IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Auteur:
Topic : Gehoorbeschadigingen Vorige pagina | Volgende pagina
Jolijn
Usericon van Jolijn
Posted 23-08-2008 16:56 by Jolijn Wijzig reactieProfiel van JolijnQuote dit bericht

Ik heb het ook niet over een opdoffer. overigens is de beschadeging daarmee ook permanent maar je lijf kan een hoop herstellen. als je een arm breekt heelt ie ook helemaal maar er blijft altijd een 'litteken' zitten. doe je dat wat te vaak zal je wel gevolgen merken voor het functioneren van je arm. denk ik?


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 23-08-2008 17:17 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

Kweenie. Even proberen?


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 23-08-2008 18:18 by Vikingblood Wijzig reactieProfiel van VikingbloodQuote dit berichthttp://www.fireburners.nl

quote:
Op 23 augustus 2008 14:13 schreef Burzum het volgende:
BEK DICHT, paerdeknaeger!


He??


Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 23-08-2008 19:30 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

quote:
Op 23 augustus 2008 14:02 schreef Burzum het volgende:
Na afgelopen donderdag ook weer flink last, Ik neem dan eigenwijs iedere keer die doppen niet mee en achteraf heb ik er spijt van.

Volgende keer gaan ze echt mee.


Als je dat vaak genoeg doet kun je jezelf dat straks niet meer horen zeggen.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 23-08-2008 20:11 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

wat?


signature


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 20-08-2009 20:46 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Nou fijn, mijn gehoor dut het nog voor rond de 50%. Aangeboren helaas.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 20-08-2009 22:48 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Dan is het toch "dut het nog steeds".


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 20-08-2009 22:55 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Ghehehe das zo, mooi excuus om sommige gesprekken totaal niet te verstaan.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 20-08-2009 22:55 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 20 augustus 2009 20:46 schreef MMayo het volgende:
Nou fijn, mijn gehoor dut het nog voor rond de 50%. Aangeboren helaas.

Cornelia de Lange?


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 20-08-2009 22:56 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

@ Kketchup: hehe ik weet nooit of dat aan mn gehoord ligt of gewoon mn harses.

[Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 20-08-2009 22:57]


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 20-08-2009 22:57 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Ja, idd, ik maak ook wel eens sporadisch misbruik van mijn beschadiging, hehe. Maar eerlijk is eerlijk, meestal heb ik er gewoon last van, zeker als ik een gesprek wil voeren met iemand, terwijl er nog andere mensen (of een band ofzo) te horen zijn. Jij hebt geen keuze, ik had beter moeten weten.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 20-08-2009 22:57 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 20 augustus 2009 22:55 schreef bastianus het volgende:
Cornelia de Lange?


Ghehe nee hoor.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 20-08-2009 23:01 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 20 augustus 2009 22:57 schreef De Tegenpartij het volgende:
Ja, idd, ik maak ook wel eens sporadisch misbruik van mijn beschadiging, hehe. Maar eerlijk is eerlijk, meestal heb ik er gewoon last van, zeker als ik een gesprek wil voeren met iemand, terwijl er nog andere mensen (of een band ofzo) te horen zijn. Jij hebt geen keuze, ik had beter moeten weten.


Hoeveel hoor jij nog dan met je beschadiging?

0 tot 20 dB verlies: goedhorend
20 tot 35 dB verlies: licht slechthorend
35 tot 70 dB verlies: gemiddeld slechthorend
70 tot 90 dB verlies: ernstig tot zwaar slechthorend
vanaf 90 dB verlies: doof

Ik zit dus op gemiddeld.

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 20-08-2009 23:02]


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 20-08-2009 23:09 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Procent gewijs, geen idee. Ik heb het tijden geleden dus wel laten testen, maar in eerste instantie was het nogal onduidelijk wat er nou aan de hand was, er zijn hersens scans en weet ik veel wat voor testen gedaan, maar uiteindelijk bleek dat het dus "gewoon" een beschadiging was, aan één oor. Ik hoor vooral geen hoge tonen irl meer, maar gelukkig hoor ik 24/7 door die beschadiging hoge tonen in mijn hoofd, je weet wel, die tonen die je hoort na een bezoek aan een concert waar de muziek te hard staat.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 20-08-2009 23:11 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Oh damn, dat lijkt me echt irritant! Went dat ooit, die tonen?


[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 20-08-2009 23:11]


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 20-08-2009 23:15 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

quote:
Op 20 augustus 2009 23:09 schreef De Tegenpartij het volgende:
Procent gewijs, geen idee. Ik heb het tijden geleden dus wel laten testen, maar in eerste instantie was het nogal onduidelijk wat er nou aan de hand was, er zijn hersens scans en weet ik veel wat voor testen gedaan, maar uiteindelijk bleek dat het dus "gewoon" een beschadiging was, aan één oor. Ik hoor vooral geen hoge tonen irl meer, maar gelukkig hoor ik 24/7 door die beschadiging hoge tonen in mijn hoofd, je weet wel, die tonen die je hoort na een bezoek aan een concert waar de muziek te hard staat.


Noem je dat "tonen". Ik noem dat gewoon ongestructureerde ruis Of zijn dat ook tonen?


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 20-08-2009 23:16 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Ach, het is vooral irritant als je wil gaan slapen, dus met veel stilte om je heen. Ik heb het al heel lang, dus ja, je went er wel aan, maar het is niet fijn. Het was wel fijn toen ik eindelijk wist wat het was, ik was al bang voor een tumor oid in m'n hoofd. Dus het viel mee.

Het stomme is dat ik doppen op maat heb laten maken, maar dat ik ze vrijwel nooit gebruik. Of de muziek moet echt auwie doen.

Nou ga ik niet zo vaak meer naar een optreden en treed ik zelf niet meer live op, maar ik had ze dus eigenlijk moeten hebben toen ik vaak (zo ongeveer elk weekend 1 0f 2 keer) naar een optreden ging kijken, zeg vanaf 92 tot 2000 ofzo, baroeg ole ole). Ik heb ze pas laten maken toen het al te laat was, om nog erger te voorkomen.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 20-08-2009 23:17 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 20 augustus 2009 23:15 schreef Count Steel het volgende:
Noem je dat "tonen". Ik noem dat gewoon ongestructureerde ruis Of zijn dat ook tonen?


Ik hoor geen ruis in m'n hoofd (hooguit de ruis van mijn natuurlijke gekte, hehe), maar echt piepen. As we speak.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 20-08-2009 23:19 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 20 augustus 2009 23:16 schreef De Tegenpartij het volgende:
Ach, het is vooral irritant als je wil gaan slapen, dus met veel stilte om je heen. Ik heb het al heel lang, dus ja, je went er wel aan, maar het is niet fijn. Het was wel fijn toen ik eindelijk wist wat het was, ik was al bang voor een tumor oid in m'n hoofd. Dus het viel mee.

Het stomme is dat ik doppen op maat heb laten maken, maar dat ik ze vrijwel nooit gebruik. Of de muziek moet echt auwie doen.

Nou ga ik niet zo vaak meer naar een optreden en treed ik zelf niet meer live op, maar ik had ze dus eigenlijk moeten hebben toen ik vaak (zo ongeveer elk weekend 1 0f 2 keer) naar een optreden ging kijken, zeg vanaf 92 tot 2000 ofzo, baroeg ole ole). Ik heb ze pas laten maken toen het al te laat was, om nog erger te voorkomen.


Damn!
Maarre ga je nu ook merkbaar achteruit met gehoor of is dat gestopt toen je minder optredens bezocht?


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 20-08-2009 23:20 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 20 augustus 2009 23:17 schreef De Tegenpartij het volgende:
Ik hoor geen ruis in m'n hoofd (hooguit de ruis van mijn natuurlijke gekte, hehe), maar echt piepen. As we speak.

Als jij dan The Jesus and Mary Chain of Sonic Youth draait, hoor je dan echte nummers?


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 20-08-2009 23:26 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 20 augustus 2009 23:19 schreef MMayo het volgende:
Damn!
Maarre ga je nu ook merkbaar achteruit met gehoor of is dat gestopt toen je minder optredens bezocht?


Ik denk dat het niet veel slechter geworden is. Ik speel sinds 2005 niet meer live en dat scheelt echt enorm. Ik had de enorm slechte gewoonte om m'n versterker op het podium veel te hard te zetten en ik stond altijd met m'n linkeroor richting speaker omdat ik mezelf erg goed moest horen en 9 van de 10 keer de monitors het op een podium niet naar behoren doen.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 20-08-2009 23:27 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 20 augustus 2009 23:20 schreef bastianus het volgende:
Als jij dan The Jesus and Mary Chain of Sonic Youth draait, hoor je dan echte nummers?


nee, nog steeds niet...

Vreselijk!


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 20-08-2009 23:30 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 20 augustus 2009 23:26 schreef De Tegenpartij het volgende:
Ik denk dat het niet veel slechter geworden is. Ik speel sinds 2005 niet meer live en dat scheelt echt enorm. Ik had de enorm slechte gewoonte om m'n versterker op het podium veel te hard te zetten en ik stond altijd met m'n linkeroor richting speaker omdat ik mezelf erg goed moest horen en 9 van de 10 keer de monitors het op een podium niet naar behoren doen.

Oeioei, de gitaristenkwaal. Ik heb nog geen metalgitarist ontmoet die er niet aan lijdt. Of als alles al ingesteld is door de geluidsman nog aan de knoppen gaan liggen draaien waardoor het geluid voor mij, de drummer, op de monitor compleet verneukt klinkt.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 20-08-2009 23:30 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

quote:
Op 20 augustus 2009 23:17 schreef De Tegenpartij het volgende:
Ik hoor geen ruis in m'n hoofd (hooguit de ruis van mijn natuurlijke gekte, hehe), maar echt piepen. As we speak.


wees blij dat het geen stemmen zijn hehe


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 20-08-2009 23:32 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Ik beken schuld. Onze drummer van weleer, lampje op dit forum, heeft zich waarschijnlijk ook de haren uit zijn hoofd gerukt bij optredens. Even een tandje erbij, dacht meneer de tegenpartij.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen