IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
Auteur:
Topic : Teloorgang van metal(scene) Vorige pagina | Volgende pagina
helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 09-06-2004 13:34 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 9 juni 2004 13:27 schreef IceQueen het volgende:
hmm...en nu zitten ze te kankeren op een typo
Jezus, doe eens normaal.. heb je de hele nacht zitten wachten tot je weer iets in dit topic kon lopen verkloten ofzo? JIJ bent degene die de tikfout er uit licht, de poster die hem corrigeerde heeft een nette, gefundeerde post gemaakt waarin hij op een absoluut niet-storende wijze de tikfout even aanstipte.

M.a.w. ontopic!

[Dit bericht is gewijzigd door helmet op 09-06-2004 13:37]


I'm not being rude. You're just insignificant.


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 09-06-2004 13:35 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 9 juni 2004 13:27 schreef IceQueen het volgende:
hmm...en nu zitten ze te kankeren op een typo
Niemand is hier nog veilig voor jullie afkrakingen


ik kan er inderdaad niet zo goed tegen al die moderne taal equivalenten oftewel verloedering. Noem me maar een oude zak, terwijl ik dat niet ben, maar het ging om de inhoud en niet om de taalfouten. Ik dacht dat ik dat toch redelijk subtiel had gedaan....


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 09-06-2004 13:36 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 9 juni 2004 13:32 schreef IceQueen het volgende:
ja,hoor.alsof je iemand écht kunt beoordelen op basis wat iemand op een forum post.
En typo's...als ze dan al gemaakt worden(door mij of iemand anders)...Goh,wat een ramp hoor!!!Wat moet dat een dom persoon zijn
Kortzichtigheid alom


*Zucht* Je snapt 'm niet he? JIJ blijft er over doorzeiken, dus JIJ vraagt om meer gezeik.. Snappie?

Maar zoals Helmet al zei, on topic!

Gelukkig ga ik begin augustus noord-Duitsland onveilig maken, waar ieder jaar nog weinig te merken valt van de teloorgang van de metal


..."Hate can only create more hate"...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-06-2004 13:37 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

@ijsdoos: Dat jij over kortzichtigheid begint is wel erh kortzichtig.

[Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 09-06-2004 13:37]


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 09-06-2004 13:37 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

quote:
Op 9 juni 2004 13:34 schreef helmet het volgende:
Jezus, doe eens normaal.. heb je de hele nacht zitten wachten tot je weer iets in dit topic kon lopen verkloten ofzo? JIJ bent degene die de tikfout er uit ligt, de poster die hem corrigeerde heeft een nette, gefundeerde post gemaakt waarin hij op een absoluut niet-storende wijze de tikfout even aanstipte.

M.a.w. ontopic!


zo gaat de metal(scene) dus teloor...

[Dit bericht is gewijzigd door IceQueen op 09-06-2004 13:37]


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 09-06-2004 13:39 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

[quote]Op 9 juni 2004 13:36 schreef Immortella het volgende:
*Zucht* Je snapt 'm niet he? JIJ blijft er over doorzeiken, dus JIJ vraagt om meer gezeik.. Snappie?

[quote]

Ik was niet aan het afzeiken,ik MERKTE OP

@jenje:

en idd,nu verder over het onderwerp.


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 09-06-2004 13:39 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 9 juni 2004 13:37 schreef IceQueen het volgende:
zo gaat de metal(scene) dus teloor...


Waarom blijf je hier eigenlijk nog rondhangen als je vindt dat er jou zoveel onrecht wordt aangedaan?

Jezus..


..."Hate can only create more hate"...


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 09-06-2004 13:39 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 9 juni 2004 13:35 schreef Spirit In Black het volgende:
ik kan er inderdaad niet zo goed tegen al die moderne taal equivalenten oftewel verloedering. Noem me maar een oude zak, terwijl ik dat niet ben, maar het ging om de inhoud en niet om de taalfouten. Ik dacht dat ik dat toch redelijk subtiel had gedaan....


Alleen vind ik het wel grappig dat je je post begint met "Noem eens namen dan" terwijl diegene toch heel duidelijk Leaves' Eyes als voorbeeld noemde.

Voor de mensen die daar nog nooit van gehoord hebben: Dat is de nieuwe band van Liv Kristine Espenæs (ex-Theatre of Tragedy). Ik heb tot nu toe hun eerste videoclip gezien, maar dat is gewoon een popliedje, niet meer en niet minder... en da's toch wel een beetje jammer voor de zangeres die aan het pareltje Velvet Darkness They Fear meegewerkt heeft...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-06-2004 13:41 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 9 juni 2004 13:39 schreef IceQueen het volgende:
Op 9 juni 2004 13:36 schreef Immortella het volgende:
*Zucht* Je snapt 'm niet he? JIJ blijft er over doorzeiken, dus JIJ vraagt om meer gezeik.. Snappie?



Ik was niet aan het afzeiken,ik MERKTE OP

@jenje:

en idd,nu verder over het onderwerp.



Echt die plaat voor je kop wordt met de dag dikker. Jij klaagt dat metal teloor gaat (wete je wat het betekent?) en enigste wat jij met metal doet is anderen belchelijk maken (zie oh my goth topics) of geilen op kerels. Dat is toch wel van een niveautje 0K.


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 09-06-2004 13:41 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 9 juni 2004 13:39 schreef altx het volgende:
Voor de mensen die daar nog nooit van gehoord hebben: Dat is de nieuwe band van Liv Kristine Espenæs (ex-Theatre of Tragedy). Ik heb tot nu toe hun eerste videoclip gezien, maar dat is gewoon een popliedje, niet meer en niet minder... en da's toch wel een beetje jammer voor de zangeres die aan het pareltje Velvet Darkness They Fear meegewerkt heeft...
Ik heb het album dus twee keer gehoord en ik vind 't best wel wat hebben... geen idee welk nummer er als clip doorgegooid is, maar ik vind 't album zeker niet zwak of afgezaagd.

Ik moet 't alleen terugbrengen, want dankzij de copieerbeveiliging (vermoed ik) kan ik 't alleen in m'n computer afspelen Heb 'm maar geript en breng de CD wel terug.


I'm not being rude. You're just insignificant.


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 09-06-2004 13:42 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 9 juni 2004 13:41 schreef Jenje het volgende:
Echt die plaat voor je kop wordt met de dag dikker. Jij klaagt dat metal teloor gaat (wete je wat het betekent?) en enigste wat jij met metal doet is anderen belchelijk maken (zie oh my goth topics) of geilen op kerels. Dat is toch wel van een niveautje 0K.


Hey, niet overdrijven he! Ze doet ook nog wel eens mee aan de metalgame!


..."Hate can only create more hate"...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-06-2004 13:42 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 9 juni 2004 13:39 schreef altx het volgende:
Voor de mensen die daar nog nooit van gehoord hebben: Dat is de nieuwe band van Liv Kristine Espenæs (ex-Theatre of Tragedy). Ik heb tot nu toe hun eerste videoclip gezien, maar dat is gewoon een popliedje, niet meer en niet minder... en da's toch wel een beetje jammer voor de zangeres die aan het pareltje Velvet Darkness They Fear meegewerkt heeft...


Is idd stukken minder .. maar ja ToT werd ook maar zwakker en zwakker


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 09-06-2004 13:42 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 9 juni 2004 13:39 schreef altx het volgende:
Alleen vind ik het wel grappig dat je je post begint met "Noem eens namen dan" terwijl diegene toch heel duidelijk Leaves' Eyes als voorbeeld noemde.

.


check

echter dat is maar 1 naam..


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 09-06-2004 13:43 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

quote:
Op 9 juni 2004 13:39 schreef Immortella het volgende:
Waarom blijf je hier eigenlijk nog rondhangen als je vindt dat er jou zoveel onrecht wordt aangedaan?

Jezus..


Omdat ik me niet laat "wegjagen".Ik heb evenveel recht om hier te posten.


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-06-2004 13:43 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 9 juni 2004 13:42 schreef Immortella het volgende:
Hey, niet overdrijven he! Ze doet ook nog wel eens mee aan de metalgame!
ja en daar verzint ze dan een slipknot nummer en dan roept ze er voor imago's sake wel bij dat ze het een kutband vind (Hoe ze de nummers dan kent is mij een vraag ..)


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 09-06-2004 13:44 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 9 juni 2004 13:43 schreef IceQueen het volgende:
Ik heb evenveel recht om hier te posten.
privilege


I'm not being rude. You're just insignificant.


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 09-06-2004 13:44 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 9 juni 2004 13:43 schreef Jenje het volgende:
ja en daar verzint ze dan een slipknot nummer en dan roept ze er voor imago's sake wel bij dat ze het een kutband vind (Hoe ze de nummers dan kent is mij een vraag ..)




Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-06-2004 13:44 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 9 juni 2004 13:44 schreef helmet het volgende:
privilege
2 lettergrepen te veel he ..


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 09-06-2004 13:45 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 9 juni 2004 13:43 schreef IceQueen het volgende:
Omdat ik me niet laat "wegjagen".Ik heb evenveel recht om hier te posten.


Hahaha, zeik dan ook niet!

@Jenje: Imago is toch ook 't belangrijkst What else if it isn't???

Ik bedoel, je foto zou toch zomaar in 't Oh My Goth topic geplaatst worden..


..."Hate can only create more hate"...


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 09-06-2004 13:45 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 9 juni 2004 13:43 schreef IceQueen het volgende:
Omdat ik me niet laat "wegjagen".Ik heb evenveel recht om hier te posten.


Jij bent Belgisch EN vrouw. Jouw enige recht is een aanrecht een een ketting.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 09-06-2004 13:47 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 9 juni 2004 13:43 schreef IceQueen het volgende:
Omdat ik me niet laat "wegjagen".Ik heb evenveel recht om hier te posten.


[wannabe moderator]

Maar niet offtopic...

[/wannabe moderator]


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 09-06-2004 13:48 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

quote:
Op 9 juni 2004 13:41 schreef Jenje het volgende:
Echt die plaat voor je kop wordt met de dag dikker. Jij klaagt dat metal teloor gaat (wete je wat het betekent?) en enigste wat jij met metal doet is anderen belchelijk maken (zie oh my goth topics) of geilen op kerels. Dat is toch wel van een niveautje 0K.


Ohw,alsof de cd's en platen die ik thuis staan heb er alleen maar voor de show staan???
Dat de cd's van uit de beginperiode van Machinehead in mijn bezit zijn,maar niet het recentere werk komt omdat ik het recentere werk niet meer zo goed vind als toen.
En het afkraken in het OMG topic...Als ik dan al positief ben(gothic kan mooi zijn), worden er meteen foto's van mij in gepost.
En alsof ik de enige ben die in het mooie mannen topic met kwijlicoontjes gooi.pff,ze mogen dan hun iuterlijk mee hebben,wil het nog niet zeggen dat ik er nota bene het bed mee wil induiken.


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-06-2004 13:48 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

ARH! Altje .. kappeuh nha!


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 09-06-2004 13:49 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

quote:
Op 9 juni 2004 13:45 schreef Chelman het volgende:
Jij bent Belgisch EN vrouw. Jouw enige recht is een aanrecht een een ketting.


Jij bent nederlands en mannelijk.Even erg


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 09-06-2004 13:50 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

quote:
Op 9 juni 2004 13:47 schreef altx het volgende:
[wannabe moderator]

Maar niet offtopic...

[/wannabe moderator]




Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen