IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : Computer Recording Software Vorige pagina
De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 13-10-2010 22:05 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Ik zie me al zitten met m'n gitaar in de trein, hehe.

De pc die ik voor opnemen gebruik, wordt alleen daar voor gebruikt. Geen internet, geen andere programma's. Niet eens zo'n super dikke pc, wel genoeg intern geheugen, dat helpt natuurlijk ook wel.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


spectre
Usericon van spectre
Posted 13-10-2010 22:06 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 13 oktober 2010 22:05 schreef De Tegenpartij het volgende:
Ik zie me al zitten met m'n gitaar in de trein, hehe.
.


haha, ja idd


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 13-10-2010 22:07 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

Ik zie mezelf ook geen piano meeslepen bij de NS.. maar met een goede laptop kan ik ook uitstekend werken.


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


spectre
Usericon van spectre
Posted 13-10-2010 22:08 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

och, Korg nanokey mee en dat opnemen gaat deftig


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 13-10-2010 22:10 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

In de trein zou ik genoeg hebben aan Sibelius, zolang er maar een beetje een fatsoenlijke laptop met een goede VST onder hangt..
Het moet wel een beetje makkelijk blijven.


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 14-10-2010 1:05 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

quote:
Op 13 oktober 2010 21:53 schreef Illusione het volgende:
Als ik aan het opnemen ben, vind ik een onderbreking van 1-2 minuten om te wachten tot een drumkit geladen is erg irritant. Aangezien de meeste VSTs maximaal 10 seconden duren om in te laden, in tegenstelling tot EZDrummer, irriteert me dat.
Ik geef trouwens meteen toe, ik ben erg ongeduldig.
net gecheckt maar een seconde of 12 deed ie erover hier op de laptop (ezdrummer met dfh addon als vsti in reaper)

maar addictive klinkt idd wel dikker ja! en kun je leuk je geluidjes tweaken in die plugin zelf.
puur voor metal vin´k zelf ezdrummer+dfh fijner tho. makkelijker/sneller restultaat en sneller passende (strakke) sound bij mn (demo)gitaargeluid.

[Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 14-10-2010 1:06]


Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen