IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : The God Machine Vorige pagina
Fedaykin
Where next to conquer...
Usericon van Fedaykin
Posted 10-01-2005 2:24 by Fedaykin Wijzig reactieProfiel van FedaykinQuote dit bericht

quote:
Op 10 januari 2005 1:24 schreef kleine Micha Banaan het volgende:
HE Wilko ben je op nieuwjaarsdag nog heelhuids thuisgekomen?

Maar natuurlijk. Wel een beetje met fietsen en opstaan Was voor de rest een geslaagd oud en nieuw. Jammer dat ik alleen relatief vroeg naar huis ging. ;P Hoe vond(en) jij/jullie het oud en nieuw feest?


Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear)


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 10-01-2005 10:07 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

quote:
Op 9 januari 2005 23:10 schreef filosofem het volgende:
Yes! Na veel zoeken en bieden heb ik eindelijk Scenes From The Second Story & One Last Laugh In A Place Of Dying binnen!

Wat een prachtige, prachtige muziek.


ja dat je hiernaar flink moest zoeken was voor mij geen verrassing, gelukking ben ik in het bezit van beide albums. en het is godvergeten goed!!!!!

heerlijke muziek, alternatief, depressief, en op zijn tijd toch best wel agressief.

toch jammer dat ze al een aantal jaar niet meer bestaan.

gelukkig is de zanger met Sophia nog steeds actief en die hebben ook al een paar enorm mooie platen op haar naam staan. meest gewedlige plaat is dan wel De Nachten, live plaat ongekende weelderigheid.


I Find That I Am Not There...


logsplitter
Sunbury, Vic.
Usericon van logsplitter
Posted 13-01-2005 13:25 by logsplitter Wijzig reactieProfiel van logsplitterQuote dit bericht

goed te zien dat er nog steeds interesse is in TGM; voor mijzelf een van de beste bands die ik ken/heb gekend. mag mezelf rekenen tot de gelukkigen die ze 3x live heb gezien!

OT: mijn 1e post hier, oh wat fijn


4.2 diesel/bullbar/snorkel/Scorpion AT


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 13-01-2005 15:56 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

heeft iemand een versie 'One Last Laugh in a Place of Dying' op cd te koop?

Vinyl mag ook


A.
Twenty Four Hours
Usericon van A.
Posted 13-01-2005 16:21 by A. Wijzig reactieProfiel van A.Quote dit bericht

quote:
Op 13 januari 2005 15:56 schreef Spirit In Black het volgende:
heeft iemand een versie 'One Last Laugh in a Place of Dying' op cd te koop?

Vinyl mag ook



http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=22972&item=4065295961&rd=1&ssPageName=WD2V



Welcome to the Atrocity Exhibition


El Kapitån Oscuro
Usericon van El Kapitån Oscuro
Posted 20-04-2005 23:47 by El Kapitån Oscuro Wijzig reactieProfiel van El Kapitån OscuroQuote dit bericht

[heerlijke muziek, alternatief, depressief, en op zijn tijd toch best wel agressief.

toch jammer dat ze al een aantal jaar niet meer bestaan.

gelukkig is de zanger met Sophia nog steeds actief en die hebben ook al een paar enorm mooie platen op haar naam staan. meest gewedlige plaat is dan wel De Nachten, live plaat ongekende weelderigheid.[/quote]

Zeker sterk ondergewaardeerde band. Teksten zijn wel zware kost (depri). "The Hunter" geweldig!


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 04-08-2005 14:18 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

niemand die 'One Last Laugh In A Place Of Dying' voor me op cd in de aanbiedng heeft?


TekNoir
Usericon van TekNoir
Posted 04-08-2005 17:55 by TekNoir Wijzig reactieProfiel van TekNoirQuote dit bericht

goede band indeed. heb beide cd's wel.


Henke
Left Henk Path
Usericon van Henke
Posted 04-08-2005 18:01 by Henke Wijzig reactieProfiel van HenkeQuote dit berichthttp://entrapment2.bandcamp.com/

Ik kan die eerste plaat wel dromen, zo vaak heb ik die op gezet. Geen idee eigenlijk hoe die tweede is. Toch maar eens opzoeken. Is die een beetje in dezelfde stijl?



Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 04-08-2005 19:22 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

'One Last Laugh..' vind ik eigenlijk nog beter, maar daar zijn de meningen over verdeeld..

[Dit bericht is gewijzigd door Spirit In Black op 05-08-2005 11:10]


Iscariah
Slateman
Usericon van Iscariah
Posted 04-08-2005 21:38 by Iscariah Wijzig reactieProfiel van IscariahQuote dit bericht

Ik wil deze band al een tijdje uitchecken, met welke cd kun je het beste beginnen?


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 04-08-2005 23:02 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 4 augustus 2005 17:55 schreef TekNoir het volgende:
goede band indeed. heb beide cd's wel.


care to sell?

@iscariah; beide zijn de moeite waard


El Kapitån Oscuro
Usericon van El Kapitån Oscuro
Posted 05-08-2005 1:26 by El Kapitån Oscuro Wijzig reactieProfiel van El Kapitån OscuroQuote dit bericht

One last laugh in a place of dying heeft mijn voorkeur toch wel.


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen