IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
Auteur:
Topic : Teloorgang van metal(scene) Vorige pagina | Volgende pagina
M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 08-06-2004 23:04 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 7 juni 2004 17:03 schreef ghoulliette het volgende:

vandaag bij sesamstraat...

Dank je, eindelijk iemand die het S.N.A.P.T.

De topicstarter mist een beetje relativeringsvermogen, that is, 'metolll' is niet een betere of slechtere muziekstroming dan iets anders. Het is gewoon een genre dat zichzelf vernieuwt en af en toe opnieuw uitvindt. Probeer eens te accepteren dat je old school death metal tof vindt en nu-metal niet -- meer is er ECHT niet aan de hand. Dat heeft niets met teloorgang te maken -- metal is groter dan ooit te voren. Misschien niet op een manier die de topicstarter tof vindt, maar dat komt omdat die zich blijkbaar meer thuisvoelt in de scene van pak hem beet 1994. Dat heeft niets met 'teloorgang' te maken maar met de persoon zelf.

quote:
Op 8 juni 2004 22:57 schreef EVILinetje het volgende:
dan zal ik daar echt wel niet toe behoren...heb thuis een 250 metalcds liggen...en als je me niet gelooft: ik nodig je uit

Kan je even de lijst hier posten? Ik geloof je nl. niet.

Niet smokkelen he, ik wil de hele lijst zien, geen afkortingen.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 08-06-2004 23:05 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 8 juni 2004 23:04 schreef M. het volgende:
Kan je even de lijst hier posten? Ik geloof je nl. niet.

Niet smokkelen he, ik wil de hele lijst zien, geen afkortingen.


ROFL


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 08-06-2004 23:07 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

quote:
Op 8 juni 2004 23:04 schreef M. het volgende:
Dank je, eindelijk iemand die het S.N.A.P.T.

De topicstarter mist een beetje relativeringsvermogen, that is, 'metolll' is niet een betere of slechtere muziekstroming dan iets anders. Het is gewoon een genre dat zichzelf vernieuwt en af en toe opnieuw uitvindt. Probeer eens te accepteren dat je old school death metal tof vindt en nu-metal niet -- meer is er ECHT niet aan de hand. Dat heeft niets met teloorgang te maken -- metal is groter dan ooit te voren. Misschien niet op een manier die de topicstarter tof vindt, maar dat komt omdat die zich blijkbaar meer thuisvoelt in de scene van pak hem beet 1994. Dat heeft niets met 'teloorgang' te maken maar met de persoon zelf.


Kan je even de lijst hier posten? Ik geloof je nl. niet.

Niet smokkelen he, ik wil de hele lijst zien, geen afkortingen.


Dat is geen bewijs... FOTO'S!!!


Bazzio Attacks!!!


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 08-06-2004 23:10 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 8 juni 2004 22:57 schreef EVILinetje het volgende:
dan zal ik daar echt wel niet toe behoren...heb thuis een 250 metalcds liggen...en als je me niet gelooft: ik nodig je uit


Tering, kun je eens stoppen met dat happen?

Ik word er een beetje moe van om in elk topic hetzelfde te moeten lezen...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


EVILinetje
Ode aan de Rubensvrouwtjes onder ons!!
Usericon van EVILinetje
Posted 08-06-2004 23:21 by EVILinetje Wijzig reactieProfiel van EVILinetjeQuote dit bericht

quote:
Op 8 juni 2004 23:10 schreef altx het volgende:
Tering, kun je eens stoppen met dat happen?

Ik word er een beetje moe van om in elk topic hetzelfde te moeten lezen...


kruip dan in je bed of zo


Llie n'vanima ar' lle atara lanneina


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 08-06-2004 23:24 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 8 juni 2004 23:21 schreef EVILinetje het volgende:
kruip dan in je bed of zo


Of moet ik ff een topic aanmaken waar je jezelf belachelijk kan maken?

Dan hoeven de andere topics er tenminste niet onder te lijden...

Want aan 1 kant is het allemaal best vermakelijk om te lezen...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 08-06-2004 23:24 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

GE-FUCKING-WELDIG


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 08-06-2004 23:24 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 8 juni 2004 23:21 schreef EVILinetje het volgende:
kruip dan in je bed of zo
Ja hoor, omdat jij overal hetzelfde post moet heel ZM het bed in kruipen?


I'm not being rude. You're just insignificant.


EVILinetje
Ode aan de Rubensvrouwtjes onder ons!!
Usericon van EVILinetje
Posted 08-06-2004 23:26 by EVILinetje Wijzig reactieProfiel van EVILinetjeQuote dit bericht

quote:
Op 8 juni 2004 23:24 schreef helmet het volgende:
Ja hoor, omdat jij overal hetzelfde post moet heel ZM het bed in kruipen?


ban me dan eh


Llie n'vanima ar' lle atara lanneina


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 08-06-2004 23:27 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

quote:
Op 8 juni 2004 23:26 schreef EVILinetje het volgende:
ban me dan eh
"

Nog een laatste woord?


Bazzio Attacks!!!


EVILinetje
Ode aan de Rubensvrouwtjes onder ons!!
Usericon van EVILinetje
Posted 08-06-2004 23:30 by EVILinetje Wijzig reactieProfiel van EVILinetjeQuote dit bericht

quote:
Op 8 juni 2004 23:27 schreef bazzio het volgende:
"

Nog een laatste woord?


wat ben ik blij dat ik niet op jullie domme kop moet kijken


Llie n'vanima ar' lle atara lanneina


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 08-06-2004 23:33 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 8 juni 2004 23:30 schreef EVILinetje het volgende:
wat ben ik blij dat ik niet op jullie domme kop moet kijken


Welk gedeelte van het woord "stoppen" snapte je niet?


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 08-06-2004 23:34 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 8 juni 2004 23:33 schreef altx het volgende:
Welk gedeelte van het woord "stoppen" snapte je niet?


Kerel....zij heerscht! Hoeveel mensen ken je (Belgen inbegrepen) die in staat zijn om telkens weer te happen terwijl ze zeggen dat ze niet happen?


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 08-06-2004 23:34 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 8 juni 2004 18:02 schreef 0Tolerence het volgende:
Typische blacky fan uitspraak, ze mogen een steekje laten vallen en hebben meer diepgang dan death of grind. Dan mag jij me is haarfijn gaan vertellen wat er dan wel zo superieur is aan blackymetal

Nou je zegt het zelf al. Black kan blijven heerschen ookal is het wat minder strak en de productie een tikje sucky. Dat is bij death wel anders
En black kan dieper en verder gaan dan b.v. death.
quote:
Op 8 juni 2004 22:57 schreef EVILinetje het volgende:
dan zal ik daar echt wel niet toe behoren...heb thuis een 250 metalcds liggen...en als je me niet gelooft: ik nodig je uit
Waarom voel jij je aangesproken


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


EVILinetje
Ode aan de Rubensvrouwtjes onder ons!!
Usericon van EVILinetje
Posted 08-06-2004 23:35 by EVILinetje Wijzig reactieProfiel van EVILinetjeQuote dit bericht

quote:
Op 8 juni 2004 23:34 schreef kwelgeest het volgende:
Nou je zegt het zelf al. Black kan blijven heerschen ookal is het wat minder strak en de productie een tikje sucky. Dat is bij death wel anders
En black kan dieper en verder gaan dan b.v. death.Waarom voel jij je aangesproken


en jullie willen dat ik stop? Laat me dan gewoon gerust eh...djeezes


Llie n'vanima ar' lle atara lanneina


Nightshade
Poison
Usericon van Nightshade
Posted 08-06-2004 23:35 by Nightshade Wijzig reactieProfiel van NightshadeQuote dit bericht

Teloorgang van de metalscene...Sja...Niet iedereen kan hetzelfde apprecieren,maar ik moet zeggen dat het nieveau van de nieuwbakken bands wel erg laag ligt
Leaves' eyes bvb.Heel teleurstellend,aangezien ze beter dan dat kan.Naja,dan niet...

[Dit bericht is gewijzigd door Nightshade op 08-06-2004 23:35]


You will beg me to kill you!!!


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 08-06-2004 23:35 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 8 juni 2004 23:34 schreef kwelgeest het volgende:
Waarom voel jij je aangesproken
Niet omdat 't over metal gaat, that's for sure

quote:
Op 8 juni 2004 23:35 schreef Nightshade het volgende:
Leaves' eyes bvb.Heel teleurstellend,aangezien ze beter dan dat kan.Naja,dan niet...
Meen je dat? Die vind ik dan weer aardig op niveau. Heb de CD nog maar twee keer kunnen luisteren, maar hij kruipt weer aardig terug op in de richting van het oude werk!

[Dit bericht is gewijzigd door helmet op 08-06-2004 23:37]


I'm not being rude. You're just insignificant.


Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 08-06-2004 23:35 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht

Dan ken je niet genoeg bands


F*ck hippies


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 08-06-2004 23:39 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 8 juni 2004 23:35 schreef EVILinetje het volgende:
en jullie willen dat ik stop? Laat me dan gewoon gerust eh...djeezes



quote:
Op 8 juni 2004 23:34 schreef Chelman het volgende:
Kerel....zij heerscht! Hoeveel mensen ken je (Belgen inbegrepen) die in staat zijn om telkens weer te happen terwijl ze zeggen dat ze niet happen?


Mag ik daar nog even wat aan toevoegen? Maak ervan "mensen die telkens weer happen, zeggen dat ze niet happen en als ze erop gewezen worden dat ze happen, doodleuk de schuld bij ons leggen" of zo...

Waar is mijn popcorn?



Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 08-06-2004 23:42 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 8 juni 2004 23:35 schreef Nightshade het volgende:
Teloorgang van de metalscene...Sja...Niet iedereen kan hetzelfde apprecieren,maar ik moet zeggen dat het nieveau van de nieuwbakken bands wel erg laag ligt
Leaves' eyes bvb.Heel teleurstellend,aangezien ze beter dan dat kan.Naja,dan niet...


Tsja, ik had aanvankelijk nóg erger verwacht... Maar ik heb dan ook de latere Theatre of Tragedy eigenlijk nauwelijks meer gevolgd. Ben afgehaakt na Aégis (en die vond ik net op het randje).


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 08-06-2004 23:44 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

quote:
Op 8 juni 2004 23:42 schreef altx het volgende:
Tsja, ik had aanvankelijk nóg erger verwacht... Maar ik heb dan ook de latere Theatre of Tragedy eigenlijk nauwelijks meer gevolgd. Ben afgehaakt na Aégis (en die vond ik net op het randje).


Ik vind het ook maar niks...


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 09-06-2004 13:23 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 8 juni 2004 23:35 schreef Nightshade het volgende:
Teloorgang van de metalscene...Sja...Niet iedereen kan hetzelfde apprecieren,maar ik moet zeggen dat het nieveau van de nieuwbakken bands wel erg laag ligt
Leaves' eyes bvb.Heel teleurstellend,aangezien ze beter dan dat kan.Naja,dan niet...


noem eens namen dan, want hier ben ik het zeker niet mee eens! Het nIEveau wordt verlaagt door de onaflatende stroom van bandjes die denken ook een plaat op te moeten nemen in hun oefenkelder c.q. studio, terwijl ze geen poot hebben om op te staan. Dat dit ook goed af kan lopen bewijst Textures.....


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 09-06-2004 13:27 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

quote:
Op 9 juni 2004 13:23 schreef Spirit In Black het volgende:
noem eens namen dan, want hier ben ik het zeker niet mee eens! Het nIEveau wordt verlaagt door de onaflatende stroom van bandjes die denken ook een plaat op te moeten nemen in hun oefenkelder c.q. studio, terwijl ze geen poot hebben om op te staan. Dat dit ook goed af kan lopen bewijst Textures.....


hmm...en nu zitten ze te kankeren op een typo
Niemand is hier nog veilig voor jullie afkrakingen


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 09-06-2004 13:28 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 9 juni 2004 13:27 schreef IceQueen het volgende:
hmm...en nu zitten ze te kankeren op een typo
Niemand is hier nog veilig voor jullie afkrakingen


Ehm, je vraagt er nu zelf om hoor.


..."Hate can only create more hate"...


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 09-06-2004 13:32 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

quote:
Op 9 juni 2004 13:28 schreef Immortella het volgende:
Ehm, je vraagt er nu zelf om hoor.


ja,hoor.alsof je iemand écht kunt beoordelen op basis wat iemand op een forum post.
En typo's...als ze dan al gemaakt worden(door mij of iemand anders)...Goh,wat een ramp hoor!!!Wat moet dat een dom persoon zijn
Kortzichtigheid alom


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen