IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29
Auteur:
Topic : EK 2004 in Portugal [deel 2] Vorige pagina | Volgende pagina
Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 23-06-2004 14:31 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 23 juni 2004 14:28 schreef Azagthoth het volgende:
Saai??
Weetje, wedstrijden worden beslist door het talent van de spelers. Het acteertalent, welteverstaan.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 23-06-2004 14:33 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 23 juni 2004 14:29 schreef chriz het volgende:
Bouma is geblesseerd, dus hopelijk Cocu naar achter (schuift beter door) en Sneijder op het middenveld waardoor Davids verdedigende middenvelder word


Dat stond idd ook op teletekst en is zeer zeker ook wat ik zou doen...

Meer snelheid om Verpakovskis (jezus, hoe schrijf je dat...) te beteugelen (andere optie zou zijn om Frank de Boer erin te zetten) en meer creativiteit op het middenveld. Eigenlijk een win-win situatie...

Maar waarom krijg ik toch het enge gevoel dat Advocaat hier niet voor zal kiezen...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 23-06-2004 14:35 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 23 juni 2004 14:31 schreef Slechtheid het volgende:
Weetje, wedstrijden worden beslist door het talent van de spelers. Het acteertalent, welteverstaan.


Oh... Zo'n beetje het enige dat schwalbes dit toernooi opgeleverd hebben, zijn gele kaarten... Sterker nog, er zijn veel minder penalties gegeven dan eigenlijk had gemoeten.

Dus ik heb eigenlijk geen flauw idee waar je hier op doelt...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 23-06-2004 14:37 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 23 juni 2004 14:35 schreef altx het volgende:
Oh... Zo'n beetje het enige dat schwalbes dit toernooi opgeleverd hebben, zijn gele kaarten... Sterker nog, er zijn veel minder penalties gegeven dan eigenlijk had gemoeten.

Dus ik heb eigenlijk geen flauw idee waar je hier op doelt...
Nou, ik zie veel spelers al naar de scheids kijken voordat ze op de grond liggen.

Komop zeg, te flauw voor woorden.





M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 23-06-2004 14:37 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 23 juni 2004 14:35 schreef altx het volgende:
Oh... Zo'n beetje het enige dat schwalbes dit toernooi opgeleverd hebben, zijn gele kaarten...

Ja, maar wel aan de verkeerde kant af en toe (Heitinga).


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 23-06-2004 14:41 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 23 juni 2004 14:37 schreef M. het volgende:
Ja, maar wel aan de verkeerde kant af en toe (Heitinga).


Ja, ok, maar dat was ook de slechtste scheidsrechter van het toernooi...

Ik zei al voor de wedstrijd: Dat hebben wij weer hoor. De scheidsrechter die tot nu toe het slechtst gefloten heeft (Denemarken - Italië), wordt weer aan onze wedstrijd toegewezen...


edit: Sterker nog, als ik vantevoren weet wie de scheidsrechter is, laat ik dat meewegen in mijn voorspelling wie er volgens mij gaat winnen.
Maar als ik me niet vergis, fluit Kim Milton Nielsen onze wedstrijd tegen Letland, dus we maken een kans...

[Dit bericht is gewijzigd door altx op 23-06-2004 14:45]


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 23-06-2004 14:56 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

van de KNVB site:

quote:
FRANK DE BOER (34) MAAKT ZICH OP VOOR NUMMER 111
woensdag 23 juni 2004 09:40 uur

Het ziet er wellicht naar uit dat Frank de Boer zijn 111e cap gaat halen tegen de Letten. Wilfred Bouma, maker van de openingstreffer tegen de Tsjechen, kampt met een achillespeesblessure en liet de training van gisteren aan zich voorbij gaan. Tijdens de oefensessie liet hij zich op de tribune behandelen door Ricardo de Sanders. Ook het meespelen van Cocu is nog twijfelachtig.



Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 23-06-2004 14:57 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 23-06-2004 15:06 by chriz Wijzig reactieProfiel van chrizQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/facesofcain

grumble



0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 23-06-2004 15:08 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 23 juni 2004 14:57 schreef altx het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!


Ach ik weet niet of dit zo slecht is, met zijn ervaring kan hij mogelijk het elftal wat beter sturen van achterin. We zullen het zien


"This one is older than shit, heavier than time!"


chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 23-06-2004 15:09 by chriz Wijzig reactieProfiel van chrizQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/facesofcain

quote:
Op 23 juni 2004 15:08 schreef 0Tolerence het volgende:
Ach ik weet niet of dit zo slecht is, met zijn ervaring kan hij mogelijk het elftal wat beter sturen van achterin. We zullen het zien


ja, maar hij's ook zo sloom als stroop...maar ik vind het evt niet meespelen van cocu nog veel erger...zul je zien, staat bosvelt straks in de basis



altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 23-06-2004 15:12 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 23 juni 2004 15:08 schreef 0Tolerence het volgende:
Ach ik weet niet of dit zo slecht is, met zijn ervaring kan hij mogelijk het elftal wat beter sturen van achterin. We zullen het zien


Ik gok erop dat Verpakovskis (die spits van Letland) De Boer er helemaal uit loopt en daarmee minimaal 1 keer in scoringspositie komt... totdat er ingegrepen wordt...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 23-06-2004 15:16 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 23 juni 2004 14:57 schreef altx het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!


euh....dit was al gisteren bekend.


Sneijder!


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 23-06-2004 15:18 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 23 juni 2004 15:12 schreef altx het volgende:
Ik gok erop dat Verpakovskis (die spits van Letland) De Boer er helemaal uit loopt en daarmee minimaal 1 keer in scoringspositie komt... totdat er ingegrepen wordt...


In zo'n geval kan een andere verdediger altijd ingrijpen en dit kan je afspreken


"This one is older than shit, heavier than time!"


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 23-06-2004 15:19 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Wat moet er vanaamd gebeuren zodat nederland doorgaat/naar huis mag?


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 23-06-2004 15:20 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 23 juni 2004 15:19 schreef Jenje het volgende:
Wat moet er vanaamd gebeuren zodat nederland doorgaat/naar huis mag?


NL moet winnen en Duitsland gelijk of verliezen


"This one is older than shit, heavier than time!"


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 23-06-2004 15:20 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

Nederland moet winnen, en Duitsland niet winnen.



Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 23-06-2004 15:22 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 23 juni 2004 15:20 schreef 0Tolerence het volgende:
NL moet winnen en Duitsland gelijk of verliezen


bij een verlies an Duitsland met een goal verschil waarbij Duitsland zelf ook minimaal 2 keer scoort ligt Nederland ook uit.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 23-06-2004 15:22 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

Letland moet verliezen en Tsjechie moet winnen.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 23-06-2004 15:22 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

oohh ... dus dit wordt de laatste wedstrijd .. mooi


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 23-06-2004 15:40 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

Eindelijk die kutvlaggetjes uit de straat. ALhoewel de storm ook al aardig werk verricht op het moment.


Bazzio Attacks!!!


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 23-06-2004 15:42 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 23 juni 2004 15:22 schreef Chelman het volgende:
bij een verlies an Duitsland met een goal verschil waarbij Duitsland zelf ook minimaal 2 keer scoort ligt Nederland ook uit.


Niet echt, aangezien het dan om punten gaat.
NL heeft met winst 4 punten en waar duitsland alleen 2 keer gelijk (2punten) en 1 keer verloren of gelijk is 3 punten


"This one is older than shit, heavier than time!"


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 23-06-2004 15:43 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 23 juni 2004 15:42 schreef 0Tolerence het volgende:
Niet echt, aangezien het dan om punten gaat.
NL heeft met winst 4 punten en waar duitsland alleen 2 keer gelijk (2punten) en 1 keer verloren of gelijk is 3 punten



Ja klopt....ik bedoelde dat dit een rols peelt bij een doelpuntloos gelijkspel van NL.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 23-06-2004 16:12 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 23 juni 2004 15:19 schreef Jenje het volgende:
Wat moet er vanaamd gebeuren zodat nederland doorgaat/naar huis mag?


Ik weet dat niet iedereen voetbalfanaat is maar om het bovenstaande niet te weten moet je toch wel ongeveer elke vorm van media geboycot hebben de afgelopen paar dagen...


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 23-06-2004 17:13 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

quote:
Op 23 juni 2004 10:56 schreef helmet het volgende:
'Tsjechen verdienen één miljoen per goal'

Een groep van veertig Nederlandse zakenlieden heeft besloten de Tsjechen vanavond voor elk gescoord doelpunt een miljoen euro te geven. Ze zijn bereid liefst vier doelpunten te honoreren. Tsjechië speelt vanavond de voor Oranje mede cruciale afsluitwedstrijd in poule D tegen Duitsland.

Herman Neufeld, voorlichter van de Nederlandse Kamer van Koophandel in Praag en mede-initiatiefnemer: "We willen de sportieve plicht van de Tsjechen wat leven inblazen." Mogelijk vier Tsjechische doelpuntenmakers kunnen derhalve een aardig zakcentje tegemoet zien. Van het bedrag betaalt de Kamer van Koophandel vijftig procent, de rest tellen veertig Nederlandse bedrijven neer. Voor de premies zijn verzekeringen afgesloten.

Duitsland heeft vanavond aan een overwinning genoeg voor het bereiken van de kwartfinales. Oranje kan in dat geval naar huis. Mocht Duitsland verliezen dan heeft Nederland aan een doelpuntrijk gelijkspel tegen de Letten voldoende. Tsjechië is al zeker van het bereiken van de volgende ronde.

Bron: Fok!


Helaas blijkt dit, zoals te verwachten was, een hoax te zijn. Jammer.



Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen