IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : drank Vorige pagina | Volgende pagina
Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 12-11-2001 21:00 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

- Bier (grolsch/hertogjan in cafe's, goedkoop aldi-bier op festivals



linknl
MONEY talks BULLSHIT walks
Usericon van linknl
Posted 12-11-2001 23:16 by linknl Profiel van linknl

san miquel gin erg goed
(made in the Philippines)


HagratH
Usericon van HagratH
Posted 13-11-2001 2:22 by HagratH Profiel van HagratHhttp://hagrath.cu2.nl

Grolsch heerscht... wie Grolsch drinkt zeikt heinikken..


Please give blood. Vampires are an endangered species!


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 13-11-2001 8:24 by TNightmare (Speciaal lid) Profiel van TNightmare

Dus als die Groschdrinkers nu eens allemaal Warsteiner gaan drinken... wordt Heineken drinkbaarder?



Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 13-11-2001 9:18 by Cadaveria Profiel van Cadaveria

VINCENT MAG IK MIJN OOG TERUG
hij is wel heel erg uitvergroot!

'k wil copyrights !!!!!


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


HagratH
Usericon van HagratH
Posted 13-11-2001 12:26 by HagratH Profiel van HagratHhttp://hagrath.cu2.nl

quote:
Op 13 november 2001 8:24 schreef TNightmare het volgende:
Dus als die Groschdrinkers nu eens allemaal Warsteiner gaan drinken... wordt Heineken drinkbaarder?




neuh want Warsteiner is niet lekkerder als Grolsch... hoewel Warsteiner een erg goed biertje is!!!


Please give blood. Vampires are an endangered species!


SheRa
Usericon van SheRa
Posted 13-11-2001 12:50 by SheRa (Speciaal lid) Profiel van SheRa

Pure whisky, zonder ijs.


Dead things grow from deep inside...


|MoRGaN|
Usericon van |MoRGaN|
Posted 13-11-2001 12:58 by |MoRGaN| Profiel van |MoRGaN|

quote:
Op 11 november 2001 21:26 schreef madeline usher het volgende:
Bwahahahah...gratis en voor niets,zeker?Zo van dat gebonk waarvan je glazen spontaan van tafel donderen?

Inderdaad. Vandaar dat ik ook altijd op het terras ga zitten (of onder ). Spijtig genoeg zetten ze die dingen niet meer open in de winter...


Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 13-11-2001 13:14 by Lord Morgoth Profiel van Lord Morgoth

quote:
Op 13 november 2001 12:50 schreef SheRa het volgende:
Pure whisky, zonder ijs.


Nog whisky's in het bijzonder die je voorkeur hebben?


Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


SheRa
Usericon van SheRa
Posted 13-11-2001 14:03 by SheRa (Speciaal lid) Profiel van SheRa

quote:
Op 13 november 2001 13:14 schreef Lord Morgoth het volgende:
Nog whisky's in het bijzonder die je voorkeur hebben?


Red Label!

Maar opzich boeit het me niet veel... het is toch zo weg.


Dead things grow from deep inside...


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 13-11-2001 14:56 by Dwaallicht Profiel van Dwaallicht

Whisk(e)y is lekker! (met e is Iers, zonder Schots...)

Ijs is voor mietjes!

Bourbon is vies! Pleur op met je mietjes-whisky!

ff serieus: van Ierse whiskey is het graan op anthraciet gestookt, dit geeft geen rook. Ierse whiskeys zijn dus veel minder rokerig dan Schotse. Dit kan je, als je geld teveel hebt, in een kroeg uittesten door bv. een Tullamore Dew of Jameson (Iers) en een Famous Grouse of Johnny Walker of zo (schots) te bestellen. Proef dan eerst iets van de Ier, neem een slok water, en dan van de Schot.
Schotse whisky is op turf gestookt, vandaar de rokerige smaak. Bourbon is whisky gestookt van MAIS als graansoort en is dus veel zoeter.
Verder weet ik je ook nog te vertellen dat Bourbon 1, Schotse 2, en Ierse whiskey 3 keer gedestilleerd is. Dat betekent dus dat er in Bourbon nog veel meer afvaltroep zit (slechte alcoholen waar je hoofdpijn e.d. van kan krijgen, al moet je dan wel veel ervoor zuipen) dan in Ierse whiskey. Echter, Ierse whiskey levert op de lange termijn een iets grotere kans op kanker op. Maar dat effect blijft belachelijk klein.

Laatste tip over whisk(e)y drinken: neem een klein slokje, laat lekker rondgaan in je mond, en zuig dan wat lucht naar binnen. Weer lekker laten rondspoelen, nog een beetje lucht aanzuigen, en op een gegeven moment doorslikken. Op die manier proef je veel meer van de whisk(e)y.

Ijs is voor mietjes, maar het is wel fijn om een glas water bij de hand te hebben. Voor de beginners om de brand weg te spoelen, voor gevorderden om tussendoor slokjes van te nemen zodat je de whisk(e)y beter blijft proeven.

Whisk(e)y

De lekkerste whiskey die ik heb gedronken was een Jameson die 25 jaren gerijpt had (daar betaal je ook wel wat voor). WOW wat een volle smaak was dat. De lekkerste Schot was eentje waarvan ik de naam vergeten was, maar het was een single malt (dat is van 1 graansoort, je hebt ook blended whiskies, die zijn van meerdere graansoorten).


Elanthia
Usericon van Elanthia
Posted 13-11-2001 15:06 by Elanthia Profiel van Elanthiahttp://htt

wow, pas op excursie geweest?


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 13-11-2001 15:07 by Dwaallicht Profiel van Dwaallicht

Nope, ik ben student.....


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 13-11-2001 15:36 by Cadaveria Profiel van Cadaveria

Studeer je alcoholica of zo???
als dat zo is moet je maar ff de school waar je dat doet door zenden. Lijkt me een zeer geschikt beroep


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 13-11-2001 15:39 by Dwaallicht Profiel van Dwaallicht

Slijterij Woudenberg... maar in de collegezaal van Gall&Gall kom je ook een heel end!


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 13-11-2001 15:43 by FireFox Profiel van FireFox

quote:
Op 13 november 2001 9:18 schreef Cadaveria het volgende:
VINCENT MAG IK MIJN OOG TERUG
hij is wel heel erg uitvergroot!

'k wil copyrights !!!!!


cool heb jij groene ogen ?, das echt bruut , hier in krimpen loopt er ook een meisje met smaragd groene ogen rond, ik vind dat echt mooi !

[Dit bericht is gewijzigd door FireFox op 13-11-2001 15:44]


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


SheRa
Usericon van SheRa
Posted 13-11-2001 15:58 by SheRa (Speciaal lid) Profiel van SheRa

On topic aub.


Dead things grow from deep inside...


rajackar
Rape the houses! Burn the women!
Usericon van rajackar
Posted 13-11-2001 16:19 by rajackar (Speciaal lid) Profiel van rajackarhttp://https://www.facebook.com/rajackar

Ach dwaallicht houdt wel van een fijn glas whiskey.
Ik ook trouwens.
Alleen is mijn fles op en die dingen zijn vet duur. (een goede dan)


De nacht heeft vleugels maar nimmer teugels. * Grindpad * Facebook * http://twitter.com/rajackar


rajackar
Rape the houses! Burn the women!
Usericon van rajackar
Posted 13-11-2001 16:19 by rajackar (Speciaal lid) Profiel van rajackarhttp://https://www.facebook.com/rajackar

quote:
Op 12 november 2001 21:00 schreef Valorian666 het volgende:
- Bier (grolsch/hertogjan in cafe's, goedkoop aldi-bier op festivals



rajackar ook!

[Dit bericht is gewijzigd door rajackar op 13-11-2001 16:20]


De nacht heeft vleugels maar nimmer teugels. * Grindpad * Facebook * http://twitter.com/rajackar


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 13-11-2001 17:04 by Claw Profiel van Clawhttp://www.aardtmann.tk/

wat?? is er nog meer dan Grolsch dan???


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


ro=zizboos
Ogetfer De Onreine
Usericon van ro=zizboos
Posted 13-11-2001 20:00 by ro=zizboos Profiel van ro=zizboos

vodka met jus d'orange
likeurtjes
roje wijn
euhm gewoon bier( )


Ik vergiet als zeef hebben


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 13-11-2001 20:11 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

quote:
Op 13 november 2001 16:19 schreef rajackar het volgende:
rajackar ook!


Hailz Rajackar!! Schultenbrau neemt ons terug naar 15 jarige leeftijd toen we voor het eerst op dynamo waren!

SCHULTENBRAU RULEZ



overturnedskewer
Abhorrent christendom, inside burning
Usericon van overturnedskewer
Posted 14-11-2001 17:44 by overturnedskewer Profiel van overturnedskewer

Ik ben ook een grrot voorstander van alle soorten bier met in het bijzonder:

La Chouffe
Verboden vrucht
Palm
Duvel
Desperados (aanrader 'tequilia flavoured')
alle dubbels en trippels en bok bieren en zware bieren en fruitige bieren en bittere bieren en seizoens bieren en kabouter bieren en belgische bieren en...... bieren bieren bieren......

Maar geen malt of minder dan 5%


Black Metal ist krieg :-)


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 14-11-2001 17:47 by Dwaallicht Profiel van Dwaallicht

Bier uh, 'heerscht'.

Ik hou niet van zoete bieren, en van Desperado ga ik over m'n nek (Rajackar ook geloof ik..... ). Palm is mij te zoet.

La Chouffe daarentegen... wow. Ik ben ook dol op witbier, op de bieren van Leffe, enz. enz.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 14-11-2001 17:53 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 13 november 2001 14:56 schreef Dwaallicht het volgende:
Whisk(e)y is lekker! (met e is Iers, zonder Schots...)

Ijs is voor mietjes!

Bourbon is vies! Pleur op met je mietjes-whisky!

ff serieus: van Ierse whiskey is het graan op anthraciet gestookt, dit geeft geen rook. Ierse whiskeys zijn dus veel minder rokerig dan Schotse. Dit kan je, als je geld teveel hebt, in een kroeg uittesten door bv. een Tullamore Dew of Jameson (Iers) en een Famous Grouse of Johnny Walker of zo (schots) te bestellen. Proef dan eerst iets van de Ier, neem een slok water, en dan van de Schot.
Schotse whisky is op turf gestookt, vandaar de rokerige smaak. Bourbon is whisky gestookt van MAIS als graansoort en is dus veel zoeter.
Verder weet ik je ook nog te vertellen dat Bourbon 1, Schotse 2, en Ierse whiskey 3 keer gedestilleerd is. Dat betekent dus dat er in Bourbon nog veel meer afvaltroep zit (slechte alcoholen waar je hoofdpijn e.d. van kan krijgen, al moet je dan wel veel ervoor zuipen) dan in Ierse whiskey. Echter, Ierse whiskey levert op de lange termijn een iets grotere kans op kanker op. Maar dat effect blijft belachelijk klein.

Laatste tip over whisk(e)y drinken: neem een klein slokje, laat lekker rondgaan in je mond, en zuig dan wat lucht naar binnen. Weer lekker laten rondspoelen, nog een beetje lucht aanzuigen, en op een gegeven moment doorslikken. Op die manier proef je veel meer van de whisk(e)y.

Ijs is voor mietjes, maar het is wel fijn om een glas water bij de hand te hebben. Voor de beginners om de brand weg te spoelen, voor gevorderden om tussendoor slokjes van te nemen zodat je de whisk(e)y beter blijft proeven.

Whisk(e)y

De lekkerste whiskey die ik heb gedronken was een Jameson die 25 jaren gerijpt had (daar betaal je ook wel wat voor). WOW wat een volle smaak was dat. De lekkerste Schot was eentje waarvan ik de naam vergeten was, maar het was een single malt (dat is van 1 graansoort, je hebt ook blended whiskies, die zijn van meerdere graansoorten).


He-le-maal mee eens, m.u.v. de lekkerste whiskey ooit gedronken is Johnny Walker Blue label IMHO. Smaak blijft echt heeeeeel lang hangen!!


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen