IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : Nieuwe "academie" in Iran Vorige pagina | Volgende pagina
enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 15-06-2004 15:39 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

Oh iedereen is welkom maar geen bommengooiende zelfmoordterroristen die het niet op westerlingen hebben....

verder ben ik niet ongastvrij hoor HAHHAHAHA!



ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 15-06-2004 15:50 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 15 juni 2004 10:04 schreef Jebes het volgende:
Ja nou, dat zou helpen inderdaad...waarom niet de oorzaak bestrijden maar gewoon lekker voor ad hoc oplossingen kiezen en her en der wat landen binnenvallen

En het is IraN ipv Irak...

als je de bevolking daar uitmoord pak je het juist aan bij de oorzaak...


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 15-06-2004 16:12 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 15 juni 2004 12:38 schreef Jebes het volgende:
Klopt, campagne tegen Finland liep alleen niet echt gladjes.

Trouwens denk ik wel dat in het begin van de WOII het slim was van de Russen om een verdrag met Hitler te sluiten, hoe verwerpelijk ook. In de jaren dat Hitler van Rusland afbleef zijn die in staat geweest om één en ander te mecha- en moderniseren waardoor ze toen ze wel aangevallen werden of veel meer tanks e.d. beschikten.
Was dat niet nadat hij eerst systematisch zijn halve leger had uitgemoord?


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 15-06-2004 16:19 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 15 juni 2004 16:12 schreef Misanthrope het volgende:
Was dat niet nadat hij eerst systematisch zijn halve leger had uitgemoord?

dolf was ook niet lief zeg, alle minder lieve ideetjes waren van josef afgepakt.
zou Dolfje daarom zo stout zijn


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 15-06-2004 16:22 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 15 juni 2004 16:19 schreef ElitE het volgende:
dolf was ook niet lief zeg, alle minder lieve ideetjes waren van josef afgepakt.
zou Dolfje daarom zo stout zijn
Ik denk dat Dolfie niet stout was vanwege externe ideeen, ik denk dat Dolfje zelf van een klein beetje stoute natuur was.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 15-06-2004 16:30 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

zelfde geld voor de stoute josef

ik geloof wel dat dit bericht redelijk realistisch is maar amerika dikt deze berichten ook aan, maar dat is ook wel nodig ze zijn daar echt niet vredelievend en het liefst zou amerika eventjes heel het midden oosten binnenvallen, dit is alleen beperkt doro mankrachten en financieen.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 15-06-2004 16:44 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

quote:
Op 15 juni 2004 15:50 schreef ElitE het volgende:
als je de bevolking daar uitmoord pak je het juist aan bij de oorzaak...


Sorry Elite maar dit is werkelijk de meest onzinnige post die je ooit gemaakt hebt.

Als je die landen gaat aanvallen op een ontactische wijze creeër je alleen een grotere voedingsbodem voor haat jegens het westen. Hoe meer mannen er sterven, hoe meer weduwen zich zullen aanmelden bij de bomscholen, hoe meer weduwen er sterven, hoe meer kinderen zich zullen aanmelden.

Stel je voor, je land wordt binnengevallen en nog geen drie buurten bij je vandaan wordt het flatgebouw van een paar kennissen van je met de grond gelijk gemaakt, de economie ligt op z'n gat (dus je bent werkeloos), en het enige wat je de hele dag via radio, t.v. en andere media te horen en te zien krijgt zijn beelden van vreemde soldaten die door je land heen banjeren...

Angst + Geweld = meer geweld.

Moorden creeërt een vicieuze cirkel die enkel kan leiden tot meer doden.


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 15-06-2004 16:49 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 15 juni 2004 16:44 schreef Phriar het volgende:
Sorry Elite maar dit is werkelijk de meest onzinnige post die je ooit gemaakt hebt.

Als je die landen gaat aanvallen op een ontactische wijze creeër je alleen een grotere voedingsbodem voor haat jegens het westen. Hoe meer mannen er sterven, hoe meer weduwen zich zullen aanmelden bij de bomscholen, hoe meer weduwen er sterven, hoe meer kinderen zich zullen aanmelden.

Stel je voor, je land wordt binnengevallen en nog geen drie buurten bij je vandaan wordt het flatgebouw van een paar kennissen van je met de grond gelijk gemaakt, de economie ligt op z'n gat (dus je bent werkeloos), en het enige wat je de hele dag via radio, t.v. en andere media te horen en te zien krijgt zijn beelden van vreemde soldaten die door je land heen banjeren...

Angst + Geweld = meer geweld.

Moorden creeërt een vicieuze cirkel die enkel kan leiden tot meer doden.


ik doelde erop dat het wel het probleem bij de oorzaak aanpakt

wil je het goed uitvoeren dan zou je elke tegenstander van het uitmoorden ook uit moeten moorden waardoor je meer mensen uit moet moorden dan dat je er gespaart houdt. niet echt haalbaar dus.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Oebe
Usericon van Oebe
Posted 16-06-2004 23:32 by Oebe Wijzig reactieProfiel van OebeQuote dit bericht

Hier heb je een voorname reden waarom dit soort verhalen over zelfmoordacademies, troepenconcentraties, atoombomfilie etc. de wereld in worden gestuurd.

http://www.guardian.co.uk/business/story/0,3604,1239644,00.html

Iran is to launch an oil trading market for Middle East and Opec producers that could threaten the supremacy of London's International Petroleum Exchange.

Waar zit Al Sharq al Awsat?
Antwoord: London!

Hier heb je een interview met Bush door Al Sharq al Awsat, waarin de interviewer Bush het vuur aan de schenen legt met moeilijke vragen als:

Q Can I just have your signature here, please?

THE PRESIDENT: I'd love to. Thank you. Thanks for the interview.

Q Thank you.

THE PRESIDENT: And what you need to do is get stationed in America again. (Laughter.)

http://fpc.state.gov/fpc/26509.htm


Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 16-06-2004 23:52 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht

Tjah, als je alleen op die vragen let. Mis je toch wel zo'n 98% van het interview


F*ck hippies


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 16-06-2004 23:54 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/


met dat selective gedrag kom je inderdaad op conspiracy theories uit


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Oebe
Usericon van Oebe
Posted 17-06-2004 7:05 by Oebe Wijzig reactieProfiel van OebeQuote dit bericht

Manifest en ElitE, vertel mij maar eens waar jullie ergens een lastige vraag in het interview ontdekken.

Wel legt de interviewer naast dat men totaal niet ingaat op de mesjogge beweringen van Bush, de nadruk op een vermeende connectie tussen Iran en Al Qaida, alhoewel Al Qaida volgens het verhaal dat we moeten geloven thuishoort in de Wahabiyya traditie en dus Shiiten niet pruimt.

De interviewer kondigt aan dat Bush op zijn tellen moet gaan passen:

Q Can I ask about now, a loaded question, which is, I know it's --

THE PRESIDENT: Well, you've already asked about five loaded questions. (Laughter.)

Q It's about three countries. I'd like to hear your -- exactly how you're going to treat the end of this crisis. One is Iran, how you're going to --

THE PRESIDENT: Well, it depends on Iran's decision --

Q -- on Syria, and finally your friends in Saudi Arabia.

THE PRESIDENT: Yes. Well, first of all, let's start with Saudi Arabia. Crown Prince Abdullah is an honest man. And he is a friend of mine. I like him and respect him. And he has told me that we are joined at fighting off the terrorist organizations which threatened the Kingdom and they threaten the United States, and he's delivering. He also has told me that he's going to work on reform, and I believe him.

Iran: The choice is theirs. They must adhere to the non-proliferation treaty that they agreed to. And they must be transparent and open and honest with the world about their ambitions. It looks like we're making some progress. The Secretary of State, as you know, yesterday met with ministers from European countries with this message; that we all need to speak with a unified voice that says to the Iranians, get rid of your nuclear weapons ambitions. And hopefully the -- not hopefully -- and work with the IAEA to develop a open and transparent regime with the Iranians.

Syria: Again, it's the leader of Syria's choice to make. The most important thing that he can do -- oh, by the way, on the Iranians, one other point I want to make to you is that they hold al Qaeda operatives.

And we would hope that those al Qaeda operatives were sent back to their countries of origin.

Q From Iran.

THE PRESIDENT: In Iran, yes.

Het is op zich een goed teken dat jullie hebben geprobeerd niet zomaar te geloven wat iemand anders allemaal beweerd, maar daarbij zou het goed voor jullie verdere ontwikkeling zijn dat je daarin geen al te duidelijke selectieve scepticisme aan de dag legt en als je dat wel doet, hetgeen soms de discussie verlevendigt, op zijn minst ook een poging doet te onderbouwen wat je allemaal uitkraamt.

Doe dus net zoals ik doe.
Volg mijn voorbeeld, dan gaan we samen op pad naar het land van melk & honing.
Vlieg met me mee naar de regenboog, regenboog want ik hou alleen van jou.. solo


Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 17-06-2004 7:20 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht

Jongen, je moet wel rekening houden met het intellect van Bush. Hij is alleen maar president hoor!


F*ck hippies


Oebe
Usericon van Oebe
Posted 17-06-2004 7:28 by Oebe Wijzig reactieProfiel van OebeQuote dit bericht

quote:
met dat selective gedrag kom je inderdaad op conspiracy theories uit..
Iedere zelfstandig denkend mens die niet gelooft wat hem wordt verteld door regeringen kan altijd worden beschuldigd van samenzweringstheorieen, want hij of zij wijkt af van het officiele verhaal wanneer dat al te zot word en conflicteert met beschikbare feiten en omstandigheden.

Allereerst is samenzweren een normaal politiek, bijna alledaags verschijnsel. Een minder omineus klinkende naam daarvoor is plannen. Je gelooft het misschien niet, maar er wordt dus vergaderd en er worden dingen afgesproken en er zijn media-strategieen, waarin bijv. bepaalde zaken worden geheim gehouden, nadrukken gelegd op andere, sommige dingen worden verdraaid enz. En er wordt samengewerkt tussen bepaalde groepen wanneer dat een bepaald gemeenschappelijk belang dient enz.

Iemand die zijn verstand gebruikt en dus een samenzweringstheoreticus is in de ogen van minder begaafde personen die alles slikken wat de krant hun verteld, houdt simpelweg rekening met dit aspect van de alledaagse realiteit.

Voorts dient het woord "samenzweringstheorie" net als de van tijd tot tijd in zwang zijnde term anti-Amerikanisme (wat helemaal niets betekent) of de helemaal tot het bot uitgezogen term antisemitisme niet om ook daadwerkelijk de door de in het woordenboek gedefineerde termen bedekte zaken aan te duiden, maar om als truc om mensen verder af te houden van kritiek, zelfstandig denken.
Een andere drogreden is ridiculiseren, overdrijven van wat iemand beweerd en dat vervolgens proberen onderuit te halen. Of soms de stroman-methode, iets beweren wat iemand niet gezegd heeft en daar dan vervolgens op inhakken.
Ik beschouw dat net als het roepen van een van genoemde termen als een ultieme zwaktebod en een onvoorwaardelijke overgave aan mijn stellingname.


Oebe
Usericon van Oebe
Posted 17-06-2004 7:30 by Oebe Wijzig reactieProfiel van OebeQuote dit bericht

Het intellect van Bush is niet hetgeen hier ter discussie staat, het is de houding van de interviewer en daarmee de geloofwaardigheid van het Londonse blad Al Sarg al Awsat t.a.v. Iran.


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 17-06-2004 12:14 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

Gisteravond goede docu op nl 1 gezien over de daden van de C.I.A. m.b.t. de assasinatie van Allende, hun steun aan Pinochet, Watergate, en nog veel meer van die lekker democratische gebeurtenissen van de 20ste eeuw.

laatste uitspraak in deze docu van een gevierd oud-C.I.A. agent gestaafd door meer dan een paar bewijzen: "Assasination is a tool of government, that's all"

NP: Doors - Waiting for the sun


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 17-06-2004 13:00 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht

Hey Beste vriend Priarh, wat heeft dit met Iran te maken . Of plegen de CIA ook al assinaties in Iran . De laatste acties van Amerika in het midden-oosten doen me steeds denken aan het Romeinse rijk.
Hun grote voorbeeld, verdeel en heers!

En beste oebe, het is goed dat de mens nadenkt over het nieuws. Maar conspiracy theorieën blijven theorieën, ze zijn meestal gebaseerd op speculatie en niet op feiten en de waarheid.
Derhalve hoef ik niet iedere conspiracy te geloven.


F*ck hippies


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 17-06-2004 13:11 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

Ik wilde alleen aangeven dat er wel zulke dingen als conspiracies zijn, en als het in het voordeel van amerika is, dat ze het plegen en steunen van coups, het plegen van aanslagen en het leveren van wapens aan guerillastrijders en dictators zien bij de regering van Amerika als een acceptabele manier van internationale politiek.

Hierdoor geeft de Amerikaanse regering aan dat ze doet wat alle terroristische organisaties doen, moorden voor een "hoger doel", en dat ze in weze even schuldig is.

Het lijkt me verder niet geheel onwaarschijnlijk dat deze berichten over Iran als propaganda naar buiten zijn gebracht.

Dit gezegd hebbende: ik vind dat de afschuwelijk ondergeschikte positie van veel vrouwen in Iran verbeterd moet worden en ik zag er graag een democratie ontstaan. Echter, als dit de middelen zijn die Amerika als acceptabel ziet om dit te bereiken zijn vraagtekens wel verantwoord.





"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 17-06-2004 13:27 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht

De Amerikaanse regering is niet de enige die zich daaraan schuldig maakt. Bijna alle regeringen maken zich schuldig aan dit soort praktijken. Zolang het maar in het voordeel is van hunzelf.


F*ck hippies


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 17-06-2004 16:58 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 17 juni 2004 7:28 schreef Oebe het volgende:
Iedere zelfstandig denkend mens die niet gelooft wat hem wordt verteld door regeringen kan altijd worden beschuldigd van samenzweringstheorieen, want hij of zij wijkt af van het officiele verhaal wanneer dat al te zot word en conflicteert met beschikbare feiten en omstandigheden.

Allereerst is samenzweren een normaal politiek, bijna alledaags verschijnsel. Een minder omineus klinkende naam daarvoor is plannen. Je gelooft het misschien niet, maar er wordt dus vergaderd en er worden dingen afgesproken en er zijn media-strategieen, waarin bijv. bepaalde zaken worden geheim gehouden, nadrukken gelegd op andere, sommige dingen worden verdraaid enz. En er wordt samengewerkt tussen bepaalde groepen wanneer dat een bepaald gemeenschappelijk belang dient enz.




i know, omdat het volk niet alles hoeft te weten.
Maar dat de aanslagen op amerika en de daarop volgende oorlogen allemaal geplanned geloof ik niet.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 17-06-2004 17:44 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht

Ik denk dat de veligheids organisaties wel over geruchten hebben gehoord van terroristische aanslagen, maar dat ze het hele wtc gebeuren in scene hebben gezet lijkt me sterk.
Ik heb er al heel wat onzinnige conspiracy theorien over gelezen...



F*ck hippies


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 17-06-2004 17:47 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

dan hadden ze wel op tijd een aanslag laten mislukken of een minder ingrijpende aanslag gepleegt, en ze zouden dan ook de aanslag in spanje op hun geweten hebben..


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 17-06-2004 17:49 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht

Geruchten over een aanslag, dan weet je niet waar/hoe en wat


F*ck hippies


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 17-06-2004 17:51 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

en ander is best moeilijk te voorkomen.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


NolthuarII
Tijd maak je!
Usericon van NolthuarII
Posted 17-06-2004 22:06 by NolthuarII Wijzig reactieProfiel van NolthuarIIQuote dit bericht

quote:
Op 17 juni 2004 16:58 schreef ElitE het volgende:
i know, omdat het volk niet alles hoeft te weten.
Maar dat de aanslagen op amerika en de daarop volgende oorlogen allemaal geplanned geloof ik niet.


Je kan niet ontkennen dat er niet een ongelooflijk hoeveelheid feiten zijn die de zaak erg vertroebeld maken.

kijk maar een beetje rond op deze site mocht je interesse hebben:

http://911research.wtc7.net/index.html

en dan met name:

http://911research.wtc7.net/sept11/analysis/anomalies.html

paar voorbeelden:

- Alle isrealische maatschappijen zijn een week voordat de aanslag was vertrokken uit het WTC...


- Given that Flight 77 supposedly hit the Pentagon on September 11th, it is striking that there is no publicly available evidence of debris from the 80-ton jet, nor are there any photographs of a 757 approaching the Pentagon. The only Five frames of vide made public don't show anything like a jetliner. Video from other sources was seized by the FBI.

- Flight data recorders (FDRs) record the readings of instruments and positions of the aircraft's control surfaces over time. They are contained in "black boxes" that are designed to survive the worst crashes. The same black boxes also contain the cockpit voice recorders. To date, none of the contents of any of the black boxes have been released to the public, authorities having claimed that all but the recorders on Flight 93 were either not recovered or too damaged to yield data.

- It is doubtful that the best trained fighter pilots could have executed the maneuver that supposedly crashed a 757 into the Pentagon. It required making a tight 270-degree turn while descending seven thousand feet, then leveling out so as to fly low enough over the highway just west of the Pentagon to knock down lamp posts. After crossing the highway the pilot had to take the plane to within inches of the ground so as to crash into the Pentagon at the first-floor level and at such a shallow angle that an engine penetrated three rings of the building, while managing to avoid touching the lawn. And he had to do all of this while flying over 400 MPH. Quite a feat for a flight school flunky who had never sat in the cockpit of a jet!

- Of the 19 alleged hijackers, several turned up alive after September 11th. Does the FBI not verify the identities of people it places on its Most Wanted list?

en dat zijn maar een paar voorbeelden..





[Dit bericht is gewijzigd door NolthuarII op 17-06-2004 22:08]


Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen