IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Meldt hier de doden Vorige pagina | Volgende pagina
NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 23-10-2003 14:14 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

quote:
Op 23 oktober 2003 14:12 schreef Immortella het volgende:
Een geval van joyriding heeft woensdag even na middernacht het leven gekost aan een 17-jarig meisje uit Someren. Ze reed samen met een even oude jongen en meisje in een auto, die de jongen zonder toestemming van zijn ouders had meegenomen.

Het drietal reed bij Asten toen de jongen de macht over het stuur kwijtraakte en de auto tegen een boom botste. De brandweer moest hen uit de auto bevrijden. Het meisje was toen al overleden, de andere twee zijn met hersen- en inwendig letsel naar een ziekenhuis in Geldrop gebracht. Hun toestand is kritiek.

Bron: Fok.nl
oh what a joy...


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


frankeehm
Sterf af.
Usericon van frankeehm
Posted 23-10-2003 14:15 by frankeehm Profiel van frankeehm

Terecht. Afstraffen die hap, onverantwoordelijk gedrag ook altijd.


rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrotzooi


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 23-10-2003 14:26 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

Wat een losers.. ben blij dat ze zichzelf tegen een boom geparkeerd hebben voor ze de kans kregen iemand anders aan gort te rijden .. en hulde aan de ouders als je dan zo faalt in het opvoeden van je kinderen, zorg er dan in ieder geval voor dat je de autosleutels niet laat slingeren


Skull
Usericon van Skull
Posted 23-10-2003 15:01 by Skull Profiel van Skullhttp://www.sammath.nl

quote:
Op 23 oktober 2003 14:12 schreef Immortella het volgende:
Een geval van joyriding heeft woensdag even na middernacht het leven gekost aan een 17-jarig meisje uit Someren. Ze reed samen met een even oude jongen en meisje in een auto, die de jongen zonder toestemming van zijn ouders had meegenomen.

Het drietal reed bij Asten toen de jongen de macht over het stuur kwijtraakte en de auto tegen een boom botste. De brandweer moest hen uit de auto bevrijden. Het meisje was toen al overleden, de andere twee zijn met hersen- en inwendig letsel naar een ziekenhuis in Geldrop gebracht. Hun toestand is kritiek.


Opgeruimd staat netjes... hopen dat die laatste 2 ook eraan onderdoor gaan Stelletje onverantwoordelijken


- Mutatis mutandis -


Lies
Usericon van Lies
Posted 24-10-2003 0:28 by Lies Profiel van Lies

Alsof mensen met een rijbewijs en een eigen auto het er zoveel beter vanaf brengen...


[Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 24-10-2003 0:56 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 24 oktober 2003 0:28 schreef Lies het volgende:
Alsof mensen met een rijbewijs en een eigen auto het er zoveel beter vanaf brengen...


Nou, ik heb nog nooit iemand doodgereden, tenzij je een enkele egel of hert ook meetelt.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Lies
Usericon van Lies
Posted 24-10-2003 0:58 by Lies Profiel van Lies

Maar jij bent een man... Die kunnen over 't algemeen wel rijden.


[Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 24-10-2003 0:59 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 24 oktober 2003 0:58 schreef Lies het volgende:
Maar jij bent een man... Die kunnen over 't algemeen wel rijden.


Wijze woorden


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 24-10-2003 0:59 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
Op 24 oktober 2003 0:58 schreef Lies het volgende:
Maar jij bent een man... Die kunnen over 't algemeen wel rijden.


Vrouwen achter het stuur..

BLOED AAN DE MUUR




Lies
Usericon van Lies
Posted 24-10-2003 1:02 by Lies Profiel van Lies

Hou wel in gedachten dat ik het hier over nuchtere, niet dementerende mannen heb he.


[Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation.


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 24-10-2003 1:03 by Immortella Profiel van Immortella

quote:
Op 24 oktober 2003 0:59 schreef Snaack het volgende:
Vrouwen achter het stuur..

BLOED AAN DE MUUR






Ben een beter chauffeur dan menig man hoor!!

Alhoewel vrouwen achter het stuur over het algemeen wel vreselijke prutsers zijn...
Ze kunnen niet draaien, niet inparkeren en ze rijden altijd te langzaam!!!

(Behalve ik natuurlijk.. )


..."Hate can only create more hate"...


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 24-10-2003 1:04 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 24 oktober 2003 1:03 schreef Immortella het volgende:
en ze rijden altijd te langzaam!!!

(Behalve ik natuurlijk.. )


Put your pedal to the metal


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 24-10-2003 9:37 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

toch als ik me irriteer aan het rijgedrag zit er meestal toch of een bejaarde of een vrouw achter het stuur


Legatius
The Crypt has Eyes
Usericon van Legatius
Posted 24-10-2003 10:23 by Legatius Profiel van Legatiushttp://drink.to/tswaertderduusternesse

quote:
Op 23 oktober 2003 15:01 schreef Skull het volgende:
Opgeruimd staat netjes... hopen dat die laatste 2 ook eraan onderdoor gaan Stelletje onverantwoordelijken


Alsof je hetzelfde zou zeggen, indien je het had zien gebeuren... (Nee, kheb het niet zien gebeuren.)


Je kan me de bout hachelen!


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 24-10-2003 10:28 by Leviathanica Profiel van Leviathanicahttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 24 oktober 2003 0:59 schreef Snaack het volgende:
Vrouwen achter het stuur..

BLOED AAN DE MUUR





Als ik achter het stuur zit wel.
Carmageddon...maar ik heb dan ook geen rijbewijs.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 24-10-2003 10:42 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

volgens mij is het ook beter dat ik nooit een rijbewijs ga halen


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 24-10-2003 10:43 by Leviathanica Profiel van Leviathanicahttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 24 oktober 2003 10:42 schreef ghoulliette het volgende:
volgens mij is het ook beter dat ik nooit een rijbewijs ga halen

Ben ik ook niet van plan.
Veels te duur, ik ga wel fietsen.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


CoenV
Usericon van CoenV
Posted 24-10-2003 11:54 by CoenV Profiel van CoenV

ben wel 18, moet maar eens gaan beginnen.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 24-10-2003 12:05 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

leviathanica en ik zijn pas 14


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 24-10-2003 17:01 by Vampie Profiel van Vampie

KERKRADE - Bij een of meerdere schietpartijen in Kerkrade zijn vrijdag meerdere doden gevallen. De politie meldde vrijdagmorgen een schietpartij in een fitnesscentrum aan de Tunnelweg, waarbij een dode viel. Vrijdagmiddag maakte de politie bekend dat in een huis in Kerkrade meerdere doden gevonden zijn. Zij zouden mogelijk het slachtoffer zijn geworden van een schietpartij.

Die zou te maken hebben met de schietpartij in het fitnesscentrum. Onbevestigde berichten spreken over een totaal van vier doden. De politie geeft hierover om 16.30 uur een persconferentie in het Kerkraadse politiebureau.

De politie heeft de vermoedelijke dader, een 37-jarige inwoner van Kerkrade, aangehouden en ingesloten. Vijftien mensen die tijdens de schietpartij in het fitnesscentrum aanwezig waren, zijn voor verhoor meegenomen naar het politiebureau in Kerkrade.

Volgens getuigen is het slachtoffer in het fitnesscentrum de schoonvader van de vermoedelijke dader. Aanleiding voor de schietpartij is volgens deze getuigen een lang slepend financieel conflict tussen de twee mannen. De politie wil hierover niets zeggen.



Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 24-10-2003 17:02 by Immortella Profiel van Immortella

quote:
Op 24 oktober 2003 17:01 schreef Vampie het volgende:
KERKRADE - Bij een of meerdere schietpartijen in Kerkrade zijn vrijdag meerdere doden gevallen. De politie meldde vrijdagmorgen een schietpartij in een fitnesscentrum aan de Tunnelweg, waarbij een dode viel. Vrijdagmiddag maakte de politie bekend dat in een huis in Kerkrade meerdere doden gevonden zijn. Zij zouden mogelijk het slachtoffer zijn geworden van een schietpartij.

Die zou te maken hebben met de schietpartij in het fitnesscentrum. Onbevestigde berichten spreken over een totaal van vier doden. De politie geeft hierover om 16.30 uur een persconferentie in het Kerkraadse politiebureau.

De politie heeft de vermoedelijke dader, een 37-jarige inwoner van Kerkrade, aangehouden en ingesloten. Vijftien mensen die tijdens de schietpartij in het fitnesscentrum aanwezig waren, zijn voor verhoor meegenomen naar het politiebureau in Kerkrade.

Volgens getuigen is het slachtoffer in het fitnesscentrum de schoonvader van de vermoedelijke dader. Aanleiding voor de schietpartij is volgens deze getuigen een lang slepend financieel conflict tussen de twee mannen. De politie wil hierover niets zeggen.




Dit hoorde ik net op de radio, die had een flinke hekel aan z'n schoonpapa...


..."Hate can only create more hate"...


CoenV
Usericon van CoenV
Posted 24-10-2003 19:41 by CoenV Profiel van CoenV

Iedereen is wel eens een keertje pissig, niks aan de hand verder, als ze het nou zelf opruimen, heeft niemand er last van.


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 25-10-2003 8:51 by Vampie Profiel van Vampie

Aan de Willem van Merodeweg in Weesp is gisteravond een 18-jarig meisje om het leven gekomen bij een ruzie tussen twee groepen jongeren, voornamelijk bestaande uit meisjes. Het meisje werd met een mes om het leven gebracht. Een ander 18-jarig meisje raakte zwaargewond.

Tijdens het incident waren er volgens de politie nog 12 mensen in het pand. Toen de politie arriveerde waren dit er nog vier. Deze vier zijn ingerekend. Vermoedelijk ging het conflict tussen de twee groepen om een jongen.



Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 25-10-2003 9:50 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Gangwar bla bla they deserve it


Nix
Usericon van Nix
Posted 29-10-2003 9:36 by Nix Profiel van Nix

Leraar aardrijkskunde..


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen