IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29
Auteur:
Topic : EK 2004 in Portugal [deel 2] Vorige pagina | Volgende pagina
altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 25-06-2004 23:30 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 25 juni 2004 22:57 schreef Chelman het volgende:
Ik haat de Fransen en ik heb geen liefde voor de Grieken maar in mijn voetbalpoules binnen en buiten ZM heb ik op Frankrijk ingezet...ergo: KUT.


Ja, godverdomme, die EK-manager poule wordt echt niks meer...


Maar aan de andere kant, Frankrijk eruit is toch wel feest!


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 25-06-2004 23:32 by chriz Wijzig reactieProfiel van chrizQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/facesofcain

wat speelde frankrijk verschrikkelijk slecht zeg



M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 25-06-2004 23:42 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Oh oh oh.... wat een prutsers die Fransen. Daar gaat m'n poule. Maar zelfs ik vind het vermakelijk .


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 25-06-2004 23:43 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Oh ja...jij was zo'n Francofiel.


Ik neem een zwarte beret voor je mee op de 10e


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 25-06-2004 23:43 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Wat heerschend dat Frankrijk eruit is



[Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 25-06-2004 23:44]


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 25-06-2004 23:45 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Hehe, je komt dus ook? Heerschend...

Het is uit puur kinderachtige rancune dat ik het grappig vind dat die Fransen eruit liggen. En sowieso is het altijd leuk als de underdog wint.

Tsjechië wordt Europees kampioen.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 26-06-2004 0:32 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 25 juni 2004 23:45 schreef M. het volgende:
Hehe, je komt dus ook? Heerschend...

Het is uit puur kinderachtige rancune dat ik het grappig vind dat die Fransen eruit liggen. En sowieso is het altijd leuk als de underdog wint.

Tsjechië wordt Europees kampioen.
Vertel, heeft het iets met je voorkeur voor de Franse keuken te maken wellicht?



[Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 26-06-2004 0:32]


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 26-06-2004 0:36 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

De Franse keuken is superieur aan alles, maar de voetballers mogen ophoeren .


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 26-06-2004 9:59 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

zweedse pers vandaag:

I kväll gör vi som Grekland - slår ut ett fantastiskt fotbollsland till

=

Vanavond doen we net als griekenland. We slaan nog een fantastisch voetballand uit het toernooi!

Ze rekenen hier allemaal op strafschoppen, want dan ligt holland eruit.... aldus de zweden!!!


I Find That I Am Not There...


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 26-06-2004 11:27 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 26 juni 2004 9:59 schreef rvanderholst het volgende:
Ze rekenen hier allemaal op strafschoppen, want dan ligt holland eruit.... aldus de zweden!!!

Daar hebben ze gelijk in. Dat zou echt een doffe ellende worden...

Ik kan me echter niet herinneren dat een land strafschoppen mag gaan nemen als het met 3-0 achterstaat, dus dat zit wel goed .


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 26-06-2004 17:29 by Jebes Wijzig reactieProfiel van JebesQuote dit berichthttp://jebes.hyves.nl/#

quote:
Op 26 juni 2004 11:27 schreef M. het volgende:
Daar hebben ze gelijk in. Dat zou echt een doffe ellende worden...

Ik kan me echter niet herinneren dat een land strafschoppen mag gaan nemen als het met 3-0 achterstaat, dus dat zit wel goed .


Hehe inderdaad Ik heb er alle vertrouwen in dat Nederland vanavond gaat winnen


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 26-06-2004 17:35 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ik hoop met ganse hart dat Nederland een flink lesje voetbal krijgt.

Zweden wordt zeer waarschijnlijk gruwelijk onderschat ...


Miss Lucifer
Desire, Death & Destruction!
Usericon van Miss Lucifer
Posted 26-06-2004 17:44 by Miss Lucifer Wijzig reactieProfiel van Miss LuciferQuote dit bericht

ik denk dat Nederland er na vanavond grondig uitligt... Zo goed zijn ze ook weer niet...


It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not...


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 26-06-2004 17:47 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 26 juni 2004 17:35 schreef Jenje het volgende:
Ik hoop met ganse hart dat Nederland een flink lesje voetbal krijgt.

Zweden wordt zeer waarschijnlijk gruwelijk onderschat ...


Nou ik zou NL wat dat betreft ook niet onderschatten. Ik denk dat het een nipte overwinning wordt


"This one is older than shit, heavier than time!"


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 26-06-2004 17:49 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Zweden word als inferieur gezien door iedereen, maar ze izjn toch bijna elk jaar op EK en Wk te vinden


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 26-06-2004 17:52 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 26 juni 2004 17:49 schreef Jenje het volgende:
Zweden word als inferieur gezien door iedereen, maar ze izjn toch bijna elk jaar op EK en Wk te vinden


Dat zal wel niet...


Maar in Zweden zeggen ze weer dat ze Nederland niet moeten onderschatten... Je moet gewoon nooit je tegenstander onderschatten, simpel...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Miss Lucifer
Desire, Death & Destruction!
Usericon van Miss Lucifer
Posted 26-06-2004 17:54 by Miss Lucifer Wijzig reactieProfiel van Miss LuciferQuote dit bericht

quote:
Op 26 juni 2004 9:59 schreef rvanderholst het volgende:
zweedse pers vandaag:

I kväll gör vi som Grekland - slår ut ett fantastiskt fotbollsland till

=

Vanavond doen we net als griekenland. We slaan nog een fantastisch voetballand uit het toernooi!






It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not...


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 26-06-2004 17:56 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

Ok, lekker veel vertrouwen weer...

Met zulke supporters kún je gewoon geen wedstrijden winnen...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 26-06-2004 18:03 by Jebes Wijzig reactieProfiel van JebesQuote dit berichthttp://jebes.hyves.nl/#

quote:
Op 26 juni 2004 17:56 schreef altx het volgende:
Ok, lekker veel vertrouwen weer...

Met zulke supporters kún je gewoon geen wedstrijden winnen...


Inderdaad, nou moet ik zeggen dat ik de laatste jaren ook nogal sceptisch over het Nederlandse elftal was. Ik vond het allemaal niks uitstralen, ik draag ook eigenlijk al jaren (vanaf ´94) Italie een warm hart toe.

Maar ik ben eigenlijk al jaren niet meer zo positief over het Nederlandse elftal geweest als nu, ik denk ook echt dat ze Zweden gaan pakken.

De Zweden hebben een goed elftal maar zijn wel een uur lang van de mat gespeeld door de Italianen die verder niks gepresteerd hebben. Mede op basis hiervan denk ik dat het mogelijk is om te winnen vanavond, hoewel dit zeker niet makkelijk gaat worden. Ik zeg 2-1 voor Nederland.


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


Miss Lucifer
Desire, Death & Destruction!
Usericon van Miss Lucifer
Posted 26-06-2004 18:04 by Miss Lucifer Wijzig reactieProfiel van Miss LuciferQuote dit bericht

Hmmz... ik weet het niet hoor, ik vind dat het Nederlandse elftal nog niet goed genoeg op elkaar is ingespeeld, zeg maar... Maar goed, ik heb de laatste wedstrijd ook niet gezien, die hadden ze toch gewonnen ofzo?


It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not...


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 26-06-2004 18:09 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 26 juni 2004 18:04 schreef Miss Lucifer het volgende:
Hmmz... ik weet het niet hoor, ik vind dat het Nederlandse elftal nog niet goed genoeg op elkaar is ingespeeld, zeg maar... Maar goed, ik heb de laatste wedstrijd ook niet gezien, die hadden ze toch gewonnen ofzo?


Hahahahahahahahahaha

Nog niet goed op elkaar ingespeeld, zegt ze dan....


Hahahahahahahahahahaha... Die is leuk.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Miss Lucifer
Desire, Death & Destruction!
Usericon van Miss Lucifer
Posted 26-06-2004 18:12 by Miss Lucifer Wijzig reactieProfiel van Miss LuciferQuote dit bericht

Ja sorry hoor, ze spelen nog steeds waardeloos. En ik heb ze in de tijd dat ik hier woon ook nooit anders (goed) zien spelen.

[Dit bericht is gewijzigd door Miss Lucifer op 26-06-2004 18:13]


It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not...


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 26-06-2004 18:16 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 26 juni 2004 18:12 schreef Miss Lucifer het volgende:
Ja sorry hoor, ze spelen nog steeds waardeloos. En ik heb ze in de tijd dat ik hier woon ook nooit anders (goed) zien spelen.


Moet je me toch eens uitleggen wat je onder "waardeloos" verstaat.

Tot de wissel van Robben de Tsjechen helemaal van de mat spelen en de wedstrijd daarna de Letten alle hoeken van het veld laten zien, staat in mijn woordenboek toch niet vermeld bij het woord "waardeloos"...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 26-06-2004 22:26 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 26 juni 2004 17:56 schreef altx het volgende:
Ok, lekker veel vertrouwen weer...

Met zulke supporters kún je gewoon geen wedstrijden winnen...
Met supporters win je geen wedstrijd .. maar wle met spelers die trots op hun land zijn ipv geldbeluste lambakken


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 26-06-2004 22:29 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 26 juni 2004 22:26 schreef Jenje het volgende:
Met supporters win je geen wedstrijd .. maar wle met spelers die trots op hun land zijn ipv geldbeluste lambakken

aanmoediging is ook belangrijk..
maar hoeveel staat het?


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen