IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : The Flower Kings Vorige pagina
chrishetmetaalhoofd
pokt
Usericon van chrishetmetaalhoofd
Posted 28-03-2006 0:10 by chrishetmetaalhoofd Wijzig reactieProfiel van chrishetmetaalhoofdQuote dit berichthttp://www.error-band.tk

TFK is bruut, en ik heb de nieuwe cd vandaag binnen. Ben benieuwd


www.error-band.tk - Melodic Death Metal


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 29-03-2006 15:42 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Schijf 2 bevalt me tot nu toe het beste. What if God's Alone? is een schitterend nummer


Daops
Usericon van Daops
Posted 29-03-2006 16:33 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

Heb hem ook sinds gisteren. Verrassend is de band al lang niet meer, maar wel verdomd goed uitgevoerd weer. Prima schijfjes!

Heb zwaar zin gekregen in het optreden in 013 over een paar weken.


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Daops
Usericon van Daops
Posted 19-04-2006 13:25 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

Vanavond alweer Nog meer mensen die gaan?


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Ascension
The Watcher
Usericon van Ascension
Posted 19-04-2006 13:58 by Ascension Wijzig reactieProfiel van AscensionQuote dit bericht

Ja, ikke!


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 20-04-2006 0:57 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

The Flower Kings was kicken! wat een energie spatte er van het podium! Natuurlijk lag de nadruk op het nieuwe album (slechts enkele nummers van Adam&eve en Unfold the Future) en deze kwamen nog beter tot zijn recht bij de live uitvoering! Hoogtepunten van de avond: The Truth Will Set You Free, What if God is Alone? en Life Will Kill You. Helaas moest ik na 2 uur mijn trein pakken, dus ik heb de toegift gemist. Grote kans dat ze nog een uur lang oud werk hebben gespeeld.

Playlist (in ongeveer die volgorde):


Check In (intro)
Paradox Hotel
Hit me With A Hit
Jealousy
What if God is Alone?
Love Supreme (ingekort)
The Truth Will Set You Free (ingekort)
Mommy Leave The Light On
Pioneers of Avalation (drum/keyboard solo)
Touch My heaven
End On a High Note
Life Will Kill You


Daops
Usericon van Daops
Posted 20-04-2006 12:18 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

Sluit me hier bij aan. Was de zoveelste keer dat ik ze zag, maar sta iedere keer weer verbaasd. Wat een muzikanten! Roine Stolt blijft echt een van mn favoriete gitaristen, die kerel zweeft..


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 06-05-2023 11:48 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Iemand belang bij 2 tickets voor het avondconcert van de Flower Kings op 13 mei in de cacaofabriek in helmond?

Ik was iets te fanatiek met tickets bestellen voor de accoustische middagshow en de normale set 's avonds om er vervolgens achter te komen dat de tickets voor 's middags ook toegang geven tot de avondshow.

Aangezien ik geen PDF heb maar een QR in een mail kan ik de boel niet op ticketswap zetten.



Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen