IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Pelican Vorige pagina | Volgende pagina
Cainam Ladicius
Usericon van Cainam Ladicius
Posted 26-01-2006 23:48 by Cainam Ladicius Wijzig reactieProfiel van Cainam LadiciusQuote dit bericht

Yup, ben er in 013



Brujo
demonische agricultuur, sectarische monocultuur
Usericon van Brujo
Posted 27-01-2006 0:11 by Brujo Wijzig reactieProfiel van BrujoQuote dit bericht

Donderdag 9 februari 2006 in 't Burger (Cave In + Pelican) ..relaxed, stoner, droner, drones?


Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 27-01-2006 19:42 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Kaartje voor de 013 net binnen, en hoorde dat ze bijna op zijn. Opschieten dus!


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 27-01-2006 20:04 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Kaartje voor Vera ook besteld


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


metalmook
Usericon van metalmook
Posted 09-02-2006 0:17 by metalmook Wijzig reactieProfiel van metalmookQuote dit bericht

Hoe geniaal vanavond!!!!


made out of babies was ook geweldig, wat een super zangeres!


Cainam Ladicius
Usericon van Cainam Ladicius
Posted 09-02-2006 1:48 by Cainam Ladicius Wijzig reactieProfiel van Cainam LadiciusQuote dit bericht

Leuk avondje gehad:

Made out of babies, vond het redelijk. Prima frontvrouw, wel leuk meisje , muzikaal was het te doen, beetje stonerachtig, niet my cup of tea

Pelican, de band waarvoor ik gekomen was. Speelde een goeie set, intens gespeeld en goed geluid. Lekker chillen op trage ritmes, beukstukken, postrock passages. Heerlijk gewoon. Daarna mijn verzameling compleet gemaakt met Untitled EP.

Cave In, kende ik alleen Until Your Heart Stops van maar vond hun nieuwe(re) werk live ook goed. Maar eens wat meer van gaan luisteren.

Dit alles voor slechts 9 euro, top!



karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 09-02-2006 1:56 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

godver, ben wel erg benieuwd nu... morgen in bwh...


Je moeder.


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 09-02-2006 8:24 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Godverdomme, tegen het einde van Pelican onwel geworden en naar huis gegaan (Cave In gemist ). Maar Pelican was goed bezig zeg! Na 10 minuten gehypnoticeerd


Brujo
demonische agricultuur, sectarische monocultuur
Usericon van Brujo
Posted 09-02-2006 14:58 by Brujo Wijzig reactieProfiel van BrujoQuote dit bericht

quote:
Op 9 februari 2006 1:48 schreef Cainam Ladicius het volgende:
Leuk avondje gehad:

Made out of babies, vond het redelijk. Prima frontvrouw, wel leuk meisje , muzikaal was het te doen, beetje stonerachtig, niet my cup of tea

Pelican, de band waarvoor ik gekomen was. Speelde een goeie set, intens gespeeld en goed geluid. Lekker chillen op trage ritmes, beukstukken, postrock passages. Heerlijk gewoon. Daarna mijn verzameling compleet gemaakt met Untitled EP.

Cave In, kende ik alleen Until Your Heart Stops van maar vond hun nieuwe(re) werk live ook goed. Maar eens wat meer van gaan luisteren.

Dit alles voor slechts 9 euro, top!


Hah, klinkt goed. *gnuif*
Mweh, waarom bij ons eigenlijk geen Made out of babies? hm? hm?


Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke


Melk is Goed
Usericon van Melk is Goed
Posted 09-02-2006 17:41 by Melk is Goed Wijzig reactieProfiel van Melk is GoedQuote dit bericht

quote:
Op 9 februari 2006 1:48 schreef Cainam Ladicius het volgende:
Leuk avondje gehad:

Made out of babies, vond het redelijk. Prima frontvrouw, wel leuk meisje , muzikaal was het te doen, beetje stonerachtig, niet my cup of tea

Pelican, de band waarvoor ik gekomen was. Speelde een goeie set, intens gespeeld en goed geluid. Lekker chillen op trage ritmes, beukstukken, postrock passages. Heerlijk gewoon. Daarna mijn verzameling compleet gemaakt met Untitled EP.

Cave In, kende ik alleen Until Your Heart Stops van maar vond hun nieuwe(re) werk live ook goed. Maar eens wat meer van gaan luisteren.

Dit alles voor slechts 9 euro, top!


Made Out of Babies stoner? Ik vond het veel meer noiserock. Had erg veel weg van Unsane-maar-dan-met-een-psychotische-madame-als-zanger. Erg vet, heb maar meteen de cd aangeschaft. Die is trouwens uitgekomen op Neurot recordings, zegt wellicht wel iets....

Pelican was wederom overweldigend. Werkelijk prachtige muziek maken die gasten, en nog een goeie live band ook! Weinig "oud" werk, voor zover je daar bij zo'n jonge band van kunt spreken, maar dat mocht de pret niet drukken. Magnifique.

Cave In... tja... sorry maar ik vond het echt helemaal niks. Die laatste plaat vond ik best te pruimen, maar live klinken ze echt heel erg zeurderig. Beetje arrogante podiumpresentatie ook. Vrienden van me hielden het nog korter vol dan ik, die waren al naar een handjevol nummers pleiten onder het motto "dit is het aankijken niet waard". Ik ben ook ver voor het einde vertrokken. Beetje een anti-climax....

[Dit bericht is gewijzigd door Melk is Goed op 09-02-2006 17:43]


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 09-02-2006 17:44 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Ik baal nogsteeds dat ik na pelican weg ben gegaan omdat ik me niet goed voelde, bem zo helemaal vergeten om die Pelican/MONO split LP mee te nemen voor een tientje :\


Melk is Goed
Usericon van Melk is Goed
Posted 09-02-2006 17:48 by Melk is Goed Wijzig reactieProfiel van Melk is GoedQuote dit bericht

quote:
Op 9 februari 2006 17:44 schreef Tormented soul het volgende:
Ik baal nogsteeds dat ik na pelican weg ben gegaan omdat ik me niet goed voelde, bem zo helemaal vergeten om die Pelican/MONO split LP mee te nemen voor een tientje :


Ja da's een mooie LP ja. Twee van m'n favoriete bands op één plaat. Kheb die LP bij het concert van Mono in de Willem II vorig jaar gekocht. Good stuff. Verder is dit totaal niet als zout in de wonden bedoeld hoor....


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 09-02-2006 17:55 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Sterf


The Chosen
Usericon van The Chosen
Posted 09-02-2006 19:39 by The Chosen Wijzig reactieProfiel van The ChosenQuote dit bericht

Morgen maar even een kijkje nemen in Groningen. Ben erg benieuwd hoe ze het er live vanaf brengen, maar na het lezen van de reacties hier moet het wel goed komen.


She Said Destroy in Black New York


metalmook
Usericon van metalmook
Posted 09-02-2006 19:52 by metalmook Wijzig reactieProfiel van metalmookQuote dit bericht

Dat vermoed ik wel ja... zit er zelf ook nog aan te denken om morgen maar 'ns naar groningen af te reizen.


The Chosen
Usericon van The Chosen
Posted 09-02-2006 20:16 by The Chosen Wijzig reactieProfiel van The ChosenQuote dit bericht

Ik zat zelf eerst ook te twijfelen om te gaan, omdat ik hoorde dat de drummer van Pelican live erg slecht scheen te zijn. Iemand iets opgevallen?


She Said Destroy in Black New York


metalmook
Usericon van metalmook
Posted 09-02-2006 20:24 by metalmook Wijzig reactieProfiel van metalmookQuote dit bericht

ik heb me er iig niet aan gestoord, was best strak bezig...


The Chosen
Usericon van The Chosen
Posted 09-02-2006 20:44 by The Chosen Wijzig reactieProfiel van The ChosenQuote dit bericht

Gelukkig maar!


She Said Destroy in Black New York


Iscariah
Slateman
Usericon van Iscariah
Posted 09-02-2006 21:15 by Iscariah Wijzig reactieProfiel van IscariahQuote dit bericht

Dan is hij verbeterd sinds ik ze live zag ... Goed voor hem.


metalmook
Usericon van metalmook
Posted 09-02-2006 21:49 by metalmook Wijzig reactieProfiel van metalmookQuote dit bericht

't is absoluut niet de beste drummer die ik ooit gehoord heb, maar gister speelde hij toch aardig strak, en paste perfect bij pelican.


Brujo
demonische agricultuur, sectarische monocultuur
Usericon van Brujo
Posted 10-02-2006 0:17 by Brujo Wijzig reactieProfiel van BrujoQuote dit bericht

quote:
Op 9 februari 2006 17:41 schreef Melk is Goed het volgende:
Pelican was wederom overweldigend. Werkelijk prachtige muziek maken die gasten, en nog een goeie live band ook! Weinig "oud" werk, voor zover je daar bij zo'n jonge band van kunt spreken, maar dat mocht de pret niet drukken. Magnifique.

Cave In... tja... sorry maar ik vond het echt helemaal niks. Die laatste plaat vond ik best te pruimen, maar live klinken ze echt heel erg zeurderig. Beetje arrogante podiumpresentatie ook. Vrienden van me hielden het nog korter vol dan ik, die waren al naar een handjevol nummers pleiten onder het motto "dit is het aankijken niet waard". Ik ben ook ver voor het einde vertrokken. Beetje een anti-climax....


Waaaah, Cave In was echt het beste van de avond. Alles in stijl, het liep van stoner tot metal en weer terug. Beetje geschreeuqw en gezang hier en daar. Die baardmannen kunnen best spelen, relaxte meuk


Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke


metalmook
Usericon van metalmook
Posted 10-02-2006 0:35 by metalmook Wijzig reactieProfiel van metalmookQuote dit bericht

cave in was veruit het minste van de 3 bands!!! ze mogen nog niet in de schaduw staan van Pelican!


El Kapitån Oscuro
Usericon van El Kapitån Oscuro
Posted 10-02-2006 9:34 by El Kapitån Oscuro Wijzig reactieProfiel van El Kapitån OscuroQuote dit bericht

Heb me gisteren zeer vermaakt in het Burgerweeshuis. Om een of andere reden speelde Pelican als eerste. Slechts een nummer gezien, maar dat klonk erg goed.
Cave In heeft mij positief verrast. Afwisselende rock/metal. Baardige mannen die hun instrumenten goed beheersen.

Geluid was goed en de belichting sfeervol. Geslaagd avondje


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 10-02-2006 9:38 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Cave In heerscht. Vanavond interview met de mannen.
Ben ook erg benieuwd naar Pelican live trouwens


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 10-02-2006 21:17 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

iemand groningen?


NEE??


haha nou en, zie je daar.


Suck my piss


Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen