IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Auteur:
Topic : Gehoorbeschadigingen Vorige pagina | Volgende pagina
Orion
Usericon van Orion
Posted 09-06-2004 15:57 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

quote:
Op 4 juni 2004 11:34 schreef bazzio het volgende:
Wij gebruiken ze al langer op het werk, maar daar heb ik nog niemand over gehoord.




sommige mensen binnen mijn opleiding hebben ze ook en ik hoor ze vaak zeggen dat ze over 2 jaar niet meer goed zitten.
je oor groeit blijkbaar door

[Dit bericht is gewijzigd door Orion op 09-06-2004 15:58]


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 09-06-2004 16:00 by Audiophile Wijzig reactieProfiel van AudiophileQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

Nee dat klopt dat heb ik ergens gelezen volgens mij dat jhe oren je leven lang doorgroeien. Ouwe mensen hebben ook grotere oren(best logisch....).



Nightshade
Poison
Usericon van Nightshade
Posted 09-06-2004 16:01 by Nightshade Wijzig reactieProfiel van NightshadeQuote dit bericht

quote:
Op 9 juni 2004 15:57 schreef Orion het volgende:
sommige mensen binnen mijn opleiding hebben ze ook en ik hoor ze vaak zeggen dat ze over 2 jaar niet meer goed zitten.
je oor groeit blijkbaar door


Mn oren groeien mn hele leven???En ik heb nu al flaporen


You will beg me to kill you!!!


Orion
Usericon van Orion
Posted 09-06-2004 16:11 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

ik heb het ook ze staan ook erg raar(zijn niet echt flaporen meer grote oren , denk dat ik me er maar eens wat aan ga doen heb me er ook nooit echt lekker bij gevoeld.
geloof dat heel veel mensen dat doen of hebben gedaan ik ken er genoeg namelijk


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


El Chulo
UltraSuave!!!
Usericon van El Chulo
Posted 09-06-2004 19:09 by El Chulo Wijzig reactieProfiel van El ChuloQuote dit bericht

quote:
Op 9 juni 2004 16:11 schreef Orion het volgende:
ik heb het ook ze staan ook erg raar(zijn niet echt flaporen meer grote oren , denk dat ik me er maar eens wat aan ga doen

afsnijden?


Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas....


Orion
Usericon van Orion
Posted 09-06-2004 19:12 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

hehe wie weet


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


Griffin
Usericon van Griffin
Posted 09-06-2004 21:41 by Griffin Wijzig reactieProfiel van GriffinQuote dit bericht

ja je neus groeit ook door tot je dood gaat net als je oren
ik bgrijp niet waarom


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 09-06-2004 21:45 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 9 juni 2004 21:41 schreef Griffin het volgende:
ja je neus groeit ook door tot je dood gaat net als je oren
ik bgrijp niet waarom

Omdat mensen leugenachtige wezens zijn.


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 09-07-2004 12:36 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

*schopje, voor Schaep*


Bruce Banner


shadow filth
Usericon van shadow filth
Posted 09-07-2004 12:49 by shadow filth Wijzig reactieProfiel van shadow filthQuote dit bericht

haha heb ook wel eens een ruis in mn oor gehad en geluiden anders gehoord maar dat is al lang weer over,dus ik ga gewoon weer verder feesten haha


Orion
Usericon van Orion
Posted 09-07-2004 12:51 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht



Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 09-07-2004 12:51 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

Stoer, dat wil ik ook!


I'm not being rude. You're just insignificant.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-07-2004 12:51 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

I ... I foresee a massacre ...


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 09-07-2004 12:52 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 9 juli 2004 12:36 schreef Lainedil Naleanor het volgende:
*schopje, voor Schaep*


Hehe, ik had hem al helemaal gelezen hoor!


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 09-07-2004 13:53 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

Ik heb nu Alpine doppen, goeie filtering van hoge tonen en is me bij Morbid Angel al goed bevallen


"This one is older than shit, heavier than time!"


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 09-07-2004 15:17 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Nog nooit oordoppen gebruikt,maar als ik m'n zoon meeneem naar een concert zorg ik er beslist voor dat ie wel doppen inheeft.Hij is nog maar 10,en ik zou me best schuldig voelen als ik zijn oren zou verpesten.Zelf heb ik trouwens nog nooit hinder ondervonden van het niet dragen van oordoppen(op de welbekende piep na...)


spelfout weggehaald...


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 09-07-2004 15:19 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 9 juli 2004 15:17 schreef varanus het volgende:
Nog nooit oordoppen gebruikt,maar als ik m'n zoon meeneem naar een concert zorg ik er beslist voor dat ie wel doppen inheeft.Hij is nog maar 10,en ik zou me best schuldig voelen als ik zijn oren zou verpesten.Zelf heb ik trouwens nog nooit hinder ondervonden van het niet dragen van oordoppen(op de welbekende piep na...)


...die piep zou je eigenlijk moeten vertellen dat er iets naar de klote is ...


Bruce Banner


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 09-07-2004 15:21 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 9 juli 2004 15:19 schreef Lainedil Naleanor het volgende:
...die piep zou je eigenlijk moeten vertellen dat er iets naar de klote is ...


Haha,had zo'n antwoord wel verwacht,maar nee...mijn piep is de volgende dag altijd weer weg,en m'n gehoor is nog uitstekend.Volgens mij hoor ik alle lage en hoge tonen nog,en alles wat er tussenin zit


spelfout weggehaald...


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 09-07-2004 15:22 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

ik hoop het voor je! Goed van je dat je je zoon niet aan grote bakken kloteherrie blootstelt! Ik herinner me een artikel over een Duits paar dat hun 9 dagen oud kind meenam naar een metalconcert ofzo... zonder enige bescherming...


Bruce Banner


Ivo
Usericon van Ivo
Posted 09-07-2004 15:25 by Ivo Wijzig reactieProfiel van IvoQuote dit bericht

vond t vroeger altijd dom staan (was niet trui ej) tegenwoordig heb ik toch een beetje een andere mening, zeker nu ik zelf drum.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 09-07-2004 15:26 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 9 juli 2004 15:22 schreef Lainedil Naleanor het volgende:
ik hoop het voor je! Goed van je dat je je zoon niet aan grote bakken kloteherrie blootstelt! Ik herinner me een artikel over een Duits paar dat hun 9 dagen oud kind meenam naar een metalconcert ofzo... zonder enige bescherming...

Hmm,die zijn dan idd flink fout bezig.Die kleine van mij gaat dit jaar weer mee naar dokk-em open air,en heeft er nu al zin in.Lang leve de opvoeding


spelfout weggehaald...


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 09-07-2004 15:27 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 9 juli 2004 15:26 schreef varanus het volgende:
Hmm,die zijn dan idd flink fout bezig.Die kleine van mij gaat dit jaar weer mee naar dokk-em open air,en heeft er nu al zin in.Lang leve de opvoeding


Als hij niet naar metal luistert, voer je hem dan aan je varanen?

OT: aan diegenen met Alpine doppen; welke kleur filters gebruiken jullie vooral?


Bruce Banner


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-07-2004 15:29 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Waar kun je die Alpine kopen in Prov Groningen?


Nix
Usericon van Nix
Posted 09-07-2004 15:31 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

Ik heb vanaf mijn geboorte al een gehoorbeschadiging. Yay.


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 09-07-2004 15:32 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 9 juli 2004 15:29 schreef Jenje het volgende:
Waar kun je die Alpine kopen in Prov Groningen?


Tonika heeft ze zowieso. Dat weet je toch wel te vinden?


Bruce Banner


Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen