IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Auteur:
Topic : Gehoorbeschadigingen Vorige pagina | Volgende pagina
Doomy
Usericon van Doomy
Posted 06-10-2005 17:02 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

Ik heb mijn oordoppen binnen 4 maanden versleten. Bezoek ik teveel concerten?


iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!


sarthaz
Usericon van sarthaz
Posted 06-10-2005 17:30 by sarthaz Wijzig reactieProfiel van sarthazQuote dit bericht

quote:
Op 25 oktober 2004 17:18 schreef Audiophile het volgende:
Ik werk in een Albert Heijn als vakkenvuller en moet de hele dag 3 keer naar hetzelfde saaie muziek bandje luisteren, misschien is gehoorbescherming op wertk wel een goed idee...


ik moet geregeld vis snijden voor albert heijn een hele dag moet ik naar q music luisteren z'on domme radio post
was ik maar doof


..................


arnibes
lief jongetje
Usericon van arnibes
Posted 06-10-2005 17:37 by arnibes Wijzig reactieProfiel van arnibesQuote dit bericht

quote:
Op 25 oktober 2004 17:18 schreef Audiophile het volgende:
Ik werk in een Albert Heijn als vakkenvuller en moet de hele dag 3 keer naar hetzelfde saaie muziek bandje luisteren, misschien is gehoorbescherming op wertk wel een goed idee...


Spreek me er neit van . Maar gelukkig mag er ook andere muziek op wanneer de winkel dicht is.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 06-10-2005 20:38 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 6 oktober 2005 17:02 schreef Doomy het volgende:
Ik heb mijn oordoppen binnen 4 maanden versleten. Bezoek ik teveel concerten?


Ik heb die alpine dingen nu al zeker meer dan een jaar, met misschien een +/- 20 tal bezoeken?
Weet niet welke jij hebt?


"This one is older than shit, heavier than time!"


Doomy
Usericon van Doomy
Posted 06-10-2005 20:44 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

quote:
Op 6 oktober 2005 20:38 schreef 0Tolerence het volgende:
Ik heb die alpine dingen nu al zeker meer dan een jaar, met misschien een +/- 20 tal bezoeken?
Weet niet welke jij hebt?
Ook die dingen


iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 06-10-2005 20:45 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

Hoe kun je nou die alpine-dingen SLIJTEN? Na gebruik even afspoelen en ze zijn als nieuw!

Of 'tril' je de filters aan gort?


Dear dirty delightful old drunken old days


Doomy
Usericon van Doomy
Posted 06-10-2005 20:48 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

Ze worden gewoon dun :s

[Dit bericht is gewijzigd door Doomy op 06-10-2005 20:48]


iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 06-10-2005 20:58 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

Waar worden ze dun? Bij het gedeelte wat bij je oor zit, met die twee parapluutjes? Dat is in principe het gedeelte dat volledig dempt, je kan zelfs een van die pluutjes afknippen als hij niet in je gehoorgang past. De daadwerkelijke filtering gebeurt met die gekleurde plugjes.


Dear dirty delightful old drunken old days


Nix
Usericon van Nix
Posted 06-10-2005 20:59 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

Ben blij met mijn 'earmo'tjes'.


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 21-10-2007 21:05 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Ik ga deze week weer een nieuw setje oordoppen kopen, aangezien mijn vorige Alpine Music Safe doppen verdwenen zijn. Nu zat ik rond te zoeken, maar kan geen Alpine Music Safe doppen meer vinden die ze leveren met twee verschillende filters? Wel zag ik dat ze nu Alpine Party Plug verkopen, met een vaste filter. Zijn deze in de plaats gekomen voor die doppen met oranje en paarse filter?

Verder zat ik nog rond te kijken en vond ik Comfoor Disco oordoppen, iemand hier ervaringen mee? Zijn deze vergelijkbaar met de doppen van Alpine? En kun je met deze doppen elkaar ook nog een beetje verstaan tijdens concerten (wat met de Alpine doppen prima ging)?


mardukfan
Usericon van mardukfan
Posted 21-10-2007 21:09 by mardukfan Wijzig reactieProfiel van mardukfanQuote dit bericht

quote:
Op 21 oktober 2007 21:05 schreef MMayo het volgende:
Ik ga deze week weer een nieuw setje oordoppen kopen, aangezien mijn vorige Alpine Music Safe doppen verdwenen zijn. Nu zat ik rond te zoeken, maar kan geen Alpine Music Safe doppen meer vinden die ze leveren met twee verschillende filters? Wel zag ik dat ze nu Alpine Party Plug verkopen, met een vaste filter. Zijn deze in de plaats gekomen voor die doppen met oranje en paarse filter?

Verder zat ik nog rond te kijken en vond ik Comfoor Disco oordoppen, iemand hier ervaringen mee? Zijn deze vergelijkbaar met de doppen van Alpine? En kun je met deze doppen elkaar ook nog een beetje verstaan tijdens concerten (wat met de Alpine doppen prima ging)?


Ik heb zelf Ottoplastieken van Comfoor, en die bevallen me uitstekend. Deze worden aangemeten en zitten perfect. Qua prijs uiteraard wel een stukje prijziger dan bovengenoemde doppen.


Dark incarnation
First I was a cruel dark beast until i became.....
Usericon van Dark incarnation
Posted 21-10-2007 21:17 by Dark incarnation (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dark incarnationQuote dit bericht

quote:
Op 21 oktober 2007 21:05 schreef MMayo het volgende:
Ik ga deze week weer een nieuw setje oordoppen kopen, aangezien mijn vorige Alpine Music Safe doppen verdwenen zijn. Nu zat ik rond te zoeken, maar kan geen Alpine Music Safe doppen meer vinden die ze leveren met twee verschillende filters? Wel zag ik dat ze nu Alpine Party Plug verkopen, met een vaste filter. Zijn deze in de plaats gekomen voor die doppen met oranje en paarse filter?

Verder zat ik nog rond te kijken en vond ik Comfoor Disco oordoppen, iemand hier ervaringen mee? Zijn deze vergelijkbaar met de doppen van Alpine? En kun je met deze doppen elkaar ook nog een beetje verstaan tijdens concerten (wat met de Alpine doppen prima ging)?


He Mayo, ik zelf heb laatst die alpine party plug dingen aangeschaft en die zijn vergelijkbaar met die oudere variant idd. Ik was de mijne kwijt (die ouwe), dus moest ik nieuwe kopen en deze bevallen prima!


an evil incarnation of DEATH!


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 21-10-2007 21:30 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 21 oktober 2007 21:17 schreef Dark incarnation het volgende:
He Mayo, ik zelf heb laatst die alpine party plug dingen aangeschaft en die zijn vergelijkbaar met die oudere variant idd. Ik was de mijne kwijt (die ouwe), dus moest ik nieuwe kopen en deze bevallen prima!


Hmm best vaag dan, die party plug dingen zijn een stuk goedkoper dan het andere setje wat ik had (en ook kwijt ben geraakt, grmbl).


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 22-10-2007 0:10 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Die dingen heb ik sinds 2 weken ook. Samen met JudgePod een van mijn beste aankopen van de afgelopen 10 jaar



Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 22-10-2007 0:17 by Audiophile Wijzig reactieProfiel van AudiophileQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

quote:
Op 21 oktober 2007 21:05 schreef MMayo het volgende:
Ik ga deze week weer een nieuw setje oordoppen kopen, aangezien mijn vorige Alpine Music Safe doppen verdwenen zijn. Nu zat ik rond te zoeken, maar kan geen Alpine Music Safe doppen meer vinden die ze leveren met twee verschillende filters? Wel zag ik dat ze nu Alpine Party Plug verkopen, met een vaste filter. Zijn deze in de plaats gekomen voor die doppen met oranje en paarse filter?

Verder zat ik nog rond te kijken en vond ik Comfoor Disco oordoppen, iemand hier ervaringen mee? Zijn deze vergelijkbaar met de doppen van Alpine? En kun je met deze doppen elkaar ook nog een beetje verstaan tijdens concerten (wat met de Alpine doppen prima ging)?

Ik heb ze van de zomer nog gewoon gekocht in muziekwinkel De Witte in Utrecht als ik me niet vergis. Je kan ze volgens mij desnoods nog via internet bestellen via de site van Feedback. Ik heb ook versies gezien met drie filters allemaal in een doosje. Heel handig.



Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 22-10-2007 0:21 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Dat zijn de standaardversies die ze iid bij Feedback en elders verkopen ja.



Dick Wolkendeck
Bach, Bacher, Bachst
Usericon van Dick Wolkendeck
Posted 22-10-2007 9:47 by Dick Wolkendeck Wijzig reactieProfiel van Dick WolkendeckQuote dit berichthttp://www.seraphique.com

quote:
Op 21 oktober 2007 21:05 schreef MMayo het volgende:
Ik ga deze week weer een nieuw setje oordoppen kopen, aangezien mijn vorige Alpine Music Safe doppen verdwenen zijn. Nu zat ik rond te zoeken, maar kan geen Alpine Music Safe doppen meer vinden die ze leveren met twee verschillende filters? Wel zag ik dat ze nu Alpine Party Plug verkopen, met een vaste filter. Zijn deze in de plaats gekomen voor die doppen met oranje en paarse filter?

Verder zat ik nog rond te kijken en vond ik Comfoor Disco oordoppen, iemand hier ervaringen mee? Zijn deze vergelijkbaar met de doppen van Alpine? En kun je met deze doppen elkaar ook nog een beetje verstaan tijdens concerten (wat met de Alpine doppen prima ging)?


Big One Zwolle verkoopt ze ook. Is toch dichtbij voor jou?


Only sick music makes money today - Nietsche.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 22-10-2007 17:31 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Ja ik weet waar ze gehoorbeschermers verkopen.
Maar goed, iemand enig idee wat het verschil is betrteft geluid tussen Alpine en Comfoor?


Cees
Usericon van Cees
Posted 22-10-2007 22:38 by Cees Wijzig reactieProfiel van CeesQuote dit bericht

Ik heb al een tijdje een gehoorbeschadiging. Vanwege hard muziek luisteren. En nu nog erger vanwege zonder oordoppen oefenen. Ik ga overmorgen me oordoppen halen die op maat zijn gemaakt. Want ik merk echt dat de gehoorbeschadiging steeds erger word


The trend is dead.


Jolijn
Usericon van Jolijn
Posted 22-10-2007 22:59 by Jolijn Wijzig reactieProfiel van JolijnQuote dit bericht

quote:
Op 22 oktober 2007 17:31 schreef MMayo het volgende:
Ja ik weet waar ze gehoorbeschermers verkopen.
Maar goed, iemand enig idee wat het verschil is betrteft geluid tussen Alpine en Comfoor?
Ik weet het verschil niet., maar wellicht dat ze je in de winkel zelf kunnen helpen daarmee... dacht ik zo?


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 22-10-2007 23:02 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Ik doelde meer op ervaringen.
Maar goed, ik haal ze allebij wel, dan heb ik een reservesetje liggen.


Jolijn
Usericon van Jolijn
Posted 22-10-2007 23:23 by Jolijn Wijzig reactieProfiel van JolijnQuote dit bericht

quote:
Op 22 oktober 2007 23:02 schreef MMayo het volgende:
Ik doelde meer op ervaringen.
Maar goed, ik haal ze allebij wel, dan heb ik een reservesetje liggen.
Achso.



Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 23-10-2007 5:28 by Vikingblood Wijzig reactieProfiel van VikingbloodQuote dit berichthttp://www.fireburners.nl

Ik ben geboren met gehoorbeschadiging.
30% links en 60% rechts.

Maar liever doof dan blind..

btw ik luister toch alleen naar wat ik wil horen


Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 23-10-2007 13:36 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

quote:
Op 22 oktober 2007 22:38 schreef Cees het volgende:
Ik heb al een tijdje een gehoorbeschadiging. Vanwege hard muziek luisteren. En nu nog erger vanwege zonder oordoppen oefenen. Ik ga overmorgen me oordoppen halen die op maat zijn gemaakt. Want ik merk echt dat de gehoorbeschadiging steeds erger word


Dat op je 15e al, vreselijk (dom).


Cees
Usericon van Cees
Posted 23-10-2007 13:45 by Cees Wijzig reactieProfiel van CeesQuote dit bericht

quote:
Op 23 oktober 2007 13:36 schreef Lionheart het volgende:
Dat op je 15e al, vreselijk (dom).

Idd, maar gelukkig heb ik nog niet zo Constante piep.


The trend is dead.


Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen