IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Auteur:
Topic : Gehoorbeschadigingen Vorige pagina | Volgende pagina
Malekith
Usericon van Malekith
Posted 03-06-2004 17:48 by Malekith Wijzig reactieProfiel van MalekithQuote dit bericht

quote:
Op 3 juni 2004 17:41 schreef altx het volgende:
"Vooruitkijken" is het magische woord.

Kijken of dat er iemand (achter het stuur) in een geparkeerde auto zit. Zo ja, is er kans dat-ie weg wil rijden.

Dat wordt moeilijk als je aan de rechterkant fietst, waar de voorruit van de geparkeerde auto zich bevindt aan de kant die voor jou onzichtbaar is.

quote:
Letten op de richtingaanwijzers.

Met een mastodont van een Jaguar die je zicht tot op twee wagens ervoor blokkeert?

quote:
Verder zorgen dat je niet al te ver aan de rechterkant rijdt. Sowieso moet je nooit te dicht langs geparkeerde auto's rijden, vanwege eventuele ineens openslaande deuren, maar aan de andere kant kan de chauffeur van een geparkeerde auto je ook beter in zijn linkerspiegel zien.


Ik schetste de situatie dan ook in Belgie, waar je op sommige plaatsen nu eenmaal niet anders kan dan dicht langs die parkeerstrook rijden. En die linkerspiegel-theorie werkt mooi, maar niet als je je in een bocht bevindt.

Van die openslaande deuren weet ik als fietser trouwens alles van


"Obras son amores y no buenas razones"


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 03-06-2004 17:49 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

quote:
Op 3 juni 2004 17:09 schreef Jenje het volgende:
Ik vind echt dat als je iemand op een fiets aanrijd die een walkman/discman op heeft, dat de fietser schuld is ...


De automobilist is zowiezo de lul, ook al fietst die eikel achterstevoren, geblinddoekt en met zijn armen op zijn rug vastgebonden rond.


Bazzio Attacks!!!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 03-06-2004 17:53 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 3 juni 2004 17:49 schreef bazzio het volgende:
De automobilist is zowiezo de lul, ook al fietst die eikel achterstevoren, geblinddoekt en met zijn armen op zijn rug vastgebonden rond.
Nha, mocht ik dan ooit zo iemand aanrijden ... dan rijd ik nog een paar keer extra over em heen ...

Laatst bijna een oud wijf voor de auto, knalt zo de weg over, niks kijken ...

Ik zwaar op de rem, flink tuuteren ... niets eens omkijken het aftandse kutkreng.


Malekith
Usericon van Malekith
Posted 03-06-2004 17:56 by Malekith Wijzig reactieProfiel van MalekithQuote dit bericht

quote:
Op 3 juni 2004 17:53 schreef Jenje het volgende:
Ik zwaar op de rem, flink tuuteren ... niets eens omkijken het aftandse kutkreng.


Kon jou waarschijnlijk niet horen, vroeger nooit oordopjes op concerts gedragen


"Obras son amores y no buenas razones"


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 03-06-2004 17:56 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 3 juni 2004 17:56 schreef Malekith het volgende:
Kon jou waarschijnlijk niet horen, vroeger nooit oordopjes op concerts gedragen
Hehehe denk ut




Maar Kramy/Helmet, ik kan op die site die oordoppen niet vinden .. welke categorie staan ze?


Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 03-06-2004 17:58 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht

quote:
Op 3 juni 2004 17:53 schreef Jenje het volgende:
Nha, mocht ik dan ooit zo iemand aanrijden ... dan rijd ik nog een paar keer extra over em heen ...

Laatst bijna een oud wijf voor de auto, knalt zo de weg over, niks kijken ...

Ik zwaar op de rem, flink tuuteren ... niets eens omkijken het aftandse kutkreng.

En auto's moeten verdomme ook altijd hun tyfus richtingaanwijzers gebruiken..

Tijdje gelden toen ik op de fiets was, was er een auto die zijn richtingsaanwijzers niet gebruikte bij een rotonde, dus stak ik over.
Gaat deze idioot ook nog tuuteren......


F*ck hippies


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 03-06-2004 17:58 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 3 juni 2004 17:48 schreef Malekith het volgende:
Dat wordt moeilijk als je aan de rechterkant fietst, waar de voorruit van de geparkeerde auto zich bevindt aan de kant die voor jou onzichtbaar is.


Met een mastodont van een Jaguar die je zicht tot op twee wagens ervoor blokkeert?



Ik schetste de situatie dan ook in Belgie, waar je op sommige plaatsen nu eenmaal niet anders kan dan dicht langs die parkeerstrook rijden. En die linkerspiegel-theorie werkt mooi, maar niet als je je in een bocht bevindt.

Van die openslaande deuren weet ik als fietser trouwens alles van


ff voor de duidelijkheid: Mijn post was meer in het algemeen gericht dan op deze ene specifieke situatie, want dingen als te dicht langs geparkeerde auto's fietsen, niet opletten of dat er mensen in zitten en ineens moeten uitwijken omdat je iets te laat pas ziet, zijn gewoon dingen waar veel fietsers zich schuldig aan maken...


In het verkeer draait het er niet zo zeer om dat je zelf geen fouten maakt, maar dat je leert te anticiperen op mogelijke fouten van anderen...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 03-06-2004 18:00 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ha ja die ken ik ook idd ...

Van die snelwegpiraten die binnen de bebouwde kom zich gewoon voor je smijten.


Nou heb ik een barrel van een auto, dus ene deukje meer of minder boeit me niet echt, wat resulteert dat ik vaak niet wijk .. wat dan weer resulteert in fikse rem acties ...


Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 03-06-2004 18:04 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht

Dat soort mensen hebben meestal van die "mooie" wagens. Dus ik denk dat het hun wel wat uitmaakt . Maar regels zijn regels


F*ck hippies


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 03-06-2004 18:05 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Zekers, Regel 1 : ik heb gelijk.



By the way, ik moet altijd zo lachen, mijn roote 205 tussen strakke bakken .. en die van hun wordt opengebroken .. en die van mij nie!

Beste anti-inbraakbeveiliging!


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 03-06-2004 18:18 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

quote:
Op 3 juni 2004 17:58 schreef Manifest het volgende:
En auto's moeten verdomme ook altijd hun tyfus richtingaanwijzers gebruiken..

Tijdje gelden toen ik op de fiets was, was er een auto die zijn richtingsaanwijzers niet gebruikte bij een rotonde, dus stak ik over.
Gaat deze idioot ook nog tuuteren......



En die zielige fietsertjes steken gelukkig altijd een hand uit.


Bazzio Attacks!!!


Paul
GOD
Usericon van Paul
Posted 03-06-2004 18:24 by Paul (Administrator) Wijzig reactieProfiel van PaulQuote dit berichthttp://https://www.brainoverload.nl/

quote:
Op 3 juni 2004 17:56 schreef Jenje het volgende:
Hehehe denk ut




Maar Kramy/Helmet, ik kan op die site die oordoppen niet vinden .. welke categorie staan ze?
http://www.alpine.nl of even zoeken op otoplastieken ... dat zijn dure maar wel goede oordoppen.

[Dit bericht is gewijzigd door Paul op 03-06-2004 18:24]


Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 03-06-2004 18:24 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht

quote:
Op 3 juni 2004 18:18 schreef bazzio het volgende:
En die zielige fietsertjes steken gelukkig altijd een hand uit.
Ik heb het ook niet over andere fietsers.
Ik steek zelf wel altijd me hand uit.


F*ck hippies


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 03-06-2004 18:29 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

quote:
Op 3 juni 2004 18:24 schreef Paul het volgende:
http://www.alpine.nl of even zoeken op otoplastieken ... dat zijn dure maar wel goede oordoppen.


otoplastieken moet je aan laten meten, worden op je oorschelp gemaakt. Kan je beter de bekende gele "Classic"oordopjes van E.A.R. nemen. Is een stuk goedkoper lijkt mij.

[Dit bericht is gewijzigd door bazzio op 03-06-2004 18:30]


Bazzio Attacks!!!


Kramy
Usericon van Kramy
Posted 03-06-2004 19:28 by Kramy Wijzig reactieProfiel van KramyQuote dit berichthttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

quote:
Op 3 juni 2004 17:56 schreef Jenje het volgende:
Hehehe denk ut




Maar Kramy/Helmet, ik kan op die site die oordoppen niet vinden .. welke categorie staan ze?


Bij home kan je meteen zoeken op fabrikant, als je dan bij alpine kijkt dan zie je ze meteen staan...



El Chulo
UltraSuave!!!
Usericon van El Chulo
Posted 03-06-2004 20:22 by El Chulo Wijzig reactieProfiel van El ChuloQuote dit bericht

quote:
Op 3 juni 2004 18:29 schreef bazzio het volgende:
otoplastieken moet je aan laten meten, worden op je oorschelp gemaakt. Kan je beter de bekende gele "Classic"oordopjes van E.A.R. nemen. Is een stuk goedkoper lijkt mij.

zijn dat die dingen die je bij de drogist enzo kan kopen? die zijn echt zwaar kut, het beschermt je oren maar ten dele en het geluid klinkt waardeloos daardoorheen.


Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas....


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 03-06-2004 20:24 by Rasputin Profiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

[offtopic]

[Dit bericht is gemodereerd door helmet op 04-06-2004 10:41]


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


RrroooaaarrR
as "The Chief"
Usericon van RrroooaaarrR
Posted 03-06-2004 20:28 by RrroooaaarrR Profiel van RrroooaaarrRQuote dit bericht

[offtopic]

[Dit bericht is gemodereerd door helmet op 04-06-2004 10:41]


Paul
GOD
Usericon van Paul
Posted 04-06-2004 8:44 by Paul (Administrator) Wijzig reactieProfiel van PaulQuote dit berichthttp://https://www.brainoverload.nl/

quote:
Op 3 juni 2004 18:29 schreef bazzio het volgende:
otoplastieken moet je aan laten meten, worden op je oorschelp gemaakt. Kan je beter de bekende gele "Classic"oordopjes van E.A.R. nemen. Is een stuk goedkoper lijkt mij.
Ik zei ook niet voor niks dat ze duur waren. Maar voordeel van otoplastieken is wel dat je precies kan laten afmeten voor welk doel je ze gebruikt. En daarmee dus ook kan laten instellen welke geluidsterkten en ranges je wilt laten doorkomen of tegenhouden. Als ik dagelijks op de planken zou staan zou ik ze wel aanschaffen.


Orion
Usericon van Orion
Posted 04-06-2004 8:54 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

nadeel van die dingen is dat ze naar 2 jaar niet meer passen


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 04-06-2004 11:34 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

quote:
Op 4 juni 2004 8:54 schreef Orion het volgende:
nadeel van die dingen is dat ze naar 2 jaar niet meer passen


Wij gebruiken ze al langer op het werk, maar daar heb ik nog niemand over gehoord.

En Paul, ja in dat geval wel.


Bazzio Attacks!!!


metalkixx
Usericon van metalkixx
Posted 04-06-2004 15:43 by metalkixx Wijzig reactieProfiel van metalkixxQuote dit berichthttp://www.metalwarehouse.nl

Laat je oor maar eens doorspuiten..en nooit meer naar gaymetal luisteren


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 04-06-2004 15:50 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

je bedoelt metal als in het intro van metalwarehouse .. brr ..


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 04-06-2004 17:43 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Ik heb net bij de lokale muziekwinkel dure Alphine oordoppen gehaald (27,50) en ga ze morgen op Dynamo eens flink testen. Hoop trouwens dat ik het festival volhou met zulke pijn aan mn oren


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 04-06-2004 20:57 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

Tip: voor het gebruik van oordoppen allerhande, ook die iets duurdere die selectief filteren: zorg dat er touwtjes aan vast zitten, geloof me, dat lijkt banaal,...


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen