IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Administration Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Klachten [deel 9] Vorige pagina | Volgende pagina
CoenV
Usericon van CoenV
Posted 10-09-2004 12:22 by CoenV Profiel van CoenV

quote:
Op 10 september 2004 11:30 schreef Lainedil Naleanor het volgende:
kerel, hou toch op man! ik weet nu wel dat je me een achterlijke boer vindt. Hoef je niet 46 keer per dag te benadrukken (dat doen CoenV, Chelman, en M. wel voor je

ik ben ook behoorlijk schijtziek van die geweldige vergelijkingen van jullie!! Nazi, Asielzoeker, Botmongool, etc... dat soort termen. Jullie woordenschat is vast wel groter dan dat.


En jouw woordenschat? Is die wel groter dan 'slot', 'ban' en 'gaan naar dit topic'


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 10-09-2004 12:24 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 10 september 2004 12:22 schreef CoenV het volgende:
En jouw woordenschat? Is die wel groter dan 'slot', 'ban' en 'gaan naar dit topic'


ja. Het valt mij op dat jij in de Lain-afval-race alleen maar meelult met de rest. Verras ons (of "mij" eigenlijk) en kom eens met iets nieuws.

*****
Nu maar weer klachten over ZM dan? dank


Bruce Banner


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 10-09-2004 12:25 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Klacht: Lain is een waardeloze mod, die als hij daarmee geconfronteerd word, users gaat beledigen.

Mods, doe er wat aan, geef em les ofzo ...


CoenV
Usericon van CoenV
Posted 10-09-2004 12:26 by CoenV Profiel van CoenV

quote:
Op 10 september 2004 12:24 schreef Lainedil Naleanor het volgende:
ja. Het valt mij op dat jij in de Lain-afval-race alleen maar meelult met de rest. Verras ons (of "mij" eigenlijk) en kom eens met iets nieuws.

*****
Nu maar weer klachten over ZM dan? dank


Als ik een originele verwensing plaats wordt die altijd in no-time gemodereerd.
Daarnaast hoeft de waarheid niet als een grap gepresenteerd te worden.


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 10-09-2004 12:27 by FireFox Profiel van FireFox

Ik zie hier dus duidelijk een klacht van CoenV staan. Schijnbaar beargumenteer je niet goed waarom je bepaalde acties onderneemt. Dat is imo wel degelijk een klacht. (ik laat in het midden of deze gegrond is of niet, heb ik zelf iig nog niet naar gekeken)


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 10-09-2004 12:29 by FireFox Profiel van FireFox

quote:
Op 10 september 2004 12:25 schreef Jenje het volgende:
Klacht: Lain is een waardeloze mod, die als hij daarmee geconfronteerd word, users gaat beledigen.

Mods, doe er wat aan, geef em les ofzo ...

Lain is zeker geen waardeloze mod, hij is momenteel één van de meest actieve mods op dit forum... en als de problemen duidelijk omschreven worden kunnen we altijd overleggen. Het is nu ook weer niet nodig weer met zn allen naar Lain te wijzen lijkt mij. (er zijn ook mods die bijna niet aanwezig zijn en daar hoor je niemand over...)


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 10-09-2004 12:29 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Helaas Firefox, daar heb ik ook al tig keer wat van gezegd.
En veel online zijn betekent niet dat ie goed is ...


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 10-09-2004 12:31 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 10 september 2004 12:25 schreef Jenje het volgende:
Klacht: Lain is een waardeloze mod, die als hij daarmee geconfronteerd word, users gaat beledigen.




ja zo kan ik het verdomme ook, Jenje!
Je lult namelijk uit je nek! Heb je wel eens goed gelezen wat voor stront ik godverdomme allemaal op mijn dak krijg?? waar IK voor word uitgemaakt? welke HEERLIJKE vergelijkingen worden gemaakt, en voor HOE achterlijk ik hier word versleten?

En heb je dan ook gezien wie die anti-Lain kar ALTIJD trekken? ik noem 3 namen:

* Jenje
* Chelman

en papegaai CoenV.

Dus wie beledigt wie hier nou dan?

als ik ergens een k***erhekel aan heb is het dit gezeik wel!


Bruce Banner


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 10-09-2004 12:32 by Elfensteen Profiel van Elfensteen

Dude...dat is normaal als mod zijnde...check je mailadres even.


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 10-09-2004 12:33 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 10 september 2004 12:29 schreef Jenje het volgende:
Helaas Firefox, daar heb ik ook al tig keer wat van gezegd.
En veel online zijn betekent niet dat ie goed is ...


wanneer ik uren bezig ben om van 1 band 666 topics te sluiten, de stront van lui die de boel ECHT verzieken aan het opruimen ben, dubbele topics sluit, etc... dan hoor je daar niks van. maar zodra er EEN ding fout gaat injullie optiek, ben ik de gebeten hond


Bruce Banner


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 10-09-2004 12:33 by FireFox Profiel van FireFox

quote:
Op 10 september 2004 12:29 schreef Jenje het volgende:
Helaas Firefox, daar heb ik ook al tig keer wat van gezegd.
En veel online zijn betekent niet dat ie goed is ...

Nee maar het geeft wel een indruk van zijn inzet. Ten tweede onderhoudt Lain dit forum ook, al zijn dat dingen die minder opvallen. (zoals oude of dubbele topics sluiten & naar dump verplaatsen)


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 10-09-2004 12:50 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 10 september 2004 12:31 schreef Lainedil Naleanor het volgende:
En heb je dan ook gezien wie die anti-Lain kar ALTIJD trekken? ik noem 3 namen:

* Jenje
* Chelman

en papegaai CoenV.




Het is geen anti-Lain kar, het is een 'Lain praat eens serieus met Helmet , FireFox of Sapphire om tips te vergaren' kar.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 10-09-2004 13:13 by Zenial Profiel van Zenialhttp://www.zenial.nl

quote:
Op 10 september 2004 12:31 schreef Lainedil Naleanor het volgende:
als ik ergens een k***erhekel aan heb is het dit gezeik wel!

Hee lain, even een paar dingetjes:

- Ik vind je een prima mod, en er zijn zat mensen die dat ook vinden. Niet iedereen meldt dat omdat er tenslotte wel een klachtentopic is en geen complimententopic (of die is er wel maar is te gay om te gebruiken)

- Jenje is gewoon een ontzettende zeikerd. Als je oplet zie je dat hij het meest zeikt over dingen die 'fout' zijn op ZM maar er zelf ook het meest aan meehelpt om het te verneuken (hoeveel posts van hem zijn nou echt ontopic?). Dus wat hij zegt kan je gewoon negeren.

- Chelman is een ontzettende flamebait. Als hij in de gaten krijgt dat ie je op de kast kan krijgen doet hij dat ook. En op t moment laat jij je heel erg opnaaien. Negeren dus.

- Er zijn altijd sensatiezoekers die als er iemand wordt afgezeken zelf mee gaan doen. Opletten dus of iemand ook echt een concrete klacht meldt. Anders negeren.

Het enige wat je mist als mod is een dikke huid. Je maakt je veel te druk om wat mensen zeggen, het is maar internet. Kijk anders eens op mijn forum, daar leer je wel beledigingen te incasseren


Zenial


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 10-09-2004 14:03 by altx Profiel van altx

quote:
Op 10 september 2004 13:13 schreef Zenial het volgende:
Hee lain, even een paar dingetjes:

- Ik vind je een prima mod, en er zijn zat mensen die dat ook vinden. Niet iedereen meldt dat omdat er tenslotte wel een klachtentopic is en geen complimententopic (of die is er wel maar is te gay om te gebruiken)

- Jenje is gewoon een ontzettende zeikerd. Als je oplet zie je dat hij het meest zeikt over dingen die 'fout' zijn op ZM maar er zelf ook het meest aan meehelpt om het te verneuken (hoeveel posts van hem zijn nou echt ontopic?). Dus wat hij zegt kan je gewoon negeren.

- Chelman is een ontzettende flamebait. Als hij in de gaten krijgt dat ie je op de kast kan krijgen doet hij dat ook. En op t moment laat jij je heel erg opnaaien. Negeren dus.

- Er zijn altijd sensatiezoekers die als er iemand wordt afgezeken zelf mee gaan doen. Opletten dus of iemand ook echt een concrete klacht meldt. Anders negeren.

Het enige wat je mist als mod is een dikke huid. Je maakt je veel te druk om wat mensen zeggen, het is maar internet. Kijk anders eens op mijn forum, daar leer je wel beledigingen te incasseren




Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 10-09-2004 14:23 by Sar'Goth the Warlock Profiel van Sar'Goth the Warlock




Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 10-09-2004 14:24 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Hmm .. dit is zwaar voor mij:
Zenial heeft zowaar geljk ...


Komt ook door mijn ommeunige frustratie dat ik hele dag thuis zit .. mijn oprechte excuses aan het mod team, ik blijf er licht bij dat Lain te overdreven modereert en eens wat lichtvoetiger rond zou moeten draven hier, maar met mensen als mij kan ik hem enigszins begrijpen.

Ik zal mijn best doen om we wat in te houden .. (maar Lain plagen (en anderen) blijft gewoon leuk )


Kramy
Usericon van Kramy
Posted 10-09-2004 14:41 by Kramy Profiel van Kramyhttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

*geen klacht maar uitlokken*

[Dit bericht is gemodereerd door FireFox op 10-09-2004 14:41]



Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 10-09-2004 15:03 by Azagthoth Profiel van Azagthothhttp://www.playsomeguitar.com

[geen klacht]

[Dit bericht is gemodereerd door Saphire op 10-09-2004 15:27]



Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 10-09-2004 16:34 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 10 september 2004 14:24 schreef Jenje het volgende:
mijn oprechte excuses aan het mod team, ik blijf er licht bij dat Lain te overdreven modereert en eens wat lichtvoetiger rond zou moeten draven hier, maar met mensen als mij kan ik hem enigszins begrijpen.

Ik zal mijn best doen om we wat in te houden .. (maar Lain plagen (en anderen) blijft gewoon leuk )


Apology accepted. Dan probeer ik iets lichtvoetiger rond te draven.


Bruce Banner


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 10-09-2004 17:13 by Azagthoth Profiel van Azagthothhttp://www.playsomeguitar.com




Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 10-09-2004 17:16 by Manifest Profiel van Manifest

quote:
Op 10 september 2004 13:13 schreef Zenial het volgende:
Hee lain, even een paar dingetjes:

- Ik vind je een prima mod, en er zijn zat mensen die dat ook vinden. Niet iedereen meldt dat omdat er tenslotte wel een klachtentopic is en geen complimententopic (of die is er wel maar is te gay om te gebruiken)

- Jenje is gewoon een ontzettende zeikerd. Als je oplet zie je dat hij het meest zeikt over dingen die 'fout' zijn op ZM maar er zelf ook het meest aan meehelpt om het te verneuken (hoeveel posts van hem zijn nou echt ontopic?). Dus wat hij zegt kan je gewoon negeren.

- Chelman is een ontzettende flamebait. Als hij in de gaten krijgt dat ie je op de kast kan krijgen doet hij dat ook. En op t moment laat jij je heel erg opnaaien. Negeren dus.

- Er zijn altijd sensatiezoekers die als er iemand wordt afgezeken zelf mee gaan doen. Opletten dus of iemand ook echt een concrete klacht meldt. Anders negeren.

Het enige wat je mist als mod is een dikke huid. Je maakt je veel te druk om wat mensen zeggen, het is maar internet. Kijk anders eens op mijn forum, daar leer je wel beledigingen te incasseren
Post bonobo/accipter daar nog?


F*ck hippies


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 10-09-2004 18:04 by Zenial Profiel van Zenialhttp://www.zenial.nl

quote:
Op 10 september 2004 17:16 schreef Manifest het volgende:
Post bonobo/accipter daar nog?

Af en toe, als 'veldsla'


Zenial


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 10-09-2004 20:45 by M. Profiel van M.

Lain, gozer, gast, kerel, als ik klaag dan is dat alleen maar omdat je voor de zoveelste keer mij modereert alsof ik een of andere fuckin' kleuter ben, nergens anders om. En als dat dan herhaaldelijk gebeurt en jij ook nog eens herhaaldelijk in je wiek geschoten raakt, verdien je met verve het epitet "hork van een moderator".

De volgende keer weer.

Dat je het even weet en je bloeddruk bewaart enzo voor betere tijden, wanneer het écht nodig is.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 10-09-2004 21:44 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Gert-jan ---> nieuwe welkomstmail sturen, met Jip en Janneketaal.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 10-09-2004 21:51 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 10 september 2004 13:13 schreef Zenial het volgende:
- Chelman is een ontzettende flamebait. Als hij in de gaten krijgt dat ie je op de kast kan krijgen doet hij dat ook. En op t moment laat jij je heel erg opnaaien. Negeren dus.



Eerste gedeelte klopt natuurlijk als een bus. Opnaaien heerscht nu eenmaal.

Mijn punt over de modkwaliteiten van heer Leenmedildo, en dus NIET over heer Leenmedildo zelf, was wel degelijk serieus bedoeld. Ik geef uiteraard grif toe dat het bewust stokend gebracht in de hoop dat het dan eerder opvalt. Ik had het mis, het kwartje is nog steeds niet gevallen.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Administration Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen