IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Auteur:
Topic : Gehoorbeschadigingen Vorige pagina | Volgende pagina
varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 04-06-2004 21:00 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 4 juni 2004 20:57 schreef Gunman het volgende:
Tip: voor het gebruik van oordoppen allerhande, ook die iets duurdere die selectief filteren: zorg dat er touwtjes aan vast zitten, geloof me, dat lijkt banaal,...



Tip;tampons?


spelfout weggehaald...


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 04-06-2004 21:01 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 4 juni 2004 21:00 schreef varanus het volgende:
Tip;tampons?

Haha: was de mop in de fabriek waar ik vroeger al eens vakantiewerk deed

Neh serieus, als zo'n oordop te diep in je oor zakt,....niet leuk.


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 04-06-2004 21:02 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 4 juni 2004 21:01 schreef Gunman het volgende:
Haha: was de mop in de fabriek waar ik vroeger al eens vakantiewerk deed

Neh serieus, als zo'n oordop te diep in je oor zakt,....niet leuk.


Hehe,nope ,lijkt me niet echt fijn


spelfout weggehaald...


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 04-06-2004 21:07 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

Hehe, daar heb je pincetten voor.


Bazzio Attacks!!!


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 04-06-2004 21:11 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 4 juni 2004 21:07 schreef bazzio het volgende:
Hehe, daar heb je pincetten voor.


Haha,tot de pincet ook te diep in je oor zit


spelfout weggehaald...


Blackjack
Ja bakker...
Usericon van Blackjack
Posted 05-06-2004 16:24 by Blackjack Wijzig reactieProfiel van BlackjackQuote dit bericht

quote:
Op 2 juni 2004 22:26 schreef Tormented soul het volgende:
Ik heb momenteel last van mn rechteroor, waar ik een stuk doffer mee hoor, gepaard met hoofdpijn. Dit komt door (duh) te hard muziek luisteren (discman) en omdat ik op concerten geen oordopjes draag. Eigen schul dikke bult, en ik ga daar vanaf nu ookwat aan doen. Ik weet alleen niet of dit tijdelijk is of niet, een echte gehoorbeschadiging is namelijk permanent. En het kabbelt nu al een paar dagen aan.

Hebben jullie hier wel eens last van, wat doen jullie eraan en hoe kan ik weten of het tijdelijk of permament is (behalve afwachten)?




Of t permanent is hangt af van t feit of je al een fluittoon/ hoge pieptoon in je oren hebt.
Ik heb die in beide oren opgelopen in '98, bij een concert van Hot for Teacher (Van HAlen tributeband, waarbij de PA te hard stond afgesteld en de zanger opeens keihard door de microfoon op een wedstrijdfluitje blies.
Toen scheurde dr wat, sindsdien loop ik met een aardige fluittoon in mn rechteroor en een wat mindere fluittoon links.
Heel leuk, zeker als ik 5 minuten in een druk cafe heb gestaan, dan hoor ik 8 uur lang *piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeepp*

Aan de andere kant heb ik geleerd t te negeren en "uit te schakelen". Er valt wel mee te leven, maar t gaat nooit meer over als je eenmaal iets beschadigd hebt.
Zorg dus echt altijd voor oordopjes. beslis zelf: of iets minder metal uitzien, of t je leven lang nog kunnen horen.

Sterkte d'r mee.


Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic


Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 05-06-2004 17:04 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht

Doet me denken aan iemand die met zo'n ' feest' toeter iemand zijn oren had stukgeblazen. Leuk hoor die kinderachtige grapjes, nu heeft het slachtoffer last van die "piep". Ik had die gast helemaal de tyfus in geslagen, of die toeter op zijn oren gezet...


F*ck hippies


Buried_Alive
Usericon van Buried_Alive
Posted 05-06-2004 19:00 by Buried_Alive Wijzig reactieProfiel van Buried_AliveQuote dit bericht

quote:
Op 5 juni 2004 17:04 schreef Manifest het volgende:
Doet me denken aan iemand die met zo'n ' feest' toeter iemand zijn oren had stukgeblazen. Leuk hoor die kinderachtige grapjes, nu heeft het slachtoffer last van die "piep". Ik had die gast helemaal de tyfus in geslagen, of die toeter op zijn oren gezet...
Zulke gasten moet je dus direct naar het hiernamaals helpen. Zou niet mijn hele leven met een piep in de oren kunnen leven. Heb vandaag ook maar eens even oordoppen opgehaald, Alpine Musicsafe. Eens even kijken of mij dit bevalt, anders laat ik er een paar aanmeten. Wil namelijk geen gehoorbeschadiging hebben, zoals onze vorige gitarist.



ouwe
Usericon van ouwe
Posted 05-06-2004 19:27 by ouwe Wijzig reactieProfiel van ouweQuote dit bericht

Een tijd terug bij het concert van Necrophobic in de 013, heb ik ook erg last gehad van een piep (4 dagen)... Geluid stond echt baggerhard. Maar gelukkig is dat overgaan...

Dus geen zinnige post dacht ik zo


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 05-06-2004 23:40 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Bij mij is het na ieder concert raak. Soms wel langer dan een week een pietoon in beide oren. Ik ga binnenkort ook oordoppen aanschaffen.


ClawIsEenLastpak
Usericon van ClawIsEenLastpak
Posted 06-06-2004 1:10 by ClawIsEenLastpak Profiel van ClawIsEenLastpakQuote dit bericht

[kansloos puberaal gehuil]

[Dit bericht is gemodereerd door Lainedil op 06-06-2004 3:17]


GrinRoth
Easy Meat
Usericon van GrinRoth
Posted 06-06-2004 1:12 by GrinRoth Profiel van GrinRothQuote dit berichthttp://www.grinroth.nl

quote:
Op 6 juni 2004 1:10 schreef HelmetIsEenKankerLul het volgende:
[kansloos puberaal gehuil]

Ja hoor... het is weer zover... daar gaan we weer....

[Dit bericht is gemodereerd door Lainedil op 06-06-2004 3:17]


Let me explain the order of things for you. There's the aristocracy, the upper class, middle class, working class, dumb animals, waiters, creeping things, head lice, people who eat packet soup...and then...you.


ClawIsEenLastpak
Usericon van ClawIsEenLastpak
Posted 06-06-2004 1:12 by ClawIsEenLastpak Profiel van ClawIsEenLastpakQuote dit bericht

[kansloos puberaal gehuil]

[Dit bericht is gemodereerd door Lainedil op 06-06-2004 3:17]


GrinRoth
Easy Meat
Usericon van GrinRoth
Posted 06-06-2004 1:13 by GrinRoth Profiel van GrinRothQuote dit berichthttp://www.grinroth.nl

quote:
Op 6 juni 2004 1:12 schreef HelmetIsEenKankerLul het volgende:
[kansloos puberaal gehuil]

.

[Dit bericht is gemodereerd door Lainedil op 06-06-2004 3:17]


Let me explain the order of things for you. There's the aristocracy, the upper class, middle class, working class, dumb animals, waiters, creeping things, head lice, people who eat packet soup...and then...you.


ClawIsEenLastpak
Usericon van ClawIsEenLastpak
Posted 06-06-2004 1:14 by ClawIsEenLastpak Profiel van ClawIsEenLastpakQuote dit bericht

[kansloos puberaal gehuil]

[Dit bericht is gemodereerd door Lainedil op 06-06-2004 3:17]


Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 06-06-2004 1:14 by Vampire_girl Profiel van Vampire_girlQuote dit berichthttp://www.sfu420.com/

[off topic]

[Dit bericht is gemodereerd door Lainedil op 06-06-2004 3:18]


the only pleasure is pain


ClawIsEenLastpak
Usericon van ClawIsEenLastpak
Posted 06-06-2004 1:15 by ClawIsEenLastpak Profiel van ClawIsEenLastpakQuote dit bericht

[kansloos puberaal gehuil]

[Dit bericht is gemodereerd door Lainedil op 06-06-2004 3:18]


Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 06-06-2004 1:15 by Vampire_girl Profiel van Vampire_girlQuote dit berichthttp://www.sfu420.com/

[off topic]

[Dit bericht is gemodereerd door Lainedil op 06-06-2004 3:18]


the only pleasure is pain


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 06-06-2004 11:08 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 5 juni 2004 23:40 schreef BurZum het volgende:
Bij mij is het na ieder concert raak. Soms wel langer dan een week een pietoon in beide oren. Ik ga binnenkort ook oordoppen aanschaffen.
Zou ik idd zeker doen, zo te lezen heb je al een beschadiging, dus als je niet echt doof wil worden zijn oordoppen aan te raden.


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 06-06-2004 14:27 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

Ik heb altijd het idee gehad, dat ik me aan de "regels" heb gehouden betreffende het voorkomen van gehoorbeschadigingen...

Bijna altijd oordoppen in bij concerten (behalve van m'n 12de tot aan m'n 17e, daar zou het wel eens aan kunnen liggen *grmbl*) en ik heb bewust nooit een walkman of zo gehad, omdat ik wist wat voor klere-dingen dat kunnen zijn. Thuis heb ik de muziek ook nooit hard.

Toch heb ik in de loop der tijd een gehoorbeschadiging opgelopen en ik ben bang dat hij permanent is: gewoon zo'n constante zachte (nog wel!) pieptoon in m'n oren. M'n linkeroor is sowieso veel slechter dan m'n rechter.

Ik moet er gewoon nog beter op letten, want m'n gehoor echt kwijt zijn, dat lijkt me vreselijk!!!


Dear dirty delightful old drunken old days


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 06-06-2004 15:07 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

Om compleet doof te worden moet je echt overdrijven: Lemmy Kilmister of beter nog, James Hetfield zijn nog niet compleet doof

[Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 06-06-2004 15:07]


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 06-06-2004 15:44 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Nou .. als je de laatste Metallica hoort, vraag ik me dat J. Hetfield erg af ....


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 06-06-2004 15:45 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 6 juni 2004 15:44 schreef Jenje het volgende:
Nou .. als je de laatste Metallica hoort, vraag ik me dat J. Hetfield erg af ....


Héhé, raak (verstopt St. Anger CD)


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 06-06-2004 16:53 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Die Alphine Musicsafe dingen zijn behoorlijk fijn, gisteren uitgeprobeerd op Dynamo. Maar mischien toch weer de paarse filter erin doen, want soms klonkt de muziek té zacht, en dan gaat het concertgevoel weg. maar daar moet ik ook aan wennen denk ik


Wishmaster
grrrr..
Usericon van Wishmaster
Posted 06-06-2004 16:59 by Wishmaster Wijzig reactieProfiel van WishmasterQuote dit berichthttp://www.vincearts.com

Heb zelf ook een doof oor, niet door geluidsoverlast.. 6-dubbele oorontsteking gehad in m'n kiddojaren, was 10 ofzo.. 3 operaties gehad, 100 buisjes.. niets uitgehaald
Heb een kunstoffen trommelvlies, enigste wat die doet is bij optredens m'n geluid verzieken, ding kan niks hebben, na een uur of 2 herrie begint alles te kraken in m'n hoofd, hoor je nog maar vlagen, geloof me, voelt kut, en klinkt nog veel kutter, alsof je gek word in je kop na wat bier...
Schijnt dat ik nog 1 operatie kan krijgen die zou helpen, misschien dat ik dat ooit nog doe maar heb d'r genoeg van..

Dus: gebruik oordoppen, beschadigingen wil je niet geloof me!

[Dit bericht is gewijzigd door Wishmaster op 06-06-2004 17:00]


Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen