IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Meldt hier de doden Vorige pagina | Volgende pagina
Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 31-12-2001 11:03 by Sjaan Profiel van Sjaanhttp://www.wastelands.tk

quote:
Op 31 december 2001 3:10 schreef Azagthoth het volgende:
250 doden na een ongeluk met vuurwerk in Lima - Peru...


Wat ik dan opmerkelijk vindt is dat dit vandaag en misschien morgen in de krant staat maar dat een brand in Volendam van een jaar geleden met 'slechts' 13 doden nu nog steeds in het nieuws is.

Ik vind het echt harstikke erg voor die mensen maar ik blijf het wel krom vinden.


Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


linknl
MONEY talks BULLSHIT walks
Usericon van linknl
Posted 31-12-2001 13:20 by linknl Profiel van linknl

quote:
Op 4 december 2001 9:22 schreef FireFox het volgende:
Ik kan hier niet zo om lachen ....


Das dan jammer voor je.


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 31-12-2001 13:44 by Iskariot Profiel van Iskariot

quote:
Op 3 december 2001 10:35 schreef Valorian666 het volgende:
Ja.. toen DEAD doodging werd er immers ook niet de hele dag Mayhem gedraaid, en zijn gore-foto stond ook niet op de VP van de Telegraaf..
Toen EURONYMOUS dood ging ook geen Mayhem op televisie.

UGH!

Toen Euronymous ging was er volgens mij wel een nieuws bericht op de Noorse TV.

BTW 8 doden bij lawines.


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 31-12-2001 17:04 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

Profetisch bericht: er is vandaag of morgen vast wel weer ergens op de wereld iemand zo stom om zich zelf te doden met vuurwerk


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 31-12-2001 18:01 by Iskariot Profiel van Iskariot

quote:
Op 31 december 2001 17:04 schreef Valorian666 het volgende:
Profetisch bericht: er is vandaag of morgen vast wel weer ergens op de wereld iemand zo stom om zich zelf te doden met vuurwerk

Doe je ook aan handlezen of koffiedik kijken?


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 31-12-2001 23:33 by TNightmare (Speciaal lid) Profiel van TNightmare

quote:
Op 31 december 2001 17:04 schreef Valorian666 het volgende:
Profetisch bericht: er is vandaag of morgen vast wel weer ergens op de wereld iemand zo stom om zich zelf te doden met vuurwerk


Ik voorzie meerdere stommelingen...



linknl
MONEY talks BULLSHIT walks
Usericon van linknl
Posted 01-01-2002 22:14 by linknl Profiel van linknl

Hundreds injured in Philippine revelry
January 1, 2002 Posted: 1002 GMT


MANILA, Philippines -- Nearly 500 people were injured due to stray bullets and firecracker accidents during raucous New Year celebrations throughout the country.

A police report said 453 people were hurt by firecracker accidents, while stray bullets wounded 22 people.

The report, however, did not include the 107 people hurt over Christmas.

The Health Department meanwhile said that a 29-year-old man died on New Year's Eve in central Cebu province from firecracker burns.

New Year celebrations are traditionally bloody in the Philippines where people use powerful firecrackers to greet the New Year, believing it would expel evil spirits.

Police and health officials stressed that the current toll has significantly declined, as opposed to the start of 2001 when six people died and 1,365 were wounded.

Police attribute this development to an economic crunch, which has reduced the purchasing power of the people and has forced them to spend on basic needs such as food instead.

They also cited the intense government campaign against homemade firecrackers and firing of guns.

The Philippines National Police has recently ordered all 14,000 police in the capital to muzzle their barrels with masking tape, and threatened to summarily dismiss those who will defy the order.

The Police department also subjected police guns to inspection to determine if they have been fired


Ja zo kan je het ook doen.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 04-01-2002 16:03 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

buddy (de hond van clinton)

Bolletjesslikker (op schiphol)

een 27-jarige nigeriaan (veroordeel tot ophanging door een islamitische rechtbank)

freddy heineken

48 leden van de familie Chego

(bron: de volkskrant en de spits)


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 04-01-2002 16:10 by 0Tolerence Profiel van 0Tolerence

Vraag me af of Heineken gemist zal worden..
Zijn bier was toch al niet te zuipen


"This one is older than shit, heavier than time!"


Zash
Usericon van Zash
Posted 06-01-2002 11:25 by Zash Profiel van Zash

ZIEK ZIEK ZIEK

Wie komt er op het idee om zon topic te beginnen. Het heeft wel wat, maar het is een beetje morbideziekgekloot.

Zash


Power over others is nothing - Power over oneself is everything


Zash
Usericon van Zash
Posted 06-01-2002 11:26 by Zash Profiel van Zash

quote:
Op 4 januari 2002 16:10 schreef 0Tolerence het volgende:
Vraag me af of Heineken gemist zal worden..
Zijn bier was toch al niet te zuipen



HAHAHAHAHA, goeie


Power over others is nothing - Power over oneself is everything


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 08-01-2002 14:51 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

Iets opmerkelijks:

(vandaag in volkskrant)


Een jongetje van negen jaar is slachtoffer geworden van te zware schoolboekenrugzak.. Hij keek over de reling van de gallerij op de twintigste verdieping van de flat waarin hij woonde.. Hij leunde ver over de reling, en toen schoof de NEGEN KILO zware rugzak (!) over zijn hoofd ofzo en viel hij naar beneden... aia... dacht dat ik het zwaar had in mijn brugpiepertijd!

(o ja, hij is dus dood!)


Nog even over HEINIKEN... Zijn bier was na 1 minuut vaak al dood, dus hijzelf heeft het relatief nog lang uitgehouden..


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 08-01-2002 14:53 by Cadaveria Profiel van Cadaveria

wow klote....


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 08-01-2002 14:53 by Dwaallicht Profiel van Dwaallicht

quote:
Op 8 januari 2002 14:51 schreef Valorian666 het volgende:
Iets opmerkelijks:

(vandaag in volkskrant)


Een jongetje van negen jaar is slachtoffer geworden van te zware schoolboekenrugzak.. Hij keek over de reling van de gallerij op de twintigste verdieping van de flat waarin hij woonde.. Hij leunde ver over de reling, en toen schoof de NEGEN KILO zware rugzak (!) over zijn hoofd ofzo en viel hij naar beneden... aia... dacht dat ik het zwaar had in mijn brugpiepertijd!


allejezus, dan moet hij wel een enorme miezer zijn geweest zeg! Als je door negen kilo over de railing gesleurd wordt...
Wat een schrijnend verhaal.


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 08-01-2002 14:56 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

Ja.. ik vond het ook vrij vreemd.. hij moet dus al zover over de reling hebben geleund dat aan de goede kant nog maar maximaal 18 kilo meer zat dan aan de andere kant van de reling.. .. weird... maar in cominatie met een schrikreactie en misschien extreem lage relingen...

Edit; o.. van dat 18 kilo klopt wiskundig natuurlijk geen fuck.. maar toch (zou alleen opgaan als hij op de reling zou staan ofzo.. )

[Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 08-01-2002 14:57]


Pandaemonaeon
Pipo is back in town
Usericon van Pandaemonaeon
Posted 08-01-2002 14:57 by Pandaemonaeon Profiel van Pandaemonaeon

ik weet niet wie het is.. of WAT het is alleen het is denk ik wel dood



http://coke.rotten.com/head/head.jpg



Godverdommen..


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 08-01-2002 14:58 by Cadaveria Profiel van Cadaveria

quote:
Op 8 januari 2002 14:56 schreef Valorian666 het volgende:
Ja.. ik vond het ook vrij vreemd.. hij moet dus al zover over de reling hebben geleund dat aan de goede kant nog maar maximaal 18 kilo meer zat dan aan de andere kant van de reling.. .. weird... maar in cominatie met een schrikreactie en misschien extreem lage relingen...


zal het niet te maken hebben met de kracht waarmee de tas over zijn hoofd is geschoten?!


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 08-01-2002 15:05 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

quote:
Op 8 januari 2002 14:57 schreef Pandaemonaeon het volgende:
ik weet niet wie het is.. of WAT het is alleen het is denk ik wel dood

http://coke.rotten.com/head/head.jpg





PANDAEMONAEON (eerste keer dat ik de moeite neem deze naam geheel en correct te spellen overigens ) .. Heel grappig.. begint alleen een beetje zijn originaliteit te verliezen, dat soort posts he.. daarom speciaal voor jou (!) een link naar het allerziekste plaatje wat ik zo weet.. Niet omdat er overal blood en gore is.. (al is deze flink fucked), niet omdat er niets meer vanover is.. maar JUIST omdat deze persoon nog lijkt te LEVEN!!! (kijk naar ogen en infuus om arm) ... have fun and nice dreams!

http://vagina.rotten.com/motorcycle/motorcycle.jpg (ps: Er staat motorcycle achter, maar dit is alleen omdat rotten de file anoniem en onder deze naam heeft binnengekregen.. lijkt meer op een schot ofzo)


Pandaemonaeon
Pipo is back in town
Usericon van Pandaemonaeon
Posted 08-01-2002 15:07 by Pandaemonaeon Profiel van Pandaemonaeon

die is ouddd maar wel lache als je goed kijkt zie je die KAAK nog hangen ergens.. owww ik vind een PRIK al kloten

ps. als ik toch weer eens kijk komt me eten wel weer een beetje naar boven

[Dit bericht is gewijzigd door Pandaemonaeon op 08-01-2002 15:08]


Godverdommen..


linknl
MONEY talks BULLSHIT walks
Usericon van linknl
Posted 20-01-2002 11:34 by linknl Profiel van linknl

ze was dood

Japanse vrouw twintig minuten dood
Gepubliceerd op 20 januari 2002 07:38

TOKIO (ANP) - Een Japanse is herleefd twintig minuten nadat ze in een ziekenhuis dood was verklaard. Het ziekenhuis in Tsushima, 260 kilometer ten westen van Tokio, heeft zondag het geval gemeld, zo bericht het persbureau Kyodo.
De vrouw van ergens in de vijftig werd op 7 januari in de middag opgenomen met een hartstilstand. Aanvankelijk wisten de artsen het hart op gang te krijgen maar het stopte weer om 17.45. Ze kreeg medicijnen voor hartmassage maar dat leek vergeefs. Om 18.10 werd ze officieel dood verklaard. Om half zeven evenwel begon het hart weer te bonken. Ze herstelt sindsdien voorbeeldig en mag van de week weer naar huis.

Copyright © 2002 ANP



Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 25-01-2002 10:48 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

Man omgekomen na
sprong in leeuwenkuil

LISSABON - Een man is donderdag om het leven gekomen nadat hij in de leeuwenkuil in de dierentuin van Lissabon was gesprongen. Hij werd aangevallen en gedood door een leeuwin.

Het 61-jarige slachtoffer klom over een vijf meter hoog hek heen en sprong in de kuil, waarin tien leeuwen zaten. Waarschuwingen om zich niet te bewegen, negeerde hij. De man begon zelfs de leeuwen lastig te vallen. Daarop viel de leeuwin aan. Ze brak zijn nek waardoor hij onmiddellijk overleed, aldus een medewerker van de dierentuin.

De politie denkt dat de man de hand aan zichzelf heeft geslagen. Volgens een woordvoerder was hij verward door de recente zelfdoding van zijn zoon.



The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 26-01-2002 18:06 by Dargull Profiel van Dargull

Kennis van mij is zondag op 23 jarige leeftijd plots overleden, donderdag begraven.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 26-01-2002 18:42 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 26 januari 2002 18:06 schreef Dargull het volgende:
Kennis van mij is zondag op 23 jarige leeftijd plots overleden, donderdag begraven.


das klote ! 23 is wel erg jong!


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 26-01-2002 23:28 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 26 januari 2002 18:06 schreef Dargull het volgende:
Kennis van mij is zondag op 23 jarige leeftijd plots overleden, donderdag begraven.


Zomaar ineens zonder aanleiding? Best een shock dus!


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 26-01-2002 23:31 by Dargull Profiel van Dargull

quote:
Op 26 januari 2002 23:28 schreef Mutilator het volgende:
Zomaar ineens zonder aanleiding? Best een shock dus!


bloed prop naar hard gesloten te laat gevonden daar hij onder den shower stond, erg triest ja.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen