IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : G.W.A.R.
attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 04-06-2004 21:20 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

Iemand liefhebber van deze band? Ik ken deze band eigenlijk nog niet zolang maar ben toch zeer aangenaam verrast door de muziek!! Ik heb nummers van "scumdogs of the universe" gehoord en daar zijn echt hele vette nummers bij (bijv. Maggots, The years without light etc). de muziekanten zijn goed tot erg goed (de zanger!!!) en de teksten erg grappig.

dus als, er nog verdere aanraders zijn van deze band?? VERTEL!!!


RrroooaaarrR
as "The Chief"
Usericon van RrroooaaarrR
Posted 04-06-2004 21:59 by RrroooaaarrR Wijzig reactieProfiel van RrroooaaarrRQuote dit bericht

Scumdogs of the Universe is een zeer vermakelijk album. De albums America Must Be Destroyed en This Toilet Earth trouwens ook wel.

Tip: check ook eens The X-Cops!
Dat is een éénmalig project van Gwar-leden. In 1995 werd het album You Have the Right to Remain Silent uitgebracht. Loeiharde thrash met teksten van corrupte agenten...
Persoonlijk vind ik het beter dan Gwar...


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 04-06-2004 22:02 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 4 juni 2004 21:59 schreef RrroooaaarrR het volgende:
Scumdogs of the Universe is een zeer vermakelijk album. De albums America Must Be Destroyed en This Toilet Earth trouwens ook wel.

Tip: check ook eens The X-Cops!
Dat is een éénmalig project van Gwar-leden. In 1995 werd het album You Have the Right to Remain Silent uitgebracht. Loeiharde thrash met teksten van corrupte agenten...
Persoonlijk vind ik het beter dan Gwar...


hey, das een goeie tip!!! bedankt!


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 04-06-2004 22:26 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Muzikaal vond ik het nooit erg opvallend; nogal flauwtjes en later nog soft ook met zo'n clipje van een ballad

Wat ik wel leuk vind zijn die comic style figuren Beefcake the mighty & Slymenstra; Beefcake vond ik verrassend slim overkomen in de Jerry Springer show en Slymenstra is natuurlijk de uber SM meesteres.

Eigenlijk zijn het maatschappij kritische studenten en die diepgang die achter de komische verhaaltjes en show zit mag ik wel; sowieso lijkt een show van ze me wel gaaf maar muzikaal blijven het niet bepaald hoogvliegers; integendeel.



The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 06-06-2004 18:45 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Soft of hard zegt mij niks. Dat is IMHO geen valide criterium voor muziek.

GWAR is gewoon het summum van bagger en troep en ultieme gayness, of ze nu snoeiharde of ubersofte muziek maken.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Stoerbaard
I swear to drunk I'm not God!
Usericon van Stoerbaard
Posted 06-06-2004 18:58 by Stoerbaard Wijzig reactieProfiel van StoerbaardQuote dit bericht

MEAT! SANDWICH!!

gruwelijk fout, maar wel vermakelijk


Inter faeces et urinam nascimur


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 06-06-2004 20:00 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

Héhé, ik moey dat eindelijk ook eens deftig aanhoren, ik ken het al van toen ik 12 was fozo, maar toen deed ik het af als een circusact. Maar mits ik iets als Zimmers Hole ook wel naar waarde kan schatten,...


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 06-06-2004 20:00 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

scumdogs is een goed album....maar vind de eerste band van beefcake toch beter...


RIGOR MORTIS!



Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 06-06-2004 20:06 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 6 juni 2004 20:00 schreef enforcer het volgende:
scumdogs is een goed album....maar vind de eerste band van beefcake toch beter...


RIGOR MORTIS!


Ja welke Rigor Mortis dan?


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 06-06-2004 20:09 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Heb ze enkele malen live gezien,waaronder een keer op waldrock en eens in Amsterdam,in paradiso.
De liveshow is geweldig om eens mee te maken,maar muzikaal nou niet bepaald hoogstandjes.Maar in ieder geval live erg vermakelijk.


spelfout weggehaald...


enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 06-06-2004 20:32 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

quote:
Op 6 juni 2004 20:06 schreef Mutilator het volgende:
Ja welke Rigor Mortis dan?



DE rigor mortis....eehh zijn er meerdere dan...vast wel ik bedoel de thrash band uit de jaren 80 uit de USA..


3 releases:

S/T 1988
Freaks 1989
vs the earth 199?



grindminder
LARDASS!!!!
Usericon van grindminder
Posted 06-06-2004 20:43 by grindminder Wijzig reactieProfiel van grindminderQuote dit berichthttp://www.dutchroadrunners.nl

heb ze ooit eens op Waldrock gezien,was erg cewl!en erg ranzig btw hahahaha



Shadow_buildeR
Behind The Mask
Usericon van Shadow_buildeR
Posted 06-06-2004 21:28 by Shadow_buildeR Wijzig reactieProfiel van Shadow_buildeRQuote dit bericht

GWAR !

Fout, maar soms wel erg leuk.
Vooral nummers als:

Sick of You
Fuckin' An Animal
I Hate Lovesongs

zijn tof.


Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free


Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 06-06-2004 21:57 by Phaestus Wijzig reactieProfiel van PhaestusQuote dit bericht

Ik heb ooit wat nummertjes ervan gehoord en vond het wel grappig, maar ik was er niet kopt van.
Ik neem aan dat ze inmiddels al lang niet meer bestaan?


"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point."


Shadow_buildeR
Behind The Mask
Usericon van Shadow_buildeR
Posted 06-06-2004 22:04 by Shadow_buildeR Wijzig reactieProfiel van Shadow_buildeRQuote dit bericht

Ze bestaan officieel nog wel, maar het album wat ze gingen uitbrengen (Phallus in Wonderland) werd wel erg lang uitgesteld.
Zag het op de lijst in de Aardschok en later was die verdwenen.


Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 06-06-2004 22:12 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

quote:
Op 6 juni 2004 20:09 schreef varanus het volgende:
Heb ze enkele malen live gezien,waaronder een keer op waldrock en eens in Amsterdam,in paradiso.

Op Waldrock was ik er ook bij. Wat een bende maken die lui ervan, zeg.


Touché, pussycat!


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 25-12-2004 22:11 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Ik heb laatst G.W.A.R. bij Jerry Springer gedownload en Beefcake the Mighty is echt supergrappig


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Mr.Nobody
Usericon van Mr.Nobody
Posted 27-12-2004 12:50 by Mr.Nobody Wijzig reactieProfiel van Mr.NobodyQuote dit bericht

GWAR: live leuk, muziek (met vlagen) grappig...maar ze zijn nog niet uit elkaar!
Bewijs daarvan: War Party van dit jaar (gister nog besteld bij bol.com)


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 27-12-2004 12:53 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 6 juni 2004 20:09 schreef varanus het volgende:
Heb ze enkele malen live gezien,waaronder een keer op waldrock en eens in Amsterdam,in paradiso.
De liveshow is geweldig om eens mee te maken,maar muzikaal nou niet bepaald hoogstandjes.Maar in ieder geval live erg vermakelijk.


Ik heb ze ooit ook live gezien. Van een erg grote afstand... Allemachtig, wat zagen de voorste rijen publiek eruit, zeg, hehehe. Leuk om naar te kijken, maar muzikaal gezien knap bagger.


Oud Vuil.


Flamehead
Usericon van Flamehead
Posted 26-01-2005 3:38 by Flamehead Wijzig reactieProfiel van FlameheadQuote dit berichthttp://www.Nepenthe.nl

G.W.A.R.

Gay Wannabies ...A...R

I stick with gay wannabies
Or make that just Gay


Wake up and sniff my dead hamster's carcass


Shadow_buildeR
Behind The Mask
Usericon van Shadow_buildeR
Posted 26-01-2005 11:42 by Shadow_buildeR Wijzig reactieProfiel van Shadow_buildeRQuote dit bericht

De leukste thuis zeker?


Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free


invictis
Usericon van invictis
Posted 26-01-2005 12:58 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

quote:
Op 6 juni 2004 20:32 schreef enforcer het volgende:
DE rigor mortis....eehh zijn er meerdere dan...vast wel ik bedoel de thrash band uit de jaren 80 uit de USA..


3 releases:

S/T 1988
Freaks 1989
vs the earth 199?


he cool ik wist dus niet dat beefcake daarin had gezeten!
vroeg me altijd al af wat er met die waanzinnige muzikanten van Rigor Mortis was gebeurd.


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Flamehead
Usericon van Flamehead
Posted 26-01-2005 15:34 by Flamehead Wijzig reactieProfiel van FlameheadQuote dit berichthttp://www.Nepenthe.nl

quote:
Op 26 januari 2005 11:42 schreef Shadow_buildeR het volgende:
De leukste thuis zeker?


Op het moment wel ja, home allone


Wake up and sniff my dead hamster's carcass


Shadow_buildeR
Behind The Mask
Usericon van Shadow_buildeR
Posted 26-01-2005 15:47 by Shadow_buildeR Wijzig reactieProfiel van Shadow_buildeRQuote dit bericht

Vind je dat vreemd?


Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free


neefherbert
Bon Zwaard!
Usericon van neefherbert
Posted 26-01-2005 18:08 by neefherbert Wijzig reactieProfiel van neefherbertQuote dit bericht

GWAR is toch wel een tijdje een fenomeen geweest in de metalscene, vooral begin jaren 90. Op de later platen vond ik de nummers steeds zwakker worden helaas. Toch vind ik 'Scumdogs of the Universe' en 'America Must Be Destroyed' muzikaal gezien erg sterke metalbums!
Vooral supernummers als Have you Seen Me en Maggots kan ik blijven draaien.


Odal
Usericon van Odal
Posted 26-01-2005 18:10 by Odal Wijzig reactieProfiel van OdalQuote dit berichthttp://www.hammerarts.cjb.net

Geejwar


Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen