IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
Auteur:
Topic : Teloorgang van metal(scene) Vorige pagina | Volgende pagina
Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 07-06-2004 17:47 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht

quote:
Op 7 juni 2004 17:45 schreef Count Usher het volgende:
Oei! Op je tenen getrapt?



F*ck hippies


HgarrothwulfF
F.E.S.
Usericon van HgarrothwulfF
Posted 07-06-2004 17:47 by HgarrothwulfF Wijzig reactieProfiel van HgarrothwulfFQuote dit berichthttp://vilosophe.hyves.nl

quote:
Op 7 juni 2004 17:43 schreef Chelman het volgende:
Je hoeft het helemaal niet te luisteren of mooi vinden. Ik doe dat ook niet want ik vind het geen reet aan. Maar....ik ben wel in staat om het kaf van de koren te scheiden ongeacht of IK het PERSOONLIJK wel in mijn CD speler zou zetten. Zo doet me een Mariah Carey of Whitney Houston echt 0,0 maar ik vind dat ze beiden een schitterende stem hebben en geweldig kunnen zingen. Daarvoor hoef ik zelf niet idolaat te zijn van de dames in kwestie.
ik schijn jou niet te zijn, vind ze allebei klote, neem een zangeres als die van darkened nocturn slaughtercult of dracena: dát is een stem

ik heb het koren al een hele lange tijd geleden van het kaf gescheiden, ga nu niet beginnen met andere soorten metal, omdat ik ze bij voorbaat al niks vind... wat wordt bevestigt als ik ergens een nummer van een zo'n band hoor


We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 07-06-2004 17:47 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 7 juni 2004 17:44 schreef Count Usher het volgende:
Idd, de progressieve rock van Porcupine Tree is niet bepaald het muzikale hoogtepunt van menig grindcore-freak. (Wel een gave band trouwens!)


Inderdaad een geweldige band, heb ze laatst gezien in de Oosterpoort. Maar goed, dat is dan weer niet helemaal on topic.

[Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 07-06-2004 17:47]


Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 07-06-2004 17:48 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht

Je bent gewoon uitgelult Count Usher. Daarom zeg je niks meer behalve een persoonlijke aanval.


F*ck hippies


HgarrothwulfF
F.E.S.
Usericon van HgarrothwulfF
Posted 07-06-2004 17:48 by HgarrothwulfF Wijzig reactieProfiel van HgarrothwulfFQuote dit berichthttp://vilosophe.hyves.nl

quote:
Op 7 juni 2004 17:44 schreef Spirit In Black het volgende:
hahaha, ja, deze band heeft meer met Hawkwind & Pink Floyd te maken dan met Repulsion, Carcass, maar goed....
ho wacht, als het daar op lijkt heb ik de verkeerde band voor me haha

hoe kom ik dan bij porcupine tree verdomme


We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla


northblackdeathsatan
Usericon van northblackdeathsatan
Posted 07-06-2004 17:49 by northblackdeathsatan Wijzig reactieProfiel van northblackdeathsatanQuote dit bericht

[quote]Op 7 juni 2004 17:47 schreef HgarrothwulfF het volgende:
ik schijn jou niet te zijn, vind ze allebei klote, neem een zangeres als die van darkened nocturn slaughtercult of dracena: dát is een stem

ach, je weet toch niet hoe celine dion klinkt als ze in een metalband zingt, voor hetzelfde geld is ze dan een topper in de underground.




Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 07-06-2004 17:49 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 7 juni 2004 17:47 schreef HgarrothwulfF het volgende:
ik schijn jou niet te zijn, vind ze allebei klote, neem een zangeres als die van darkened nocturn slaughtercult of dracena: dát is een stem

ik heb het koren al een hele lange tijd geleden van het kaf gescheiden, ga nu niet beginnen met andere soorten metal, omdat ik ze bij voorbaat al niks vind... wat wordt bevestigt als ik ergens een nummer van een zo'n band hoor


Ach...een beperkte geest kan ook prettig zijn.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


HgarrothwulfF
F.E.S.
Usericon van HgarrothwulfF
Posted 07-06-2004 17:50 by HgarrothwulfF Wijzig reactieProfiel van HgarrothwulfFQuote dit berichthttp://vilosophe.hyves.nl

quote:
Op 7 juni 2004 17:49 schreef northblackdeathsatan het volgende:

ach, je weet toch niet hoe celine dion klinkt als ze in een metalband zingt, voor hetzelfde geld is ze dan een topper in de underground.



kan dit topic naar het onzin forum?

[Dit bericht is gewijzigd door HgarrothwulfF op 07-06-2004 17:50]


We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla


HgarrothwulfF
F.E.S.
Usericon van HgarrothwulfF
Posted 07-06-2004 17:50 by HgarrothwulfF Wijzig reactieProfiel van HgarrothwulfFQuote dit berichthttp://vilosophe.hyves.nl

quote:
Op 7 juni 2004 17:49 schreef Chelman het volgende:
Ach...een beperkte geest kan ook prettig zijn.
?

lees homo


We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 07-06-2004 17:50 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 7 juni 2004 17:50 schreef HgarrothwulfF het volgende:
kan dit topic naar het onzin forum?


Ik heb even de PT topic voor je omhooggeschopt....


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


northblackdeathsatan
Usericon van northblackdeathsatan
Posted 07-06-2004 17:52 by northblackdeathsatan Wijzig reactieProfiel van northblackdeathsatanQuote dit bericht

ignorance is a bliss.

maar ik geraak toch ook niet over dat schreeuwerige van hardcore terwijl necrophagia dan weer zo intens goed vind.
soms snap ik mijn eigen niet.
zelfs als er dan zo een metalcore band is met typische hardcore screams is het stereo af


Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 07-06-2004 17:54 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht

quote:
Op 7 juni 2004 17:48 schreef HgarrothwulfF het volgende:
ho wacht, als het daar op lijkt heb ik de verkeerde band voor me haha

hoe kom ik dan bij porcupine tree verdomme
Je maakt wel eens vaker van dit soort fouten.
Herinner je die christenlijke black metal nog? Ondskapt?


F*ck hippies


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 07-06-2004 17:55 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 7 juni 2004 17:54 schreef Manifest het volgende:
Je maakt wel eens vaker van dit soort fouten.
Herinner je die christenlijke black metal nog? Ondskapt?


ROFL

DRACO SIT MIHI DUX-----O JESU!!!!!


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


HgarrothwulfF
F.E.S.
Usericon van HgarrothwulfF
Posted 07-06-2004 17:55 by HgarrothwulfF Wijzig reactieProfiel van HgarrothwulfFQuote dit berichthttp://vilosophe.hyves.nl

quote:
Op 7 juni 2004 17:54 schreef Manifest het volgende:
Je maakt wel eens vaker van dit soort fouten.
Herinner je die christenlijke black metal nog? Ondskapt?

ssssst

ik meende echt christian religious bm te lezen


We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla


northblackdeathsatan
Usericon van northblackdeathsatan
Posted 07-06-2004 17:55 by northblackdeathsatan Wijzig reactieProfiel van northblackdeathsatanQuote dit bericht

quote:
Op 7 juni 2004 17:50 schreef HgarrothwulfF het volgende:
kan dit topic naar het onzin forum?



waarom vind je dit nu onzin? zet een onbekende celine dion in een groep als tristania en niemand zal er over lullen dat ze een foute stem is. metal is in de eerste plaats een ingesteldheid gekleurd door het materiaal die gebruikt wordt en de stem en de teksten.


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 07-06-2004 17:56 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 7 juni 2004 17:48 schreef Manifest het volgende:
Je bent gewoon uitgelult Count Usher. Daarom zeg je niks meer behalve een persoonlijke aanval.


Nee, hoor. I could go on all night!
We raken er gewoon niet uit. Jij hebt jou (naar mijn idee) bekrompen visie, ik heb de mijne. Over smaak valt nu eenmaal te twisten.

Toch nog een kleine persoonlijke aanval: Stop met die werkwoordsfouten! Samen met HgarrothwulfF ben je verantwoordelijk voor het kelderen van het grammaticaal niveau van dit topic. Als leraar Nederlands raakt iedere werkwoordsfout me diep in het hart. I'm begging you!


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


HgarrothwulfF
F.E.S.
Usericon van HgarrothwulfF
Posted 07-06-2004 17:56 by HgarrothwulfF Wijzig reactieProfiel van HgarrothwulfFQuote dit berichthttp://vilosophe.hyves.nl

quote:
Op 7 juni 2004 17:55 schreef northblackdeathsatan het volgende:
waarom vind je dit nu onzin? zet een onbekende celine dion in een groep als tristania en niemand zal er over lullen dat ze een foute stem is. metal is in de eerste plaats een ingesteldheid gekleurd door het materiaal die gebruikt wordt en de stem en de teksten.
maar wat heeft dione met metal te maken? wel eens wat van haar muziek gehoord?

[Dit bericht is gewijzigd door HgarrothwulfF op 07-06-2004 17:57]


We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla


HgarrothwulfF
F.E.S.
Usericon van HgarrothwulfF
Posted 07-06-2004 17:57 by HgarrothwulfF Wijzig reactieProfiel van HgarrothwulfFQuote dit berichthttp://vilosophe.hyves.nl

quote:
Op 7 juni 2004 17:56 schreef Count Usher het volgende:
Nee, hoor. I could go on all night!
We raken er gewoon niet uit. Jij hebt jou (naar mijn idee) bekrompen visie, ik heb de mijne. Over smaak valt nu eenmaal te twisten.

Toch nog een kleine persoonlijke aanval: Stop met die werkwoordsfouten! Samen met HgarrothwulfF ben je verantwoordelijk voor het kelderen van het grammaticaal niveau van dit topic. Als leraar Nederlands raakt iedere werkwoordsfout me diep in het hart. I'm begging you!
alinea 1: en wat zeg ik nu de hele tijd?

alinea 2: in your wet dreams


We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 07-06-2004 17:58 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 7 juni 2004 17:56 schreef HgarrothwulfF het volgende:
maar wat heeft dione met metakl te maken? wel eens wat van haar muziek gehoord?


Grindcore toch?


HgarrothwulfF
F.E.S.
Usericon van HgarrothwulfF
Posted 07-06-2004 17:58 by HgarrothwulfF Wijzig reactieProfiel van HgarrothwulfFQuote dit berichthttp://vilosophe.hyves.nl

quote:
Op 7 juni 2004 17:58 schreef Schaep het volgende:
Grindcore toch?


We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla


northblackdeathsatan
Usericon van northblackdeathsatan
Posted 07-06-2004 17:59 by northblackdeathsatan Wijzig reactieProfiel van northblackdeathsatanQuote dit bericht

Op 7 juni 2004 17:43 schreef Chelman het volgende:
Je hoeft het helemaal niet te luisteren of mooi vinden. Ik doe dat ook niet want ik vind het geen reet aan. Maar....ik ben wel in staat om het kaf van de koren te scheiden ongeacht of IK het PERSOONLIJK wel in mijn CD speler zou zetten. Zo doet me een Mariah Carey of Whitney Houston echt 0,0 maar ik vind dat ze beiden een schitterende stem hebben en geweldig kunnen zingen. Daarvoor hoef ik zelf niet idolaat te zijn van de dames in kwestie.
--------------------------------------------------------------------------------

ik schijn jou niet te zijn, vind ze allebei klote, neem een zangeres als die van darkened nocturn slaughtercult of dracena: dát is een stem

ik heb het koren al een hele lange tijd geleden van het kaf gescheiden, ga nu niet beginnen met andere soorten metal, omdat ik ze bij voorbaat al niks vind... wat wordt bevestigt als ik ergens een nummer van een zo'n band hoor

--------------------------------------------------------------------------------


jij doet alsof zangeressen die in een metalgroep spelen beter zijn dan andere, terwijl dat op zich niets zegt over hun kwaliteiten. tis appels met peren vergelijken. en jij lijkt me geen fruitboer


Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 07-06-2004 18:00 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht

quote:
Op 7 juni 2004 17:56 schreef Count Usher het volgende:
Nee, hoor. I could go on all night!
We raken er gewoon niet uit. Jij hebt jou (naar mijn idee) bekrompen visie, ik heb de mijne. Over smaak valt nu eenmaal te twisten.

Toch nog een kleine persoonlijke aanval: Stop met die werkwoordsfouten! Samen met HgarrothwulfF ben je verantwoordelijk voor het kelderen van het grammaticaal niveau van dit topic. Als leraar Nederlands raakt iedere werkwoordsfout me diep in het hart. I'm begging you!
Goh, als leraar Nederlands zou ik wel van je verwachten geen persoonlijke aanval te gebruiken.
Dankzij dit soort gezeik kom je juist niet verder in een discussie.


F*ck hippies


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 07-06-2004 18:00 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 7 juni 2004 17:56 schreef Count Usher het volgende:

Toch nog een kleine persoonlijke aanval: Stop met die werkwoordsfouten! Samen met HgarrothwulfF ben je verantwoordelijk voor het kelderen van het grammaticaal niveau van dit topic. Als leraar Nederlands raakt iedere werkwoordsfout me diep in het hart. I'm begging you!


we zullen het kofschip van het kafschip moeten scheiden vrees ik.....


HgarrothwulfF
F.E.S.
Usericon van HgarrothwulfF
Posted 07-06-2004 18:00 by HgarrothwulfF Wijzig reactieProfiel van HgarrothwulfFQuote dit berichthttp://vilosophe.hyves.nl

@northnogwatsatanmoederdinges

maar waar gaat dit topic nou over dan?

alle muziek? algemene stromingen?

metal toch?

is dit een metalforum?

[Dit bericht is gewijzigd door HgarrothwulfF op 07-06-2004 18:02]


We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla


northblackdeathsatan
Usericon van northblackdeathsatan
Posted 07-06-2004 18:00 by northblackdeathsatan Wijzig reactieProfiel van northblackdeathsatanQuote dit bericht

quote:
Op 7 juni 2004 18:00 schreef Spirit In Black het volgende:
we zullen het kofschip van het kafschip moeten scheiden vrees ik.....


kofschaep?


Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen