IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29
Auteur:
Topic : EK 2004 in Portugal [deel 2] Volgende pagina
Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 21-06-2004 15:58 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Keep talking...


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 21-06-2004 15:59 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 21 juni 2004 15:58 schreef Chelman het volgende:
Keep talking...


nou, begin dan maar eens met mijn vraag te beantwoorden.


chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 21-06-2004 15:59 by chriz Wijzig reactieProfiel van chrizQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/facesofcain

quote:
Zou Cruyff niet de meest geschikte perasoon zijn?


die wil niet, logisch ook...die heeft veel te veel te verliezen



attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 21-06-2004 16:00 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 21 juni 2004 15:59 schreef chriz het volgende:
die wil niet, logisch ook...die heeft veel te veel te verliezen


wie a zegt moet ook b zeggen.


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 21-06-2004 16:01 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

Jammer dat Spanje is uitgeschakeld en dat met zoveel goede spelers ik neem me petje af voor Griekenland denk dat veel mensen in de fout zijn gegaan met voetbalpoules..


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 21-06-2004 16:01 by chriz Wijzig reactieProfiel van chrizQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/facesofcain

quote:
effe met flink wat eurobiljetten zwaaien zou moeten volstaan lijkt me.



Ik denk dat ons Co niet hoeft te klagen over zijn salaris bij AZ en dat hij sowieso al binnen is na zijn periode bij Ajaz, ontslagen trainers moeten namelijk ook afgekocht worden



Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 21-06-2004 16:02 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

Wat krijgen we vanavond Engeland toch??


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 21-06-2004 16:04 by chriz Wijzig reactieProfiel van chrizQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/facesofcain

quote:
Op 21 juni 2004 16:02 schreef Smoochy het volgende:
Wat krijgen we vanavond Engeland toch??


tegen Croatië toch? en Frankrijk-Bulgarije dach tik



Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 21-06-2004 16:04 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 21 juni 2004 15:59 schreef attila_de_hun het volgende:
nou, begin dan maar eens met mijn vraag te beantwoorden.


Cruyff gaat het niet doen. Hij is de meest geniale speler ooit en hij heeft een sublieme beheersing van de tactiek EN hij kan heel goed spelers tot hun recht doen komen....maar hij doet het niet.

Ik denk dat de meest logische keuzes momenteel zijn: Adriaanse en Hiddink voor zover we het over Nederlanders hebben. Ik zelf zou overigens geen moeite hebben met het aantrekken van een buitenlander die ze eens even bijbrengt dat doelgericht spelen voor aantrekkelijk spel moet gaan. Ze moeten leren om spelen om te winnen.

Er is maar een prijs die telt en dat is de winst in de finale. De rest zijn allemaal losers ongeacht hoe mooi ze speelden.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 21-06-2004 16:04 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 21 juni 2004 16:02 schreef Smoochy het volgende:
Wat krijgen we vanavond Engeland toch??


voor mij niet: vanavond is het star-trek avond en dat is (nagenoeg) heilig.


chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 21-06-2004 16:06 by chriz Wijzig reactieProfiel van chrizQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/facesofcain

quote:
Op 21 juni 2004 16:04 schreef Chelman het volgende:
Cruyff gaat het niet doen. Hij is de meest geniale speler ooit en hij heeft een sublieme beheersing van de tactiek EN hij kan heel goed spelers tot hun recht doen komen....maar hij doet het niet.




Tuurlijk niet, want op het moment dat het hem niet lukt is de hele legende weg en word hij weer "sterfelijk"



Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 21-06-2004 16:06 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

Heb je die afleveringen nog niet allemaal gezien pfff die blijven er maar op ik vind ST ook heel gaaf hoor maar ik wil nieuwen afleveringen en niet met Hercules als captitein..


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 21-06-2004 16:07 by chriz Wijzig reactieProfiel van chrizQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/facesofcain

quote:
Op 21 juni 2004 16:06 schreef Smoochy het volgende:
Heb je die afleveringen nog niet allemaal gezien pfff die blijven er maar op ik vind ST ook heel gaaf hoor maar ik wil nieuwen afleveringen en niet met Hercules als captitein..


um? is dat niet een hele andere serie?



altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 21-06-2004 16:07 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:

Ook nog de bal van Seedorf op de kruising en vd Meyde die van Nistelrooy vrij had kunnen zetten voor de keeper in de eerste helft



Ja, ok, die bal van Seedorf kwam aardig in de buurt... maar in het geval van Van der Meyde verwachtte ik er al niet veel van. Die gozer houdt of te lang de bal bij zich, loopt zich helemaal vast, schiet de bal over de achterlijn bij een voorzet en heel zo nu en dan levert-ie een normale pass af...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 21-06-2004 16:08 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 21 juni 2004 16:04 schreef Chelman het volgende:
Cruyff gaat het niet doen. Hij is de meest geniale speler ooit en hij heeft een sublieme beheersing van de tactiek EN hij kan heel goed spelers tot hun recht doen komen....maar hij doet het niet.

Ik denk dat de meest logische keuzes momenteel zijn: Adriaanse en Hiddink voor zover we het over Nederlanders hebben. Ik zelf zou overigens geen moeite hebben met het aantrekken van een buitenlander die ze eens even bijbrengt dat doelgericht spelen voor aantrekkelijk spel moet gaan. Ze moeten leren om spelen om te winnen.

Er is maar een prijs die telt en dat is de winst in de finale. De rest zijn allemaal losers ongeacht hoe mooi ze speelden.


ik ben het met je eens, zeker ook over Adriaanse. Maar jullie zien en tweede poging voor Van Gaal niet zitten? (Okee, hij is een arrogante kwast, maar een goede coach is hij wel).


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 21-06-2004 16:08 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

Beetje egoistisch van Johan, ach barcalona is toch belangrijker bij hem.


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 21-06-2004 16:09 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 21 juni 2004 16:06 schreef chriz het volgende:
Tuurlijk niet, want op het moment dat het hem niet lukt is de hele legende weg en word hij weer "sterfelijk"


Tuurlijk niet. Hij heeft al eerder successen behaald EN gefaald (Barcelona). Dat is IMHO niet de reden waarom hij het niet doet. Het ligt eerder in de persoonlijke sfeer.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 21-06-2004 16:10 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 21 juni 2004 16:06 schreef Smoochy het volgende:
Heb je die afleveringen nog niet allemaal gezien pfff die blijven er maar op ik vind ST ook heel gaaf hoor maar ik wil nieuwen afleveringen en niet met Hercules als captitein..


nou, die serie (die nu bezig is (die zich in de beginperiode van de federation afspeelt) ken ik nog niet,en is volgens mij ook nog nooit op de Nederlandse buis geweest.


chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 21-06-2004 16:10 by chriz Wijzig reactieProfiel van chrizQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/facesofcain

Even als loze opmerking:

Ik heb nog alle vertrouwen in de 2e ronde voor Oranje, als Tjechië ook maar enigzins dit niveau haalt winnen ze van Duitland, met of zonder Nedved



Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 21-06-2004 16:11 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 21 juni 2004 16:08 schreef attila_de_hun het volgende:
ik ben het met je eens, zeker ook over Adriaanse. Maar jullie zien en tweede poging voor Van Gaal niet zitten? (Okee, hij is een arrogante kwast, maar een goede coach is hij wel).


Ik vind Van Gaal helemaal niet zo'n goede coach. Een goede coach moet naast tactisch inzicht ook nog over andere kwaliteiten beschikken: interpersoonlijke kwaliteiten, charisma, persomgang. Die ontbreken bij hem volstrekt. Hij boekte successen met Ajakkes omdat hij de meest geniale lichting jeugd ooit in Nederland tot zijn beschikking had. Als hij dan zou falen.....


edit: En zijn vertrek bij Ajax is op dit moment geen optie denk ik.

[Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 21-06-2004 16:11]


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 21-06-2004 16:11 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

Kap nou eens met dat Star Trek...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 21-06-2004 16:11 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

quote:
Op 21 juni 2004 16:10 schreef attila_de_hun het volgende:
nou, die serie (die nu bezig is (die zich in de beginperiode van de federation afspeelt) ken ik nog niet,en is volgens mij ook nog nooit op de Nederlandse buis geweest.


Wie speelt daar captitein in????


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 21-06-2004 16:12 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Godver de godver, hele reply getyped, topic vol, alles weg Nou ja, ietsje beknopter nu dan...
quote:
In het vorige topc schreef altx het volgende:
Ja, maar jij zegt dat als wij onze gemiste kansen hadden benut, we zeker weten gewonnen hadden...
Maar als wij onze gemiste kansen zouden benutten, waarom zouden de Tsjechen dat dan niet gekund hebben?

...

Onze gemiste kansen waren die bal van Davids op de paal. Ok, ietsjes zuiverder en hij zit erin, maar die bal draaide helemaal naar buiten dus die had net zo goed nog voorlangs kunnen gaan. Verder die kopbal van Van Nistelrooy, maar die was en niet al te goed ingekopt en de keeper stond ook nog eens op de goede plek.


Ik zei inderdaad eerder dat ze dan op hun gat konden gaan zitten, dat was een beetje overdreven, sorry

Volgens mij ligt het euvel van die wedstrijd vooral in de eerste helft. De kansen die daar zijn blijven liggen voor Nederland, waren allemaal krappere missers dan die van de Tsjechen (Koller die fantastisch vrij stond maar keihard overschoot).
Als het toen 3-1 of 4-1 was geworden, had dat volgens mij een grote impuls gegeven aan het Nederlandse team, misschien hadden ze dan nog niet gewonnen, maar waren ze wel een stuk dichterbij gekomen (aangenomen dus dat Robben nog steeds gewisseld zou worden).
En ik denk dat als Robben niet gewisseld was, dat Tsjechie nog steeds gewonnen had. (zie jouw verhaal over de wissels)

quote:
Iedereen met een beetje verstand van voetbal heeft kunnen zien dat het knapper was van Nedved om die bal op de lat te schieten dan dat-ie erin was gegaan.

Dat snap ik niet, als dat knapper is, dan had hij toch het minder knappe kunnen doen en de bal er dus wel in kunnen schieten?

quote:
En verder dat Van der Sar een redding heeft gemaakt die 9 van de 10 keepers toch niet meer voor elkaar hadden gekregen. En bij een ander schot pakte hij de bal klemvast, waar ik een hoop keepers ook meestal mis zie tasten...

Dat is zo, van der Sar was de held van de 2e helft

quote:
Verder heeft de trainer van Tsjechië nu al twee keer laten zien dat als ze achterkomen, hij hun systeem zo aanpast, dat ze steeds meer kansen creëren en dat ze altijd weer terug komen in de wedstrijd. Dat Tsjechië uiteindelijk met 2:1 van Letland won, was voor het overgrote deel aan het wisselbeleid van de trainer te danken. En tegen Nederland haalde hij ongeveer hetzelfde kunstje uit.

Het mag eigenlijk ook nog wel ff gezegd worden dat Tsjechië naast een wereldelftal ook nog eens een wereldtrainer heeft!

Eens, ik werd echt bang dat het 5-2 zou worden toen Heinz erin gebracht werd.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 21-06-2004 16:14 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 21 juni 2004 16:11 schreef Chelman het volgende:
Ik vind Van Gaal helemaal niet zo'n goede coach. Een goede coach moet naast tactisch inzicht ook nog over andere kwaliteiten beschikken: interpersoonlijke kwaliteiten, charisma, persomgang. Die ontbreken bij hem volstrekt. Hij boekte successen met Ajakkes omdat hij de meest geniale lichting jeugd ooit in Nederland tot zijn beschikking had. Als hij dan zou falen.....
.


welke coach gaat er nu fatsoenlijk met de pers om? advocaat kwam ook vandaag niet opdagen. het lijkt mij eerlijk gezegd ook niet het meest belangrijke. het gaat vooral hoe iemand een team vormt en verder laat presteren. als deze man dan verder een autist is of een maniac is niet aan de orde.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 21-06-2004 16:15 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 21 juni 2004 16:11 schreef Smoochy het volgende:
Wie speelt daar captitein in????


john archer


chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 21-06-2004 16:15 by chriz Wijzig reactieProfiel van chrizQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/facesofcain

quote:
Op 21 juni 2004 16:12 schreef ZelThoR het volgende:
Dat is zo, van der Sar was de held van de 2e helft



ik vind dat er te weinig lof uitgaat naar Davids die zich helemaal het apezuur heeft gelopen....ik vond hem samen Robben en vd Sar de beste spelers van Oranje



Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen