IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29
Auteur:
Topic : EK 2004 in Portugal [deel 2] Vorige pagina | Volgende pagina
Turoliéva
Olorin enutúlië!!
Usericon van Turoliéva
Posted 22-06-2004 23:39 by Turoliéva Wijzig reactieProfiel van TuroliévaQuote dit bericht

Weet je wat zo typisch is? Die Advocaat krijg alle schuld omdat hij 1 speler wisselde. Dus toen Robben eruit ging, konden die andere 9 plots niet meer voetballen? Waar slaat dat op? Ze stonden 2-0 voor, werden gemakzuchtig en verloren... jammer dan, maar wel verdiend. Punt.


Engwenya ná alta, ar tulis rimbë auri! Nan urra!!


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 22-06-2004 23:41 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 22 juni 2004 23:39 schreef Turoliéva het volgende:
Weet je wat zo typisch is? Die Advocaat krijg alle schuld omdat hij 1 speler wisselde. Dus toen Robben eruit ging, konden die andere 9 plots niet meer voetballen? Waar slaat dat op? Ze stonden 2-0 voor, werden gemakzuchtig en verloren... jammer dan, maar wel verdiend. Punt.


Het ligt toch altijd aan de coach? Die 10 andere verwende jochies valt toch niets te verwijten?

[/minachting voor spelers]


Bruce Banner


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 22-06-2004 23:42 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2004 23:39 schreef Turoliéva het volgende:
Weet je wat zo typisch is? Die Advocaat krijg alle schuld omdat hij 1 speler wisselde. Dus toen Robben eruit ging, konden die andere 9 plots niet meer voetballen? Waar slaat dat op? Ze stonden 2-0 voor, werden gemakzuchtig en verloren... jammer dan, maar wel verdiend. Punt.


Je hebt de wedstrijd dus OF niet gekeken OF je hebt werkelijk de ballen verstand van voetbal. Op welk moment heb jij Oranje gemakzuchtig zien worden?

Vind jij met 10 man aanvallen en dan nog goede doelkansen creeëren getuigen van gemakzucht?


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 22-06-2004 23:44 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2004 23:41 schreef Lainedil Naleanor het volgende:
Het ligt toch altijd aan de coach? Die 10 andere verwende jochies valt toch niets te verwijten?

[/minachting voor spelers]


Nog zo'n domme opmerking. Waarom minachting? Ze speelden de beste wedstrijd van het toernooi tot nu toe. Ze vochten tot op het eind.

Snap jij uberhaupt hoe voetbal werkt of ben je een EK-Teletekst supporter?



KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 22-06-2004 23:45 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2004 23:35 schreef Lainedil Naleanor het volgende:
Wat denken jullie ervan? Morgen feest voor jullie?

Ik zeg:

Duitsland - Tsjechië 1-3
Nederland - Letland 1-2

Jammer maar helaas


Ik zeg van niet, puntoor!


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 22-06-2004 23:46 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2004 23:35 schreef Lainedil Naleanor het volgende:
Wat denken jullie ervan? Morgen feest voor jullie?

Ik zeg:

Duitsland - Tsjechië 1-3
Nederland - Letland 1-2

Jammer maar helaas


Ben je nog niet in Duitsland? De veewagens zijn toch al vertrokken?

edit: Als mod zou je een beter vooorbeeld moeten geven en niet duidelijke flame-baits te plaatsen. Het is allang duidelijk dat je voetbal niet volgt en dat de EK je niet intereseert. Domme posts als de bovenstaande zijn dus offtopic.

[Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 22-06-2004 23:47]


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 22-06-2004 23:47 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 22 juni 2004 23:44 schreef Chelman het volgende:
Nog zo'n domme opmerking. Waarom minachting? Ze speelden de beste wedstrijd van het toernooi tot nu toe. Ze vochten tot op het eind.

Snap jij uberhaupt hoe voetbal werkt of ben je een EK-Teletekst supporter?




ik ben GEEN fan van het Nederlands elftal. En ja: ik ben behoorlijk subjectief bezig Maar dat had je al wel door.

Wat mijn het meeste irriteert is dat het gehele volk vindt dat Dickie naar huis moet gaan. Hoe denken ze dat Nederland presteert wanneer een invaller (met ALLE respect voor meneer Van Hanegem )de boel plotseling moet overnemen?


Bruce Banner


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 22-06-2004 23:48 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 22 juni 2004 23:46 schreef Chelman het volgende:
Ben je nog niet in Duitsland? De veewagens zijn toch al vertrokken?

edit: Als mod zou je een beter vooorbeeld moeten geven en niet duidelijke flame-baits te plaatsen. Het is allang duidelijk dat je voetbal niet volgt en dat de EK je niet intereseert. Domme posts als de bovenstaande zijn dus offtopic.


hahaha nee, ik wacht tot donderdag. Het leek me leuker om ECHT te moeten onderduiken/vluchten


Bruce Banner


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 22-06-2004 23:49 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2004 23:39 schreef Turoliéva het volgende:
Weet je wat zo typisch is? Die Advocaat krijg alle schuld omdat hij 1 speler wisselde. Dus toen Robben eruit ging, konden die andere 9 plots niet meer voetballen? Waar slaat dat op? Ze stonden 2-0 voor, werden gemakzuchtig en verloren... jammer dan, maar wel verdiend. Punt.


Weet je wat zo typisch is? Dat mensen die ergens de ballen verstand van hebben, zich er toch mee bemoeien...

[Dit bericht is gewijzigd door altx op 22-06-2004 23:50]


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 22-06-2004 23:50 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2004 23:49 schreef altx het volgende:
Weet je wat zo typisch? Dat mensen die ergens de ballen verstand van hebben, zich er toch mee bemoeien...


Als hij zich nu zou beperken tot de jaarlijkse wedstrijd tussen elfjes en orkjes die om de jaarlijkse Roze Puntoor Trofee strijden.....


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 22-06-2004 23:51 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2004 23:49 schreef altx het volgende:
Weet je wat zo typisch is? Dat mensen die ergens de ballen verstand van hebben, zich er toch mee bemoeien...
Inderdaad, hetzelfde probleem met het hekel topic


F*ck hippies


Turoliéva
Olorin enutúlië!!
Usericon van Turoliéva
Posted 22-06-2004 23:51 by Turoliéva Wijzig reactieProfiel van TuroliévaQuote dit bericht

Goh, dat gebeurt hier nou nooit. En hoezo 'verstand van voetbal'. Het is een simpel spelletje (waar 'mensen' graag moeilijk over doen).


Engwenya ná alta, ar tulis rimbë auri! Nan urra!!


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 22-06-2004 23:57 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2004 23:51 schreef Turoliéva het volgende:
Goh, dat gebeurt hier nou nooit. En hoezo 'verstand van voetbal'. Het is een simpel spelletje (waar 'mensen' graag moeilijk over doen).


Goh, simpel spelletje... Kom jij volgend weekend dan maar eens bij ons op het trapveldje voor een partijtje... dan zal ik je ff alle hoeken van het veld laten zien...

Deze opmerking zegt voor mij al genoeg... Jij hebt volgens mij nog nooit een voetbal van dichtbij gezien...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Turoliéva
Olorin enutúlië!!
Usericon van Turoliéva
Posted 23-06-2004 0:00 by Turoliéva Wijzig reactieProfiel van TuroliévaQuote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2004 23:57 schreef altx het volgende:
Goh, simpel spelletje... Kom jij volgend weekend dan maar eens bij ons op het trapveldje voor een partijtje... dan zal ik je ff alle hoeken van het veld laten zien...


Goh, leuk zeg. Zijn het mooie hoeken? Wat voor kleur hebben ze en zijn ze er in verschillende maten? Hoeveel hoeken zijn er eigenlijk en wat doe je ermee? Jezus, wat interessant zeg.

[Dit bericht is gewijzigd door Turoliéva op 23-06-2004 0:00]


Engwenya ná alta, ar tulis rimbë auri! Nan urra!!


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 23-06-2004 0:01 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 23 juni 2004 0:00 schreef Turoliéva het volgende:
Goh, leuk zeg. Zijn het mooie hoeken? Wat voor kleur hebben ze en zijn ze er in verschillende maten? Hoeveel hoeken zijn er eigenlijk en wat doe je ermee? Jezus, wat interessant zeg.


Lain zou je deze puntoor eens niet moeten wijzen dat hij offtopic is? Of geldt dat niet voor puntoren?

Een ban voor twee daagen op rij een topic proberen te verneuken lijkt me op zijn plaats.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 23-06-2004 0:02 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 23 juni 2004 0:00 schreef Turoliéva het volgende:
Goh, leuk zeg. Zijn het mooie hoeken? Wat voor kleur hebben ze en zijn ze er in verschillende maten? Hoeveel hoeken zijn er eigenlijk en wat doe je ermee? Jezus, wat interessant zeg.


Heb je een beetje moeite om je je eruit te lullen?


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 23-06-2004 0:02 by chriz Wijzig reactieProfiel van chrizQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/facesofcain

quote:
Op 23 juni 2004 0:00 schreef Turoliéva het volgende:
Goh, leuk zeg. Zijn het mooie hoeken? Wat voor kleur hebben ze en zijn ze er in verschillende maten? Hoeveel hoeken zijn er eigenlijk en wat doe je ermee? Jezus, wat interessant zeg.


dude, hap niet zo en ga ergens anders mensen irriteren



Turoliéva
Olorin enutúlië!!
Usericon van Turoliéva
Posted 23-06-2004 0:03 by Turoliéva Wijzig reactieProfiel van TuroliévaQuote dit bericht

quote:
Op 23 juni 2004 0:02 schreef altx het volgende:
Heb je een beetje moeite om je je eruit te lullen?

Neu, heb geen zin in voetbal.


Engwenya ná alta, ar tulis rimbë auri! Nan urra!!


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 23-06-2004 0:04 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

De enige die in dit topic mag lullen over haar achtertuin in Portugal is She_Devil. De rest is zoals heer Chel aangaf OFF-TOPIC!

nokken aub!

En Chel, je weet dat je niet bij de scheids om een kaart mag bedelen he


Bruce Banner


Turoliéva
Olorin enutúlië!!
Usericon van Turoliéva
Posted 23-06-2004 0:08 by Turoliéva Profiel van TuroliévaQuote dit bericht

[off topic]

[Dit bericht is gemodereerd door Lainedil op 23-06-2004 0:10]


Engwenya ná alta, ar tulis rimbë auri! Nan urra!!


chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 23-06-2004 0:13 by chriz Wijzig reactieProfiel van chrizQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/facesofcain

mooi, weer enkel voetbaliefhebbers hier

ik heb vanavond helaas geen ek kunnen zien (klote repetities ook), hoe was de kwaliteit?



Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 23-06-2004 0:16 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 23 juni 2004 0:13 schreef chriz het volgende:
mooi, weer enkel voetbaliefhebbers hier

ik heb vanavond helaas geen ek kunnen zien (klote repetities ook), hoe was de kwaliteit?


DEN-ZWE was echt een superwedstrijd wat entertainment betrof. De kwaliteit was niet altijd subliem maar de momenten waren er zeker wel. De 1ste goal van Jon Dahl was echt fantastisch.

ITA-BUL was volgens mij vrij treurig aan de samenvatting te zien....


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 23-06-2004 0:20 by chriz Wijzig reactieProfiel van chrizQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/facesofcain

quote:
Op 23 juni 2004 0:16 schreef Chelman het volgende:
DEN-ZWE was echt een superwedstrijd wat entertainment betrof. De kwaliteit was niet altijd subliem maar de momenten waren er zeker wel. De 1ste goal van Jon Dahl was echt fantastisch.

ITA-BUL was volgens mij vrij treurig aan de samenvatting te zien....


ah mooi, misschien morgenochtend bij de koffie maar is stukje herhaling meepakken dan



altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 23-06-2004 0:20 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 23 juni 2004 0:13 schreef chriz het volgende:
mooi, weer enkel voetbaliefhebbers hier

ik heb vanavond helaas geen ek kunnen zien (klote repetities ook), hoe was de kwaliteit?


Denemarken - Zweden was op zich een goede wedstrijd... Was eigenlijk niks van afspraken whatsoever te merken... De 2:2 viel pas een paar minuten voor tijd.

Ik heb nog een stukje van de tweede helft van Italië - Bulgarije gekeken, maar de Bulgaren hebben zeer zeker hun sportieve plicht gedaan. Ze deden alle mogelijke moeite om de 1:1 vast te houden, hetgeen dan helaas voor hun uiteindelijk niet lukte, omdat Italië in blessuretijd nog de winnende treffer maakte. Maar Bulgarije ging geen stomme dingen doen omdat ze er toch al uit lagen...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 23-06-2004 2:50 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2004 23:48 schreef Lainedil Naleanor het volgende:
hahaha nee, ik wacht tot donderdag. Het leek me leuker om ECHT te moeten onderduiken/vluchten

Het lijkt mij eigenlijk ook leuker om je uit te fluiten, je met oranje mayonaise te besmeuren en daarna met rood-wit-blauwe confetti te bestrooien en je daarna alsnog naar Duitsland te trappen.

Maar ja, vermeld ik dat, in het EK topic? Nee.

Dus jij ook niet.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen