IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Meldt hier de doden Vorige pagina | Volgende pagina
McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 27-01-2002 0:42 by McDoom Profiel van McDoom

quote:
Op 26 januari 2002 18:06 schreef Dargull het volgende:
Kennis van mij is zondag op 23 jarige leeftijd plots overleden, donderdag begraven.

Godver, hier word ik nu best wel bang van, ben ook al 24 hè. Je moet er eigenlijk niet bij stil staan maar toch...


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 27-01-2002 2:09 by Dwaallicht Profiel van Dwaallicht

quote:
Op 26 januari 2002 23:31 schreef Dargull het volgende:
bloed prop naar hard gesloten te laat gevonden daar hij onder den shower stond, erg triest ja.


Tering.

Leven is entropie, inderdaad... wat een geval. Sterkte!


Sarjenka
Greetings and felicitations children of technology
Usericon van Sarjenka
Posted 27-01-2002 12:08 by Sarjenka Profiel van Sarjenkahttp://nightmarepatrol.net/sarjenka/weblog

quote:
Op 3 december 2001 10:35 schreef Valorian666 het volgende:
Ja.. toen DEAD doodging werd er immers ook niet de hele dag Mayhem gedraaid, en zijn gore-foto stond ook niet op de VP van de Telegraaf..
Toen EURONYMOUS dood ging ook geen Mayhem op televisie.

UGH!

off-topic EN late reactie
The Beatles vergelijken met Mayhem, is appels met peren vergelijken. Mayhem is imho NIETS vergeleken met The Beatles. Nou wil ik niet zeggen dat ik The Beatles beter vind dan Mayhem, maar zeg nou zelf: Mayhem heeft geen wereldwijde invloed op de muziek gehad; The Beatles hebben dat wel (of dat nou leuk is of niet).

on-topic:

Door sneeuwlawines in de Franse Alpen zijn zaterdag zeker vier skiërs omgekomen en is er een ernstig gewond geraakt. Dat heeft de Franse politie bekendgemaakt

mijn mening: hadden ze maar niet moeten skieën... eigen schuld!


If you can't eat it or fuck it, then kill it...


WickedKimmie
Gekke Kimmie
Usericon van WickedKimmie
Posted 27-01-2002 23:33 by WickedKimmie Profiel van WickedKimmie

De zus van een goede vriendin van mij is vrijdagmiddag op 17 jarige leeftijd bij een auto-ongeluk om het leven gekomen. Mijn vriendin heeft een hersenschudding en de rest van de familie is (lichamelijk) ongedeerd. Het verdriet is bijna niet te dragen voor hen. Ik wil ze heel veel sterkte wensen in deze klotetijd.


I spy with my little and verrry evil eye.....


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 27-01-2002 23:54 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

quote:
Op 27 januari 2002 12:08 schreef Sarjenka het volgende:
off-topic EN late reactie
The Beatles vergelijken met Mayhem, is appels met peren vergelijken. Mayhem is imho NIETS vergeleken met The Beatles. Nou wil ik niet zeggen dat ik The Beatles beter vind dan Mayhem, maar zeg nou zelf: Mayhem heeft geen wereldwijde invloed op de muziek gehad; The Beatles hebben dat wel (of dat nou leuk is of niet).




Hmm... ik had niet verwacht dat iemand mijn quote zo serieus zou opvatten..


Sarjenka
Greetings and felicitations children of technology
Usericon van Sarjenka
Posted 28-01-2002 13:15 by Sarjenka Profiel van Sarjenkahttp://nightmarepatrol.net/sarjenka/weblog

quote:
Op 27 januari 2002 23:54 schreef Valorian666 het volgende:
Hmm... ik had niet verwacht dat iemand mijn quote zo serieus zou opvatten..


tja... is dit forum "op zich" dan niet serieus?


If you can't eat it or fuck it, then kill it...


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 28-01-2002 13:23 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

quote:
Op 28 januari 2002 13:15 schreef Sarjenka het volgende:
tja... is dit forum "op zich" dan niet serieus?



hmm.......

Dat verschilt natuurlijk per post...

Mensen die dood gaan.. dat is natuurlijk iets serieus... maar er gaan ook mensen dood onder zulke dubieuze omstandigheden of door idioterie dat het grappig wordt...

Als iemand meld dat een vriend is overleden dan is dat zeer serieus...
Als iemand meld dat er in Amerika een advocaat doodgegaan is omdat hij wilde laten zien aan zijn leerlingen hoe sterk het glas binnen zijn flatkantoor was, en er vervolgens doorheen flikkert (ECHT GEBEURT!) , dan is dit zeer vermakelijk..



[Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 28-01-2002 13:26]


Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 28-01-2002 18:13 by Sharteel Profiel van Sharteelhttp://www.photopit.be

Gisteren stierf Astrid Lindgren... Schrijfster van de Pipi Langkous boeken, die ik verslonden heb...


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 28-01-2002 18:17 by bazzio Profiel van bazzio

dus jij hebt haar vermoord, hoe kan je, iemand verslinden

[Dit bericht is gewijzigd door bazzio op 28-01-2002 18:17]


Bazzio Attacks!!!


WickedKimmie
Gekke Kimmie
Usericon van WickedKimmie
Posted 28-01-2002 18:53 by WickedKimmie Profiel van WickedKimmie

quote:
Op 27 januari 2002 23:33 schreef WickedKimmie het volgende:
De zus van een goede vriendin van mij is vrijdagmiddag op 17 jarige leeftijd bij een auto-ongeluk om het leven gekomen. Mijn vriendin heeft een hersenschudding en de rest van de familie is (lichamelijk) ongedeerd. Het verdriet is bijna niet te dragen voor hen. Ik wil ze heel veel sterkte wensen in deze klotetijd.


Zijn jullie aan het slapen of doet het jullie nix dat er een meisje van 17 overleden is???


I spy with my little and verrry evil eye.....


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 28-01-2002 19:02 by bazzio Profiel van bazzio

quote:
Op 28 januari 2002 18:53 schreef WickedKimmie het volgende:
Zijn jullie aan het slapen of doet het jullie nix dat er een meisje van 17 overleden is???


Euh sorry, maar er gaan helaas zoveel jonge mensen dood en hoewel ik het spijtig vind voor de familie/vrienden van het meisje, ze is geen bekende van mij en doet mij dus weing.


Bazzio Attacks!!!


Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 28-01-2002 19:23 by Sharteel Profiel van Sharteelhttp://www.photopit.be

quote:
Op 28 januari 2002 18:53 schreef WickedKimmie het volgende:
Zijn jullie aan het slapen of doet het jullie nix dat er een meisje van 17 overleden is???


Ik vind het supererg voor jou en voor haar familie... Sterkte!!


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


WickedKimmie
Gekke Kimmie
Usericon van WickedKimmie
Posted 28-01-2002 21:57 by WickedKimmie Profiel van WickedKimmie

Dank je wel..dat had ik ff nodig Sharteel!


I spy with my little and verrry evil eye.....


Voice_of_thunder
Usericon van Voice_of_thunder
Posted 28-01-2002 22:07 by Voice_of_thunder Profiel van Voice_of_thunder

ik vind het altijd super klote als zoiets gebeurt, vooral als het vrienden of familie zijn
nou veel sterkte voor de degene die iemand hebben verloren


elessar
sienimyrkytys
Usericon van elessar
Posted 28-01-2002 22:09 by elessar Profiel van elessarhttp://www.last.fm/user/ouwetaart/

quote:
Op 28 januari 2002 18:13 schreef Sharteel het volgende:
Gisteren stierf Astrid Lindgren... Schrijfster van de Pipi Langkous boeken, die ik verslonden heb...


äh



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 29-01-2002 2:55 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Na alle dood en verderf om me heen ben ik er nagenoeg immuun voor .. is dat raar of hebben meer mensen dat ?


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 31-01-2002 21:51 by Dargull Profiel van Dargull

quote:
Op 29 januari 2002 2:55 schreef Jenje het volgende:
Na alle dood en verderf om me heen ben ik er nagenoeg immuun voor .. is dat raar of hebben meer mensen dat ?


Dacht ik tot voor kort ook altijd, tot dat het dicht bij huis gebeurt in je directe sociaale omgeving dan hakt het er toch ff in..


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 31-01-2002 21:53 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Is bij mij te vaak gebeurd.
Het moet nu echt heel dichtbij zijn wil het me nog wat doen.


linknl
MONEY talks BULLSHIT walks
Usericon van linknl
Posted 31-01-2002 21:55 by linknl Profiel van linknl

de dood kan je ook anders treffen, ik heb ook geen moeite met de dood van anderen en heb er genoeg in de family zien sterven.
Maar een uiteengereten lichaam op een paar cm afstand is ook wel appart en raakt je ook zeker.


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 31-01-2002 21:55 by FireFox Profiel van FireFox

quote:
Op 28 januari 2002 18:53 schreef WickedKimmie het volgende:
Zijn jullie aan het slapen of doet het jullie nix dat er een meisje van 17 overleden is???

sorry had niet gelezen, ehm sterkte, *schouderklopje* beter laat dan nooit (zijn niet de soort topics die ik normaal lees)


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 01-02-2002 10:39 by Sharteel Profiel van Sharteelhttp://www.photopit.be

quote:
Op 29 januari 2002 2:55 schreef Jenje het volgende:
Na alle dood en verderf om me heen ben ik er nagenoeg immuun voor .. is dat raar of hebben meer mensen dat ?


Bij mij werkt het omgekeerd... Elke keer er iemand in m'n omgeving sterft komt al het vorige verdriet ook terug... 'k Ben dan ook niet zo'n fan van begrafenissen omdat ik dan altijd aan al die anderen denk...


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 20-02-2002 16:58 by Azagthoth Profiel van Azagthothhttp://www.playsomeguitar.com

Egyptian train fire toll mounts
More than 370 people have died in a blaze on board an Egyptian train, officials say. Passengers attempted to escape the flames by jumping from the train as its driver carried on unaware of the blaze spreading through the rear carriages



Angela Mortis
Sinistre Française
Usericon van Angela Mortis
Posted 20-02-2002 18:42 by Angela Mortis Profiel van Angela Mortis

zo veel mensen dood...daar wordt ik toch aardig bedroefd van...ik trek me het leed van anderen (té) veel aan. Begrafenissen vind ik al helemaal erg, ook al ken ik de overledene niet goed, als ik de familie zie huilen begin ik ook gelijk
Het ergste vond ik de begrafenis van m'n opa met pasen, m'n moeder moest heel erg huilen, en dat vond ik zó erg
Iedereen heel veel sterkte toegewenst


MuayThaigerrr!!


Witchking
Usericon van Witchking
Posted 20-02-2002 19:09 by Witchking Profiel van Witchking

Kevin Smith (speelt Ares in Xena en Hercules)
is overleden

Hier kan je meer info vinden.

http://nzherald.co.nz/storydisplay.cfm?storyID=939668&thesection=news&thesubsection=general



Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 21-02-2002 13:33 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

Tragisch...

Ik zocht op internet naar een splitje van een blackmetal band... kwam uiteindelijk uit bij een onbekend italiaanse distro die hem nog verkocht..

Na een mailtje bleek het volgende:

De man/jongen (?) die die mailorder/distro runde is vorig jaar overleden.. De ouders mailden mij dit, zij proberen sindsdien alles wat hij had alsnog te verkopen, maar weten nauwelijks hoe ze moeten zoeken, ze wisten niet eens wat het adres van zijn website was, en dus ook niet wat tot zijn persoonlijke collectie behoort en wat hij in zijn stocklist van zijn mailordertje had staan... tragisch.. vooral dat ze dat dus maar moeten blijven vertellen aan iedereen die daar iets wil bestellen...
Gelukkig gaat het om een zeer kleine distro, dus het zal niet om dagelijkse mail gaan, maar toch ljikt het me moeilijk er elke keer weer aan herrinnert te worden op die manier..


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen