook echt levenslang.




Pritt kills the Brazilian glue-scene


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 25-10-2002 11:25 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Bedoel je nu de dader of het slachtoffer ?


Vomitory
ridders stinken
Usericon van Vomitory
Posted 25-10-2002 11:26 by Vomitory Wijzig reactieProfiel van VomitoryQuote dit bericht

wat denk je zelf?


Pritt kills the Brazilian glue-scene


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 25-10-2002 11:27 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 25 oktober 2002 11:24 schreef Vomitory het volgende:
Heb op de site limburger.nl gezien dat het hier om een metalhead gaat.
...
Van mij mag ie levenslang krijgen, maar dan ook echt levenslang.



Dader dus ?


Vomitory
ridders stinken
Usericon van Vomitory
Posted 25-10-2002 11:29 by Vomitory Wijzig reactieProfiel van VomitoryQuote dit bericht

LIJKT ME LOGISCH OF NIET?
domme vraag


Pritt kills the Brazilian glue-scene


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 25-10-2002 11:35 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Dude het is vroeg ja ...


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 25-10-2002 11:50 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Slachtoffer dus. Mijn moeder zei al "Hey, die heeft net zo'n shirt aan als jij!", maar toen was ik te laat om de foto te zien.
Ik heb het slachtoffer zelf niet gekend iig... Als dat wel zo was zocht ik dat gastje dus echt wel op met een honkbalknuppel als hij weer op straat kwam!

De Stille Tocht vandaag daar ga ik niet in meelopen, simpelweg omdat ik die tochten gewoon nutteloos vind. Net als de buttons "ik ben tegen zinloos geweld". Allemaal heel schattig, maar je koopt er niks voor!

Een van de belangrijkste aspecten vind ik het opvoedingsprobleem (zie een post van mij ergens eerder in dit topic). Ouders hebben te weinig tijd voor hun eigen kinderen (of spreken zelf niet eens Nederlands of zo). Maar wat doe je daaraan? Het idee "carrierevrouw" volledig verwijderen? Gezinnen verplichten om maar 1 werkende persoon te hebben? Onmogelijk.

Het probleem bij de bron aanpakken is erg moeilijk, en ik vind best dat er zwaardere straffen mogen komen voor criminelen in het algemeen (ZEKER als ze voor een tweede keer in de fout gaan, de "bekenden van politie en justitie").

Volgens mij werkt er bij zinloos geweld idd NIKS zo preventief als dat de daders zelf een keer volledig afgeMAT worden. Dan denk je zeker na voordat je een tweede keer de fout in gaat!


Styhn
Usericon van Styhn
Posted 25-10-2002 11:57 by Styhn Wijzig reactieProfiel van StyhnQuote dit berichthttp://n/a

quote:
Op 25 oktober 2002 11:50 schreef TNightmare het volgende:
Slachtoffer dus. Mijn moeder zei al "Hey, die heeft net zo'n shirt aan als jij!", maar toen was ik te laat om de foto te zien.
Ik heb het slachtoffer zelf niet gekend iig... Als dat wel zo was zocht ik dat gastje dus echt wel op met een honkbalknuppel als hij weer op straat kwam!

De Stille Tocht vandaag daar ga ik niet in meelopen, simpelweg omdat ik die tochten gewoon nutteloos vind. Net als de buttons "ik ben tegen zinloos geweld". Allemaal heel schattig, maar je koopt er niks voor!

Een van de belangrijkste aspecten vind ik het opvoedingsprobleem (zie een post van mij ergens eerder in dit topic). Ouders hebben te weinig tijd voor hun eigen kinderen (of spreken zelf niet eens Nederlands of zo). Maar wat doe je daaraan? Het idee "carrierevrouw" volledig verwijderen? Gezinnen verplichten om maar 1 werkende persoon te hebben? Onmogelijk.

Het probleem bij de bron aanpakken is erg moeilijk, en ik vind best dat er zwaardere straffen mogen komen voor criminelen in het algemeen (ZEKER als ze voor een tweede keer in de fout gaan, de "bekenden van politie en justitie").

Volgens mij werkt er bij zinloos geweld idd NIKS zo preventief als dat de daders zelf een keer volledig afgeMAT worden. Dan denk je zeker na voordat je een tweede keer de fout in gaat!


Ja precies, hier ben ik het dus ook helemaal mee eens. Allochtoon of niet: hardere maatregelen en zwaardere straffen!


11.45: restate my assumptions


Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 25-10-2002 11:57 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

quote:
Op 25 oktober 2002 11:24 schreef Vomitory het volgende:
Heb op de site limburger.nl gezien dat het hier om een metalhead gaat.
Op zich doet dat er niet toe, maar ik vraag me af of het misschien bekenden van de heren van Triple 7 zijn (tripledan en shredhead). De metalscene van venlo is namelijk niet bijster groot.
Van mij mag ie levenslang krijgen, maar dan ook echt levenslang.





Rene was inderdaad een bekende van ons ja. Hij ging vele met Triple-Dan's broertje om en aangezien ik weer veel met Triple-Dan omga, kende ik hem ook. Ging ook wel es mee op stap enzo. Triple-Dan kent hem heel goed.


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 25-10-2002 12:07 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

Gaat echt lekker hiero in Nederland:

quote:



Leraar mishandeld door familie nablijvertje

Uitgegeven: 25 oktober 2002 11:01
Laatst gewijzigd: 25 oktober 2002 11:23
AMSTERDAM - Familieleden van een leerling hebben donderdagmiddag een leraar van een middelbare school in Amsterdam-Noord tot bloedens toe geslagen. Het handgemeen ontstond toen de verwanten van de scholier verhaal kwamen halen over het feit dat het meisje had moeten nablijven.

Dat heeft de politie vrijdag gemeld. De politie heeft twee vrouwen van 21 en 39 jaar en meisje van 12 en twee mannen van 21 en 22 jaar aangehouden op verdenking van betrokkenheid bij de mishandeling. Alle verdachten zitten nog vast.

Het gesprek met de 46-jarige leerkracht liep uit op een woordenwisseling, waarna de man door verschillende familieleden werd geslagen. Tijdens de vechtpartij sneuvelde ook nog een ruit.



TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 25-10-2002 12:07 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

We kunnen volgens mij beter preventief domme mensen gaan executeren...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 25-10-2002 12:09 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 25 oktober 2002 12:07 schreef TNightmare het volgende:
We kunnen volgens mij beter preventief domme mensen gaan executeren...

Hell yes !


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 25-10-2002 12:10 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

Ik ken wel een paar mensen bij LTO Nederland


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 25-10-2002 12:10 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Ironisch genoeg mag de maatschappij overigens blij zijn dat die Venlo'er dood is.

Anders zou de dader waarschijnlijk veroordeeld worden voor mishandeling, en nog eerder op straat staan.. nu is het doodslag..


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 25-10-2002 12:11 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ja, nu duurt het vakantiekamp 2 maand langer ...


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 25-10-2002 12:12 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

Van mij mogen echt al die klootzakken allemaal sterven!!
Of ze Nederlands zijn of niet, mijn moeder is gvd ook naar de tering geslagen op de basischool toen ouders het niet eens waren over hoe ze op school over hun zoontje dachten. Die zelf ook weer zo crimineel als de terin was.

Ja, dan moet je weer onder duiken en de politie doet haast niks.
Dat mens huppelt nu ook nog vrolijk rond.
Die gewoon me moeder inelkaar heeft geslagen.
Die zat ook nog is op karate ja erg goed die verdedigings sporten .

Dood aan al die kut idioten!



Styhn
Usericon van Styhn
Posted 25-10-2002 12:13 by Styhn Wijzig reactieProfiel van StyhnQuote dit berichthttp://n/a

Sjongejonge... waar gaat dat heen? Ik ben benieuwd hoe onze maatschappij eruit gaat zien over, zeg, 15 jaar... *schudt het hoofd*


11.45: restate my assumptions


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 25-10-2002 12:14 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ik ook

*zet geld opzij voor M16*


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 25-10-2002 12:14 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 25 oktober 2002 12:13 schreef Styhn het volgende:
Sjongejonge... waar gaat dat heen? Ik ben benieuwd hoe onze maatschappij eruit gaat zien over, zeg, 15 jaar... *schudt het hoofd*


blauw


Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen