IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Auteur:
Topic : Gehoorbeschadigingen Vorige pagina | Volgende pagina
Doomy
Usericon van Doomy
Posted 06-10-2005 17:02 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

Ik heb mijn oordoppen binnen 4 maanden versleten. Bezoek ik teveel concerten?


iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!


sarthaz
Usericon van sarthaz
Posted 06-10-2005 17:30 by sarthaz Wijzig reactieProfiel van sarthazQuote dit bericht

quote:
Op 25 oktober 2004 17:18 schreef Audiophile het volgende:
Ik werk in een Albert Heijn als vakkenvuller en moet de hele dag 3 keer naar hetzelfde saaie muziek bandje luisteren, misschien is gehoorbescherming op wertk wel een goed idee...


ik moet geregeld vis snijden voor albert heijn een hele dag moet ik naar q music luisteren z'on domme radio post
was ik maar doof


..................


arnibes
lief jongetje
Usericon van arnibes
Posted 06-10-2005 17:37 by arnibes Wijzig reactieProfiel van arnibesQuote dit bericht

quote:
Op 25 oktober 2004 17:18 schreef Audiophile het volgende:
Ik werk in een Albert Heijn als vakkenvuller en moet de hele dag 3 keer naar hetzelfde saaie muziek bandje luisteren, misschien is gehoorbescherming op wertk wel een goed idee...


Spreek me er neit van . Maar gelukkig mag er ook andere muziek op wanneer de winkel dicht is.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 06-10-2005 20:38 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 6 oktober 2005 17:02 schreef Doomy het volgende:
Ik heb mijn oordoppen binnen 4 maanden versleten. Bezoek ik teveel concerten?


Ik heb die alpine dingen nu al zeker meer dan een jaar, met misschien een +/- 20 tal bezoeken?
Weet niet welke jij hebt?