IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Meldt hier de doden Vorige pagina | Volgende pagina
Sarjenka
Greetings and felicitations children of technology
Usericon van Sarjenka
Posted 12-01-2003 12:14 by Sarjenka Profiel van Sarjenkahttp://nightmarepatrol.net/sarjenka/weblog

Maurice Gibb, een der Bee-Gees, is vanmorgen op 53-jarige leeftijd in het ziekenhuis overleden aan een hartaanval. Hij was afgelopen donderdag met spoed opgenomen voor een maagoperatie.


If you can't eat it or fuck it, then kill it...


Sorpresa
love sucks
Usericon van Sorpresa
Posted 12-01-2003 12:15 by Sorpresa Profiel van Sorpresahttp://www.thats-me.nl/apocalypse

och


"If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself"


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 12-01-2003 12:32 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

niet staying alive dus
zonde, was nog erg jong


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 12-01-2003 13:29 by Phriar Profiel van Phriarhttp://metal.20m.com

Echt waar?

Ik zal in tribute vanavond een paar plaatjes van ze draaien draaien (geen grapje)


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


X-Act
ZM-virus
Usericon van X-Act
Posted 13-01-2003 2:44 by X-Act Profiel van X-Act

Niemand heeft blijkbaar de kracht gevonden volgende triest bericht te melden:

Einar Fredriksen (Funeral, Paradigma) heeft er op 10 januari een eind aan gemaakt.

Zijn levensvisie:
"I fear the life, this beach of blood & moving energy, and, alone, prefer the death, which promisses freedom & eternity."

R.I.P.



In der Beschränkung zeigt sich der Meister !


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 13-01-2003 11:30 by Zenial Profiel van Zenialhttp://www.zenial.nl

quote:
Op 13 januari 2003 2:44 schreef X-Act het volgende:
Einar Fredriksen (Funeral, Paradigma) heeft er op 10 januari een eind aan gemaakt.

Echt waar????
Godver, ik heb nog een paar jaar de officiele Paradigma site bijgehouden. Laatste tijd niks meer van ze gehoord....



Zenial


DMTR
Stik er maar in
Usericon van DMTR
Posted 13-01-2003 15:51 by DMTR Profiel van DMTRhttp://www.shadowsofdisgust.com

Eén van mijn allergrootste idolen is vorige week op 58 jarige leeftijd overleden. Het gaat hier om Peter de Smet, tekenaar van oa. de Generaal en Viva Zapapa.

Het eerste stripboek wat ik uit ga brengen draag ik aan hem op.


You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!!


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 13-01-2003 16:35 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 13 januari 2003 11:30 schreef Zenial het volgende:



aan zijn armen te zien iig niet het meest vrolijke type


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 13-01-2003 18:42 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 13 januari 2003 15:51 schreef DMTR het volgende:
Eén van mijn allergrootste idolen is vorige week op 58 jarige leeftijd overleden. Het gaat hier om Peter de Smet, tekenaar van oa. de Generaal en Viva Zapapa.

Het eerste stripboek wat ik uit ga brengen draag ik aan hem op.


Hey, dat is jammer! "De generaal"was een briljante strip!


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 14-01-2003 0:02 by Zenial Profiel van Zenialhttp://www.zenial.nl

quote:
Op 13 januari 2003 18:42 schreef attila_de_hun het volgende:
Hey, dat is jammer! "De generaal"was een briljante strip!

Inderdaad!!!



Vrot.


Zenial


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 07-06-2003 15:36 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

.

[Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 07-06-2003 15:38]


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 07-06-2003 15:38 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

Hmmf.. al een half jaar geen doden??

Nou, hier is er weer een, ter waarde van 6 dollar en een pakje peuken


Baby levend begraven wegens lelijke lippen

Bron: Gazet van Antwerpen
In China is een baby door haar opa levend begraven omdat ze volgens hem lelijke lippen had.

Volgens de South China Morning Post had de moeder toestemming gegeven voor de daad. De opa betaalde vervolgens een man 50 yuan (6 dollar) en een pakje sigaretten om het meisje te doden.

Een voorbijganger hoorde gekreun en kon het meisje redden. Kindermoord vindt vaker plaats in China. Eén van de redenen daarvan is dat in veel gebieden de wet geldt dat er per gezin maar een kind mag worden geboren.




Niet dood dus... maar toch bijna


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 07-06-2003 15:40 by TNightmare (Speciaal lid) Profiel van TNightmare

Dus nog steeds een half jaar geen doden .


1i1ith
Usericon van 1i1ith
Posted 08-06-2003 21:44 by 1i1ith Profiel van 1i1ith

Ballonvaart in storm wordt Duits meisje fataal

Uitgegeven: 8 juni 2003 21:00
Laatst gewijzigd: 8 juni 2003 21:01

DUSSELDORF - Een vijfjarig meisje is zondagmiddag tijdens een hevige storm om het leven gekomen, toen de luchtballon waarin ze zat neerstortte. Dat heeft de politie van Düsseldorf bekendgemaakt.

Het kind was in de zitplaats van een met helium gevulde ballon geklauterd. Die stond op een feestterrein in Mönchengladbach van het NAVO-hoofdkwartier Rheindahlen, niet ver van de grens bij Roermond. Op het moment waarop het kind in de mand van de ballon zat, rukten felle windstoten tijdens een stortbui de verankeringen los. De wind dreef de ballon met het hulpeloze kind erin vijftig kilometer ver weg.

Bij Hamminkeln in de Kreis Wesel botste de ballon tegen een boerderij. Niet veel later vond een boer het omhulsel van de ballon in zijn wei. De politie trof het levenloze lichaam van het meisje 200 meter verderop aan.



........het arme kind.....



djkrizz
de allergeilste
Usericon van djkrizz
Posted 08-06-2003 21:51 by djkrizz Profiel van djkrizzhttp://www.enschedeseheadbangers.tk

zondag 8 juni 2003 @ 20:13 - Bron: De Gelderlander

Een jonge Nijmegenaar is zaterdagmiddag omgekomen toen zijn auto na een ongeluk in brand vloog.

De man reed door een tunnel, de Tunnelweg richting Molenweg, toen door nog onbekende oorzaak zijn auto tegen de laatste pilaar aan de linkerkant botste. De auto vloog vrijwel meteen in brand. Het lukte de hulpdiensten niet de man tijdig uit zijn auto te halen.

gta?



Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 08-06-2003 22:02 by Vampire_girl Profiel van Vampire_girlhttp://www.sfu420.com/

Eddie, mijn Russische dwerghamstertje. *snik*


the only pleasure is pain


gummibeer
Sommige mensen praten maar zeggen niks
Usericon van gummibeer
Posted 08-06-2003 22:08 by gummibeer Profiel van gummibeer

quote:
Op 8 juni 2003 22:02 schreef Vampire_girl het volgende:
Eddie, mijn Russische dwerghamstertje. *snik*
aaaaaaaaaaaaahhhhhhhhh


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 08-06-2003 22:12 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 8 juni 2003 21:51 schreef djkrizz het volgende:
zondag 8 juni 2003 @ 20:13 - Bron: De Gelderlander

Een jonge Nijmegenaar is zaterdagmiddag omgekomen toen zijn auto na een ongeluk in brand vloog.

De man reed door een tunnel, de Tunnelweg richting Molenweg, toen door nog onbekende oorzaak zijn auto tegen de laatste pilaar aan de linkerkant botste. De auto vloog vrijwel meteen in brand. Het lukte de hulpdiensten niet de man tijdig uit zijn auto te halen.

gta?

Vet! morgen kijken of er nog sporen liggen


gummibeer
Sommige mensen praten maar zeggen niks
Usericon van gummibeer
Posted 08-06-2003 22:52 by gummibeer Profiel van gummibeer

quote:
Op 8 juni 2003 21:51 schreef djkrizz het volgende:
zondag 8 juni 2003 @ 20:13 - Bron: De Gelderlander

Een jonge Nijmegenaar is zaterdagmiddag omgekomen toen zijn auto na een ongeluk in brand vloog.

De man reed door een tunnel, de Tunnelweg richting Molenweg, toen door nog onbekende oorzaak zijn auto tegen de laatste pilaar aan de linkerkant botste. De auto vloog vrijwel meteen in brand. Het lukte de hulpdiensten niet de man tijdig uit zijn auto te halen.

gta?
geen gta maarruh ene engelse prinses ongeluk

[Dit bericht is gewijzigd door gummibeer op 08-06-2003 22:53]


djkrizz
de allergeilste
Usericon van djkrizz
Posted 26-06-2003 22:33 by djkrizz Profiel van djkrizzhttp://www.enschedeseheadbangers.tk





Marc Vivien Foe overleden op 28-jarige leeftijd

RIP 1975-2003

speler van o.a. lyon, west ham utd en manchester city
onwel geworden en overleden vandaag tijdens kameroen - colombia voor de FIFA confederations cup

[Dit bericht is gewijzigd door djkrizz op 26-06-2003 22:39]



djkrizz
de allergeilste
Usericon van djkrizz
Posted 26-06-2003 22:33 by djkrizz Profiel van djkrizzhttp://www.enschedeseheadbangers.tk

quote:
Op 26 juni 2003 22:33 schreef djkrizz het volgende:




Marc Vivien Foe overleden op 28-jarige leeftijd

RIP 1975-2003

speler van o.a. lyon, west ham utd en manchester city
onwel geworden en overleden vandaag tijdens kameroen - colombia voor de FIFA confederations cup



zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 26-06-2003 23:54 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Profiel van zillah-mortehttp://aeterna.cjb.net

er lag wel een dood egeltje naast de weg dat vind ik wel zielig


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


R.
Usericon van R.
Posted 26-06-2003 23:56 by R. Profiel van R.

elvis.
john kennedy.


Sater
Usericon van Sater
Posted 01-07-2003 13:25 by Sater Profiel van Sater

quote:
Op 12 november 2001 19:57 schreef Valorian666 het volgende:
Rule No. 1: Geen oude mensen uit de sloot halen! (alleen mensen die pas net overleden zijn, of om mensen waar om wat voor reden dan ook nog niet eerder melding van gemaakt is)



[Dit bericht is gewijzigd door Sater op 01-07-2003 13:26]


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 01-07-2003 15:41 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

Katharine Hepburn (96) overleden 30-06-2003
Verslag NOS-Journaal
Volgens Jacques Goderie is Hepburn niet een, maar dè Hollywood-legende Hollywood-legende Katharine Hepburn (96) is overleden. De Amerikaanse actrice speelde in meer dan vijftig tv- en bioscoopfilms. Onder de bekendste waren: 'Bringing up baby', 'The Philadelphia Story', 'The African Queen', 'Guess who's coming to diner?' en 'On Golden Pond'.

Katharine Hepburn debuteerde in 1932 met 'A Bill of Divorcement'. Haar laatste rol speelde ze in 1994, op 87-jarige leeftijd, in 'Love Affair'.

Tot vorig jaar was de 'first lady of cinema' de enige in de Hollywood-geschiedenis die twaalf keer voor een Oscar werd genomineerd. Actrice Meryl Streep streefde haar pas onlangs voorbij met een dertiende nominatie.

'Grootste filmster'
Hepburn won de prestigieuze filmprijs voor beste actrice echter vier keer, waarvan drie keer na haar zestigste. Zij kreeg het felbegeerde beeldje voor haar rollen in 'Morning Glory' (1933), 'Guess Who's Coming to Dinner?' (1967), 'A Lion in Winter' (1968) en 'On Golden Pond' (1981). Streep heeft tot nu toe twee Oscars in de wacht gesleept.

Bovendien riep het Amerikaanse Film Instituut haar in 1995 uit tot de grootste vrouwelijke filmster aller tijden.

Anonimiteit
Hepburn had een hekel aan publiciteit. Ze verscheen ook bijna nooit bij prijsuitreikingen en werd op een vliegveld ooit bijna onthoofd door een propellor troen ze probeerde de pers te ontwijken.

"Zodra op het filmdoek het woord 'einde' verschijnt, verdwijn ik weer in de anonimiteit", verklaarde ze ooit. En: "Bang voor de dood? helemaal niet. Het zou een opluchting zijn, dan hoef ik niet meer met u te praten."

Toch mocht de actrice zich verheugen in een grote populariteit. Volgens kenners straalde ze in de haar rollen een eigenzinnigheid, intelligentie en zelfstandigheid uit die haar fascinerend maakten.

Spencer Tracy
Katherine Hepburn werd geboren in 1907 ("ondanks alles wat ik eerder heb gezegd"), in de stad Hartford in Connecticut. Lange tijd hield ze de geboortedatum van haar jongere broer aan.

Ze was van 1928 tot 1934 getrouwd met Ludlow Ogden Smith. Het huwelijk eindigde in een scheiding. Ze zou haar hele leven kinderloos blijven.

Ze had na de scheiding een relatie met Spencer Tracy, van 1940 tot zijn dood in 1967. "Hij sprak er niet over en ik ook niet. We bleven eenvoudig 27 jaar bij elkaar . Voor mij was dat het absolute geluk. Ze noemen dat liefde", schreef ze in haar memoires.

Met Tracy maakte ze in totaal negen films, die opvallen door de speciale chemie tussen de twee. Ze werkte ook met Humphrey Bogart in de klassieker The African Queen.

Tragisch
Over het huwelijk zei ze op latere leeftijd dat het "vreselijk onhandig" was. Haar kinderloosheid was een bewuste keuze: "Alleen als een vrouw besluit om geen kinderen te krijgen, kan ze leven als een man. Dat is wat ik heb gedaan."

In 1991 kwamen haar memoires uit, onder de titel 'Me'. Over haar leven vertelde ze: "Het kan ontzettend tragisch zijn, en ik heb mijn deel wel gehad. Maar wat je ook overkomt, je moet positief blijven. Uiteindelijk moet je niet vergeten te blijven lachen."

De filmster overleed in haar huis in Old Saybrook (Connecticut). Volgens haar zwager Ellworth Grant stierf zij aan "de complicaties van een hoge leeftijd". De laatste jaren ging haar gezondheid snel achteruit door hartproblemen en de ziekte van Parkinson.

President Bush van de Verenigde Staten heeft in een verklaring laten weten dat hij aan Hepburn zal blijven denken als een nationale "artistieke schat".

Ook de 71-jarige filmdiva Elizabeth Taylor betreurt haar dood. "Ik denk dat alle actrices ter wereld haar altijd met een soort jaloezie bekeken en met een gevoel van: ach, zou ik maar kunnen zijn zoals zij."


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen